مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

پرفروش ترین سینما خانگی

0 987
زمان مطالعه : 6 دقیقه

«بهترین سینما خانگی» سینما خانگی از یک دی وی دی پلیر و مجموعه ای بلندگو تشکیل شده است که دیدن فیلم و سریال را با هیجیان خیلی بیشتر از تلویزیون های معمولی فراهم می کند. کسانی که عاشق فیلم و موسیقی هستند داشتن یک سینما خانگی را لازم و ضروری می دانند. این وسیله با تعداد کمی اجزا که دارد هیجان بسیار زیادی در هنگام نگاه کردن فیلم همانند حضور در سینما را برای شما فراهم می کند. شما می توانید با استفاده از سینما خانگی یک سینمای کوچک را در خانه ی خود ایجاد کنید و به دیدن سریال های مورد علاقه تان با خوانواده و دوستان بپردازید. هم چنین با استفاده از صدای عالی که این محصول دارد می توانید در جشن تولد یا مراسمات دیگر با استفاده از ان اهنگ های مورد علاقه تان را با صدای بسیار بالا پخش کنید. سینما خانگی با برند های بسیار متنوعی در بازار ارائه می شوند و هر کس بنا به دلایلی که دارد این محصول را با برند مورد علاقه اش خریداری می کند. مثلا برخی برند ال جی را ترجیح می دهند و برخی سامسونگ که شاید از نظر کیفیت یا ظاهر ان را انتخاب کنند. در این جا بهترین سینما خانگی های سونی و ال جی با مشخصات فنی که در ساینت تا خرید موجودند نوشته شده است.

بهترین سینما خانگی N9200 سونی

«بهترین سینما خانگی» سونی با تولید بلوری قدم بزرگی در دنیای تکنولوژی نهاد و توانست بخش بزرگی از بازار های جهان را به تسخیر خود دراورد. این شرکت حالا با تولید سینمای خانگی « BDV-N9200» نقش خود را در دنیای تکنولوژی پرنگ تر کرده و محبوبیت خود را به چندین برابر رسانده است. سینما خانگی N9200 دیدن بهترین تصاویر سه بعدی را برای شما مهیا می سازد. هم چنین این سینما خانگی سونی دارای صدای بسیار عالی می باشد که هنگام گوش دادن به موسیقی همانند این می ماند که خود در استودیو به صدای خواننده گوش دهید. این دستگاه به گوشی یا تبلت شما وصل می شود و داده های داخل ان را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون نمایش می دهد. اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که به فوتبال خیلی علاقه دارید می توانید در خانه همانند این که در ورزشگاه حضور داشته باشید به دیدن فوتبال بپردازید و هیجانی باورنکردنی با تماشای ان به دست اورید. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه این است که به اینترنت وصل می شود و شما می توانید به دیدن فیلم و انجام دادن بازی های انلاین در فضای سه بعدی بپردازید. در حال حاضر قیمت این محصول حدود 27.400.000 ریال می باشد.

مشخصات فنی سینما خانگی N9200 سونی

توان خروجی صدا 1200 وات,دارای حالت موسیقی دیجیتال,قابلیت اتصال به اینترنت,قابلیت حالت فوتبال

پر فروش ترین سینما خانگی

سینما خانگی E4100 سونی

BDV-E4100 یکی دیگر از سینما خانگی های سونی و از بهترین ابزار ها برای سرگرمی خوانواده ها می باشد. این مدل هم به گوشی و تبلت وصل می شود و این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خوانواده تان به دیدن عکس و فیلم بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون بپردازید. این دستگاه امکان دیدن برنامه ی فوتبال همانند این که در ورزشگاه باشید با حذف صدای گزارشگر را برای شما فراهم می کند. و دارای چهار بلندگوی 1000 واتی می باشد که صدای بی نظری را به شما هدیه می دهد. هم چنین می توانید ببه اینترنت وصل شوید و فیلم و سریال های مورد علاقه تان را در فضای سه بعدی ببینید. شما می توانید این محصول را قیمت حدودا 15.300.000 ریال خریداری کنید.

مشخصات فنی سینما خانگی E4100 سونی

مجهز به پورت HDMI و کابل USB,پشتیبانی از شبکه ی وای فای,خزوجی صدا 1000 وات,قابلیت حالت فوتبال

پر فروش ترین سینما خانگی

سینما خانگی DZ650 سونی

کوارتز یکی از زیباترین سنگ ها با رنگ های متنوع می باشد که سونی این بار در تولید سینما خانگی DZ650 از ان استفاده کرده است. این مدل دارای زیبایی خاصی می باشد و با توان خروجی صدا 1000 واتی گوش دادن به موسیقی را بسیار لذت بخش کرده است. این دستگاه امکان دیدن DVD و داده های داخل گوشی را برای شما فراهم می کند. شرکت سونی این مدل را با دستگاه کارائوکه ارائه می دهد که شما به علاوه دیدن فیلم و سریال و گوش دادن به موسیقی می توانید صدای خود را در حال خواندن موسیقی مورد علاقه تان ضبط کنید و ان را با صدای خواننده مقایسه کنید. این وسیله یکی از بهترین سرگرمی هاست که بهترین تصاویر را با کیفیت فول اچ دی نمایش می دهد. قیمت این مدل حدود 11.500.000 ریال می باشد.

« حتما بخوانید  آموزش تماس تصویری در تلویزیون ؛ روش برقراری تماس با اسکایپ

مشخصات فنی سینما خانگی DZ650 سونی

مجهز به پورت HDMI و کابل USB,مجهز به کنترل از راه دور,قابلیت دسترسی به اینترنت,مجهز به قابلیت سه بعدی

پر فروش ترین سینما خانگی

سینما خانگی DZ950 سونی

دیدن فیلم و سریال از طریق سینما خانگی DZ950 هیچ گاه شما را خسته نمی کند. این دستگاه با استفاده از سیستم ۵٫۱ کانال بهترین موسیقی ها را با صدای بسیار عالی برای شما پخش می کند. هم چنین مانند مدل قبلی دارای سیستم کارائوکه است که اهنگ ها را بدون صدا بر روی نمایشگر پخش می کند و شما با خواندن ان صدای خود را ضبط و دستگاه صدای شما را با صدای خواننده مقایسه می کند و از کیفیت صدای خود مطلع می شوید. شما می توانید دستگاه های دیگری از جمله گوشی و تبلت را به ان وصل کنید و به دیدن فابل های ذخیره شده داخل ان بر روی تلویزیون با خانواده و دوستانتان بپردازید. این مدل دارای قابلیت آمپلی فایر است که کیفیت صدا را چندین برابر افزایش می دهد و صدای بم عمیقی تولید می کند. قیمت این محصول 14.500.000 ریال می باشد.

مشخصات فنی سینما خانگی DZ950 سونی

مجهز به پورت HDMI و کابل USB,مجهز به سیستم ۵٫۱ کانال,مجهز به قابلیت امپلی فایر,مجهز به سیستم کارائوکه

پر فروش ترین سینما خانگی

 سینما خانگی 7530 ال جی

امروزه سینما خانگی به یکی از مهم ترین ابزار ها برای سرگرمی تبدیل شده است و شرکت های زیادی از جمله ال جی در زمینه ی تولید این محصولات فعالیت می کنند. محصولات ال جی همیشه از نظر کیفیت و زیبایی حرف اول را می زنند و محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران دارند. سینما خانگی 7530 یکی از زیبا ترین محصولات ساخت ال جی می باشد که امروزه در بازار های سراسر جهان رواج یافته است. این مدل دارای چهار عدد بلندگو 1200 واتی می باشد که صدای باورنکردنی را پخش می کند و گزینه ی بسیار مناسب برای مراسمات و مهمانی ها می باشد. اسپیکر های این مدل از جنس فیبر آرامید می باشد که از انعکاس صدا ها جلوگیری می کند. هم چنین می توانید به شبکه ی وای فای وصل شوید و به دیدن فیلم و سریال های انلاین بپردازید. این دستگاه از طریق بلوتوث به دستگاه هایی مانند گوشی و تبلت بدون این که به بیسیم نیاز داشت وصل می شود و داده ها را بر روی نمایشگر تلویزیون نمایش می دهد. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد این مدل قابلیت کارائوکه می باشد که صدای شما را در زمان خواندن اهنگ ضبط می کند و با استفاده از امتیازی که به شما می دهد صدای شما را با خواننده تطبیق می دهد. برخی از تصاویر از کیفیت خوبی برخوردار نیستند ولی این دستگاه کیفیت ان را به کیفیت فول اچ دی ارتقا می دهند و با بهترین حالت بر روی نمایشگر نمایش می دهند. سینما خانگی 7530 این امکان را فراهم می کند تا فیلم های مورد علاقه تان را در فضای سه بعدی ببینید و از انجام دادن بازی های سه بعدی لذت ببرید.

مشخصات فنی سینما خانگی 7530 ال جی

مجهز به پورت HDMI و کابل USB,مجهز به اسپیکرهای 1200 واتی,پشتیبانی از شبکه ی وای فای,مجهز به قابلیت سه بعدی

بهترین سینما خانگی

سینما خانگی 6730 ال جی

سینما خانگی 6730 ال جی خود خالق صدا است و با ان دیگر کم بود صدا معنایی ندارد. طراحان در این مدل اسپیکرهای بسیار قدرتمند کار گذاشته اند که از انعکاس صدا جلوگیری و صدا را با کیفیت بسیار عالی پخش می کند. شما می توانید از طریق بلوتوث صدای تلویزیون خود را به موبایل یا تلویزیونتان انتقال دهید و بدون این که موجب ازار و اذیت دیگران شوید از طریق هدفون به اهنگ های مورد علاقه تان گوش دهید. هم چنین می توانید کنترل از راه دور ان را فعال کنید و با استفاده از گوشیتان هر عملیاتی را بر روی تلویزیون انجام دهید. با این وسیله کیفیت تصاویر را تا چندین برابر افزایش دهید و در فضای سه بعدی به دیدن ان ها بپردازید. شما می توانید از طریق کابل USB گوشی یا تبلتان را به این دستگاه وصل و به دیدن برنامه های داخل ان بر روی نمایشگر تلویزیون بپردازید.

مشخصات فنی سینما خانگی 6730 ال جی

مجهز به پورت HDMI و کابل USB,توان خروجی صدا 1000 وات,مجهز به قابلیت از راه دور,قابلیت اتصال به اینترنت
پر فروش ترین سینما خانگی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .