مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید و انتخاب بهترین گوشی های سامسونگ

0 59
زمان مطالعه : 8 دقیقه

از زمانی که گوشی های هوشمند وارد بازار شده اند زندگی خیلی اسان تر گشته و مردم خیلی از کارهایشان از طریق این گجت ها انجام می دهند. در عصر امروز هر کسی را که می بینید از کوچک تا بزرگ دارای گوشی هوشمند است. این گجت ها به سرگرمی ای برای خیلی از افراد حتی کودکان تبدیل گشته اند و داشتن یک گوشی زیبا با کیفیت عالی دغدغه ی خیلی از افراد است. تولید کنندگان زیادی در زمینه ی تولید استمارت فون فعالیت می کنند و هر روز گجت های هوشمندشان را با قابلیت های جدید وارد بازار می کنند سامسونگ از جمله ی این شرکت ها است که در زمینه ی تولید گوشی فعالیت می کند و هر ساله گوشی های عالی ای را ارائه می دهد و همواره توانسته رضایت کامل کاربران را به دست اورد. این شرکت با وجود این که در ابتدا در زمینه ی وسایل خانگی فعالیت می کرده و زمان زیادی نیست وارد دنیای گجت ها شده توانسته جایگاه خیلی خوبی را از ان خود کند. ما در این جا می خواهیم چند مدل از بهترین گوشی های سامسونگ رات با قیمت مناسب به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید:
گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج SAMSUNG GALAXY S7

«گوشی های سامسونگ » گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 اج SAMSUNG GALAXY S7 EDGE

سامسونگ یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه ی تولید گوشی است و هر ساله با برگزاری نمایشگاه بین المللی گوشی  سامسونگ هم مانند سایر شرکت ها از بهترین گوشی هایش که از کیفیت عالی هم برخوردارند رونمایی می کند و حضور پر شکوه خود را در دنیا به اثبات می رساند. در سال 2015 سامسونگ با معرفی پرچم دارش گلکسی نوت 7 اج «galaxy S7 Edge» درخشش خود را در دنیای تکنولوژی بیشتر کرد و از رقبایش پیشی گرفت. گلکسی نوت 7 گوشی ای است که در کم ترین زمان جای خود را در بین کاربران باز کرد. این مدل شبیه ی مدل قبلی اش طراحی شده که دو سم کارته و دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی است. این بار گلکسی با قابلیت ضد اب بودن و داشتن دو پردازنده ی دو هسته ای ظاهر شد که از سرعت فوق العاده برخوردار است و این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا هر برنامه ای را حتی اگر خیلی سنگین هم باشد روی ان نصب شود. مشکلاتی که در مدل قبلی وجود داشت در کلکسی اس دیده نمی شود و قابلیت هایی که خذف شده بودند دوباره در این مدل برگردانده شده اند. طراحان صفحه نمایش این گوشی را منحنی ساخته اند که زیبایی خاصی به ان بخشیده است. هم چنین دارای دوربینی 12 مگاپیکسلی با کیفیت بسیار عالی است که در هر شرایطی زیبا ترین عکس ها را به رخ می کشد. حافظه ی کم باتری و اندازه ی کوچک مشکلاتی هستند که در مدل قبلی وجود داشت که در این مدل به چشم نمی خورند و رفع شده اند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 7 جی 700 Samsung Galaxy j7 j700F

شرکت های زیادی در زمینه ی گوشی فعالیت می کنند و هر روزه تلاش می کنند تا بهترین ها را تولید کنند و از سایرین جلو بیفتند سامسونگ هم از این قائده استثنا نیست و در این زمینه همیشه موفق بوده و بهترین ها را به نمایش گذاشته است. این بار تولید کننده گان شرکت سامسونگ با تمام تلاش و تجربیاتشان سامسونگ گلکسی جی 7 جی 700 را تولید کردند و در سال 2015 در نمایشگاه بین المللی گوشی که برگزار شد پرچم دارشان را معرفی کردند و تشویق همگان را برانگیختند. اندازه ی این گوشی از مدل قبلی اش بزرگتر و ضخامتش هم کم تر است که با زیبایی خاصی به چشم می خورد. گلکسی جی دارای دوربین های جلو و عقب با کیفیت عالی است. بر خلاف مدل های قبلی این گوشی از اینترنت قوی تر یعنی شبکه ی 4G برخوردار است و شما می توانید در هر جایی با ان کار کنید. هم چنین دارای پردازنده ی اگزینوس هشت هسته ای است که سرعت فوق العاده ای به ان بخشیده و ان را از سایر مدل ها متمایز کرده است. این گوشی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند دارای صفحه نمایش اموال ای دی « AMOLED» و حافظه ی 16 گیگابایتی است. یکی از ویژگی های عالی این گوشی طول عمر بالای باتری اش است.
گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 جی 700 اف

گوشی سامسونگ گلکسی جی 1 آس  SAMSUNG GALAXY J1 ACE J111

سامسونگ شرکتی است که در تولید هر محصولی نقش بسزایی دارد و سال هاست شهرتی جهانی پیدا کرده است. بخش تولید گوشی این شرکت در سال 2009 راه اندازی شد که در همان ابتدا موفقیت چشم گیری را از ان خود کرد. و الان به یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه ی تولید گوشی تبدیل شده است. سامسونگ گلکسی جی 1 آس یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که در سال 94 وارد بازار شد و رقابت خود را با سایر گوشی های هوشمند اغاز کرد. این گوشی با وجود قیمت پایینی که دارد دارای کیفیت بسیار عالی است. گلکسی جی 1 آس هم دارای شبکه ی 4G است که کار با اینترنت را در هر مکانی با سرعت بالا برای شما فراهم می کند. این گجت دارای پردازنده ای چهار هسته ای، حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی، صفحه نمایش 4.3 اینچی «Super AMOLED» و دوربین جلو و عقب است. با استفاده از دوربین این گوشی در تاریک ترین جا ها هم می توانید زیبا ترین عکس ها را بگیرید. یکی دیگر از قابلیت هایش داشتن باتری با طول عمر بالا است که می توانید ان را جابه جا کنید. این گوشی هم همانند سایر گوشی های سامسونگ از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند.
گوشی سامسونگ گلکسی جی 1 آس SAMSUNG GALAXY J1

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 5 SAMSUNG GALAXY J5 2016 J510

از وقتی که سامسونگ گوشی های سری جی اش را معرفی کردهاست. فروش باور نکردنی پیدا کرده اند و بیشترین سود را برای شرکت به ارمغان اورده اند. این شرکت تلاش میکند تا هر ساله این مدل را ارتقا دهد و بهترین ها را وارد بازار کند که خیلی هم موفق بوده است. امسال هم سامسونگ مانند سال های قبل با تولید گوشی جدیدش گلکسی جی«Galaxy J5 2016» در دنیا درخشید و در مقابل رقیب سرسختش اپل ایستاد. او سعی کرده که امسال گوشی هایش را با بهترین کیفیت و طراحی بسیار زیبا تولید کند. مدل قبلی این گوشی دارای بدنه ای پلاستیکی بود اما طراحان در این مدل علاوه بر پلاستیک فلز هم کار گذاشتند. اندازه ی بزرگ صفحه نمایش، حافظه ی رم 2 گیگابایتی، حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی، ظرفیت 500 میلی امپری باتری از جمله قابلیت هایی است که در این مدل به ان ها خیلی توجه شده است. هم چنین دوربین جلوی این گوشی دارای کیفیت بالایی است و در هر جایی زیبا ترین عکس ها را به شما می بخشد. سامسونگ که همواره در تولید گوشی هایش از صفحه نمایش امولد«AMOLED» استفاده می کند در تولید این گوشی هم از این صفحه نمایش استفاده کرده است. داشتن لبه ی الومینیومی یکی از دلایلی است که زیبا یی این گوشی را دو چندان کرده. این گوشی هم همانند سایر گوشی های سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید است.
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 5 SAMSUNG G

« حتما بخوانید  اپل کارپلی Apple CarPlay چیست ؟ تنظیمات، راه اندازی و کاربرد

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای3 SAMSUNG GALAXY A3 A310F  

بعد از معرفی گوشی های سری جی حالا می خواهیم یکی دیگر از استمارت فون های سامسونگ گلکسی ای3 را معرفی کنیم. شرکت سامسونگ در سال 2015 از سری گوشی های ای3 خود پرده برداری کرد و ان ها را به نمایش گذاشت. سامسونگ که همواره به نظر کاربران خیلی اهمیت می دهد این بار هم با توجه به سلیقه ی کاربران این سری را با بدنه ای فلزی و براق تولید کرده که با زیبایی خاصی به چشم می خورند. این گوشی علاوه بر ظاهری زیبا که دارد دارای عملکرد عالی هم است. شما با استفاده از دوربین این گوشی که یکی از قدرتمند ترین دوربین ها است می توانید زیباترین عکس هایتان را با رنگ های طبیعی به نمایش بگذارید. با استفاده از فلش  LEDکه این دوربین دارد شما می توانید در شب هم عکس های عالی بگیرید. هم چنین این گوشی از حافظه ی بسیار عالی با حجم زیاد و پردازنده ی 4 هسته ای و باتری 2300 میلی امپری برخوردار می باشد. داشتن حسگر اثر انگشت و نمایشگر quad-HD از دیگر قابلیت های عالی این گجت است. این گوشی در دو نسخه ارائه می شود که یکیش دو سیم کارته و دیگری یک سیم کارته است. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280×720 پیکسل است که شما می توانید در زیر نور خورشید هم ان را به خوبی ببینید. گلکسی ای3 هم دارای شبکه ی 4G است که استفاده از اینترنت با سرعت خیلی بالا را برای شما فراهم کرده است. این گوشی میان رده دارای قیمت بسیار مناسبی است.
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 3 SAMSUNG G

گوشی دو سیم کارت سامسونگ گلکسی اَی5 (2016) Samsung Galaxy A5 SM-A510FD

بعد از معرفی گوشی گلکسی ای 3 می خواهیم گلکسی A5 را به شما معرفی کنیم. این گوشی با ورود ش به بازار در سال 2015 غوغایی به پا کرد و در بین کاربران شهرت یافت. این گوشی با بدنه ای فلزی جزء یکی از زیباترین گوشی ها محسوب می شود. این گجت دارای صفحه نمایش سوپر امو ال ای دی «Super AMOLED» است که قابلیت دید بسیار عالی حتی در زیر نور خورشید را هم برای شما فراهم می کند. داشتن حسگر اثر انگشت، دو سیم کارته بودن از جمله قابلیت های این گوشی هستند. این گجت دارای دوربینی عالی با 13 مگاپیکسل است که با وجود داشتن فلش LED زیباترین عکس ها را در شب برای شما فراهم می کند. هم چنین دارای دوربین جلو برای گرفتن زیباتری عکس های سلفی است. پشت این گوشی دارای قاب مخصوصی است که مقاومت زیادی در برابر افتادن در فاصله ی کم و برخورد با جاهای مختلف دارد. این گجت میان رده از شبکه ی 4G پشتیبانی می کند که با استفاده از ان اطلاعات در کم ترین زمان ممکن ارسال و دریافت می شوند. با استفاده از سرعت زیادی که دارد می توانید بر روی هر برنامه ای کار کنید و هر بازی ای که دوست دارید انجام دهید. این گجت هم چنین دارای پردازنده ی هشت هسته ای و حافظه ی داخلی  microSD 128 گیگابایتی است. این مدل هم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و دارای باتری 2900 امپری می باشد. این گجت دارای رنگ های متنوعی از جمله سفید، مشکی، صورتی، طلایی است که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه ای که دارد رنگ مورد علاقه اش را انتخاب کند. گوشی گلکسی ای 3 دو سیم کارته است و نسبت به مدل های دیگری که معرفی کردیم از قیمت بالاتری برخوردار است اما از قابلیت های خیلی بیشتری برخوردار است.
گوشی های سامسونگ

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 8 SAMSUNG GALAXY A8 A800I

باریک بودن گوشی همیشه زیبایی خاصی به ان بخشیده است و اکثر مردم به دنبال گوشی هایی با کم ترین ضخامت هستند. تولید کنندگان هم سعی کرده اند که گوشی هایی را که تولید می کنند کم ترین ضخامت را داشته باشد. این بار سامسونگ با معرفی گلکسی A8 همه را شگفت زده کرد. گلکسی A8 دارای بدنه ای فلزی و بسیار باریک است. صفحه نمایش این گوشی 5.7 اینچی سوپر اِمولد «Super AMOLED » می باشد که دید عالی حتی در زیر نور خورشید را به شما می بخشد. هم چنین دارای پردازنده ی 8 پیکسلی و رم 2 گیگابایتی می باشد که سرعت گوشی را بسیار بالا برده است. این گوشی با دوربین 16 مگاپیکسلی که دارد از سایر رفقایش جلو افتاده و زیبا ترین عکس ها را به نمایش می گذارد. از جمله قابلیت های این گوشی دو سیم کارته بودن و داشتن حسگر اثر انگشت است که جایگزین خیلی عالی برای الگو و پین های دردسر ساز شده است. گلکسی ای8 دارای باتری 30150 میلی امپری با طول عمر بالا است. این گوشی هم از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. این گوشی باریک ترین و زیبا ترین گوشی میان رده ایست که تا حالا سامسونگ تولید کرده است.
گلکسی-A8

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .