مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین گوشی سونی ؛ مشخصات خرید و انتخاب در سال 1395

0 23
زمان مطالعه : 9 دقیقه

معرفی بهترین گوشی سونی ؛ مشخصات خرید و انتخاب در سال 1395

معرفی بهترین گوشی سونی ؛ مشخصات خرید و انتخاب در سال 1395 ؛ با نگاه به اسمارت فون های سونی می توان کیفیت مطلوب را برداشت کرد. شکل ظاهری این محصولات بی نظیرند. در اوج سادگی می توان در آنها زیبایی را یافت. زمانی که شیشه و فلز با هم ادغام می شوند، زیبایی را به رخ خواهند کشید و لوکس بودن و قیمت بالا را نشان خواهند داد. اما مواردی پیش می آید که پلاستیک این وظیفه خطیر را بر عهده می گیرد و اتفاقا به خوبی نیز از پس آن بر خواهد آمد.

در بسیاری از مواقع تا به صورت مستقیم محصول را لمس نکرد و در دست نگرفت، نمی توان متوجه این قضیه شد. در بسیاری از مدل های این برند پرآوازه، ویژگی بی نظیر ضد آب بودن گنجانده شده است ، که خیال کاربر را در شرایط بارانی و یا ریختن آب به صورت اتفاقی بر روی گوشی راحت خواهد کرد و دلهره را از این بابت، از بین خواهد برد. البته هر محصولی ویژگی های مثبتی مخصوص به خود را دارد. در این پست گروه تا خرید با گرد آوری و معرفی برترین گوشی های سونی شما را در انتخاب یاری خواهد داد.

برخی از ویژگی های مثبت و منفی هر محصول بیان شده است و شما با توجه به انتظاری که از گوشیتان دارید می توانید بهترین گزینه را از دید خودتان انتخاب نمایید. ما در اینجا سعی کرده ایم بارز ترین ویژگی های هر محصول را معرفی کنیم . برای اطلاعات تکمیلی و خرید آگاهانه پیشنهاد می کنیم به سایر پست های موجود که به معرفی کامل آن پرداخته است ، نگاهی بیاندازید و در همان جا هم بدونه معطلی نسبت به خرید اقدام کنید.

معرفی بهترین گوشی سونی  : گوشی سونی Xperia XA F3112

یکی از گوشی های میان رده سونی که در بهار امسال معرفی و عرضه شد ، XA F3112 بود. این گوشی به عنوان همراهی خوب تمامی انتظارات شما را بر آورده می کند. شما می توانید به صورت همزمان از دو سیمکارت استفاده کنید . البته سیم کارت ها باید نانو باشند. پشتیبانی از آخرین نسل اینترنت پر سرعت یعنی 4G از ویژگی های برجسته ی این محصول است. از ویژگی های بارزی که XA F3112 را به گل سرسبد سری X از سونی قرار داده ضخامت کم این محصول است، که تنها 7.9 میلیمتر می باشد. طراحی ظاهری این محصول بی نظیر است.

این موبایل با نمایشگر LCD و 5 اینچی خود ، تصاویر را با کیفیت HD به نمایش می گذارد. قابلیت لمس چهار نقطه به طور همزمان کارایی محصول را بالا برده است. با نگاهی به مشخصات فنی این محصول می توان گفت سونی در XA F3112 بی نظیر عمل کرده و هیچ کم توجهی به خاطر میان رده بودنش صورت نگرفته است. دوربین اصلی XA F3112 ، 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 8 مگاپکسل می باشد که در ثبت تصاویر بی نظیر یاری دهنده مصرف کننده خواهد بود.

این دوربین برای فیلم گرفتن نیز هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد و سرعت 30 فریم بر ثانیه کمترین اختلال را در ضبت تصاویر به وجود خواهد آورد. این محصول دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت و کارت حافظه  microSD است و بعید است کاربری برای ذخیره سازی اطلاعاتش با مشکل روبه رو شود. باتری لیتیوم یون 2300mAh برای کاربران غیر قابل دسترس است .
گوشی موبایل سونی SONY XPERIA XA ULTRA F3212

Xperia M5 ؛ میان رده ای بی عیب

5 Sony Xperia M5 Mobile Phone با وجود اینکه در دسته گوشی های میان رده سونی قرار گرفته است ، اما با نگاهی به ظاهر و ویژگی های فنی این محصول می توان دست خوشی ویژه به سونی کرد ، که تا این حد برای کاربران این دسته نیز احترام قائل شده و در تمامی ویژگی هایSony Xperia M5 سنگ تمام گذاشته است. این مدل قابلیت استفاده از دو سیم کارت را به طور همزمان برای کاربر فراهم کرده است. پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه از ویژگی کاربر پسند این مدل می باشد.

کسانی که به عکاسی علاقه ویژه ای دارند  Sony Xperia M5  ، برایشان انتخاب مناسبی است و با بهره گیری از دوربین اصلی 21.5 مگاپیکسل و دوربین جلوی 13 مگاپیکسل در ثبت عکس های بی نظیر، بدون مشکل خواهند بود. باتری 2600 میلی‌‌آمپری ام 5 دو روز شارژ مدام را برای کاربر فراهم خواهد کرد. خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن  Xperia M5 عالی بودن این محصول را ثابت خواهد کرد. این محصول با نمایشگر 5 اینچی و رزولوشن 1080 × 1920 پیکسل، کیفیت مناسبی را در به نمایش درآوردن اطلاعات ارائه ی دهد.

رم 3 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی ویژگی مثبت دیگر Xperia M5 است. البته حافظه تا 200 گیگابایت قابل ارتقاء است. تنها خورده ای که می توان به این مدل از گوشی های سونی گرفت، نمایشگر کوچک این محصول به نسبت قاب گوشی است. از این ویژگی که بگذریم ، Xperia M5 را می توان محصول بی نظیر و بی عیب سونی دانست که کاربران با خرید این محصول هدیه ی ویژه ای به خود بخشیده اند.
گوشی موبایل سونی اکسپریا ام 5 Sony Xperia

XPERIA C5 ULTRA E5533؛ رفع تبعیض ها در معرفی بهترین گوشی سونی 

گوشی موبایل سونی SONY XPERIA C5 ULTRA DUAL E5533
شرکت سونی با معرفی SONY XPERIA C5 ULTRA E5533¬ تبعیض بزرگی که تمامی کمپانی ها در گوشی هایشان دارند را از بین برده است. و دوربین جلو و اصلی را با یک کیفیت واحد ، برابر 13 اینچ قرار داده است. این ویژگی در واقع هدیه ایست برای دوستداران عکس های خویش انداز. چهارمین عضو خانواده C ، از لحاظ شکل و شمایل با نسل های قبلیش چندان تغییری به خود ندیده. و به مانند آنها دارای قاب پشتی از جنس پلاستیک براق و حاشیه های کم در اطراف نمایشگر می باشد.

صفحه نمایش SONY XPERIA C5 ULTRA E5533 ، 6 اینچی است و با کیفیت 1080×1920 پیکسل تصاویر را خلق خواهد کرد. به مانند اکثر موبایل های که در تمامی کمپانی های مطرح تولید می شوند ، این محصول سونی نیز می تواند به طور همزمان دوسیم کارت را پشتیبانی کند و کاربر را از تعویض مداوم سیم کارتهایش نجات خواهد داد. از سایر مواردی که XPERIA C5 ULTRA پشتیبانی می کند و حس خوبی را برای کاربر ایجاد خواهد کرد ، نسل چهارم اینترنت همراه است.

این موبایل، که با نمایشگر بزرگش می توان به عنوان فبلت نام گذاری کرد؛ شارژ بالایی را مصرف خواهد کرد. سونی اجازه نداده که این ویژگی برای محصولش عیبی تلقی شود و با قرار دادن باتری 2930 میلی آمپر ساعتی در آن قدرتی ویژه به C5 ULTRA بخشیده است ، عدم دسترسی به باتری عیبی است که بعضی از منتقدان به این محصول گرفته اند. بهره گیری از رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت بر ویژگی های مثبت این مدل می افزاید.

Xperia Z5 E6633 ؛ اثبات کیفیت در رده ای دیگر

پرچم دار سال 2015 سونی، اکنون دیگر پرچمدار این شرکت نیست. اما ویژگی های مثبتش آنقدر بالاست که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد و این محصول را فوق العاده خطاب نکرد. تمامی ویژگی ها در اوج خود و در مطلوبترین حالتشان قرار دارند. دوربین اصلی 23 مگاپیکسل و دوربین جلو 5.1 مگاپیکسل است. با به نماش در آمدن تصاویر فوق العاده بر روی نمایشگر 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی که توسط دوربین ثبت شده اند، زیبایی و کیفیت را می توان به معنای واقعی کلمه درک کرد.

پوشش ضد خش قرار گرفته بر روی نمایشگر، اجازه نمی دهد هیچ خراشی بر روی این زیبایی وارد شود. پشتیبانی از دو سیمکارت به طور همزمان و شبکه 4G نیاز کاربران را در این زمینه برطرف خواهد کرد. بدنه تمام فلزی Z5 E6633 کاملا براق است که زیبایی ، لوکس بودن و گران قیمت بودن را قبل از هر گزینه ی دیگری به ذهن بیننده القا خواهند کرد. رم 3 گیگابایتی و حافظه اصلی 32 گیگابایت، یاری دهنده استفاده کننده از این محصول خواهند بود تا حداکثر کیفیت را با Z5 E6633 تجربه کند. Z5 با بهره گیری از باتری 2900 میلی آمپر جای بحثی را در مورد باتری نگذاشته است.

البته این باتری غیر قابل دسترس است. هر محصول، ویژگی خاصی دارد که از سایر مدل های هم رده اش متمایزش می کند، در مورد Z5 حسگر اثر انگشت است که بار این مسولیت را برعهده گرفته است. با وجود اینکه در حال حاضر اکثر پرچمداران این ویژگی را دارند، اما یکپارچه شدن این ویژگی با دکمه پاور است که این تمایز را ایجاد کرده است. راحتی استفاده از آن بیشتر از حسگر در سایر برندهاست. با وجود این همه ویژگی مثبت، می توان از ضخامت بالای Z5 چشم پوشی کرد.
گوشی موبایل سونی اکسپریا زد5 sony xperia

Xperia XA Ultra F3212؛ بزرگ خانواده سری X

گوشی موبایل سونی SONY XPERIA XA ULTRA F3212

سال 2016 شرکت پرآوازه ی سونی، خانواده ای جدید را مجموعه ی عظیمش افزود و گوشی های سری X را به سبد موجودی هایش اضافه کرد. سونی به طور همزمان از XPERIA X ,XPERIA XA ,XPERIA XA ULTRA  و XPERIA XZ پرده برداری کرد. در میان این محصولات بلند قامت ترینشان یعنی Xperia XA Ultra F3212 بیش از همه کاربر را جذب خود خواهد کرد. البته این دسته نیز همانند سایر خانواده های سونی ویژگی های مشترکی دارند .

مثلا این مدل با مدل XPERIA XA بیشترین هماهنگی و شباهت را دارد. این فبلت با نمایشگر 6 اینچی و رزولوشن 1080پیکسل نیاز کاربر را برای دیدن تصاویر با کیفیت از بین می برد. حافظه داخلی این محصول 16 گیگابایت است که اگر کاربر احساس کرد که نیازش را بر طرف نمی کند. می تواند توسط کارت حافظه آن را ارتقاء دهد. Xperia XA Ultra در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته موجود است، کاربران با توجه به نیاز خود هر کدام را انتخاب نمایند.

البته هر دو نسخه از آخرین نسل اینترنت همراه یعنی نسل چهارم پشتیبانی می کنند. دوربین اصلی 21.5 مگاپیکسل می باشد. دوربین جلو نیز برای طرفداران عکس های خویش انداز با کیفیت بالا  و برابر 16 مگاپیکسل در این مدل جاسازی شده است. ایرادی که به این محصول وارد است ظرفیت پایین باتری و عدم هماهنگی آن با نمایشگر بزرگ این محصول است. کاربرانی که در طول روز مداوم با اسمات فونشان کار می کنند مجبورند روزانه دو بار آن را شارژ نمایند تا بتوانند کارشان را به انجام برسانند.

معرفی بهترین گوشی سونی : Xperia M4 Aqua ؛ میان رده ای با کیفیت مطلوب

از شگفتی هایی که در سال 2015 توسط سونی وارد بازارهای جهانی شد و در دنیای دیجیتال جایگاهی مناسب را به خود اختصاص داد، Xperia M4 Aqua بود . این مدل نیز همانند تمامی محصولات سونی است و ظاهری شبیه به آنها دارد؛ البته در نگاه اول. در ابتدا که فرد به طراحی این محصول نگاه می کند این برداشت را خواهد داشت که به مانند بسیاری از محصولات سونی ترکیبی از شیشه و فلز گوشی را تولید کرده اند. اما در واقع چنین نیست و کیفیت مواد آنقدر هم بالا نیست و پلاستیک ماده مورد استفاده در ساخت این اسمارت فون است.

ضد آب بودن و ضد گرد و غبار بودن، این مدل را شایان تقدیر کرده است. با این ویژگی کاربران این امکان را دارند که حتی اسمارت فونشان را در استخر نیز به همراه داشت باشند. نمایشگر Xperia M4 Aqua ، 5 اینچی است و تصویر را با کیفیت 720× 1280 به نمایش در خواهد آورد. کیفیت تصاویر در هر محیطی برای کاربران بالا خواهد بود. دوربین اصلی این محصول 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است . هر دوی آنها تصاویر را با کیفیت مطلوب ثبت و ضبط خواهند کرد و می توانند یاری دهنده کاربر در ثبت خاطرات و زیبایی ها باشند.

رم این مدل 2 گیگابایت و میزان حافظه داخلی آن 8 گیگابایت می باشد. سونی شاید در این قسمت ها، در حق Xperia M4 Aqua کم لطفی کرده است و می توانست از کیفیت بالاتری در بخش حافظه استفاده کند. جزء دیگری که در این محصول می توانست مورد توجه بیشتر قرار گیرد، باتری است. باتری 2400میلی آمپری در Xperia M4 Aqua مورد استفاده قرار گرفته است. در کل Xperia M4 Aqua از محصولات با کیفیت مطلوب ساخته شده در سونی است.

سونی اکسپریا ام 4 آکوا SONY XPERIA M4 AQUA E233

SONY XPERIA X F5122

در متن مربوط به معرفی بهترین گوشی سونی می توان به X F5122 اشاره کرد. شرکت سونی را از لحاظ طراحی محصولات و معرفی خانواده ای جدید از گوشی ها می توان شرکتی محافظه کار نام گذاری کرد. این شرکت رد کنار معرفی محصولات پرچم دار ، محصولات میان رده را نیز عرضه خواهد کرد. تا طیف کاربرانش را گسترده تر کرده و بیشتر نماید. معرفی SONY XPERIA X F5122 نیز قطعا به همین خاطر بوده است . با وجود این که سونی SONY XPERIA X F5122 را به عنوان محصولی میان رده معرفی کرده است . اما ویزگی های بی نظیری در آن گنجانده که همتراز با پرچم داران و بالا رده ها قرار می گیرد.

« حتما بخوانید  کاهش مصرف اینترنت آیفون ؛ 5 روش کاهش داده تلفن همراه

SONY XPERIA X F5122 با دوربین اصلی 23 مگاپیکسل و دوربین جلو 13 مگاپیکسل کیفیت بالا را در عکاسی برای کاربر فراهم خواهد کرد. و به راحتی می توانند در ثبت خاطراتشان از این مدل کمک بگیرند، البته خاطرا با کیفیت. نمایشگر 5 اینچی این محصول تصاویر را با کیفیت فول اچ دی به نمایش در خواهند آورد، که این نیز برای اسمارت فونی میان رده بی نظیر است.

از امکاناتی بی نظیر که در جذابیت SONY XPERIA X F5122 را افزایش می دهند حسگر اثر انگشت، استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان ، باتری 2620 میلی آمپری و … هستند. این مدل در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. ماده تشگیل دهنده در ساخت XPERIA X F5122 تماما فلز است کهاین حس بی نظیری را به کاربر القا خواهد کرد.
گوشی سونی اکسپریا ایکس دو سیم کارته


راهنمای خرید گوشی و تلفن همراه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .