مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بهترین پلوپزهای برقی 2020

0 191
زمان مطالعه : 4 دقیقه

بهترین پلوپزهای برقی 2020 ؛ برنج یک عنصر ساده است که غذای اصلی بسیاری از مردم در سراسر جهان را تشکیل می دهد. اما مهم نیست که با چه دستور العملی آن را درست می کنید ، برنج شما باید کاملا پخته شود . اینجاست که نقش پلوپز مشخص می شود . در حالی که پخت و پز برنج روی اجاق گاز خوب است ، اما یک دستگاه پلوپز با کیفیت ، کمک زیادی به شما خواهد کرد. برای کمک به شما در مرتب کردن گزینه ها و یافتن بهترین پلوپز متناسب با نیاز های خود ، در این مطلب به بررسی بهترین پلوپزهای برقی 2020 پرداخته ایم .

بهترین پلوپزهای برقی 2020


بهترین پلوپزهای برقی 2020: بهترین در حالت کلی : پلوپز قابل برنامه ریزی و قابل حمل 6 در 1 ( Instant Pot )

اگر شما به طور روزانه برنج درست نمی کنید ، شاید منطقی باشد دستگاهی تهیه کنید که بتواند چیزی بیش از برنج بپزد. در حالی که این پلوپز می تواند برنج را به طور کامل طبخ کند ، می توانید از آن به عنوان زودپز ، آرام پز و غیره نیز استفاده کنید. مدل به روز شده آن شامل تنظیماتی برای پختن تخم مرغ است که تاکنون عملکردی محبوب در بین کاربران بوده است. همچنین دارای دکمه جدیدی برای کیک ها مانند کیک پنیر یا کیک هویج مرطوب یا نان موزی است.

بهترین پلوپزهای برقی 2020 : بهترین نوع سطح بالا : پلوپز های Zojirushi

برای کسانی که برنج زیادی می خورند و انواع مختلفی از آن را طبخ می کنند. همچنین به طیف وسیعی از روش های پخت و پز نیاز دارند ، این پلوپز بهترین گزینه ممکن است که کار بهتری را نسبت به اجاق گاز انجام می دهد. از پخت القایی استفاده می کند که کف ، پهلو ها و درب قابلمه را گرم می کند و می تواند تنظیمات دقیقی در دمای پخت و پز انجام دهد تا هر بار برنج کاملی طبخ شود . این پلوپز تنظیمات مربوط به برنج سفید (معمولی ، نرمتر یا سفت تر) ، برنج مخلوط ، سوشی ، فرنی ، برنج قهوه ای ، برنج قهوه ای GABA و … را دارد.
بهترین پلوپز های rice cooker سال 2020

بهترین از نظر قیمت : پلوپز Hamilton Beach

این پلوپز مقرون به صرفه شامل یک سبد برای شست شوی برنج یا بخارپز کردن مواد غذایی در پلوپز است. علاوه بر این یک قابلمه پخت و پز قابل جابجایی برای تمیز کردن آسان دارد. این دستگاه می تواند حداکثر 8  فنجان برنج پخته شده را تولید کند . کار کردن با آن نیز ، آسان است . فقط با یک دکمه می توانید دستگاه را برای شروع پخت و پز روشن کنید. وقتی پخت برنج تمام شد ، به طور خودکار برنج را در حالت گرم نگه می دارد ، بنابراین حتی اگر دیر شام بخورید ، برنج گرم خواهد ماند .

 

« حتما بخوانید  راهنمای خرید اتو پرس ؛ نکات مهم برای انتخاب

با این پلوپز ، علاوه بر تهیه برنج ، می توانید غلات کامل را نیز در آن طبخ کنید. حتی از سبد بخارپز برای سبزیجات و ماهی استفاده کنید. برای تمیز کردن آسان ، هم کاسه پخت و پز و هم سبد بخارپز از دستگاه جدا می شوند و می توانید در ماشین ظرفشویی آن ها را بشویید.

 

 

بهترین پلوپز هوشمند : پلوپز Panasonic SR-DF101 5-Cup ” Fuzzy Logic “

اگر به دنبال یک پلوپز برای برنج جامد هستید که متناسب با بیشتر آشپزخانه ها باشد ، این موردی است که باید انتخاب کنید. این دستگاه پلوپز هوشمند دارای میکرو رایانه ای است که بسته به میزان پخته شدن برنج ، توان دستگاه را تنظیم می کند. این بدان معنی است که برنج در هر زمانی کاملاً پخته می شود ، خواه برای یک نفر یا برای کل خانواده باشد.
با اینکه نام این دستگاه ، هوشمند است اما استفاده از آن بسیار آسان است .
با نماد هایی که روی دکمه های انتخاب برنج سفید ، برنج قهوه ای ، فرنی یا سوپ یا تنظیم سریع پخت و پز یا بخارپز است می توانید به راحتی حالت مد نظر خود را انتخاب کنید . دارای حالت خاموش شدن خودکار است و می تواند بعد از پخته شدن غذا ، آن را تا 12 ساعت گرم نگه دارد .

بهترین از نظر ظرفیت و بزرگی : پلوپز Aroma 20-Cup Digital

اگر هدف شما این است که برنج زیادی را بدون سر و صدای زیاد بپزید ، این اجاق گاز 10 فنجان برنج را بعد از پخت به 20 فنجان برنج تبدیل می کند. این پلو پز دارای یک قیمت متوسط است. همچنین پیش تنظیم هایی برای برنج سفید ، برنج قهوه ای ، آرام پز و بخارپز است و دارای تایمر تأخیر و تنظیم گرم نگه داشتن آن است همچنین شامل یک فنجان اندازه گیری و سبد بخار است. دیگ پخت و پز دارای سطح نچسب است و می توان آن را در ماشین ظرفشویی شست شو داد.
بهترین پلوپز های rice cooker سال 2020

حالا که با بهترین پلوپزهای برقی 2020 آشنا شدید ، وقت آن رسیده است که یکی از آن ها را انتخاب کنید . برای اطلاعات بیشتر راجع به پلوپز ها و خرید آن می توانید به صفحه خرید پلوپز در سایت تا خرید مراجعه کنید .

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید پلوپز

چگونه با پلوپز برنج درست کنیم ؟

چه غذاهایی با پلوپز درست می شوند ؟

نحوه تمیز کردن پلوپز rice cooker

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .