مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

0 102
زمان مطالعه : 13 دقیقه

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ معرفی یخچال ساید بای ساید 4.5 تا 5.5 میلیون 

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ هنگام خرید یخچال هر کسی در ذهنش ملاکهایی را قرار خواهد داد. ممکن است فردی تنها بخواهد یخچالی را خریداری نماید یا کس دیگری فریزر را. اما این پست برای افرادی است که می خواهند یخچال ساید بای ساید را انتخاب نمایند، آن هم از نوع بهترینش را. در حال حاضر امکانات فراوانی به یخچال ها افزوده شده است. برندهای مختلف امکاناتی را در یخچالهایشان گنجانده اند . اما با توجه به قیمتی که دارند ، امکانات موجود در آنها نیز متفاوت اند. هرچه قیمت بالاتر رود امکانات فراتر خواهند رفت و به کیفیت فناوری های موجود افزوده خواهد شد.
از یخچال ساید بای ساید 4.5 تا 5.5 میلیون تومانی باید تنها امکاناتی از قبیل یخ ساز ، آبسرد کن ، سیستم خنک کنندگی دوگانه هوا، تصفیه کننده هوا و … را داشت. اما این انتظارات در بازه قیمتی 5.5 تا 6.5 میلیون تومان بالا تر خواهد رفت و سیستم هایی از قبیل سیستم عیب یاب هوشمند و امکاناتی این چنین جزو انتظارات خریدار خواهد بود. در بازه قیمتی 6.5 تا 8 میلیون تومان انتخاب ها کمی پیچیده تر خواهد شد و باید مشخصات فنی پرقدرتی را دارا باشند. هدف در اینجا این است که شما با راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید آشنا شوید و پس از انتخاب هوشمندانه نسبت به خرید اقدام نمایید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ SAMSUNG REFRIGERATOR RS554

SAMSUNG REFRIGERATOR RS554راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ شرکت سامسونگ یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید یخچال هاست. ساید بای ساید های این برند دارای امکانات مناسبی هستند. از میان تولیدات این شرکت که کیفیت خوب و قیمت مناسبی دارند، می توان به مدل RS554 اشاره کرد. در نگاه اول طراحی این محصول به چشم می آید که با بدنه استیلیش قیافه ای خوش تراش به خود گرفته است. این محصول سامسونگ دارای 342 لیتر ظرفیت خالص و 373 لیتر ظرفیت ناخالص در بخش یخچال است و بخش فریز آن نیز دارای ظرفیت 201 لیتر فضای خالص و 217 لیتر فضای ناخالص می باشد.
فضاها و قفسه هایی که برای نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال و فریزر تعبیه شده اند، به استفاده کننده این امکان را می دهد که مواد را در جای خود قرار دهد و شاهد هیچ گونه آشفتگی در فضای یخچال نباشد. یخساز نیز از امکاناتی است که اکثر مصرف کنندگان آن را می پسندند ، در RS554 از این ویژگی استفاده شده است. باز کردن درب یخچال از مشکلاتی که باعث اتلاف انرژی می شود ، اما سامسونگ در این مدل با اضافه کردن هوم بار این مشکل را تا حدودی برطرف کرده است و استفاده کننده می تواند مواد غذایی ضروری را در آن قرار دهد و درب یخچال را به دفعات زیاد و طولانی باز نکند. نمایشگر دیجیتالی از امکانات دیگر RS554 است.
مکان این نماشگر به خوبی طراحی شده است و دسترسی را برای بزرگ سالان آسان و برای کودکان سخت می کند. استفاده کننده می تواند با دکمه های لمسی این نمایشگر ال ای دی ، کنترل یخچال را به عهده بگیرد. RS554 با دارا بودن سیستم جریان هوای چندگانه، هوا را به طور دائم در تمام قسمت های یخچال پخش خواهد کرد. این ویژگی در  هر دو قسمت یخچال و فریزر قرار داده شده است و به دیرتر فاسد شدن مواد غذایی کمک خواهد کرد و دمایی مطلوب را در کل فضای یخچال پخش خواهد کرد.
امکان No-Frost اجازه ایجاد برفک و یخ را در فضای یخچال نخواهد داد و دیگر لازم نیست مصرف کننده در دوره های کوتاه مدت یخچال را خاموش کند و برفک را از روی آن پاک نماید. همچنین با دارا بودن امکان Additional Features بوی بد در یخچال ایجاد نخواهد شد. و خیال استفاده کننده از بابت پاک کردن داخل یخچال راحت خواهد شد. با قرار گیری زنگ هشدار بر روی درب این محصول اگر مدت زمان طولانی در باز بماند ، هشدارش فعال می شود.
در این محصول سامسونگ از Inverter Compressor سود برده شده است ، این کمپرسور مانند کمپرسورهای عادی یخچال را خاموش نخواهد کرد، بلکه دائما روشن است، زیرا خاموش و روشن شدن آن برق زیادی را مصرف خواهد کرد و فساد مواد غذایی را نیز تسریع خواهد کرد. اما با بهره گیری از کمپرسور اینورتر دمای یخچال در حالت تعادل قرار دارد و همیشه سرد است. داشتن دو چراغ ال ای دی در هر دو قسمت این محصول روشنایی را برای درون یخچال به ارمغان خواهد آورد. این چراغ ها با وجود اینکه روشنایی زیادی دارند ، انرژی کمی را مصرف خواهند کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 28 فوت
  • سیستم خنک کنندگی چندگانه
  • مجهز به فناوری No-Frost
  • به کارگیری کمپرسور اینورتر
  • دارای صفحه نمایش ال ای دی و Home bar

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ 551L GC-P217L

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ کیفیت محصولات ال جی بر کسی پوشیده نیست و نمی توان بر آنها ایرادی وارد کرد. این کیفیت بالا در مورد یخچال های این برند نیز صدق می کند. ساید بای ساید 551L GC-P217L یکی از این محصولات است، که کیفیت بالایی را به مصرف کننده خواهد بخشید. با نگاه به طراحی این محصول پیش از همه چیز، گل بزرگی را خواهید دید که بر روی درب آن طراحی شده است. هوم بار بر روی آن قرار گرفته تا مواد غذایی و یا نوشیدنی هایی که به آنها نیاز بیشتری دارید ، در آن بگذارید مجبور نشوید هر بار در یخچال را باز کنید. اگر در آشپزخانه فضای بزرگی برای قرار دادن یخچال ندارید، 551L GC-P217L انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
در طرف دیگر و بر روی درب بعدی یخساز طراحی شده است که محصول را شیک تر و دسترسی مصرف کننده را به یخ راحت تر خواهد کرد. بدنه فولاد زد زنگ این محصول باعث می شود در هیچ شرایطی به زیبایی این محصول آسیبی وارد نشود. این محصول با دارا بودن تکنولوژی No-Fros هیچ برفکی نخواهد گرفت و خیال مصرف کننده را از بابت پاک کردن یخچال راحت خواهد کرد و در این شرایط مواد غذایی پس از روشن و خاموش شدن یخچال خراب نخواهند شد.
کسانی که می خواهند یخچالی با میزان مصرف انرژی پاین در اختیار داشته باشند، یکی از گزینه های روبه رو L GC-P217L می باشد. این محصول با کلاس انرژی A + مصرف بسیار پایینی دارد. البته استفاده از کمپرسور اینورتر میزان مصرف انرژی را پایین تر خواهد آورد و توان و قدرت بالایی را ایجاد خواهد کرد. همچنین صدایی که تولید می کند کمتر خواهد شد که در این محصول برابر 40 دسیبل می باشد.551L GC-P217L

مشخصات فنی کلیدی

  • طراحی زیبا و جمع و جور
  • مجهز به سیستم های یخ ساز و آبریز
  • سیستم خنک کنندگی چندگانه
  • دارای قابلیت No-Fros و ضد برفک بودن
  • ایجاد صدا به میزان 40 دسیبل
  • ظرفیت خالص 19.5 فوت
  • وجود فیلتر برای رفع بوی بد یخچال و ضد برفک بودن

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-24HD
DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-24HDراهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ ساید بای سایدهای تولید شده در دوو از کیفیت بالایی برخوردارند و علاوه بر کیفیت دارای سبک زیبایی در طراحی نیز می باشند. محصولات این شرکت در طراحی های مختلف و برای سلیقه های متفاوت تولید شده اند. DAEWOO SIDE BY SIDE FRS-24HD  از محصولات این شرکت است. علاوه بر زیبایی ظاهری که پیش از همه خود را نمایان خواهد کرد، امکانات دیگری از قبیل یخ ساز و هوم بار و نمایشگر لمسی بر روی درب این محصول نیز خود را نشان خواهند داد. این مدل تنها یخ ساز دارد و آبسرد کن از آن حذف شده و جای خود را به هوم بار داده است. به وسیله نمایشگر LED موجود می توانید به طور جداگانه دما قسمت یخچال و قسمت فریزر را تنظیم نمایید.
با استفاده از هوم بار لازم نیست برای بیرون آوردن هر چیزی از یخچال، در را به مدت طولانی باز کنید. فقط مواد ضروری که در طول روز بارها از آنها استفاده می کنید را درون این محفظه اضافی قرار دهید. اصل در تولید یخچال های ساید بای ساید ، وجود فضای زیاد برای ذخیره سازی مواد غذایی است. FRS-24HD نیز در حد امکان این قانون را رعایت کرده است. طراحان این محصول ، با ایجاد فضاهای خاص درون یخچال و قرار دادن قفسه های زیاد در فریزر و یخچال، سعی زیادی در بر آورد شدن این انتظار داشته اند. می توانید این قفسه ها را آنطور که می خواهید تنظیم کنید و جا را برای خوراکی های فراوان باز نمایید. وجود قابلیت NO FROST از ویژگی های مهم این محصول است.
با وجود اینکه اکثر محصولاتی که اکنون با برندهای مختلف تولید می شوند، دارای این ویژگی می باشند . اما باز هم از ویژگی هایی است که همه و مخصوصا خانم های خانه دار آن را می پسندند. وجود فن دوگانه در یخچال و فریزر این محصول باعث می شود هوای هر دو قسمت مطلوب باشد . این فن های رطوبت مناسبی را در درون یخچال ایجاد خواهند کرد و رطوبت موجود سبب می شود مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشند و سالم و تازه باقی بمانند.

مشخصات فنی کلیدی

  • میزان ظرفیت خالص 624 لیتر
  • دارای خاصیت NO FROST
  • وجود هوم با و یخ ساز
  • وجود دو فن خنک کننده
  • ظرفیت خالص 624 لیتر

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ SAMSUNG REFRIGERATOR SIDE BY SIDE RS22

SAMSUNG REFRIGERATOR SIDE BY SIDE RS22

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ شرکت کره ای سامسونگ یک بار دیگر و با معرفی یخچال ساید بای ساید RS22 ثابت کرد که محصولاتش کیفیت بالایی دارند و قیمت پایین نیز نمی تواند از کیفیت این محصولات بکاهد. از نظر زیبایی نیز این محصول قابل تقدیر است . وجود آبسرد کن و یخ ساز بر روی بدنه این محصول بخشی از زیبایی را ایجاد کرده اند. آب در درون آبسرد کن تصفیه خواهد شود و شما می توانید آب سالمتری میل نمایید. برای اولین بار در این محصول دستگیره آسان استفاده شد که با وجود آن انرژی کمتری مصرف خواهد شد.
زمانی که درب یخچال را باز می کنید ، لامپ ال ای دی 30 واتی روشنایی را به یخچال و فریزر خواهد بخشید . با وجود نور بالا، این لامپ ها مصرف انرژی پایینی دارند و با محیط زیست سازگاری دارند. قفسه های جداکننده ، با طراحی بزرگی که  دارند فضای زیادی را برای ذخیره سازی مواد غذایی فراهم خواهند کرد. با داشتن این قفسه ها خیالتان از بابت ذخیره سازی مواد غذایی و نوشیدنی های زیاد راحت باشد . البته بر روی درب این محصول و در داخل آن مکانهایی برای قرار دادن بطری ها نیز وجود دارد. با وجود قفسه های تاشو و قابل تنظیم فضای داخلی یخچال را به راحتی مدیریت کنید و به آن سر و سامان ببخشید. جنس این قفسه ها از شیشه است و به راحتی می توانید تمامی اقلام موجود در آن را مشاهده نمایید.
وجود سیستم خنک کنندگی دو قلو از امکانات دیگر این محصوال است ، که سرما را به سراسر یخچال هدیه خواد داد. البته این محصول ویژگی دارد که او را خاص می کند و از یخچال های بالارده به ارث برده است. این ویژگی به مصرف کننده این امکان را می دهد با توجه به ماده ی غذایی که دارد، دما را در آن منطقه ای خاص، بسته به ماده ی غذایی تنظیم نماید. این امکان با وجود کشو مستقل فراهم خواهد شد. ویژگی هایی که در این محصول گنجانده شد است ، باعث می شود این محصول مصرف انرژی پایینی داشته باشد. با وجود این ویژگی می توان RS22 محصولی سازگار با محیط زیست دانست . مصرف انرژی این محصول در کلاس A+ قرار می گیرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 38 فوت
  • وجود آبسرد کن و یخ ساز
  • استفاده از قابلیت No-forest و ضد برفک بودن
  • جداسازی فضای درونی با قفسهای شیشهای قابل رؤیت
  • دارا بودن کشوی مستقل و تنظیم دمای آن به صورت جداگانه
  • وجود فیلیتر جهت رفع بوی بد

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ Hitachi RS700

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید با قیمت 4.5 تا 5.5 میلیون تومانبا نگاه به طراحی و امکانات یخچال های هیتاچی متوجه خواهید شد که محصولات این برند در برخی موارد منحصر به فرد هستند. طراحی زیبای R-S700 این ادعای را در مورد طراحی زیبا ثابت خواهد کرد. بر روی درب این محصول آبسردکن قرار گرفته است. بر بالای آبسرد کن، صفحه نمایشی لمسی موجود است و مصرف کنندگان می توانند دمای درون یخچال را از طریق آن تنظیم کرده و کنترل نمایند. بدنه ی فولادی R-S700 ضد زنگ است و با براق بودنش، زیبایی یخچال را بالا برده است.
از تکنولوژی خاص این برند که در Hitachi RS700 نیز از آن استفاده شده است ، می توان به تکنولوژی Nano titanium نام برد. این تکنولوژی قارچ ها و باکتری ها را حتی در اندازه ای بسیار کوچک جذب خود خواهد کرد و اجازه نخواهد داد آنها جذب مواد غذایی گردند و ماندگاری آنها را پایین بیاورند. از امکان دیگری که نانو تتانیوم با خود به همراه دارد رفع بوی بد درون یخچال است. با وجود این تکنولوژی به مدت طولانی تری می توان مواد غذایی و خوراکی ها را به صورت تازه مصرف کرد. وجود طبقات زیاد و کشوهای شیشه ای باعث می شوند فضای مدیریت شده و مناسبی را در اختیار داشته باشید.
با وجود کشو ها، طبقات و محل نگهداری بطری ها در داخل این یخچال به راحتی و بدون سردرگمی می توانید مواد را در داخل آن بچینید.با بهره گیری از سیستم خنک کنندگی هوا دمای یخچال همیشه سرد خواهد بود و مواد غذایی سالمی را خواهید داشت. استفاده از کمپرسور اینورتر سر و صدای ایجاد شده توسط محصول را پایین خواهد آورد و به علاوه مصرف انرژی را نیز کم خواهد کرد. هوا به راحتی در داخل یخچال جریان خواهد یافت و انرژی در کمترین حالتش، مصرف خواهد شد.
لامپی که وظیفه روشنایی درون یخچال را بر عهده دارد از نوع ال ای دیست و نور زیادی را برای این منظور ایجاد خواهد کرد. مصرف این لامپ بسیار پایین است. البته علاوه بر مصرف پایین لامپ می توان به مصرف پایین انرژی در HITACHI R-S700 نیز اشاره کرد. این محصول هیتاچی با قرار گیری در کلاس A++، انرژی بسیار پایینی را مصرف خواهد کرد. این ویژگی در صرف هزینه های بعد از خریداری یخچال صرفه جویی خواهد کرد. با وجود فناوری Drawer set humidity میوه ها و سبزیجاتی که در این محصول قرار می گیرند ، رطوبتشان را از دست نخواهند داد و حداکثر ماندگاری را به همراه خواهند داشت. مواد غذایی و سبزیجات با داشتن رطوبت اولیه تازگی اولیه را خواهند داشت.

مشخصات فنی کلیدی

  • میزان ظرفیت 27 foot
  • بدون برفک و به کارگیری سیستم خنک کنندگی دوگانه
  • مجهز به یخ ساز و آبسرد کن
  • به کارگیری  کمپرسور اینورتر و صدای پایین
  • قرار گیری در کلاس A++

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ BEKO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE GNE134601X  

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ در بین بهترین ها و آن هم یخچال با قیمت 4.5 تا 5.5 میلیون تومان به طور حتم باید یخچال های بکو نیز قرار بگیرند. این برند یخچال هایی را با کیفیت بالا تولید خواهد کرد. این کیفیت در میان امکانات که در آن گنجانده شده است، موجود می باشد.دربین محصولات این شرکت با این قیمت، ساید بای ساید  BEKO GNE134601Xجزو بهترین ها قرار می گیرد. این ساید بای ساید چهار در با زیبایی ظاهریش ، سلیقه های زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. بدنه تمام استیل آن بر زیبایی طراحی آن می افزاید. فناوری refrigerator cooling با ایجاد دمایی استاندارد و متعادل ، ماندگاری مواد غذایی را بالا خواهد برد.
با وجود این ویژگی در مصرف انرژی نیز ظرفه جویی خواهد شد. پنل Smart refrigerator بر بالای آب سردکن و یخ ساز قرار گرفته است و شما با در دسترس داشتن این پنل می توانید تنظیمات درون یخچال را به راحتی انجام دهید و دمای محفظه ها را انگونه که مناسب است تنظیم نمایید. همچنین بر روی این پنل قفل کودک و زنگ هشدار در صورت فراموش کردن بستن درب قرار گرفته است. به وسیله این پنل مشخص خواهید کرد که آب سرد نیاز دارید و یا یخ. در کوتاه ترین زمان هر کدام را که انتخاب کنید در اختیارتان قرار خواهند گرفت. با در اختیار داشتن قفسه های شیشه ای ضد خش میتوانید مواد غذایی را در داخل یخچالتان بچینید و از تمامی فضای آن استفاده نمایید.
محل هایی که برای نگه داری تخم مرغ و نوشیدنی ها قرار گرفته اند ، نیز در این امر شما را یاری خواهند داد. dual compressor cooling یا همان فن خنک کنندگی دوگانه، دمای متعادلی را در یخچال فراهم خواهد کرد و مراقب خواهد بود مواد غذایی تازگیشان را حفظ کنند. به محض این که ماده ای در فریزر آن قرار گیرد یخ زده خواهد شد و این اجازه را نخواهد یافت که باکتری ها را جذب خود نماید و آلوده گردند. وجود چهار در بر روی بدنه ی GNE134601X علاوه بر زیبایی که به محصول بخشیده است، برای مصرف کمتر انرژی نیز بسیار کارآمد است. BEKO به خوبی این قضیه را فهمیده است. میزان مصرف انرژی در آن برابر 453 کیلو وات ساعت است، که مصرف بسیار پایینی محسوب می شود.

مشخصات فنی کلیدی

  • ظرفیت 30 فوت
  • دارا بودن پنل هوشمند با امکانات فراوان و لمسی
  • استفاده از فیلتر داخلی ضد باکتری و میکرئب
  • سیستم سرمایشی و فن خنک کننده دوگانه
  • مجهز به یخ ساز و آبسرد کن در کنار هم

BEKO REFRIGERATOR SIDE BY SIDE GNE134601X
راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ LG 257PDL

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید ؛ محصولات ال جی دارای کیفیت مطلوبی هستند. یخچال های ساید بای ساید این برند نیز از کیفیت خوبی برخوردارند. با بررسی ویژگی ها و قابلیت های این محصولات می توان این را اثبات کرد.257PDL یکی از محصولات ال جی است که با توجه به قیمتی که دارد، انتظارات را در حد مطلوبی برآورد می سازد.این محصول خوش تراش ال جی با عایقی ضد زنگ پوشانده شده است. تا در مقابل رطوبت و دما مقاوم گردد و بر زیباییش آسیبی نرسد با وجود این عایق بدنه ضد خراش نیز گردیده است. دو در این محصول با اندازه های متفاوت  در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و این قابلیت را دارند تا 180 درجه باز شوند. با استفاده از پنل قرار گرفته بر روی در می توانید تنظیمات لازم را برای دما و حالت فضای داخلی فریزر انجام دهید.
یخ ساز و آبسرکن زیر این پنل قرار گرفته اند و شما می توانید انتخاب کنید که کدامیک را می خواهید. وجود کشوهای شیشه ای محکم نوید دهنده این است که شما می توانید اقلام موجود در آنها را بدنه باز کردن کشو ملاحظه کنید و همچنین کیفیت مواد غذایی بیشتر حفظ خواهد شد. زیرا این کشوها دارای سطحی مشبک هستند و هوا به راحتی در آنها جریان خواهد یافت جریان هوا باعث ماندگاری بیشتر و تازه ماندن مواد غذایی خواهد شد. همچنین از ایجاد بوی بد و تکثیر باکتری ها نیز جلوگیری خواهد کرد. از قابلیت های بیشتر این ساید با ساید ال جی می توان به Features dual fans and inverter اشاره کرد. این فن دوگانه ی اینورتور به صورت هوشمند عمل خواهد کرد.
برای قسمت یخچال 257PDL هوای مرطوب ایجاد خواهد کرد. این هوای مرطوب باعث می شود تازگی مواد غذایی حفظ شود و دیرتر فاسد شوند. اما برای قسمت فریز چنین نیست و باید رطوبت به شدت پایین باشد تا انجماد واد غذایی با سرعت بالاتری صورت پذیرد و آلوده به میکروب نشوند این اینورتور دوگانه همین کار را خواهد کرد و هوای خشکی را در فریزر ایجا خواهد نمود. با بهره گیری از کمپرسور مبدل خطی در این مدل میزان مصرف انرژی در حد قابل توجهی پایین آمده است. مجهز شدن 257PDL به دو فیلتر تصفیه آب و هوا از امکانات بی نظیریست که به آن داده شده است. فیلتر هوا ، بوهای نامطبوع را در داخل یخچال جذب خود خواهد کرد و اجازه نمی دهد بویی در داخل آن بماند. همچنین فیلتر تصفیه کننده آب ، آب آشامیدنی سالمی را ایجاد خواهد کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • گنجایش 32 فوت
  • فیلتر تصفیه کننده ی هوا و آب
  • ضد برفک یا مجهز به قابلیت No-forst
  • مجهز به فن دوگانه اینورتور
  • مصرف پایین انرژی

LG 257PDL


 

« حتما بخوانید  معرفی انواع مختلف یخچال فریزر ساید ، درب فرانسوی، توکار و بررسی آنها

بیشتر بخوانید :

جدیدترین و پرفروش ترین یخچال ساید بای ساید ال جی ، سامسونگ ، هیتاچی و بکو
لیست قیمت یخچال ساید بای ساید دوو 
خرید یخچال فریزر و استفاده ی صحیح از آن
پر فروش ترین یخچالهای ساید بای ساید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .