مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

امکانات یخچال سامسونگ ؛ ویژگی ها و تکنولوژی ها

0 137
زمان مطالعه : 4 دقیقه

امکانات یخچال سامسونگ ؛ ویژگی ها و تکنولوژی ها

امکانات یخچال سامسونگ ؛ ویژگی ها و تکنولوژی ها : «یخچال سامسونگ» امروزه انواع یخچال ها مثلا یخچال های فریزر و ساید بای ساید با انواع قابلیت ها و رنگ ها از طرف تولید کننده گان معتبر و شناخته شده مانند الجی، هیتاچی و سامسونگ تولید می شوند. یخچال های ساید بای ساید سامسونگ از بهترین، با کیفیت ترین و زیباترین یخچال های موجود در بازار هستند. که از ویژگی های خیلی عالی از جمله خنک کننده ی دوگانه، موتور کمپرسور، صفحه نمایش و پنل، یخ ساز و اب سرد کن برخوردار اند. ما قصد داریم که قابلیت هایی که در یخچال های ساید بای ساید سامسونگ وجود دارد را نام ببریم. با ما تا خرید همراه باشید.

 

خنک کننده دوگانه « Dual Cooling»

یکی از ویژگی های دیگر یخچال های ساید بای ساید وجود سیستم خنک کننده ی دو گانه می باشد. در بعضی از یخچال ها اب یا یخ داخل ان ها بعضی اوقات بوی سیرداری می دهند. که با وجود این قابلیت اب و یخ تازه و بدون بو در زمان طولانی باقی می مانند. این سیستم هوا بسیار سرد را به تمامی بخش های یخچال می رساند. و هر موادی در هر قسمتی قرار گرفته باشد تازه و سالم باقی می ماند. هم چنین با استفاده از این ویژگی رطوبت داخل یخچال تا حد زیادی بالا و از خشکی مواد جلوگیری می شود.
یخچال سامسونگ

اب سردکن و هوم بار

یکی دیگر از مواردی که زیبایی این مدل را چندین برابر کرده طراحی بسیار شیک و زیبای اب سردکن و یخ ساز می باشد. که شما می توانید به راحتی حتی با یک دست هم یک لیوان اب یا یخ تازه بردارید. این مدل قدرت سرمایشی بسیار بالایی دارد و زمان بسیار کمی اب را سرد و یخ بسیار نرمی را فراهم می اورد. بر روی درب این یخچال قسمت هوم بار قرار گرفته که شما می توانید بدون این که در یخچال را باز کرد انواع نوشیدنی را در ان قرار دهید. و هر موقع که خواستید ان را بردارید. این کار باعث می شود که مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی پایین بیاید.
یخچال سامسونگ

صفحه نمایش و پنل

بر روی درب یخچال های ساید بای ساید سامسونگ پنلی وجود دارد. که با فشار دادن یک دکمه می توان به راحتی اب تصفیه شده سرد و گوارا یا تیکه های یخ را در اختیار داشت. اب داخل یخچال با استفاده از فیلتر تصفیه شده سپس به یخ تبدیل می شود. هم چنین بر روی درب نمایشگر پنل بسیار شیک طراحی شده که با استفاده از ان می توان تمامی دستوالعمل ها را مثلا تنظیم درجه و تکه کردن یخ را اجرا کرد. لامپ طراحی شده داخل این یخچال از نوع LED بوده. که گرمای بسیار کمی تولید از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. هم چنین شما می توانید به راحتی تمامی مواد داخل یخچال را در تمامی قسمت ها به خوبی مشاهده کنید.
یخچال سامسونگ

« حتما بخوانید  فناوری Super Cool و SuperFrost در يخچال چيست؟ قابلیت سوپر کول

امکانات یخچال سامسونگ : محفظه ی جداگانه

دستگیره ی یخچال های ساید بای ساید سامسونگ تو رفته و دارای زیبایی خاصی هستند که چشم هر بیننده را مجذوب خود می کنند. از ویژگی این دستگیره ها این است که داخل یخچال اند و هیچ گونه برامدگی ندارند و با کشیدن ان به راحتی یخچال باز می شود. برخی از یخچال های ساید بای ساید سامسونگ دارای یک محفظه ی جداگانه در یخچال می باشند که می توان مواد خیلی ضروری که زود خراب می شوند را در ان قرار دهید و به دلخواه درجه ی ان را تنظیم کنید. این بخش دارای سه درجه ی متفاوت صفر، خنک کننده و خنک کننده ی سریع می باشد که با توجه به موادی که داخل ان قرار می دهید می توانید یکی از این سه مورد را انتخاب کنید.

 

موتور کمپرسور« Compressor»

موتور طراحی شده در ساید بای ساید سامسونگ کمپرسور می باشد که صدا تولید نمی کند و قدرت بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. گاز طراحی شده در ان CFC است و به هیچ وجه برای محیط زیست مضر نیست. این موتور در سایر برند ها هم به چشم می خورد ولی موتور طراحی شده در یخچال های سامسونگ خیلی پیشرفته تر می باشند.

حالت سراشپز ویژگی ست که در بسیاری از یخچال های ساید سامسونگ وجود دارد. با استفاده از این قابلیت دمای یخچال تا حد زیادی بالا می رود و موادی مانند گوشت و ماهی همواره تازه و سالم باقی می مانند. یخچال های سامسونگ از جمله زیبا ترین و بزرگ ترین یخچال های تولید شده در دنیا می باشند که دارای اندازه های مختلف برای تمامی خانواده چه کم جمعیت و چه پرجمعیت می باشد.


تاریخچه یخچال ها و سازندگان از اختراع اولین یخچال و تکامل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .