مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز درست می شوند

0 4,362
زمان مطالعه : 4 دقیقه

طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز درست می شوند ؟ یکی از پر کاربرد ترین وسیله هایی که شاید درآشپزخانه ی هر خانه ای به آن نیاز باشد اما معمولا نادیده گرفته می شود ، دستگاه ساندویچ ساز است . شما می توانید با این دستگاه ها انواع مختلفی از غذا ها و دسر ها را تهیه و نوش جان کنید . با ما همراه باشید تا غذاهایی که با ساندویچ ساز درست می شوند را یادبگیرید .

طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز درست می شوند


املت

در صورت استفاده از صفحات مثلثی در ساندویچ ساز ، می توانید در آن املت بپزید.
همچنین می توانید سبزیجات را به املت سریع و آسان خود اضافه کنید.

این نکته را فراموش نکنید که قبل از اضافه کردن تخم مرغ ها ، حتما دستگاه خود را گرم کنید.

تکه های کوچک کره را اضافه کنید ، تا کف ظرف را چرب کند و وقتی کره ذوب شد تخم مرغ زده شده را در مثلث ها بریزید. اگر می خواهید به آن پنیر یا سبزیجات اضافه کنید ، دقیقا بعد از اضافه کردن تخم مرغ ، وقت ریختن آن است . اطمینان حاصل کنید که آن ها خرد شده یا خلال هستند. سپس درب آن را ببندید و بگذارید یک یا دو دقیقه در دستگاه پخته شود .
غذاهایی که با ساندویچ ساز درست می شوند

نیمرو : طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز

برای سرخ کردن تخم ها در ساندویچ ساز ، تمام آنچه شما نیاز دارید مقدار کمی روغن ، نمک و تخم مرغ است. تخم مرغ ها را در قسمت های مثلثی بریزید تا سرخ شوند . تخم مرغ ها سریع تر از سرخ شدن در یک ماهی تابه ، سرخ می شوند ، فقط قبل از اضافه کردن تخم مرغ ها یادتان باشد که حتماً دستگاه را گرم کنید!

شیرینی : طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز

یکی دیگه از خوراکی هایی که می توان در دستگاه ساندویچ ساز آن را درست کرد ، شیرینی و کیک های کوچک هستند . شما می توانید خمیر آماده شده برای کیک یا شیرینی را در قسمت های مثلثی دستگاه ساندویچ ساز خود بریزید و درب آن را ببندید و به آن ها زمان دهید تا به خوبی پخته شوند .

نان تست بعنوان دسر

دارچین ، سیب ، موز و کره بادام زمینی ( همچنین می توانید کره بادام یا کره فندق یا نوتلا را نیز امتحان کنید ) را در یک نان تست بمالید .یک نان دیگر روی آن قرار داده و در ساندویچ ساز قرار دهید و درب آن را ببندید. بعد از چند ثانیه آن را خارج کرده ، سپس آن را در مخلوط کره ذوب شده ، شکر و دارچین غوطه ور کنید . نان تست را مجددا در دستگاه قرار دهید و درب آن را ببندید.

نان تست فرانسوی

برای تهیه نان تست فرانسه به اجاق گاز نیازی ندارید.
این صبحانه خوشمزه را می توان به راحتی در یک ساندویچ ساز تهیه کرد.
فراموش نکنید که ابتدا ساندویچ ساز را گرم کرده و سپس داخل آن را کره بمالید .
سپس مراحل زیر را انجام دهید :

 مخلوط تخم مرغ ( تخم مرغ زده شده ، شیر ، نمک ، شکر ، و کمی دارچین ) را درست کنید و نان های تست را از هر دو طرف به مواد آغشته کنید. در حین انجام این کار ، ساندویچ ساز را گرم کنید. وقتی داغ شد ، کره را روی سطح دستگاه بمالید و نان های تست را درون دستگاه قرار دهید . برای بلند کردن هر تکه نان آغشته به تخم مرغ به آرامی از یک قاشق صاف استفاده کنید و آن را درون ساندویچ ساز قرار دهید. سپس آن را ببندید و منتظر شوید تا آماده شود . بسته به دستگاه شما می تواند حدود 5 دقیقه طول بکشد. در ابتدا ، باید نان تست فرانسوی را غالبا چک کنید ، اما بعد که به پخت آن عادت کردید دیگر می دانید که در چه مدتی طلایی می شود و صبحانه شما آماده می شود .

تکه های کوچک پیتزا

شما می توانید در ساندویچ ساز خود تکه های کوچک پیتزا را درست کنید .
در واقع ، این یک ایده بسیار سریع ، آسان و خوشمزه برای شام یا میان وعده است.
فقط کافی است خمیر پیتزا را گرفته و به اندازه  صفحه ساندویچ ساز خود ، آن برش داده و در دستگاه بگذارید . سس را روی خمیر زده و پنیر پیتزا و باقی مواد خرد شده را روی آن بریزید ، درب آن را ببندید و منتظر بمانید تا آماده شود .

غذاهای گریل شده

همان طور که میدانید ساندویچ ساز ها دارای صفحات مختلفی هستند که یک نوع آن ها مخصوص درست کردن غذا های گریل شده است . شما می توانید انواع سبزیجات و همچنین گوشت را روی آن ها بدون هیچ دردسری گریل کرده وسپس نوش جان کنید .

وافل : طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز

شما می توانید با آن صفحه از ساندویچ ساز خود که مخصوص درست کردن وافل هست و معمولا یا به شکل قسمت های گرد یا مربعی هست ، این دسر خوشمزه را درست کنید و به همراه بستنی و میوه های مورد علاقه ی خود ، میل کنید.

غذاهایی که با ساندویچ ساز درست می شوند

حالا که با طرز تهیه غذا با ساندویچ ساز  آشنا شدید ، به فکر خرید یکی از این دستگاه های همه کاره باشید. شما می توانید با خرید ساندویچ ساز تمامی این غذاهای خوشمزه را درست کنید .

بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید ساندویچ ساز « سریع بپز»
« حتما بخوانید  انواع کفی اتو بخار کدامند ؟ مزایا و معایب
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .