مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ

0 282
زمان مطالعه : 4 دقیقه

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ ؛ بعد از ماه ها انتظار ، شرکت سامسونگ بالاخره گوشی پرچمدارش را معرفی کرد . از انتشار و عرضه ی آخرین پرچمدار سامسونگ چند ماه گذشته است و هنوز فاجعه ی انفجار و جمع شدن گوشی های گلکسی نوت 7 از یاد کسی نرفته است . سامسونگ پس از این اتفاق تمام تلاشش را کرده که با گوشی جدیدش « گلکسی اس 8 » همه ی کاربران را غافلگیر کند و اتفاقات تلخ گذشته را جبران نماید . گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از پرفروش ترین گوشی های پرچمدار سال 2016 بودند . و با کیفیت فوق العاده ای که داشتند انتظارات کاربران را بالاتر نیز برده اند . بنابراین در این سری باید تمام تلاش و تمرکز خود را به کار گیرد تا ضمن حفظ کیفیت ، ویژگیهای جدید و تازه ای را در گوشی گلکسی اس 8  و اس8 پلاس بگنجاند .

 

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ

 

سامسونگ گلکسی S8

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دو گوشی جدید شرکت کره ای سامسونگ هستند که در اندازه های 5.7 و 6.2 اینچی  با کمترین حاشیه دور نمایشگر تولید شده اند . امسال هر دو گوشی سامسونگ دارای صفحه نمایش خمیده هستند و خبری از صفحه نمایش تخت نیست . بدنه ی آلومنیومی به همراه محافظ گوریلا گلس 5 کیفیت بدنه ی گوشی را چند برابر کرده است . در ساخت این گوشی های از استاندارد IP68 بهره گرفته شده است . به همین دلیل ضد آب و ضد گردو غبار نیز می باشند . بدنه ی مقاوم در کنار رنگهای مشکی ، نقره ای ، طلایی ، خاکستری و آبی معنای تازه ای به رنگ و روی این گوشی بخشیده است .

در نگاه اول متوجه تغییرات ظاهری گوشی سامسونگ اس 8 و اس 8 پلاس خواهید شد . از جمله ، به حداقل رسیدن حاشیه ی دور نمایشگر ، حذف شدن دکمه ی هوم ، قرار دادن حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و … از تغییرات ظاهری محسوس در این مدل گوشی هستند .افزایش نسبت تصویر در نمایشگر گلکسی اس 8 ، فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند . نسبت تصویر به 18.5 به 9 تغییر پیدا کرده است . گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 جلوه ی به مراتب زیباتری دارند ، چرا که حذف لوگوی سامسونگ و دکمه های فیزیکی در بخش جلویی دستگاه و افزودن حسگر اثر انگشت به پشت دستگاه و در نهایت نمایشگر بزرگتر تجربه ی لذت بخش تری را به کاربران می دهند.

 

« حتما بخوانید  انواع حسگر اثر انگشت گوشی نوری و خازنی و اولتراسونیک؛ نحوه عملکرد

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ

 

حافظه

میزان حافظه ی در نظر گرفته شده برای گوشی های گلکسی S8 64 گیگابایت است ، البته این حافظه قابل ارتقا میباشد . در گوشی های جدید گلکسی S8 از دو نوع تراشه استفاده شده است . تراشه ی اسنپدراگون 835 ، یا تراشه ی اگزینوس 8895 . این نوع تراشه ها دارای چهار گیگابایت رم هستند . صفحه نمایش سوپر آمولد «SUPER AMOLED»  دارای دقت تصویر 2960 در 1440 پیکسل هستند .گوشی های گلکسی  S8 ، دارای  دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی هستند . قابلیت فوکوس خودکار و سنسور تشخیص عنبیه ی چشم از قابلیتهای دوربین گلکسی S8 هستند .

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس دارای باتری هایی با ظرفیت 3000 و 3500 میلی آمپر ساعت هستند . ناگفته نماند که سامسونگ با استفاده از استانداردهای مختلف امنیتی در نظر دارد کمه امن ترین گوشی شرکت کره ای سامسونگ را تولید کند . و از تکرار اتفاقات ناگوار سال گذشته جلوگیری نماید . سالهای زیادی از ارائه ی قابلیت سیری در گوشی های اپل می گذرد و این تکنولوژی در بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است . چندی پیش شرکت گوگل نیز، گوشی پیکسل را به هوش مصنوعی مجهز کرده بود.

به همین جهت سامسونگ هم برای اینکه از رقبایش عقب نماند ، در گوشی های جدیدش از دستیار صوتی جدیدی با نام « Bixby » بهره گرفته است . سامسونگ گلکسی اس 8 با اندروید 7.0 « نوقا» روانه ی بازار می شود. در گوشی های جدید سامسونگ شاهد دستیار جدید سامسونگ « Bixby » و قابلیت اتصال به صفحه نمایش بزرگتر و همچنین امکان باز کردن صفحه نمایش بوسیله ی اسکن اثر انگشت و چهره و عنبیه ی چشم خواهیم بود .

 

سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ

 

امیدواریم از خواندن متن « سامسونگ گلکسی S8 ؛ مشخصات گوشی اس 8 سامسونگ » لذت برده باشید . پاسخ گوی همه ی سوالات شما هستیم ، لطفا در قسمت نظرات سوالات و نظرات خود را بنویسید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .