مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بیکسبی سامسونگ ؛ گلکسی سامسونگ از Bixby پشتیبانی می کند

0 223
زمان مطالعه : 3 دقیقه

بیکسبی سامسونگ ؛ گلکسی سامسونگ از Bixby پشتیبانی می کند

بیکسبی سامسونگ ؛ گلکسی سامسونگ از Bixby پشتیبانی می کند ؛ کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی مبتنی بر اندروید 7 . قادر به نصب اپلیکیشن بیکسبی هستند و می توانند از دستیار صوتی بیکسبی استفاده کنند . شاید یکی از ویژگی های مهم گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 نمایشگر فوق العاده و بی نهایتش باشد . اما تنها ویژگی مهم و قابل توجهش نیست .

یکی از ویژگیهای مهم دیگر سامسونگ گلکسی اس8 . دستیار صوتی هوشمند بیکسبی است . این دستیار صوتی تنها در اختیار گوشی های گلکسی اس 8و اس 8 پلاس قرار دارد . تنها افرادی می توانند این دستیار صوتی بیکسبی را بر روی گوشی خود اجرا کنند که یک گوشی گلکسی مبتنی بر سیستم عامل اندروید 7 را داشته باشند . با این حساب تمام کاربرانی که گوشی گلکسی دارای سیستم عامل اندروید 7 نوقا را داشته باشند . می توانند بیکسبی را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کنند .

بیکسبی ؛ Bixby

این بیکسبی است . یک روش جدید برای کار کردن سریع و راحت با گوشی . کاربران می توانند با استفاده از صدا یا متن هر آنچه را که قرار است با انگشت بر روی گوشی انجام دهند . با دستیار صوتی هوشمند انجام دهند . این دستیار صوتی می تواند همه ی وظایف شما را به درستی انجام دهد . ربرای فعالسازی بیکسبی . کافی است که بیکسبی را فشار دهید و آن را به مدت چند ثانیه نگه دارید . تا مشتقیم به صفحه ی اصلی بیکسبی بروید و سپس با نگه داشتن بیکسبی . می توانید از طریق دستورات صوتی با او حرف بزنید .راه های زیادی برای تعامل با بیکسبی وجود دارد . بیکسبی می تواند صدا . متن و لمس را درک کند .

بنابراین می توانید از هر کدام از روشها برای برقراری ارتباط با بیکسبی استفاده کنید . اگر تا به حال برنامه ها و اپلیکیشن هایی را که توسط توسعه دهندگان جمع آوری شده اند . دانلود و نصب کرده باشید می دانید که برخی از اپلیکیشن های گلکسی اس 8 را می توان بر روی گوشی های اندرویدی نصب و اجرا کرد . دستیار صوتی هوشمند بیکسبی را نیز می توان بر روی گوشی های گلکسی مجهز به اندروید 7 نصب کرد .

 

« حتما بخوانید  قابلیت Airplay و Airplay 2 چیست و چگونه کار می کند؟ تفاوت و فرق

بیکسبی سامسونگ ؛ گلکسی سامسونگ از Bixby پشتیبانی می کند

 

بیکسبی سامسونگ

البته نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های گلکسی اس 7 امتحان شده است . برای دستیابی به این اپلیکیشن . ابتدا باید فایل APK بیکسبی را بر روی گوشی نصب کرد . مطمئناً حتی اگر بر روی گوشی گلکسی اس 7 نیز . دستیار صوتی بیکسبی را فعال کرد . باز هم نباید انتظار عملکردی کامل و قطعی را داشت . چرا که بیکسبی در حال حاضر محدود به گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس است . سامسونگ ادعا دارد که بیکسبی می تواند فقط با استفاده از صدای کاربر تمام دستورات و فرامین صوتی را اجرا می کند .

یعنی هر کاری را کاربر می تواند با انگشت خود بر روی گوشی انجام دهد . می توان تمام آن کارها را بوسیله ی دستیار صوتی هوشمند بیکسبی انجام داد . با این حساب می توان بیکسبی را رقیب جدی برای سایر دستیارهای صوتی مانند گوگل . سیری و کورتانا و … دانست . اما آیا بیکسبی تا چه حد می تواند پیشرفت کند به سامسونگ و ادامه ی روند تکامل آن بستگی دارد .

 

امید واریم از خواندن مطلب « بیکسبی سامسونگ ؛ گلکسی سامسونگ از Bixby پشتیبانی می کند » لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .