مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

قابلیت Multiroom Link در تلویزیون های سامسونگ چیست ؟ کاربرد؛ مزایا

0 465
زمان مطالعه : 4 دقیقه

قابلیت Multiroom Link در تلویزیون های سامسونگ چیست ؟ کاربرد؛ مزایا ؛ تصور کنید خوب نمی شد اگر بدون توجه به جایی که هستید یا کاری که انجام می دهید ، بدون نیاز به اجرا در اتاق دیگری که استریو یا رایانه شما در آن جا است ، بتوانید آهنگ های خود را در هر اتاق خانه روشن و پخش کنید ؟

قابلیت Multiroom Link در تلویزیون های سامسونگ چیست ؟ کاربرد؛ مزایا ؛ خانه شما ، موسیقی شما

multiroomlink22
در گذشته ، اگر می خواستید یک سیستم سینما ی خانگی داشته باشید که کل خانه را در بر بگیرد ، برای همه بلندگو ها یک سیم پیچ دقیق و پیچیده احتیاج داشتید ، و آن ها مجبور بودند تمام راه برگشت را به واحد پایه وصل کنند و احتمالاً مجبور بودید پول زیادی برای پرداختن به یک تکنسین صوتی بپردازید تا آن را تنظیم کند . خب ، همه ی این ها برای قبل بود . اکنون با استفاده از مولتی روم لینک ( Samsung Multiroom Link ) ، به راحتی می توانید سیستم صوتی خود را تنظیم کنید که در هر جا که بخواهید به موسیقی گوش دهید ، کافی است بلندگو های چند وجهی و سایر دستگاه های سازگار را اضافه کنید ، تا در هر مکانی که می خواهید اجرا شود.

مولتی روم لینک به شما امکان می دهد یک سیستم صوتی کامل و یکپارچه ایجاد کنید که در کل خانه شما اجرا شود. شما می توانید کل سیستم را از یک برنامه در تلفن هوشمند خود کنترل و اجرا کنید . شما می توانید موسیقی خود را ، بدون در نظر گرفتن منبع ، از اتاقی به اتاق دیگر پخش کنید . به عبارت ساده توانایی گوش دادن به موسیقی در چندین اتاق است. بسته به سیستمی که شما انتخاب می کنید ، شما قادر خواهید بود آهنگ های مختلفی را در اتاق های مختلف به طور همزمان پخش کنید .

Multiroom Link در تلویزیون های سامسونگ

multiroomlink1
اگر بخواهید به بیرون بروید ، می توانید ( Soundbar ) را با اتصال رادیویی اینترنتی که در آن ساخته شده اضافه کنید . در واقع ، مولتی روم لینک با طیف گسترده ای از دستگاه هایی که همه می توانند به صورت بی سیم متصل شوند ، سازگار است . از جمله بلندگو های Multiroom Samsung شما M5 / M7 ) ، Link Mate ، Soundbars ) ، پخش کننده های دیسک Blu-ray ، سیستم های سرگرمی خانگی ، تلویزیون ها و موارد دیگر.

حتی می توانید بدون داشتن سیستم سینما ی خانگی ، یک تجربه سینما ی خانگی چند کاناله ایجاد کنید . تنها کاری که باید انجام دهید ، اضافه کردن بلندگو است !به عنوان مثال ، می توانید با قرار دادن Soundbar در جلو و دو M5 یا دو M7 در عقب ، صدای شگفت انگیز 4.1 کانال ایجاد کنید . با برنامه ، واقعاً کار ساده ای است . فقط دکمه ” Surround ” را بزنید و بلندگو هایی را که همگام سازی کرده اید در محلی که می خواهید انتخاب کنید . سپس بر روی ” Done ” ضربه بزنید و با صدای شگفت انگیز احاطه شوید . با ترکیب های مختلف بلندگو مولتی روم ، حتی می توانید از صدای 5 کانال احاطه شده لذت ببرید ، که هنگام تماشا ی جدید ترین سریال در تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ ، مناسب است .

مزایای مولتی روم لینک

multiroomlink11
موسیقی که در یک سیستم صوتی چند اتاق پخش می شود می تواند ناشی از سرویس های پخش مانند ( Spotify ) یا ( Apple Music ) یا مجموعه موسیقی شخصی شما باشد که این دستگاه در درایو NAS ( Network Attached Storage ) ، رایانه و یا سی دی شما قرار دارد .سیستم های صوتی تمایل دارند با استفاده از یک برنامه ی بی سیم کنترل شوند ، بنابراین علاوه بر این که منبع تغذیه در نزدیکی شماست و تلفن هوشمند خود را آماده کرده اید ، بلندگو ها می توانند در هر مکانی که دوست دارید در خانه قرار بگیرند. به طور طبیعی ، در هر اتاق که می خواهید موسیقی را در آن بشنوید ، فقط به یک بلندگو احتیاج دارید . برنامه مولتی روم لینک کنترل اسپیکر ها در هر اتاق خانه شما را آسان می کند.

مولتی روم لینک به شبکه Wi-Fi منزل شما متصل می شود ، بلندگو های سازگار خود را به هم متصل می کند و کنترل کاملی را در اختیار شما قرار می دهد . همان آهنگ را در سر تا سر خانه خود اجرا کنید. در هر اتاق آهنگ دیگری اجرا کنید یا از بلندگو های خود برای ایجاد یک سیستم استریو استفاده کنید . برنامه Multiroom دنیایی از امکانات را باز می کند.

برنامه سامسونگ مولتی روم لینک فقط با بلندگو های خاص و تلفن های موبایل سامسونگ سازگار است. اگر می خواهید بلندگوهای سامسونگ را که سازگار نیستند متصل کنید ، به جای آن از برنامه SmartThings استفاده کنید.

« حتما بخوانید  10برنامه برتر عکاسی اندروید ؛ اپلیکیشن حرفه ای آیفون

بیشتر بخوانید :

کیت آپدیت تلویزیون های سامسونگ Samsung Evolution Kit
تلویزیون سامسونگ و اشنایی بیشتر با امکاناتش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .