مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت کمتر از 500 هزار تومان سال 95

0 141
زمان مطالعه : 13 دقیقه

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت کمتر از 500 هزار تومان سال 95 ؛ گوشی های خوبی درمحدوده ی قیمت 500 هزار تومان وجود دارند ، این گوشی ها را نمی توان با بهترین ها مقایسه کرد و انتظار داشت امکانات و قابلیتهای گوشیهای پرچمدار را داشته باشند. اما با قیمتی کمتر از 500 هزار تومان گوشی هایی وجود دارند که هم ظاهر مناسب و شیکی دارند، هم سخت افزارنسبتاً قدرتمند و هم از نرم افزاری سریع و روانی برخوردارند. می دانید که در طی این چند سال اخیر تولید کنندگان زیادی وارد عرصه ی تولید گوشی شدند ، که همه ی آنها بیشترین توجهشان به گوشی های هوشمند بوده و هست .

بنابراین با توجه به اینکه عده ی زیادی از مردم طرفدار این مدل گوشی ها هستند و روز به روز به آمار دارندگان گوشی های هوشمند اضافه می شود. ما هم در این راهنما ی خرید ، گوشی های ارزان قیمت و هوشمند و با کیفیت را مد نظر قرار دادیم . یعنی گوشی هایی که در این صفحه بررسی شده اند ، سه ویژگی مشترک دارند. « هوشمند هستند » ، « ارزان هستند» ، « بهترین هستند» . در صفحه های قبل راهنمای خرید گوشی موبایل را بصورت مفصل شرح دادیم . اما ین راهنمای خرید برای افرادی هست که می خواهند با صرف کمترین قیمت ، گوشی با کیفیتی را داشته باشند.

 

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت کمتر از 500 هزار تومان سال 95

معمولاً گوشی هایی که در این محدوده ی قیمت قرار می گیرند ، مبتنی بر سیستم عامل آندروید هستند، البته سیستم عاملهای دیگری هم در این میان به چشم می خورند.  شما اگر به دنبال گوشی های میان رده و بالا رده هستید ، میتونید راهنمای خرید گوشی با قیمت بالای یک میلیون را مطالعه کنید و یا راهنمای خرید گوشی با قیمتی بین 500 هزار تومان تا یک میلیون را . یک گوشی خوب از دید شما چه ویژگیهایی باید داشته باشد!!! باید صفحه نمایش با کیفیتی داشته باشد و چند اینچی باشد.

یا اینکه دوربین برایتان مهمتر است و باید دوربینش چند مگا پیکسل باشد .یا مدت زمان نگهداری شارژ ، و باید باتری با ظرفیت بالایی داشته باشد. هر کدام از این باید ها را در ذهن داشته باشید در ادامه متوجه خواهید شد که می توان با قیمتی مناسب هم ، به باید ها رسید.

گوشی ال جی «K10»

گوشی موبایل از جمله تولیدات  شرکت ال جی است. این شرکت سری جدید تلفنهای همراهش را با نام سری K در سال 2016 روانه ی بازار کرده است . این سری از گوشی های میان رده از جمله گوشی های ارزان قیمت ال جی به شمار می روند . «K10» از گوشی های این سری است . م یتوان این گوشی را یکی از بهترین گوشی های ال جی دانست . با اهمیت پردازنده آشنا هستید و می دانید که در انتخاب گوشی سرعت و نوع پردازنده مهم است ، پردازنده ی هشت هسته ای به همراه حافظه ی رم دو گیگابایتی ، سخت افزار قدرتمندی به گوشی «K10» بخشیده است .

این گوشی دو سیم کارته ،قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت 4G را دارد . صفحه نمایش 5.3 اینچی از نوع  IPS LCD ، کیفیت خوبی از نمایشگر ارائه می دهد . رنگها بر روی این صفحه نمایش زنده و طبیعی هستند . دوربین گوشی یکی از مهمترین بخش های گوشی است که باید حتماً به هنگام خرید به آن توجه کرد . دوربین اصلی گوشی «K10» 13 مگاپیکسل کیفیت دارد و از دیگر قابلیتهایش می توان فوکوس خودکار ، تشخیص چهره ، نشان دادن موقعیت مکانی و… را نام برد .

طبیعتاً با چنین دوربینی میتوان زیبایی و شادی را به چهره ها و تصاویر بخشید. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل است . گوشی «K10» با قیمت 500,000 هزار تومان تمام امکانات یک گوشی میان رده ی با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد .

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش 5.3 اینچی
  • حافظه ی ذخیره سازی 16 گیگابایتی
  • دوربین اصلی و سلفی 13 و 5 مگاپیکسل
  • پردازنده ی 8 هسته ای « CORTEX A 53 »
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2300 میلی امپر ساعت

گوشی موبایل ال جی lg K10

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت : گوشی « Samsung Galaxy J3 »

سامسونگ هم مانند اکثر سازندگان دیگر ، در تولید گوشی های میان رده پیشتاز است . سامسونگ با اینکه در تولید گوشی های بالا رده یکی از بهترین سازندگان است و با سایر تولید کنندگان گوشی موبایل در رقابت است ، اما در تولید گوشی های میان رده هم چیزی کم نگذاشته است . برترین گوشی های سامسونگ را که مطالعه کنید ، متوجه واقعیت این امر خواهید شد . یکی از گوشی های میان رده ی سامسونگ با نام « Samsung Galaxy J3 »  از همان گوشی هایی است که بخاطر خوش قیمت بودن و با کیفیت بودنش در لیست اول این جدول قرار می گیرد.

این گوشی با قیمت 459,000 تومان به فروش می رسد .سامسونگ گلکسی جی 3 با داشتن قابلیتهایی نظیر پشتیبانی از شبکه ی 4G و صفحه نمایش 5 اینچی با تکنولوژی « Super AMOLED » و دوربین 8 و 5 مگا پیکسلی اش توانسته است به عنوان یکی از خوش فروشهای میان رده ی سامسونگ معرفی گردد . با داشتن پردازنده ی 4 هسته ای و رم 1.5 گیگابایتی سرعت و توانایی لازم برای انجام کارهای ساده و عادی و حتی بازیهای سنگین را نیز دارد . جالبتر اینکه باتری لیتیوم یونی این گوشی دارای ظرفیتی برابر 2600 میلی آمپر ساعت است .

به کار بردن تکنولوژی سوپر آمولد در صفحه نمایش این گوشی ، مشکل زاویه ی دید و کمبود روشنایی را به کلی حل می کند . رنگهای زنده و پویایی که در این نمایشگر به شما چشمک می زنند نتیجه ی کنتراست فوق العاده ایست که در این نمایشگر به کار رفته است. اندازه ی 5 اینچی نمایشگر حس بهتری برای بازی کردن و استفاده از شبکه های اجتماعی به شما می دهد. 

 

مشخصات فنی

  •  دوربین اصلی و سلفی 8 و 5 مگا پیکسل
  • حافظه ی داخلی 8 GB
  • نمایشگر 5 اینچی با فن آوری سوپرآمولد
  • پردازنده ی چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی
  • قابلیت اتصال به اینترنت نسل چهارم «4G»

 

دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی با قابلیت فلش ال ای دی و فوکوس خودکار می تواند کیفیتی در حد انتظار را ارائه دهد ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم می تواند تصاویر واضح و روشنی را برایتان ثبت کند . پشتیبانی از شبکه ی 4G برای اتصال به اینترنت و انواع راههای ارتباطی نظیر بلوتوث و پورت یو اس بی و… از دیگرامکانات این گوشی است. این گوشی با قیمتی معادل 459,000 هزار تومان به فروش می رسد.

گوشی های موبایل

گوشی موبایل «Huawei Y6 Pro»

شرکت هواوی یکی از سازندگان قدرتمند در عرصه ی تولید تلفن های همراه و موبایل است . علاوه بر تولید برترین گوشی ها ، هواوی  در بازه ی تولید دستگاه های میان رده هم فعالیت بی نظیری دارد. گوشی «Huawei Y6 Pro» یکی از گوشی هایی است که در رتبه ی دوم این رده از گوشی ها قرار می گیرد . این گوشی میان رده با دارای بودن ویژگیها و امکانات متعدد و قابلیتهای لازم و ضروری به عنوان یکی از بهترین گوشی های میان رده به حساب می آید.قیمت این گوشی 444,000 هزار تومان است .

می دانید که امروزه در صفحه نمایش گوشی ها از پنلهای IPS بهره می برند تا مشکل زاویه ی دید نداشتهباشند . صفحه نمایش این گوشی نیز دارای چنین قابلیتی است و از همه جهات بدون مشل زاویه ی دید میتوان  از مشاهده ی تصاویر و برنامه ها و… لذت برد. همچنین صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی ، وضوح نمایشگر را چند برابر می کند . تمام این خصوصیات مثبتی که گفته شد یک طرف ، باتری و قدرتش طرف دیگر . برا ی همه ی گجتهای هوشمند و قابل حمل ، باتری مسئله ای حیاتی است .

مطمئناً همه از تمام شدن باتری و خاموش شدن وقت و بی وقت گوشی رنج می کشید. اما با باتری 4000 mAh دیگر از این مشکلات نخواهید داشت . سخت افزارقدرتمند به واسطه ی داشتن پردازنده ی چهار هسته ای «Cortex-A53» ، با سرعت 1.3 گیگاهرتز و همچنین رم 2 گیگابایتی ، در اجرای دستورات تاخیری نخواهد داشت . قابلیت نصب دو سیم کارت بصورت همزمان یک امکان عالی برای آنانکه دو سیم کارت دارند و از هر دویشان استفاده می کنند .پشتیبانی از شبکه ی 4G برای برقراری ارتباط و حفظ آن . با داشتن این گوشی ارتباطتان را با دنیای پیرامون حفظ کنید.

 

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ دی
  • قابلیت نصب دو سیم کارت و اتصال به شبکه ی « 4G»
  • دوربین اصلی و سلفی 13 و 5 مگاپیکسلی
  • حافظه ی ذخیره سازی 16 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 4000 mah از نوع لیتیوم پلی مری

 

اگر به عکاسی علاقه دارید و دوست دارید هر جا که میروید چیزی مثل گوشی موبایل که حملش راحت و بی دردسر است همراهتان باشد ، هیچ چیز بهتر از خود موبایلتان نیست. پس هنگام خرید گوشی به دوربینش توجه کنید ، حالا که می خواهید یک گوشی میان رده با قیمت کمتر از 500 هزار تومان بخرید . بهتره که گوشی «Huawei Y6 Pro» را بخرید ، دوربین 13 مگا پیکسلی این گوشی میتواند لحظات شگفت انگیزی را به تصویر بکشد . فوکوس خودکار و قابلیت تشخیص چهره و فلش LED در دوربین این گوشی خودنمایی می کنند. با این دوربین رنگها را به دنیایتان بپاشید. قیمت این گوشی 444,000 هزار تومان می باشد.

گوشی موبایل دوسیم کارت Huawei Y6 Pro

گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 «SAMSUNG GALAXY J2 J200»

شرکت سامسونگ یکی از محصولات میان رده اش را با نام سری J تولید کرده است . این شرکت کره ای هر ساله به همراه پرچمدارانش گروهی از گوشی های ارزان قیمت و میان رده را نیز معرفی می کند . سری J سامسونگ با توجه به قیمت پایین و کیفیت بالایی که دارند ، با استقبال عده ی زیادی از کاربران مواجه شده است . گوشی گلکسی جی 2 «SAMSUNG GALAXY J2 J200» از این سری محصولات است . صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع Super AMOLED برای این گوشی ارزان قیمت ، خاص ترین ویژگی این گوشی دوست داشتنی است .

پردازنده ی 4 هسته ای به همراه حافظه ی رم 1 گیگابایتی سرعتی در حد انتظار را ارائه می دهد . همچنین داشتن دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی این گوشی به همراه فلش ال ای دی برای گرفتن عکس مناسب است و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی از دیگر امکاناتش به حساب می آید .

جنس بدنه ی پلاستیکی این گوشی استحکام و مقاومت لازم را برای نگهداری از گوشی دارد . قیافه ی محبوب این گوشی از لحاظ شکل و شمایل شباهت زیادی به گوشی گلکسی J5 دارد و از همین رو توانسته مورد تایید باشد . گوشی «SAMSUNG GALAXY J2 J200» با قیمتی برابر 395,000 هزار تومان قابل خریداری است. با خرید این گوشی ارزان ، میتوانید یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت را داشته باشید.

مشخصات فنی

  • نمایشگر 4.7 اینچی با فن آوری سوپر آمولد
  • دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگا پیسکل
  • حافظه ی ذخیره سازی با ظرفیت 8 گیگابایت
  • پردازنده ی چهار هسته ای
  • باتری با ظرفیت 4000mah
« حتما بخوانید  تفاوت هندزفری پیکسل بادز و ایرپاد ؛ بررسی AirPods و Pixel Buds

گوشی سامسونگ گلکسی جی 2 SAMSUNG GALAXY J2 J200

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت : گوشی «Huawei y5II»

هواوی از جمله سازنده هایی است که به خاطر متنوع بودنش، کاربران بی شماری پیدا کرده است . با اینکه هواوی خیلی دیرتر از گوشی های سامسونگ ، سونی، اپل و… به بازار آمد ، اما در عرض چند سال توانست پا به پای سایر سازندگان پیش برود و با آنها وارد رقابت شود . هواوی با تولید گوشی های متنوع توانسته طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند . گوشی «Huawei y5II»  علاوه بر خوش قیافه بودن و خوش قیمت بودن ، کیفیت خوبی هم دارد .

صفحه نمایش 5 اینچی برای این گوشی متواضع پایین رده با کیفیت اچ دی ، گویای این واقعیت است . دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فلش ال ای دی ، زندگی را به رخ خاطرات می کشد . با داشتن پردازنده ای چهار هسته ای ، سخت افزار قدرتمند و نرم افزاری سریع و روان را در اختیار کاربران قرار می دهد . گوشی دو سیم کارته ی هواوی با پشتیبانی از اینترنت نسل چهارم « 4G »  ارتباطات شنا را حفظ می کند .این گوشی هر سه ویژگی مهم در خرید یک گوشی ارزان قیمت با کیفیت را دارد . هم هوشمند است ، هم ارزان است ، هم بهترین است .

اگر چه هواوی گوشی « Huawei y560 » را برای رقابت با سایر پایین رده ها تولید و عرضه کرده است ، اما عملکردش و کیفیتش در بعضی از موارد به میان رده ها نزدیک تر است .بنابراین خرید گوشی  «Huawei y5II» میتواند خریدی آگاهانه و هوشمندانه باشد . این گوشی را با قیمت 360,000 هزار تومان می توانید بخرید.

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5 اینچی با کیفیت HD
  • دوربین اصلی و سلفی 8 و 2 مگا پیکسل
  • حافظه ی ذخیره سازی 8 گیگابایتی
  • پردازنده ی چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی
  • باتری با ظرفیت 2200mAh

گوشی موبایل دو سیمکارت Huawei y5II

گوشی «Samsung Galaxy Core Prime» : معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت

شرکت معروف و برند برتر سامسونگ که تاریخچه ای دور و دراز در تولید گوشی دارد . این بار هم با تولید گوشی های سری Core ، سهم زیادی از بازار میان رده ها و ارزان قیمت ها را از آن خود کرد . سامسونگ با تنوع زیاد محصولاتش توانسته همه ی کاربران را راضی نگه دارد . گوشی «Samsung Galaxy Core Prime» در سال 2014 از سوی شرکت سامسونگ تولید و عرضه شد . این گوشی جمع و جور مخصوصاً برای افرادی که نمی توانند گوشی با صفحه نمایش بزرگ به همراه خود داشته باشند مناسب است .

چرا که اندازه ی کوچک و وزن کمش باعث شده تا بسیار خوش دست و کاربر پسند باشد . این گوشی ارزان قیمت با صفحه نمایشی در اندازه ی 4.5 اینچ دارد . دوربین گوشی «Samsung Galaxy Core Prime» کیفیتی برابر 5 مگاپیکسل دارد و دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسل است . پردازنده ی چهار هسته ای این گوشی باعث شده تا نرم افزاری سریع و روان داشته باشد .

جنس بدنه ی این گوشی از پلاستیک مرغوب است و از قطعات داخلی اش به خوبی محافظت می کند و استحاکم خوبی هم دارد. این گوشی ارزان قیمت واقعاً کیفیتی فراتر از قیمتش را ارائه می دهد و میتوان آن را از لحاظ سخت افزاری با گوشی های میان رده مقایسه کرد . قیمت این گوشی دوسیم کارته ، 355,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • نمایشگر 4.5 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 8 و 5 مگاپیکسلی
  • حافظه ی ذخیره سازی 8 گیگابایتی
  • پردازنده ی 4 هسته ای
  • باتری با ظرفیت 2000 یلی آمپر ساعت

گوشی موبایل

«گوشی های نوکیا»گوشی موبایل نوکیا اکس ال « NOKIA Xl Mobile Phone »

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت ؛ نوکیا شرکت نام آشنای سازنده ی موبایل ، احتمالاً اکثر شما صفحه ی سفیدی را به همراه دو دست بزرگ و کودکانه که به سوی هم می آمدند و دست هم را می گرفتند به خاطر دارید . قطعاً نوکیا با آن سابقه ی درخشان و طولانی حرف ها برای گفتن دارد . نوکیا تا قبل  از سال 2014 با سیستم عامل ویندوز فون گوشیهایش را تولید و عرضه می کرد . اما بعد از سال 2014  به جرگه ی هواداران آندروید پیوست و با همکاری این سیستم عامل توانست موفقیتهای بی مانندی در زمینه ی تولید گوشی های محبوب نوکیا داشته باشد . واین گوشی شگفت انگیز همان  نوکیا اکس ال «Nokia XL»  است .

صفحه نمایش بزرگ این گوشی از دیگر نقاط قوت این گوشی به حساب می آید . با صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 480 در 800 پیکسل پرچم نوکیا را بالا نگه داشته است . این گجت دو سیم کارته دارای با وجود پردازنده ی دو هسته ای و حافظه ی رم 768 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی می تواند بهترین عملکرد و مناسبترین سرعت عمل را به گوشی بدهد ، بطوریکه دیگر معطل نخواهید ماند . دوربین این گوشی خوش قیمت ،  5 مگاپیکسل است  و دوربین جلوی ان هم 2 میگاپیکسل می باشد .

از دیگر هنر نماییهای شرکت نوکیا بازی با رنگهاست . این گوشی  ها در رنگهای بسیار زیبا و جذاب تولید می شوند که دل هر زنده دلی را می ربایند . این همه قابلیت و امکانات در یک گوشی ارزان قیمت جمع شده است . قیمت این گوشی 300,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • نمایشگر 5 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 نگا پیکسل
  • باتری با ظرفیت2000 میلی آمپر ساعت
  • قابلیت نصب همزمان دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا اکس ال NOKIA Xl Mobile Pho

گوشی « Huawei y560 » : معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت

هواوی که چند سالی است وارد بازار ایران شده است . با اینکه در ابتدای ورودش چندان استقبالی از این مهمان  تازه وارد به عمل نیامد . اما چندی نگذشت که افراد زیادی طرفدارش شدند و هواداران زیادی پیدا کرد. هواوی از همان سازنده هایی است که می تواند طیف وسیعی از کاربران را به خود وابسته کند. با تولید و عرضه ی گوشی های پایین رده و میان رده و بالا رده به خوبی از عهده ی این کار برامده است . گوشی « Huawei y560 » از جمله گوشی های پایین رده ایست که با داشتن امکاناتی مانند اتصال به اینترنت و قابلیت عکسبرداری و فیلم برداری ، میتواند برای بسیاری از افراد مناسب باشد .

پردازنده ی چهار هسته ای با سرعت 1.1 گیگاهرتز ، به همراه رم 1 گیگابایتی ، سرعت کافی برای عملکرد مطلوب به این گوشی خواهد بخشید. گوشی « Huawei y560 » قابلیت نصب حافظه ی میکرو اس دی را هم دارد. این پایین رده ی دوست داشتنی دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی است با نمایشگری از نوع TFT . دوربین اصلی گوشی مورد نظر 5 مگاپیکسلی است و فلش ال ای دی هم دارد . جالب است بدانید که گوشی « Huawei y560 » دوربین سلفی هم دارد ، حالا نه چندان با کیفیت ، اما 2 مگا پیکسل قدرت دارد ومی تواند عکس سلفی هم بیاندازد.

این گوشی از لحاظ ظاهر و ساختار چنگی به دل نمی زند ، مثلاً ضخامت زیادش و یا ابعادش برای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی بزرگ و غیر عادی هستند. بخاطر خوش دست بودن و راحتی استفاده به لبه های آن انحنای کمی داده شده است جنس بدنه ی این گوشی از پلاستیک ساخته شده است ، نه آنقدر با کیفیت است که بر اثر افتادن از ارتفاع یک متری ضربه نبیند و نه آنقدر بی کیفیت است که نتواند از قطعات داخلی اش محافظت کند. قیمت این گوشی 250,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • نمایشگر 4.5 اینچی
  • دوربین اصلی و سلفی 5 و 2 مگا پیکسل
  • حافظه ی ذخیره سازی 8 گیگابایتی
  • پردازنده ی 4 هسته ای کورتکس ای 7 «cortex-a7»

گوشی موبایل هواوی وای 560 Huawei Y560 Mobile P

معرفی گوشی موبایل ارزان قیمت : گوشی «NOKIA X»

در سال 2014 نوکیا گوشی ارزان قیمت «NOKIA X» را معرفی کرد . این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید عرضه شده است و یکی از اولین نوکیاهای اندرویدی است .صفحه نمایش 4 اینچی برای این گوشی پایین رده ایده آل خواهد بود . دوربین گوشی «NOKIA X» کیفیتی در حد انتظار یک گوشی ارزان قیمت را دارد و برابر 3.15 مگاپیکسل است . اما از دوربین سلفی خبری نیست . برای ساخت بدنه ی این گوشی از پلاستیک استفاده شده است و به همین دلیل وزن بسیار کمی هم دارد . استفاده و حملش به مراتب راحتتر از گوشیهای سنگین است .

باتری این گوشی از نوع باتریهای لیتیوم یونی با ظرفیت 1500 میلی امپر ساعت است . که می تواند انرژی مورد نیاز برای 10 ساعت مکالمه ی مداوم را تامین کند. نوکیا که به خوبی می تواند زیباترین رنگها را خلق کند ، در این گوشی هم  از هنر همیشگی اش استفاده کرده و رنگهای روشن و جذابی تولید نموده است ، قاب قابل تعویض این گوشی از ویژگیهای انعطاف پذیر نوکیا است . با خرید گوشی «NOKIA X» می توانید همیشه شادابی و زندگی را در دست داشته باشید . قیمت این گوشی خوشرنگ 150,000 هزار تومان است .

مشخصات فنی

  • صفحه نمایش لمسی 4 اینچی
  • دوربین 3.15 مگاپیکسل
  • پردازنده ی دو هسته ای
  • باتری قابل تعویض 1500mAh
  • امکان نصب همزمان دو سیم کارت

گوشی موبایل نوکیا nokia X


راهنمای خرید گوشی و تلفن همراه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .