مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین یخچالهای ساید بای ساید ال جی«LG»

0 422
زمان مطالعه : 13 دقیقه

این روزها خیلی چیزها عوض شده است و دیگر کسی برای خرید های حضوری وقت ندارد و بیشتر خریدها از فروشگاه اینترنتی انجام می شود . حتی برای خرید مایحتاج زندگی و اقلام مورد نیاز خانه . اما از زمانی که یخچالهای ساید بای ساید تولید و روانه ی بازار شده اند ، دیگر کمبود وقت برای خرید مایحتاج زندگی بوسلیه ی این غول پیکرهای بی آزار جبران شده است . هر یخچال ساید بای ساید برای خودش سوپر مارکتی است خانوادگی . حالا دیگر همه ی خانواده ها در خانه ی خود سوپر مارکتی کمی کوچکتر از سوپری سر کوچه ها دارند . پس به جای خرید های همه روزه و یا یک روز در میان می توان هفته ای یک بار به خرید رفت و همه ی مواد غذایی و خوراکی را در یخچال عظیم الجثه یعنی همان ساید بای ساید ها نگهداری کرد. حالا هر وقت دلتان خواست می توانید درب یخچال را باز کنید و از میان آن همه خوراکی خوشمزه یکی از شکلاتهای کاکائویی را بردارید و به تماشای فیلم بنشینید . اما خبر خوب برای آنهایی که می خواهید ساید بای سایدی ارزان قیمت داشته باشند؛ شرکتهای سازنده در محدوده ی قیمت 4.5 تا 5.5 میلیون تومان هم یخچالهای خوبی تولید کرده اند.البته در رنج قیمت بالای 6.5 میلیون تومان می توان یخچالی ایده آل را پیدا کرد . شاید از اندازه ی بزرگ ساید بای ساید ها زیاد خوشتان نیاید ، اما نگران نباشید این یخچالها دراندازه های مختلف 20 تا 28 فوت و یا 28 تا 30 فوت و 30 فوت به بالا هم در بازار موجود هستند. شاید بهترین یخچالهای با کیفیت سامسونگ نیاز شما را مرتفع سازد و شاید یکی از درب فرانسوی های هیتاچی . اما اگر دلتان یک یخچال ساید بای ساید می خواهد و ال جی را دوست دارید در ادامه شما را با بهترین های ال جی آشنا خواهیم کرد.
ال جی را می شناسید و با آن زندگی کرده اید . زندگی با ال جی رویای شیرین زیبایی و آرامش را به همراه کیفیت ایده آل ممکن کرده است . ال جی بعد از چندین سال هم نشینی با خانواده های ایرانی ، اکنون با نگاهی متفاوت تر و با کیفیتی شایسته تر آمده است حرف های ناگفته اش را بزند. به جرات می توان ال جی را یکی از برترین پیشتازان عرصه ی تکنولوژی و فناوری دانست . در حال حاضر ال جی در طراحی ساید بای ساید هایش به اوج تکامل رسیده است . دیگر هیچ ایده ای به ذهن مصرف کنندگان نمی رسد که در ال جی گنجانده نشده باشد.

یخچال ساید بای ساید ال جی « GRJ-264DPM »

ال جی با چند سال سابقه امروز دیگر برای اثبات کیفیتش محصولی تولید نمی کند ، بلکه به پاس قدردانی از حمایت و اعتماد کاربرانش کیفیتی تازه به محصولات میبخشد. می خواهید یخچالی داشته باشید ، جادار و بزرگ که به راحتی از عهده ی نگهداری و ذخیره ی مواد غذایی یک خانواده پرجمعیت بر بیاد، بهترین انتخاب و ایده ال ترین گزینه یخچال ساید بای ساید GRJ-264DPM است . این یخچال هم یکی دیگر از یخچالهای مدرن و شکیل سری نکست ال جی است . می دانید که این سری یخچال طراحی خاص و منحصر به فردی دارند ، هم اینکه از طراحی موسوم به DOOR IN DOOR بهره گرفته است و هم اینکه بخش پایین یخچال فریزر و بخش بالایی را به یخچال اختصاص داده اند . به سبب داشتن چهار درب مستقل یکی از زیباترین یخچالهای ال جی است . با طراحی DOOR IN DOOR دسترسی راحت به مواد غذایی مورد علاقه تان خواهید داشت . یخچال ساید بای ساید ال جی GRJ-264DPM با مجهز بودن به کمپرسور اینورتر 32% در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و 25% هم صدای کمتری تولید می کند. اما این تنها راهکار ال جی برای کاهش مصرف انرژی نیست ، بلکه با استفاده از لامپهای LED پرقدرت و کم مصرف هم از تولید گرما جلوگیری می کند و هم از مصرف انرژی. جریان هوای چند گانه در این یخچال هوای خنک و سرد را به تمام قسمتهای مختلف یخچال انتقال می دهد و مدت زمان نگهدار یموواد غذایی را تمدید می کند . هم چنین با قابلیت NO FOREST از یخ زدگی مواد داخل فریزر جلوگیری می شود. فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+  99.999% باکتری ها و میکروب ها و قارچ ها و حتی انواع بوی نامطبوع را نیز از بین می برد . با این همه هیچ یخچالی نمی تواند جای این ابر یخچال را بگیرد و تا این حد برازنده ی آشپزخانه ها ی شیک  و مدرن باشد. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی GRJ-264DPM در تا خرید 7,800,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 38 فوت
  • طراحی موسوم به DOOR IN DOOR
  • مجهز به کمپرسور اینورتر
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+
  • بدن برفک NOFOREST
  • روشنایی داخلی از نوع LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی « GC-J237AGXN »

ال جی با تولید و ارائه ی یخچال ساید بای ساید GC-J237AGXN بار دیگر زیبایی و شکوه را به آشپزخانه ی شما خواهد بخشید. داشتن یخچالی با قابلیت « Hygiene fresh » حق هر اشپزخانه ایست . این فیلتر قوی در طی چهار مرحله ، گرد و غبار و انواع بوی نامطبوع و باکتری ها را از بین می برد. بهره بردن از فناوری کمپرسور خطی « Linear Compressor » باعث افزایش بهره وری یخچال و کاهش مصرف انرژی به میزان 30% می شود. این یخچال با کشویی به نام کشوی خلاء « Vacuum Fresh» میوه و سبزیجات را از اکسیژن دور نگه م یدارد و به تازه ماندنشان کمک می کند. ناگفته نماند که یخچال ساید بای ساید ال جی با قابلیت جدید و بی نظیری به نام « Smart Eco Door» کارایی یخچال را افزایش می دهد و در میزان مصرف انرژی هم صرفه جویی می کند. Door In Door بودن یخچالهای ال جی نه تنها ظرافت بلکه کیفیت را هم به اوج خود رسانده است . احتمالاً تا این قسمت داستان متوجه اهمیت این یخچال و کیفیت فوق العاده اش شده اید . در تا خرید مشخصات و توضیحات کاملتری ارائه شده است . قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی GC-J237AGXN تقریباً 6,750,000 هزار تومان می باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به تکنولوژی کمپرسور خطی « Linear Compressor Technology »
  • ظرفیت یخچال برابر 23 فوت یعنی 659 لیتر
  • مجهز به قابلیت آبسرد کن و یخساز
  • دارای فیلتر بهداشتن « Hygiene fresh »
  • روشنایی یخچال از نوع لامپهای LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید « GC-J257 »

اگر از طرفداران برند ال جی هستید ، جا دارد بابت انتخاب خوبتان به شما تبریک بگویم. می دانید که ال جی جدیداً در یخچالهای ساید بای ساید محبوبش از طراحی Door in door بهره می برد . این یخچال محبوب با ظرفیت بالای 30 فوت گنجایش نگهداری مواد غذایی به مقدار زیاد را دارد و به سبب در فرعی که برروی درب اصلی قرار گرفته است دسترسی به مواد غذایی راحت تر و هوشمند تر شده است. ال جی تمام تلاشش را دربهینه سازی مصرف انرژی کرده است و علاوه بر طراحی Door in door که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند ، از لامپهای LED برای روشنایی داخلی یخچال و از سنسور دیجیتال برای هشدار در مواقع لزوم و … برهره گرفته است. همه ی این راهکارها یک طرف ، استفاده از کمپرسور اینورتر خطی طرف دیگر . کمپرسور اینورتر علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی ، قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و سر و صدای بسیار کمی تولید می کند و کارایی و عمر مفید دستگاه را نیز بالا می برد. اینها بخشی از امکانات کیفیتی و بهینه سازی یخچال ساید بای ساید ال  جی  GC-J257 هستند ، البته نمایشگر تمام لمسی و آبریز و یخ ساز خودکار و رنگ سیلور خاصش اشاره به زیبایی محصول دارند . با این حساب یخچالی کاملتر از یخچال ال جی GC-J257 در هیچ کجا پیدا نخواهید کرد ، آن هم با قیمت 5,050,000 هزار تومان در تا خرید .

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت یخچال برابر 39 فوت یعنی 700 لیتر
  • طراحی جدید Door in door
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی « Inverter Linear Compressor»
  • روشنایی داخل یخچال از نوع لامپهای ECO LED
  • دارای قابلیت سنسور دیجیتال « Digital Multi Sensors»

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی « GC-L207GLQV »

اگر از شما بپرسند که ، به نظر شما یک یخچال خوب می تواند چه ویژگیهایی داشته باشد؟ چه پاسخی به این سوال خواهید داد؟ مطمئناً جواب شما این چنین خواهد بود : اولاً باید طراحی شکیل و مدرنی داشته باشد ، طوری که به آشپزخانه روح تازه ای بدهد . دوماً باید کمپرسور اینورتر خطی داشته باشد ، تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند و سر وصدای کمتری تولید کند و خنک کنندگی قویتری داشته باشد . سوماً مجهز به قابلیت جریان چند گانه ی هوا « Multi air Flow Cooling » باشد تا هوای خنک و سرد  به همه ی قسمت ها و بخش های یخچال سرک بکشد. چهارماً مجهز به سنسوری مانند « Digital Multi Sensors » باشد که هر زمان به هر دلیلی درب یخچال باز ماند ، هشدار بدهد . پنجماً برای نگهداری میوه و سبزیجات محفظه ی مخصوصی مانند « Moist Balance Crisper » داشته باشد. در آخر هم باید مجهز به یخ ساز اتوماتیک و آب سردکن و نمایشگر و … باشد . جواب کامل و پر مغزی است ، اما آنچه که شما می خواهید یخچال ساید بای ساید ال جی GC-L207GLQV است . که تقریباً با قیمتی برابر 4,450,000 هزار تومان در تا خرید به فروش می رسد.

مشخصات فنی کلید

  • ظرفیت یخچال برابر 28 فوت
  • دارای کمپرسور اینورتر خطی « Inverter Linear Compressor »
  • دارای سنسور جریان چندگانه ی هوا « Multi air Flow Cooling »
  • مجهز به آب سرد کن و یخ ساز
  • مجهز به قابلیت انجامد اکسپرس « Express Cooling»
  • مجهز به نمایشگر خارجی از نوع LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی 32 فوت« GR-J317 »

می دانید که ال جی تنها به یک دسته و گروه خاص توجه نمی کند ، ال جی با تنوع هایی که در قیمت و طراحی و اندازه دارد کاری کرده که هیچ خانه ای بی یخچال نباشد . اگر می خواهید یک یخچال 32 فوتی بخرید ، بهترین گزینه را انتخاب کرده اید ،که در بین یخچالهای ال جی دنبال آن محصول نایاب می گردید . یخچال ساید بای ساید ال جی  GR-J317 با رنگ استیل بدنه ، زیبایی و استحکامی بی نظیر را به معرض نمایش گذاشته است. یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J317 با طراحی نوآورانه ی DOOR-IN-DOOR دنیای جدیدی به روی کاربرانش گشوده است . شعار معروف « فضای بیشتر، دسترسی آسانتر» گویای مزیت های طراحی DOOR-IN-DOOR می باشد . وجود فیلترهای بهداشتی ا زنوع « HYGINE FRESH» در هر ثانیه هوای تازه ی داخل یخچال را تامین می کند و فضای داخل ساید بای ساید را از هر گونه باکتری و آلودگی و بوی نامطبوع پاک می کند. مجهز بودن به کمپرسور اینورتر خطی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی ،سرو صدایی پایین و شادابی و تازگی را به یخچال می دهد . صفحه ی مشبک حفظ رطوبت « MOIST BALANCED CRISPER» از دیگر ویژگیهای این یخچال تازه نفس است که برای مدتی طولانی میوه و سبزیجات را تازه نگه می دارد. استفاده از لامپهای LED و آسرد کن و یخ ساز و … هم در یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J317 به چشم می خورد. ناگفته نماد که قیمت این یخچال حول و حوش 7,2250,000 هزار تومان می باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت یخچال 32 فوت یعنی 801 لیتر
  • دارای کمپرسور اینورتر خطی
  • مجهز به صفحه ی مشبک حفظ رطوبت
  • روشنایی داخل یخچال بوسیله ی چراغ LED
  • دارای فیلتر های بهداشتی

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت « GR-J317 »

می دانید که یخچالهای ساید بای ساید بنتلی ال جی یکی از پرفروش ترین یخچالها و محبوب ترین ها هستند . طراحی بی نظیر و زیبایی خیره کننده ی این یخچالها بر کسی پوشیده نیست . شما اگر می خواهید یخچالی با قابلیت Door in Door داشته باشید بای داز این دسته یخچال انتخاب کنید. یخچالی که مخصوص خانواده های پرجمعیت و خوش خوراک و پر مصرف در نظر گرفته شده است، یخچال GR-J317 است . چرا که هیچ چیز جای یخچالهای ساید بای ساید بنتلی ال جی GR-J317 را نمی گیرد . اگر با ویژگیهای یک یخچال رده بالا و پرچمدار اشنایی داشته باشید ، می دانید که قابلیتهایی چون کمپرسور اینورتر خطی« INVERTER LINEAR » ، فیلتر بهداشتی « HYGINE FRESH »  ، لامپها پر قدرت و کم مصرف « LED » و صفحه ی مشبک تعادل رطوبت و … از ویژگیهای یک یخچال با کیفیت هستند . دقیقاً تمام این ویژگیها به علاوه ی قابلیتهایی چون انجماد سریع ، آبریز و یخ ساز اتوماتیک، نمایشگر دیجیتالی و … در یخچال ساید بای ساید ال جی بنتلی GR-J317 موجود هستند . این موارد تنها کیفیت بالای این محصول را تایید می کنند، طراحی فوق العاده و دیزاین متفاوت و مدرن ، ظرفیت بالا و دسترسی راحت و آسان از ویژگیهای ظاهری این یخچال تمام عیار هستند . اگر برای شما هم همه چیز در زیبایی خلاصه می شود ، پس بهترین انتخاب ، یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J317 است. قیمت این یخچال در تا خرید تقریباً 7,250,000 هزار تومان است.

مشحصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت ذخیره سازی 34فوت
  • دارای طراحی نوآورانه Door in Door
  • دارای فیلتر بهداشتی HYGINE FRESH
  • دارای نمایشگر لمسی
  • مجهز به کمپرسور اینورتر INVERTER LINEAR
  • روشنایی داخلی از نوع چراغ پرقدرت و کم مصرف LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال  ساید بای ساید ال جی « LG NEXT-264 »

چنین به نظر می رسد که ال جی در تولید ساید بای ساید های غول پیکر به اوج خود رسیده است . این بار ال جی سری نکست را به بازار عرضه کرده است ال جی در این مدل فضای پایینی دستگاه را به فریزر و فضای بالایی را به یخچال اختصاص داده است. این یخچال مدرن و تازه نفس ال جی چهار درب مستقل دارد ، دو درب مربوط به یخچال و دو درب مربوط به فریزر. با داشتن این یخچال ، می توانید برای خودتان سوپر مارکتی تازه و خنک داشته باشید ، چرا که طراحی خلاقانه ی موسوم به Door-in-Door فضای کافی با دسترسی راحت و آسان را در اختیارتان می گذارد . با فیلتر « Hygiene Fresh+  » از همیشه با طراوت تر باشید ؛ فیلتری که در این یخچال استفاده شده است ،برخلاف سری پیش دارای پنج لایه است و در هر ساعت بطور اتوماتیک 10 دقیقه کار می کند. کمپرسور اینوتر را نمی توان از محصولات ال جی جدا کرد ، چرا که مصرف پایین انرژی در این یخچالها بازدهی و کارایی یخچال را بالا برده و سر و صدای آن را هم کاهش داده است . لامپهای پر قدرت و کم مصرف LED ، وجود آبریز و یخ ساز اتوماتیک بر روی بدنه و صفحه نمایش لمسی و … از امکانات دوست داشتنی یخچال LG NEXT-264 هستند . اگر می خواهید در خانه ی خود فروشگاهی شخصی داشته باشید ،  این ابرساید بای ساید همه فن حریف را با باقیمت 8,000,000 میلیون تومان در تا خرید ، خریداری کنید.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیتی برابر 30 فوت
  • مجهز به کمپر سور اینورتر خطی
  • دارای انجماد سریع
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh+
  • نمایشگر لمسی از نوع LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی « GC-B247SUV »

ال جی دست شما را در انتخاب باز گذاشته است . یعنی شما برای خرید یخچالهای خوش نام ال جی تنها محکوم به خرید یک مدل و یا یک انداه ی خاص نیستید . بلکه می توانید هرطرح و هر اندازه ای را که درنظر دارید ،انتخاب کنید . تنوع نامحدود ال جی زمینه ی رشد و شکوفایی را برای این برند محبوب فراهم کرده است. اگر می خواهید یخچالی با ظرفیت 28 فوت با طراحی و دیزاین متفاوت و زیبا و همچنین کیفیتی در حد انتظار را داشته باشید، یخچال ساید بای ساید ال جی GC-B247SUV احتمالاً همان محصول مورد نظرتان باشد . برای اینکه یقین پیدا کنید، نیم نگاهی به ویژگیهای این یخچال خواهیم داشت. با کمک قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند دیگر هیچ قطعه ای از کار نخواهد افتاد چرا که این سنسور در صورت بروز هر نوع مشکلی شما را خبردار می کند . جهت کاهش مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی از کمپرسور اینورتر استفاده شده است ، تا طراوت را دو چندان کند و سر وصدای یخچال را تا حد بی صدا پایین آورد. استفاده از لامپهای کم مصرف و پر قدرت LED هم میزان حرارت تولید شده وهم مصرف انرژی را پایین می آورند . قابلیت جریان چند گانه ی هوا با خنک کننده ی دوگانه ی قوی ، قابلیت بدون برفک  و سنسور اخطار باز ماندن درب . یخچالی با چنین امکاناتی می تواند همان چیزی باشد که نیاز شما را برآورده می کند . یخچال ساید بای ساید ال جی GC-B247SLUV نیاز هر خانواده ی پر جمعیتی را رفع می کند . قیمت این یخچال در تا خرید تقریباً 6,100,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 28 فوت
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند
  • دارای قابلیت جریان هوای چندگانه
  • دارای قابلیت انجماد و سرد کنندگی سریع
  • بدون برفک
  • مجهز به نمایشگر LED

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای

یخچال ساید بای ساید ال جی « LFX28968ST »

آیا برای شما هم همه چیز در زیبایی خلاصه می شود یا نه! اگر چنین است پس یخچال مناسب خود را پیدا کرده اید ، یخچال ساید بای ساید ال جی LFX28968ST همان زیبایی خیره کننده را به آشپزخانه تان میبخشد. اگر هم به کیفیت عالی اهمیت بیشتری می دهید ، باز هم همان  یخچال LFX28968ST ایده آل ترین انتخاب شما خواهد بود. این ساید بای ساید غول پیکر با طراحی خاصی که دارد فضای بیشتری برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار کاربران قرار می دهد. قابلیت جالب توجهی که در این یخچال گنجانده شده است ، سیستم «SMART COOLING» است این قابلیت به نگهداری بیشتر مواد غذایی کمک می کند. همچنین قابلیت جریان چندگانه ی هوا که بوسیله ی دریچه های استراتژیک هوای خنک را به تمام قسمتهای یخچال انتقال می دهد. کمپرسور اینورتر یکی دیگر از امکانات این یخچال غول پیکر است که مصرف انرژی را به میزان زیادی پایین می آورد و تولید سر و صدا را هم کاهش می دهد . با اختصاص دادن بخش پایینی به فریزر و بخش بالایی به یخچال ، دسترسی به بخش یخچال بسیار راحت تر شده است .  این ابر ساید بای ساید را به خاطر طراحی خاصش FRENCH می نامند. سنسور های دیجیتالی هشدار ، باز ماندن درب را یادآوری می کنند ، قابلیتهای متعددی مانند نمایشگر دیجیتالی و ، آبریز و یخ ساز و لامپهای پرقدرت LED از دیگر امکاناتی هستند که جهت ارتقاء کیفیت در این یخچال گنجانده شده اند.  این یخچال 34 فوتی را اکنون در تا خرید با قیمت 8,000,000 میلیون تومان خریداری کنید.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت بالای 34 فوت
  • مجهزبه کمپرسور اینورتر
  • مجهز به سیستم Smart Cooling
  • روشنایی داخلی بوسیله ی لامپهای LED
  • دارای انجماد سریع
  • دارای قابلیت یخ ساز و آبریز
  • مجهز به نمایشگر دیجیتالی

یخچال ساید بای ساید ال جی « LFX28968ST »

یخچال ساید بای ساید ال جی LG  NEXT-324

ال جی خلاقیت و نوآوری را پشت سر نهاده و بیشتر از همیشه آمادگی این را دارد تا اولین باشد. یخچال LG NEXT-324 مهر تاییدی بر این ادعا ست. اگر یخچال 34 فوتی ال جی توانسته با ظاهرش نظر شما را جلب کند ، بد نیست به امکانات و کیفیتش  هم نگاهی بیندازید. طراحی موسوم به DOOR IN DOOR در این یخچال علاوه بر افزایش مکان ذخیره سازی برای انواع  مواد غذایی، تا 47% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. هم چنین ذخیره سازی هوشمند برای ذخیره سازی بیشتر و دسترسی آسانتر از ویژگیهای قابل توجه یخچال ساید بای ساید ال جی است . به کار بردن کمپرسور اینورتر در ابر ساید بای  ساید ال جی NEXT-324 مصرف انرژی را به میزان 32 % کاهش می دهد و سر و صدای یخچال را 25% پایین می آورد. 99.999%  تازگی را میهمان یخچالتان کنید . با استفاده از فیلترهای بهداشتی Hygiene Fresh+™ ، با نشاط تر و با طراوت تر از همیشه زندگی کنید. با سیستم تصفیه ی هوای منحصر به فرد « Pure N Fresh» بوی یخچال را به حداقل برسانید. اینجاست که ال جی به اوج رسیدنش را در ساخت ساید بای ساید های غول پیکر به نمایش می گذارد. اگر از کیفیت فراتر از ایده آل و زیبایی مدرن و دور از ذهن این یخچال در تعجب هستید ، می توانید به تا خرید سری بزنید تا از نزدیک این یخچال محبوب را ببینید . قیمتی که اکنون بر روی این محصول زیبا گذاشته شده است 10,200,000 هزار تومان می باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ظرفیت 34 فوت
  • مجهز به تکنولوژی اینورتر
  • دارای فیلتر بهداشتی « Hygiene Fresh+™ »
  • دارای سیستم تصفیه ی هوا « Pure N Fresh»
  • نمایشگر lED
  •  دارای آب سرد کن و یخ ساز
« حتما بخوانید  لیست قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ ، قیمتهای روز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .