مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری امبیلایت Ambilight در تلویزیون فیلیپس چیست؟

0 505
زمان مطالعه : 3 دقیقه

فناوری امبیلایت Ambilight در تلویزیون فیلیپس ؛ آیا باید یک تلویزیون « فیلیپس امبیلایت » بخرم؟ تلویزیون ( Philips Ambilight ) چیست؟

فناوری امبیلایت Ambilight در تلویزیون فیلیپس

امبیلایت یک فناوری اختصاصی تلویزیون است که منحصر به تلویزیون های فیلیپس است. و در یک بازار اشباع پر از ( google boxes ) تقریباً یکسان ، واقعاً کمک می کند تا فیلیپس از جمعیت دور شود. Ambilight در اصل شامل قرار دادن یک آرایه LED در کنار تلویزیون است که رنگ آن را روی دیوار پشت تلویزیون نشان می دهد.

اگرچه نمایشگر نور برای تجربه مشاهده شما بسیار مهم نیست ، اما جلوه ای فوق العاده جالب دارد که شما این جلوه را با هیچ تولید کننده دیگری نمی بینید.

امبیلایت

رنگ های پیش بینی شده مطابق با رنگ هایی است که در محتوای صفحه نمایش شما ظاهر می شود ، درک شما از کنتراست را افزایش می دهد و یک صفحه نمایش نور همه جانبه ایجاد می کند که به نظر می رسد از تلویزیون خارج می شود. ارزان قیمت ترین تلویزیون های فیلیپس امروزه از امبیلایت استفاده می کنند و می توانند با لامپ های هوشمند Philips Hue هماهنگ شوند تا رنگ های تصویر تلویزیون به جای ریختن در پشت صفحه ، فضای اتاق شما را پر کنند.

مقایسه با سامسونگ و ال جی

 

تلویزیون های فیلیپس ممکن است به اندازه جدید ترین تلویزیون های سامسونگ یا ال جی OLED توجه خاصی را به خود جلب نکنند ، اما Ambilight یک دلیل قانع کننده برای انتخاب مدل فیلیپس نسبت به سایر موارد است. اگرچه همه تلویزیون های آمبیلایت یکسان نیستند. مدل های رده پایین Ambilight ” دو طرفه ” هستند ، به این معنی که نور از چپ و راست تلویزیون نشات می گیرد.

بقیه یک آرایه ” 3 طرفه ” دارند که LED ها به سمت بالا نیز نور پخش می کند. فیلیپس حتی دو تلویزیون 4 طرفه آمبیلایت ، از جمله سری Philips 9800 ساخته است. با این حال ، در حال حاضر بهترین مدل های فیلیپس با سه طرف LED وجود دارد.
امبیلایت Ambilight در تلویزیون های فیلیپس
در حالی که Ambilight تلویزیون های فیلیپس را از بقیه جدا می کند ، هنوز هم در محدوده خود شرکت باید در نظر گرفته شود. تلویزیون های رده بالا تر Philips دقیقاً مانند مجموعه های Sony از نرم افزار تلویزیون اندروید استفاده می کنند.

آخرین تلویزیون های 2018 این کشور همچنین دارای پردازش عالی ( P5 Perfect Picture ) هستند ، که عملکرد حرکتی عالی و تولید رنگ را تضمین می کند. شما بعد از خرید یک LCD مقرون به صرفه مانند ( Philips 43PUS6262 ) یا چیزی نزدیک به ( فیلیپس 55OLED873 OLED )  ، امکاناتی را دریافت می کنید که در هیچ تلویزیون دیگری مشاهده نمی شود. بله ، ما دوباره در مورد امبیلایت صحبت می کنیم که دلیل اصلی خرید فیلیپس است.

 

« حتما بخوانید  انواع سیستم عامل تلویزیون و مقایسه سیستم عامل تلویزیون هوشمند و گوشی
ممنونیم که مطلب فناوری امبیلایت Ambilight در تلویزیون فیلیپس چیست؟ را خوانده اید . سوالات و نظرات خود را برای ما بنویسید.

بیشتر بخوانید :

تلویزیون فیلیپس و آشنایی با امکاناتش
لیست قیمت تلویزیون فیلیپس PHILIPS TV

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .