مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا

0 396
زمان مطالعه : 5 دقیقه

افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا. تقویت صدای گوشی های اندرویدی : صدای کم گوشی مشکل عمده بسیاری از گوشی هاست. مسلما خیلی وقت ها برایتان پیش امده است که خواستید یک ویدیو یا اهنگی را گوش بدهید ولی بخاطر پایین بودن صدای گوشی از این کار منصرف شدید. تمامی تولید کنندگان موبایل ، صدای گوشی هایشان را مناسب با دستگاه انتخاب می کنند. به زبان ساده تر تمامی گوشی های اندرویدی اگر میزان صدایشان بیشتر از حد معمول باشد به گوشی ضرر می رساند.

برخی از تولید کنند گان در گوشیهایشان سیستم های صوتی برای تصفیه ی صدا قرار می دهند. افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ این سیستم ها از آلودگی صوتی که باعث ازار و اذیت دیگران می شود جلوگیری می کنند. به وسیله ی این سیستم گوشی شما صدایی در حد نرمال را پخش می کند.

تقویت صدای گوشی

 

افزایش صدای گوشی اندرویدی : گوشی ضد آب آندرویدی و کاهش صدا

برخی از افراد گوشی های اندرویدی ضد اب خود را درون اب قرار می دهند. با قرار گرفتن گوشی داخل اب ، در خروجی صدایش اب جمع می شود و بیرون نمی اید. جمع شدن اب در ان سبب می شود که میزان صدا کاهش یابد. در سایر گوشی های اندرویدی هم به دلیل این که در خروجی صدایشان گرد و غبار جمع می شود صدای گوشی کاهش می یابد. ما در این جا می خواهیم چند روش را به شما معرفی کنیم تا افزایش صدای گوشی اندرویدی شما تقویت شود .

تقویت صدای گوشی های اندرویدی

 

 

محل خروجی صدا و قاب محافظ

افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا . قبل از هر چیزی باید محل خروجی صدا را بدانیم زیرا بعضی از گوشی ها خروجی صدایشان معلوم نیست و ممکن است دستتان را روی ان قرار دهید و باعث شود تا ولوم صدا کاهش یابد. اگر به تنهایی موسیقی یا هر چیز دیگری را گوش می دهید می توانید از هدفون استفاده کنید. اکثر افراد گوشی هایشان دارای قاب محافظ است. این قاب ها سبب می شوند تا صدای گوشی به طور واضح پخش نشود، پس هنگام پخش صدا ان را بردارید. بار ها برایتان پیش امده است که به کوه رفته اید یا در یک اتاق که هیچ وسیله ای در ان نباشد داد زدید و صدای خودتان برگردانده شده است.

شما می توانید این کار را در رابطه با گوشیتان هم انجام دهید اگر گوشی تان را داخل یک جسم کوچک مانند کاسه یا خروجی صدای ان را روبه روی دیوار قرار دهید صدای آن دوبار می شود.

 

افزایش صدای گوشی های اندرویدی

 

افزایش صدای گوشی اندرویدی : گرد و غبار و تنظیم صدا با دانلود اپلیکشن

برخی از گوشی ها در صورت وجود گرد و غبار یا آب قابلیت تمیز کردن را دارند و به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید اما برخی از گجت ها را نمی توان تمیز کرد و باید از اپلیکیشن های نرم افزاری استفاده کنید. اپلیکشن Volume Booster یا ES File Explorer بهترین گزینه برای شما خواهد بود. Volume Booster از حجم 2.39 برخوردار است و شما می توانید ان را در گوگل پلی دانلود کنید. پس از دانلود این اپلیکیشن ان را باز کنید سپس روی گزینه ی Ok کلیک کنید.

« حتما بخوانید  چرا باید ساعت خود را روی مچ دست چپ ببندید؟

 

اپلیکشن Volume Booster

شما وارد یک صفحه ی جدید می شوید که در ان جا می توانید به دل خواه میزان صدای گجتتان را تنظیم کنید. برای این که میزان صدای مطلوبی را به دست اورید، و سبب الودگی صوتی نشود باید چندین دفعه آن را انتخاب کنید. نباید صدای ان را خیلی بالا ببرید، چون گوشیتان را با مشکل مواجه می کند. این برنامه گزینه های دیگری هم دارد که عبارتند از non-uniform Boost، Maxixum allowed Boost،

افزایش صدای گوشی های اندرویدی

 

با انتخاب non-uniform Boost افزایش صدای گوشی اندرویدی نمود پیدا خواهد کرد و اسپیکر های گوشی کم تر اسیب می بینند. Maxixum allowed Boost دارای درجه ی 0 تا 100 است ، شما می توانید از بین 0 تا 100 یکی از اعدا را انتخاب کنید، اما بهترین حالت میزان40 دسی بل است.

 اپلیکیشن ES File Explorer « افزایش صدای گوشی اندرویدی »

پس از دانلود این برنامه، ان را باز کنید سپس بر روی منو کلیک کنید و در بین گزینه های نمایش داده شده Tools سپس Root Explorer را انتخاب کنید. حالا باید گزینه ی نوشتن بر روی فایل ها را روشن کنید برای این کار درRoot Explorer روی گزینه ی Mount R/W کلید کنید. باید در صفحه تان R/W را انتخاب کنید. و با لمس Ok وارد device/etc/sound/ می شوید. بعد از ان فایل to3g را به وسیله ی ES Note Editor باز گشایی کنید. بعد از باز گشایی این فایل می توانید میزان صدای گجت را به دل خواه تنظیم کنید. به این نکته توجه کنید که میزان صدای ان را خیلی بالا نبرید چون گوشی تان آسیب می بیند.

افزایش صدای گوشی های اندرویدی

تنظیمات آندرویدی و  افزایش صدا

رابط کاربری اکثر گوشی های اندرویدی دارای تنظیمات اندرویدی هستند. که شما می توانید با استفاده از ان  افزایش صدای گوشی اندرویدی بیشتر شود. برخی از تولید کنندگان مانند شرکت سونی تنظیمات اضافی را به گجتشان اضافه می کنند که افزایش صدا هم جزئی از این موارد است.
شرکت شیائومی هم یک از بهترین شرکت های تولید کننده ی گجت است، که به نیاز کاربران خیلی توجه می کند این شرکت در گوشی هایش برای کیفیت صدا ی هدفون یک سیستم بهبود کننده طراحی کرده است. هم چنین تنظیماتی را برای افزایش صدای گوشی اندرویدی صدا در رابط کاربری کار گذاشته است که با توجه به ان شما می توانید میزان صدای گوشی تان را افزایش دهید و با استفاده از هدفون صدا را با کیفیت عالی بشنوید.

افزایش صدای گوشی اندرویدی: پلیر افزایش کیفیت صدا

مطالعه مطلب افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا به این نتیجه می رسیم که گوشی های اندروید به گونه ای طراحی شده اند که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا اپلیکیشن موسیقی پیش فرض گوشیتان را با جدید ترین و حرفه ای ترین پخش کننده جایگزین کنید. امروزه پلیر های فراوانی برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که به وسیله ی ان ها می توان کیفیت صدای عالی را داشته باشید.


بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .