مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

استفاده درست از مخلوط کن ؛ چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟

0 344
زمان مطالعه : 4 دقیقه

استفاده درست از مخلوط کن ؛ چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟ ؛ یک دستگاه مخلوط کن قدرتمند برای هر آشپزخانه ضروری است تا صبح های دلهره آور شما را سهولت دهد. رفته است روزهایی که استفاده از وسایل جداگانه برای مخلوط کردن ، خرد کردن و آسیاب کردن ضروری بود. صبح ها شلوغ ترین قسمت روز است ، به همین دلیل به یک وسیله آشپزخانه احتیاج دارید که کار شما را آسان کند. با استفاده از دستگاه مخلوط کن می توانید تمام کار های خود را در عرض چند دقیقه با استفاده از یک دستگاه واحد انجام دهید. با این وجود ، در صورت استفاده از آن برای مخلوط کردن مواد غذایی اشتباه ، عملکرد دستگاه ممکن است خراب شود. اگر می خواهید بدانید که چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید .


استفاده درست از مخلوط کن ؛ چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟

مخلوط کن به راحتی می تواند تقریباً هر ماده غذایی را با هم مخلوط کند.
با این حال ، غذا های خاصی وجود دارد که ممکن است به مخلوط کن آسیب برساند.
در اینجا مواردی وجود دارد که شما هرگز نباید در مخلوط کن قرار دهید.

استفاده درست از مخلوط کن : مایعات داغ

یک کاسه سوپ گرم خوشمزه است ، خصوصاً اگر سرماخوردگی داشته باشید.
با کمک مخلوط کن می توانید ظرف چند دقیقه به راحتی سوپ های خوشمزه تهیه کنید. با این حال ، قرار دادن مایع داغ در مخلوط کن اشتباه است . اجازه دهید مایع قبل از ریختن در مخلوط کن ، 5-7 دقیقه خنک شود. علاوه بر این ، شما باید از پر کردن مخلوط کن تا لبه خودداری کنید. 

 

میوه های یخ زده

مخلوط کن برای تهیه اسموتی میوه ایده آل است.
مخلوط کن یک وسیله عالی برای تهیه اسموتی های خوشمزه در طی چند دقیقه است.
اما از قرار دادن میوه های کاملاً یخ زده در مخلوط کن خودداری کنید. اگر میوه های یخ زده را در مخلوط کن قرار دهید ، توده هایی در اسموتی ایجاد می شود. در بعضی موارد ممکن است تیغه ها نیز شکسته شوند. قبل از مخلوط کردن آن ها در اسموتی ، میوه های یخ زده را برای مدتی در یخچال قرار دهید تا آب شود.

 

گوجه فرنگی خشک شده

از قرار دادن گوجه فرنگی خشک شده در مخلوط کن خودداری کنید.
این گوجه فرنگی ها بافت چرمی به جا می گذارند که ممکن است به مخلوط کن بچسبد.
اگر حتما باید گوجه فرنگی خشک شده را در مخلوط کن قرار دهید ، قبل از قرار دادن گوجه فرنگی در مخلوط کن آن ها را در آب خیس کنید تا نرم شوند. اما اگر یک مخلوط کن قدرتمند از یک مارک مشهور مانند KENT دارید ، گوجه فرنگی خشک شده مشکلی نخواهد داشت .

چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد
چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد

سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی

سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی نباید مخلوط شوند.
دلیل این تیغه های مخلوط کن سیب زمینی است که نشاسته زیادی آزاد می کند.
نشاسته اضافی با مایع موجود در سیب زمینی ها مخلوط می شود که به جای تهیه پوره سیب زمینی نرم و یک دست ، توده های نشاسته ای ناخوشایند را تولید می کند .

چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد

سبزیجات برگی سبز

یکی از سالم ترین نوشیدنی هایی که مردم از آن استفاده می کنند ، آب سبزیجات و آب میوه است.
با این حال ، هرگز از مخلوط کن خود برای تهیه آب به ویژه آب سبزیجات سبز استفاده نکنید. دلیل آن این است که موتور مخلوط کن می تواند به راحتی سبزیجات سبز را قهوه ای کند. یک روش موثر برای جلوگیری از قهوه ای شدن سبزیجات سبز ، قرار دادن آن ها در یخچال چند دقیقه قبل از افزودن آن ها به مخلوط کن است.

 

« حتما بخوانید  مایع خوشبو کننده خانگی اتو بخار ؛ طرز تهیه درست کردن

استفاده درست از مخلوط کن ؛ چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد ؟ زنجبیل

ماده غذایی دیگری که نباید در مخلوط کن قرار دهید ، زنجبیل است.
چه خشک شده باشد و چه تازه ، زنجبیل قرار داده شده در مخلوط کن فقط رشته های الیاف را به شما می دهد. به جای قرار دادن زنجبیل در مخلوط کن بهتر است آن را آسیاب کنید.

 

استخوان

هنگام افزودن مرغ یا ماهی به مخلوط کن ، مهم است که مطمئن شوید هیچ استخوانی در گوشت وجود ندارد. این به نظر واضح است ، اما شما تعجب خواهید کرد اگر بدانید چند بار متخصصان و مبتدیان این اشتباه را مرتکب شده اند .

چه موادی را نباید در مخلوط کن قرار داد 
مخلوط کن یک لوازم آشپزخانه شگفت انگیز است که کار شما را بسیار آسان می کند.
دستگاه جادویی به شما امکان می دهد همه چیز را از اسموتی ها گرفته تا سوپ ها مخلوط کنید. با این حال ، هنگامی که از مخلوط کن استفاده می کنید ، مواد اولیه ذکر شده هرگز نباید در مخلوط کن قرار گیرند. اگر واقعاً نیاز به مخلوط کردن هر یک از این مواد دارید ، از مخلوط کن قدرتمندی استفاده کنید که بتواند فشار را تحمل کند. 

 

اگر در آشپرخانه خود دستگاه مخلوط کن ندارید و یا مخلوط کن شما قدیمی شده است و کارایی ندارد ، برای خرید بهترین و قدرتمند ترین مخلوط کن ها به صفحه خرید مخلوط کن در سایت تا خرید رجوع کنید . ما در این صفحه بهترین ها را برای شما قرار داده ایم .

 


بیشتر بخوانید :
راهنمای خرید بهترین مخلوط کن حرفه ای

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .