مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری wobble در ماشين لباسشویی چیست ؟ کاربردهایش

0 839
زمان مطالعه : 2 دقیقه

فناوری wobble در ماشين لباسشویی چیست ؟ کاربردهایش ؛ ساختار بسیار پیشرفته Pulsator Wobble ، جریان های عمودی و افقی را ایجاد می کند و جریان های آبی سه بعدی ایجاد می کند که از ایجاد لک ها ، پیچ و تاب ها ، گره ها جلوگیری کرده و لباس ها را کاملاً تمیز می کند. افزایش قدرت شستشو آن نیز منجر به مصرف کمتر آب می شود. فناوری Wobble باعث صرفه جویی در مصرف بیش از 40٪ آب می شود . ماشین لباسشویی سامسونگ مجهز به فناوری wobble  ، بدون هیچ گونه آسیب زدن به عملکرد شستشو ، پارچه ها را با ملایت شستشو می دهد. ضربان دهنده های چرخشی ، یک جریان شستشوی پویا و چند جهته را ایجاد می کنند که از ایجاد لک ها جلوگیری می کند و قدرت شستشو را افزایش می دهد.


فناوری wobble در ماشين لباسشویی چیست ؟ کاربردهایش

کاربرد فناوري wobble در ماشين لباسشويي

فناوری Wobble با کاهش اصطکاک که باعث ایجاد لنگه های آسیب رسان به لباس می شود ، استاندارد جدیدی را در مراقبت و محافظت از پارچه ها ابداع کرده است. همچنین از پالس های نوآورانه Wobble برای تولید حرکت جریان شستشوی چند جهته استفاده می کند که آب را به تمام مناطق درام منتقل می کند و عملکرد پاک کردن لکه ها را تقویت می کند. اکنون می توانید قدرت شستشو و تمیز کردن بیشتری را تجربه کرده و لباس هایتان را با آسیب کمتری شستشو دهید. همه این ها در حالی است که از آب کمتری نسبت به ماشین لباسشویی های دیگر استفاده می کند.

این فناوری wobble در ماشين لباسشویی با حفظ عملکرد شستشوی برجسته

فناوری ابتکاری ماشین لباسشویی سامسونگ با حفظ عملکرد شستشوی برجسته ، به محافظت از پارچه های ظریف در برابر آسیب اصطکاک کمک می کند. ساختار منحصر به فرد پالس های Wobble آن ، یک جریان شستشوی پویا و چند جهته را به وجود می آورد که به حداقل رساندن پیچ و تاب ها و گره ها و پاک کردن لباس ها با قابلیت های تقویت شده در برابر لکه ها ، کمک می کند. 

فناوری wobble در ماشين لباسشویی

جهت خرید ماشین لباسشویی به صفحه خرید ماشین لباسشویی از سایت تا خرید مراجعه کنید.

 

« حتما بخوانید  فناوری QuadWash در ماشین ظرفشویی ال جی چیست چگونه عمل میکند ؟

بیشتر بخوانید :

 لباسشویی سامسونگ و اشنایی با امکاناتش

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی

لیست قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ

جدیدترین و پرفروش ترین لباسشویی های الجی، ااگ، ویرپول، بوش، سامسونگ

راهنمای استفاده از لباسشویی (لغت نامه) و ترجمه علائم دفترچه

پر فروش ترین ماشین لباسشویی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .