مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ سال 1395 ؛ مقایسه، ویژگی ها و امکانات

0 86
زمان مطالعه : 12 دقیقه

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ سال 1395 ؛ مقایسه، ویژگی ها و امکانات ؛ «تلویزیون50 تا 59 اینچ» قبلا مردم اوقات فراغت خود را با بازی کردن و رفتن به جاهای مختلف پر می کردند و خیلی کم به تلویزیون نگاه میکردند. کم کم تلویزیون ها پیشرفت کردند و قابلیت های جدیدی در ان ها طراحی شدند که مردم ان را جایگزین بیرون رفتن کردند. شرکت هایی مانند سامسونگ؛ سونی؛ ال جی از جمله شرکت هایی هستند که از زمان پا گذاشتنشان به دنیای تکنولوژی در زمینه ی تولید تلویزیون فعالیت کرده اند و در بازار حرف اول را زده اند.

این شرکت های تمامی سرد و گرمی زندگی را چشیده اند تا به این جا رسیدند. ان ها هر روزه با تجربیات سالهایشان بهترین تلویزیون ها را وارد بازار می کنند و همه از محصولاتشان رضایت خاطر دارند و بدون هیچ شکی ان ها را خریداری می کنند. تلویزیون های هوشمند امروزه خواهان زیادی دارند و هر کسی به فکر خرید بهترین تلویزیون با قابلیت های مدرن است ما در این جا بهترین تلویزیون های ساخت این شرکت ها از 50 تا 59 اینچ را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ : تلویزیون سامسونگ KU7350

سامسونگ همان برند معتبری که سال هاست در جهان شناخته شده است و با تولیدات خارق العاده اش هر ساله همه را شگفت زده می کند. این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون های هوشمند و خمیده می باشد. سامسونگ در سال 2015 یکی دیگر از بهترین تلویزیون های منحنی اش را با ظاهر زیبا روانه ی بازار کرد. این اسمارت تی وی دارای صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن 2160 x 3840 پیکسل است که زیباترین تصاویر را به نمایش می گذارد.

این مدل با استفاده از اسپیکر های 20 واتی اش صدا را با کیفیت عالی پخش می کند که رضایت کامل شما را از گوش دادن به موسیقی و هر چیز دیگری به دست می اورد. هم چنین دارای نوردهی فوق العاده ای است که در روشن ترین جاها بهترین تصاویر را برای شما نمایان می کند پس می توانید ان را در هر جایی حتی جلوی پنجره که روشنایی زیادی دارد بگذارید. با استفاده از ان شما می توانید به اینترنت و وای فای متصل شوید و وب گردی کنید و به  سرچ کردن، دیدن بهترین فیلم، عکس، موسیقی و موارد دیگری بپردازید و هر موضوعی را به اشتراک بگذارید.

     مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 55 اینچی
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • پورت HDMI
  • پورت USB
  • مجهز به سیستم عامل تایزن
  • دارای پردازنده ی چهار هسته ای

 

این تلویزیون با وجود قابلیت های جدید و عالی که دارد دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی هم هست. ضخامت این تلویزیون بسیار کم است و با پایه ی مشکی اش از دور توجه ی افراد را به خود جلب می کند. این تلویزیون با این که نمی تواند حرف بزند اما به همه می فهماند که زیباترین است. سامسونگ این مدل از تلویزیون هایش را بر اساس سیستم عامل تایزن طراحی کرده است که رابط کاربری بسیار ساده و سرعت خیلی زیادی دارد و هیچ وقت از همراهی او خسته نمی شوید.

تلویزیون هوشمند 55 اینچ سامسونگ UA-55KU

تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی Sony Full HD Android TV 50W800C

سونی شرکتی بسیار قدیمی است که از زمان به وجود امدنش در تولید هر محصولی نقش بسزایی داشته است. این شرکت از زمان راه اندازی بخش تولید تلویزیون با سرعت بیشتری در دنیای تکنولوژی قدم برداشته است و همیشه بهترین و مدرن ترین تلویزیون ها را روانه ی بازار کرده است. برند سونی برندی شناخته شده برای همه است و تلویزیون هایش بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند. این شرکت در سال 2015 با تولید TV 50W800C  اثر دیگری بر روی دنیا باقی گذاشت.

این استمارت تی وی دارای صفحه نمایش 50 اینچی با رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل می باشد. تلویزیون 50W800C از زمان ورودش به بازار محبوبیت زیادی به دست اورده است که یکی از دلایلش قابلیت پخش فیلم، عکس و موارد دیگر سه بعدی است که لحظات خیلی خوبی را به کاربران هدیه می دهد. این مدل از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و دارای رابط کاربری بسیار راحتی می باشد. هم چنین قاب سیاهی که در ان طراحی شده است زیبایی فوق العاده ای به ان داده و ان را از دور نمایان می کند. وجود دو درگاه‌ USB و چهار درگاه HDMI،گیرنده ی دیجیتالی از دیگر قابلیت های این استمارت تی وی می باشند.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 50 اینچی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال
  • چهار پورتHDMI
  • دو درگاه USB
  • دارای دو بلندگوی 20 واتی
  • دیدن تصاویر از 178 درجه

 

اگر علاقه ی زیادی به گوش دادن موسیقی با صدای بلند دارید این تلویزیون با دو بلندگوی 20 واتی که دارد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با استفاده از زاویه ی دید 178 درجه ای که دارد تقریبا از هر جهتی می توانید به دیدن تصاویر بپردازید.

تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی Sony

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ : تلویزیون سونی 55X9000C

از زمانی که سونی به وجود امد کم تر کسی فکر می کرد که روزی به هم چین جایگاه بزرگی در دنیا برسد. این شرکت از همان ابتدای تولدش شروع به تولید تلویزیون کرد و موفقیت های بسیار زیادی به دست اورد. این شرکت هر روز تلویزیون های جدید با طراحی و قابلیت های به روز تولید می کند. سونی در این سال های اخیر با تولید تلویزیون های هوشمند موفقیت های خود را به چندین برابر رساند و بخش عظیمی از بازار را از ان خود کرده است. در نمایشگاه بین المللی که در سال 2015 برگزار شد سونی با حضورش همراه تلویزیون سونی 55X9000C ان جا را با شکوه تر کرد.

این تلویزیون یکی از بهترین و باریک ترین تلویزیونی بود که تا به حال تولید شده است. سونی 55X9000C دارای صفحه نمایش 50، 55، 65، 75 اینچی با ضخامت  بسیار کم 4.9 میلی متر بدنه است. یکی از قابلیت های این تلویزیون وصل شدن به اینترنته که از طریق ان مانند یک گوشی می توانید داده هایتان را به اشتراک بگذارید و به سرچ کردن و دیدن موضوعات مورد علاقه تان بپردازید. در کنار این تلویزیون خستگی هیچ معنایی ندارد و لحظات مانند برق و باد می گذرد.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای صفحه نمایش، 55، 65، 75 اینچی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • دارای ضخامت بسیار کم 4.9 میلی متر
  • مجهز به فناوری سه بعدی
  • دارای اسپیکرهای سه واتی
  • نمایش تصاویر با سرعت 800 هرتز

 

اگر خواهان صدای بلند هستید این اسمارت تی وی با بلندگو های 30 واتی اش بلند ترین صدا را به شما هدیه می دهد. طراحان این تلویزیون را بر اساس سیستم عامل اندروید ساخته اند که این امکان را به شما می دهد به هر برنامه ی اندرویدی دسترسی داشته باشید. و با استفاده از رابط بسیار ساده اش تمامی دستوالعمل ها را اجرا کنید.

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فردش پشتیبانی از فضای سه بعدی است که دیدن تمامی تصاویر سه بعدی را برای شما مهیا می سازد هم چنین تصاویر بی کیفیت و تار را به بهترین شیوه ی ممکن با کیفیت بالا نمایش می دهد. وجود درگاه های HDMI،USB از دیگر قابلیت های منحصربه فرد این اسمارت تی وی می باشد. این تلویزیون با قابلیت های به روز و مدرن با طراحی فوق العاده تولید شده است که فضای اتاق شما را چندین برابر زیباتر نشان می دهد.

تلویزیون های 50 تا 59 اینچی

تلویزیون هوشمند منحنی سامسونگ SAMSUNG 55KS9500 در معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ

همیشه در هنگام خرید هر محصولی انتخاب، کار خیلی دشواری است. به خصوص اگر ان محصول تلویزیون باشد چون قرار است سال ها از ان بهره ببرید. همه در هنگام خرید به دنبال برندی عالی و با کیفیت هستند. سامسونگ یکی از بهترین برند های موجود در بازار می باشد که خیلی از افراد پیش از هر برندی دیگر به فکر ان می افتند. سامسونگ در این سال های اخیر با تولید تلویزیون های هوشمندش در بازار غوغایی به پا کرده و در راس بهترین ها قرار گرفته است.

این شرکت یکی از بهترین تولید کنندگان LED در سرتاسر جهان است که مانند ندارد. سامسونگ در سال 2016 بار دیگر همه را متعجب کرد او در این سال تلویزیون منحنی KS9500 را تولید و روانه ی بازار کرد. این تلویزیون 55 اینچی با بدنه بسیار باریک و ظاهر بسیار زیبایش هر کسی را شیفته ی خود می کند. این مدل هم همانند سایر مدل های دیگر سامسونگ دارای نور دهی بسیار عالی می باشد و در روشن ترین مکان ها بهترین تصاویر را به نمایش در می اورد. هم چنین مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و می توانید تا هر زمانی که بخواهید با ان کار کنید.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای صفحه نمایش 55 اینچی
  • چهار پورتHDMI
  • سه کابل USB
  • سیستم عامل تایزن
  • پردازنده ی چهار هسته ای
  • قابلیت توان صوتی 60 وات

 

اگر به صدای بلند خیلی علاقه دارید و می خواهید موشیقی یا هر چیز دیگری را با صدای بسیار بلند گوش دهید این تلویزیون با بلندی صدای 60 وات همان چیزی است که شما دنبالش می گردید. با این مدل می توانید در یک سالن بسیار بلند به صدای بلند تلویزیون با کیفیت عالی گوش دهید. ان تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت و وای فای را دارد که امکان وب گردی را برای شما فراهم می کند هم چنینن می توانید هر انچه که می خواهید را به اشتراک بگذارید و به دیدن مطالب مورد نظرتان بپردازید.

« حتما بخوانید  چگونه تماشای یوتیوب در تلویزیون را ببینیم ؛ نصب YouTube

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ ؛ این اسمارت تی وی دارای سرعت بسیار زیادی می باشد و دلیل ان هم وجود پردازنده ی چهارهسته ای قدرتمندی است که در ان طراحی شده. وجود سه درگاه یو اس بی « USB»، پورت اترنت LAN وHDMI، گیرنده دیجیتال DVB-T از دیگر مزایای است که در این مدل دیده می شود. شما با استفاده از پورت های طراحی شده می توانید از طریق گوشی یا هر دستگاه دیگری به تلویزیون وصل شوید و عکس و فیلم و … را بروی اسمارت تی وی ببینید. طراحان این تلویزیون را بر اساس سیستم عامل تایزن طراحی کرده اند که به ان جان بخشیده است. این اسمارت تی وی با کیفیت و ظاهر عالی گزینه ی بسیار مناسبی برای اتاق و سالن های شیک می باشد.

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ

تلویزیون منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED UHD Smart TV 55KS8500

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ ؛ چند سالی است که تولیدکننده گان وارد خط تولید اسمارت تی وی های منحنی شده اند که خواهان بسیار زیادی پیدا کرده اند. شارپ، سونی، توشیبا، ال جی و خیلی از شرکت های دیگر در تولید تلویزیون های منحنی فعاتلیت می کنند. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که با تولید تلویزیون های منحنی بیشترین طرفدار را پیدا کرده است و در رتبه ی بهترین تولید کننده گان قرار گرفته است. این برند احترامی خاصی در بین مردم دارد و همه ان را به عنوان معترترین و بهترین برند می شناسند.

این شرکت در سال 2016 یکی دیگر از مدل های تلویزیون منحنی TV 55KS8500 را تولید و روانه ی بازار کرد. این مدل 55 اینچی دارای سرعت بسیار زیادی می باشد. البته این سرعت زیاد به لطف پردازنده ی چهار هسته ای می باشد که ان کار گذاشتند. سامسونگ که همیشه در تلویزیون هایش سیستم عامل تایزن را طراحی میکند در این مدل هم ان را تغیر نداده و اسنارت تی وی اش را بر اساس همان سیستم عامل طرحی کرده است. شما با استفاده از این تلویزیون هوشمند می توانید به اینترنت وصل شوید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید یا به سرچ و دیدن برنامه های مورد علاقه تان بپردازید.

این اسمارت تی وی دارای پایه ای بسیار زیبا فلزی است که از دور خود را به نمایش در می اورد. هم چنین دارای قدرت نوردهی فوق العاده ای است که در هر جایی می توانید تصاویر را به زیباترین حالت ممکن ببینید.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای نمایشگر 55 اینچی
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • پشتیبانی از سیستم عامل تایزن
  • مجهز به چهار پورت HDMI و سه کابل USB
  • دارای قابلیت اینترنت وای فای
  • گیرنده ی دیجیتال DVB-T2

 

یکی از قابلیت های بسیار عالی که ان را متمایز کرده است قابلیت دید 360 درجه می باشد که این امکان را فراهم می کند از تمامی زوایا به دیدن بهترین تصاویر بپردازید و ان ها در خاطراتتان ضبط کنید. این مدل دارای اسپیکر هایی با توان 40 وات است که با استفاده از ان شما می توانید صدای موسیقی، فیلم و … را با صدای بسیار بلندی گوش دهید و از بلندی ان رضایت خاطر داشته باشید.

با استفاده از 4 پورت HDMI می توانید به اسمارت تی وی تان گوشی، تبلت یا هر دستگاه دیگری را نصب کنید و فیلم ، موسیقی و هر چیز دیگری که بر روی دستگاه شما قرار دارد را روی تلویزیونتان ببینید. وجود 3 کابل USB و گیرنده دیجیتال DVB-T2 از دیگر مزایای این تلویزیون می باشد که با استفاده از ان می توانید به تمامی کانال ها بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید. این تلویزیون با وجود طراحی و کیفیت بسیار عالی از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ : تلویزیون منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED Smart TV 55J6300

تمامی افراد به دنبال تلویزیونی هستند که از ظاهر زیبایی برخوردار باشد و اتاق نشیمن را به زیباترین شیوه ممکن جلوه دهد و در عین حال دارای کیفیت عالی باشد. سامسونگ یکی از شرکت هایی است که زیباترین تلویزیون ها را با کیفیت بسیار خوب تولید می کند و هر کسی در هنگام خرید تلویزیون بیش از هر چیزی به ان فکر می کنند. این شرکت در سال 2015 یکی دیگر از تولیداتش تلویزیون منحنی «SAMSUNG 55J6300» را معرفی و روانه ی بازار کرد. این تلویزیون 55 اینچی در اندازه های 32، 40،50،75،60،48 و 55 برای هر سلیقه ای تولید شده است.

پشتیبانی از سیستم عامل تایزن و وجود پردازنده ی چهار هسته ای سبب شده اند که تمامی عملیات با سرعت فوق العاده ای انجام شوند. این اسمارت تی وی قابلیت اتصال به اینترنت وای فای و پورت اترنت LAN را دارد که این امکان را به شما می دهد وب گردی کنید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید و لحظه های خیلی عالی و به یاد ماندنی را با دوستانتان سپری کنید. هم چنین می توانید به سرچ فیلم، عکس و … بپردازید و دیدن ان ها بپردازید. این تلویزیون دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و به دلیل صفحه نمایش بزرگش محبوبیت خیلی زیادی در بین کاربران دارد.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • دارای صفحه نمایش 32، 40،50،75،60،48 و 55 اینچی
  • مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • قابلیت اتصال به اینترنت
  • گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 / C
  • پشتیبانی از سیستم تایزن
  • دارای سه پورت HDMI و سه کابل USB
  • مجهز به دو اسپیکر های 20 واتی

 

طراحان در این مدل دو اسپیکر 20 وات طراحی کرده اند که کیفیت صدای عالی به شما می بخشد. این مدل دارای نوردهی فوق العاده ای است و در هر جایی بهترین تصاویر را به نمایش در می اورد. یکی از مزای دیگر ان مصرف انرژی بسیار پایین است  که کم ترین میزان برق را مصرف می کند. با استفاده از گیرنده های دیجیتال DVB-T2 / C هیچ محدودیتی در دیدن کانال وجود ندارد و می توانید به هر کانالی دسترسی داشته باشید. با استفاده از 4 پورت HDMI که در ان طراحی شده است می توانید دستگاه هایی مانند گوشی و لپ تاب را به ان وصل کنید و به دیدن محتواهای درون ان بر روی تلویزیون بپردازید. سه پورت USB و قابلیت اکو سنسور از دیگر مواردی هستند که در این اسمارت تی وی به چشم می خورد.

تلویزیون های 50 تا 59 اینچی

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ : تلویزیون منحنی سه بعدی ال جی LG SMART TV OLED 3D 55EC930T

با پیشرفت علم هر روز محصولات دیجیتالی عالی تولید می شود که تاثیر بزرگی بر جامعه گذاشته اند. این قاعده از تلویزیون هم پیروی می کند. با ورود تلویزیون ها ی هوشمند دیگر کم تر کسی در زمان اوقات فراغت بیرون می اید و به بازی کردن یا دیدن اوقوام می رود زیرا تلویزیون تمامی اوقات بی کاریشان را پر می کند و با قابلیت های جدیدی که طراحی شده است ان ها را به یکی از عالی ترین سرگرمی ها تبدیل کرده است و دل کندن از ان کار خیلی مشکلی می باشد.

ال جی از زمان به وجود امدنش در تولید تلویزیون همیشه جدیدترین ها را وارد بازار کرده است و به سلیقه ی کاربرانش اهمیت زیادی داده. این شرکت در سال 2015 یکی از جدیدترین تلویزیون های روزTV OLED 3D 55EC930T را روانه ی بازار کرد. که از زمان ورودش غوغایی بزرگ بر پا کرده. این تلویزیون دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 55 اینچی است که بهترین تصاویر را با کیفیت FULL HD و نوردهی عالی برای شما نمایش می دهد. این تلویزیون منحنی با طراحی منحصربه فردش یکی از زیباترین های موجود در بازار است وجود بدنه ای با ضخامت بسیار کم زیبایی ان را دوچندان کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت زیادش وجود فضای سه بعدی است که بهترین تصاویر سه بعدی را برای شما نمایش می دهد. با استفاده از این اسمارت تی وی شما می توانید به اینترنت Wi-Di وصل شوید و وب گردی کنید و به دیدن مطالب روز بپردازید یا داده هایتان را با دوستان و افراد دیگر به اشتراک بگذارید و لحظات به یاد ماندنی را با ان ها سپری کنید.

 

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچی
  • مجهز به قابلیت اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی از سیستم عامل WebOS
  • مجهز به پردازنده ی دو هسته ای
  • مجهز به چهار پورت HDMI و سه کابل USB

 

هم چنین با استفاده از گیرنده ی دیجیتال تیونرهای DVB-T هیچ محدودیت کانالی وجود ندارد و می توانید به تمامی کانال ها دسترسی داشته باشید. وجود پردازنده ی دو هسته ای سرعت قابل توجهی به ان بخشیده است. هم چنین با دارا بودن چهار پورت HDMI این امکان را به شما می دهد که موبایل، تبلت، فلش یا هر چیز دیگری را به اسمارت تی وی وصل کنید و به دیدن برنامه های داخل ان بر روی تلویزیونتان بپردازید. طراحان این تلویزیون را بر اساس سیستم عامل  WebOSکه یکی از بهترین سیستم عامل هاست تولید کرده اند. این مدل کم ترین میزان انرژی را مصرف می کند و بهترین گزینه برای منزل شما می باشد.

معرفی بهترین تلویزیون 55 اینچ


راهنمای خرید تلویزیون و بررسی نکات مهم در خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .