مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید

0 34
زمان مطالعه : 9 دقیقه

بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ در سال 2019 ، سيستم ها و دستگاه هاي خانه هوشمند از هر زمان ديگري چشمگير و همه جانبه تر هستند. استفاده از يک سيستم هوشمند ديگر فقط به اين معني نيست که از « الکسا » بخواهيد وضعيت آب و هوا را پخش کند يا آهنگ جديد « Drake » را پخش کند . اکنون مي توانيد از طريق وسايل آشپزخانه هوشمند ، ضمن صرفه جويي در وقت و اضافه کردن درجه ايمني بيشتر وعده هاي غذايي هوشمندتر را تهيه کنيد . قبل از اينکه وارد ليست بهترين هاي اشپزخانه هوشمند خود شويم ، بياييد منظورمان را از دستگاه هاي هوشمند در مقابل سيستم هاي هوشمند تعريف کنيم.

سیستم های خانه هوشمند سال 2019

يک « سيستم هوشمند » مرکز فرماندهي گسترده ای است که محصولات فردي شما را کنترل مي کند . براي مثال ( Alexa ) يا ( Google Assistant ). در اصل ، يک سيستم هوشمند همان چيزي است که شما وقتي مي خواهيد چيزي اتفاق بيفتد با شما صحبت مي کند. از طرف ديگر دستگاه ها محصولات خاصي هستند که گزارشات را براي سيستم ها مي فرستند ( لامپ هاي آمازون اکو يا فيليپس هو ). اکنون ، بياييد 12 تا از بهترين دستگاه ها و سيستم هاي هوشمند سال 2019 را بررسي کنيم. تا بتوانيد تصميم بگيريد که کدام سيستم ها و محصولات به بهترين وجه زندگي شما را تقويت مي کنند.

بهترين سيستم هاي خانه هوشمند

اگر همه دستگاه هاي شما به خوبي به هم متصل شوند ، خوب کار کنند و کاربرد آنها آسان باشد ، کار های شما در خانه هوشمند بسيار روان تر اجرا مي شود.

در اينجا چهار سيستم خانه هوشمند را به شما معرفی مي کنيم:

  1. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ Amazon Alexa
    بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید

    با بيش از 20،000 يکپارچه سازي شخص ثالث ، « الکسا » بدون شک يکي از جامع ترين اکوسيستم هاي خانه هوشمند است که امروزه در دسترس است. اگرچه احتمالاً از الکسا در بلندگوهاي سازگار با محيط زيست ” الکسا ، امروز هوا چه خبر است ”  استفاده کرده ايد ، شايد نمي دانيد که الکسا اکنون در بسياري از محصولات هوشمند ديگر ، از جمله ترموستات ( i.e. Ecobee4 ) و TVs ( i.e Fire TV ) استفاده مي شود . الکسا دسترسي و کنترل هر جنبه اي از خانه هوشمند شما را آسان مي کند. شما مي توانيد از الکسا براي صحبت با برنامه هايي مانند ( Spotify ) به سادگي استفاده کنيد .

Amazon Alexa


از آنجا که اکوسيستم آمازون يکي از رايج ترين ها در صنعت است ، اکثر محصولات هوشمند ، از جمله محصولات ساخته شده توسط فيليپس ، سامسونگ ، Nest و Schlage به الکسا مجهز هستند. به این معني که ، الکسا مي تواند هم اکنون درب گاراژ شما را ببندد ، درهاي شما را قفل کرده و دماي خانه شما را تنظيم کند. براي اينکه بدانيد آيا الکسا با دستگاه خاصي کار خواهد کرد ، فقط به دنبال برچسب ” Works with Amazon Alexa ” برويد.
درنهايت ، توانايي الکسا در ادغام و صحبت با اکثر دستگاهها و برنامه هاي هوشمند ديگر ( الکسا بيشترين ادغام شخص ثالث هر سيستم هوشمند را دارد ). او را به يکي از بهترين انتخاب ها براي خانه هوشمند شما تبديل مي کند.

  1. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ Google Assistant

    گوگل اسیستنت

    اگرچه گوگل اسیستنت  از ادغام هاي شخص ثالث کمتري برخوردار است ، اما ، به لطف مالکيت اصلي Google در فضاي موتور جستجو به سؤالات بيشتري مي تواند پاسخ دهد . تحقيقات آژانس ديجيتالي ( Dentsu 360i ) نشان داد که دستيار Google پنج برابر بيشتر از الکسا پاسخ صحيح داده است. اين دستيار همچنين مي تواند با محصولاتي از اکثر مارک هاي مهم از جمله Philips ، Belkin ، آگوست ، Nest و برنامه هاي محبوب مانند ( Spotify ) و ( Uber ) ادغام شود.
  2. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ Wink Hub 2

    Wink Hub 2 به عنوان ” اولين مرکز خانگي هوشمند براي مصرف کننده اصلي طراحي شده است “. برخلاف الکسا يا گوگل اسیستنت ، ( Wink ) هيچ وفاداري نسبت به برند ندارد . به شما امکان مي دهد مارک هاي مختلف محصول هوشمند را انتخاب کنيد و به صورت هماهنگ آنها را با يکديگر ادغام کنيد.
    همچنين مي توانيد برنامه و کنترل دستورات Wink Hub ، مانند کنترل لامپ يا درب گاراژ را از طريق تلفن خود دانلود کنيد.
  3. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ Samsung SmartThings Hub

Wink Hub 2

اين سيستم سامسونگ طيف گسترده اي از دستگاه هاي هوشمند را از مارک هاي مختلف از جمله ترموستات هوشمند ، روتر Wi-Fi ، لامپ و دستگاه هاي امنيتي به هم متصل مي کند. کاربران داراي سيستم هوشمند ، مي توانند از طريق برنامه ( SmartThings IOS ) يا برنامه اندرويدي به دستگاه هاي هوشمند متصل به هاب دسترسي پيدا کنند. SmartThings Hub سامسونگ از چند سال گذشته در حال افزايش عرضه محصولات هوشمند خود است. در حقيقت ، اخيراً با اضافه شدن پلاگين SmartThing Wi-Fi ) ، SmartThings ( ) Lightbulb ( و يک دوربين هوشمند SmartThings ، خط توليد محصولات هاب رشد پيدا کرد.

Samsung SmartThings Hub

از طريق SmartThings Hub ، شما همچنين مي توانيد دستگاه هاي هوشمند سازگار را براي انجام اقدامات مختلف مانند روشن يا خاموش کردن وسایل هنگام راه رفتن يا خارج از اتاق انجام دهيد. در حالي که مي توانيد دستورات صوتي را به hub يا برنامه SmartThings wall بدهيد ، مي توانيد Amazon Alexa يا Google Assistant را نيز در سيستم ادغام کنيد.

بهترين دستگاه هاي خانگي هوشمند

اگر به دنبال يک وسيله نسبتاً مقرون به صرفه براي رفع نيازهاي روزمره خود هستيد ، احتمالاً نيازي به گشتن در محصولات ( Amazon Echo ) نداريد. بلندگو براي پخش موسيقي مورد علاقه شما ، برقراري تماس تلفني يا ارسال پيام ، پاسخ دادن به سؤالات و زنگ هشدار براي شما ، به الکسا متصل مي شود ، يعني : ” ساعت 6 بعد از ظهر زمان رسيدن به درس تنيس است “. همچنين به ساير محصولات هوشمند در خانه شما متصل مي شود .


بلندگو اتاق شما را با صداي 360 درجه پر مي کند و از فناوري لغو سر و صدا استفاده مي کند تا از هر جهت بشنود. با استفاده از Echo مي توانيد تلويزيون را روشن کنيد ، يک پيتزا سفارش دهيد و يک ليست خريد ايجاد کنيد ؛ بدون اينکه مجبور شويد از سر جاي خود بلند شويد.

  1. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ بهترين چراغ ها: Philips Hue
    Philips Hue

    لامپ هاي ( Philips Hue ) به شما اين امکان را مي دهند تا هم شدت نور، هم فرمان روشن و خاموش کردن لامپ و هم رنگ چراغ هاي خود را کنترل کنيد. مي توانيد خلق و خوي خاصي با هماهنگي رنگ ايجاد کنيد. ( به عنوان مثال براي يک اتاق خاص که در آن هستيد ، ” انرژي” را در برنامه خود انتخاب کنيد يا آن را با موسيقي خود همگام کنيد ).

Philips Hue

همچنين مي توانيد آلارم هاي هماهنگ با رنگ را تنظيم کنيد . و مطمئن شويد که هر روز صبح که از خواب بيدار مي شويد اتاق خواب صورتي روشن را خواهيد ديد


اين لامپ ها با اکثر سيستم هاي خانه هوشمند کار مي کنند ، و آنها را به انعطاف پذيرترين گزينه تبديل مي کنند. اگر لامپ رنگی نمیخواهید ، مي توانيد Philips Hue White را نيز خريداري کنيد.

  1. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ بهترين سوئيچ نور TP-Link HS200


    لامپ هاي Philips Hue و چراغ هاي هوشمند مشابه فوق العاده و بي دردسر هستند . تا زماني که کسي سوئيچ نوري را دستکاری نکند ، در اين صورت لامپ هاي شما تا زماني که آن را برگردانيد کار نمي کنند. براي سهولت در استفاده ، خريد سوئيچ هاي چراغ هوشمند را در نظر بگيريد . که مي توانيد از طريق تلفن يا خانه هوشمند کنترل کنيد که آيا سوئيچ چراغ فيزيکي شما بالا يا پايين است. با استفاده از برنامه Kasa ، مي توانيد صحنه ها و اقدامات هوشمندانه ايجاد کنيد .
« حتما بخوانید  شرکت سونی در نمایشگاه CES در سال 2017 ؛ معرفی محصولات Sony

براي مثال ، ممکن است به برنامه بگوييد که ” شما در حال تماشاي تلويزيون در طبقه پايين هستيد ” . و سوئيچ ها به طور خودکار تمام چراغ هاي طبقه بالا را خاموش مي کنند. TP-Link HS200 با آمازون الکسا و دستيار گوگل کار مي کند . اما اگر در ابتدا از Apple HomeKit ، Wink يا سيستم هوشمند ديگري استفاده مي کنيد ، بايد گزينه هاي ديگري را در نظر بگيريد.

  1. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ هترين ترموستات Ecobee4

    Ecobee4

    Ecobee4 به شما امکان مي دهد درجه حرارت هوا را با دستورات صوتي کنترل کنيد ، اما برخلاف ساير ترموستات هاي هوشمند ، همچنين به عنوان بلندگو آمازون خود کار مي کند ( به جاي اينکه با يک بلندگو آمازون کار کنيد ) ، بنابراين مي تواند همه کارهايي را انجام دهد که الکسا يا دستيار شما بتوانند انجام دهند. پخش موسيقي ، خريد و کنترل ساير دستگاه ها. البته اگر در حال حاضر داراي بلندگو هوشمند هستيد ، شايد بخواهيد ترموستات ارزانتري را در نظر بگيريد.Ecobee4 با برنامه ها و ديگر اکوسيستم هاي خانگي مانند Alexa يا Apple HomeKit ادغام مي شود. به علاوه ، اين امکان را دارد که اتاق خود را در آن کنترل کنيد ، به جاي اتاقي که در آن نصب شده است.
  2. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ بهترين امنيت

    NetGear Arlo Qحالي که برخي از اين دستگاه هاي هوشمند بيشتر براي راحتي و سرگرمي هستند ، NetGear Arlo Q ابزاري واقعاً مفيد براي امنيت خانه است. NetGear Arlo Q فيلمبرداري و شنيداري با کيفيت بالا را ضبط مي کند ، و حتي تصاوير با کيفيتي استثنايي از افراد در تاريکي سياه ايجاد مي کند. مي توانيد تنظيم کنيد که آيا دوربين شما هنگامی که در خانه هستید به طور خودکار ضبط کند. يا براي زماني که در محل کار هستيد ، آن را بر اساس برنامه زماني تنظيم کنيد.
  3. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ بهترين دستگاه آشپزي Perfect Bake Pro

    اگر مي خواهيد بدانيد با نيمي از فنجان آرد ، سه تخم مرغ و تعداد انگشت شماريي از زغال اخته موجود در يخچال خود ، چه چيزهايي را مي توانيد درست کنيد ، اين دستگاه هوشمند به شما کمک مي کند .شما مي توانيد دستورالعمل تعداد افراد يا حتي مقدار مواد مورد نياز خود را ( به عنوان مثال ” فقط يک فنجان چيپس شکلات داشته باشيد” ) را تغيير دهيد. و يا از دستور العمل هايي که مي خواهيد تهيه کنيد یا يک ليست خريد تهيه کنيد. از همه مهمتر ، شما مي توانيد از کاسه براي اندازه گيري مواد خود در هنگام ريختن آنها استفاده کنيد . کاسه هوشمند به شما مي گويد چه موقع مي توانيد از ريختن مواد دست نگه داريد.
  4. بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید ؛ بهترين جارو Ecovacs Deebot N79S
    بهترین دستگاه و سیستم های خانه هوشمند سال 2019 را بشناسید

    اين سيستم با سيستم هاي خانه هوشمند و ساير برنامه ها ادغام مي شود ، يک گزينه فرمان دستي را ارائه مي دهد و سطوح را به خوبي تميز مي کند. همچنين از ماندگاري بالاي باتري نيز برخوردار است.
  5. بهترين تلويزيون ؛ تلويزيون هوشمند ال جي

    ال جي شرکتي بود که قابليت اتصال الکسا و Google Assistant را در تلويزيون هاي هوشمند خود ارائه داد.  با داشتن يک تلويزيون هوشمند ، مي توانيد خدمات پخش خود مانند Netflix و Hulu ، جعبه کابل و ساير دستگاه هاي ويديويي همه را در يک مکان وصل کنيد. بسياري از تلويزيون هاي هوشمند ، مانند محصولات ال جي ، قابليت کنترل صدا را نيز ارائه مي دهند. که به شما امکان مي دهد از تلويزيون بخواهيد فيلم يا نمايش را جستجو کند. اگر تازه شروع به توسعه خانه هوشمند خود کرده ايد و فقط يک تلويزيون هوشمند ابتدايي را با ادغام در سرويس هاي اصلي پخش مي خواهيد . مي توانيد يک تلويزيون ال جي را با قابليت هاي 4K ، Google Assistant و Alexa با قيمت 499 تا 900 دلار خريداري کنيد.
     
    يکي از مقرون به صرفه ترين مدل هايي که پيدا کرديم تلويزيون ال جي کلاس 4K هوشمند UHD با AI ThinQ® بود. اين مدل بسته به اندازه صفحه نمايش بين 499.99 دلار و 699.99 دلار کار مي کند. براي کساني که الکسا يا Google Assistant ندارند ، اين تلويزيون با نرم افزار کنترل صدا ال جي به نام AI ThinQ همراه است.

بیشتر بخوانید :

 الکسا Alexa دستیار صوتی آمازون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .