مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس تنظیمات نرم در مقابل بازنشانی سخت

0 733
زمان مطالعه : 3 دقیقه

تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس ؛ فناوری مدرن تلویزیون عالی است. با این حال ، تلویزیون های هوشمند امروزی به سطحی از پیچیدگی رسیده اند که ممکن است در تنظیمات ناخواسته گیر کرده باشید ، یا شاید دستگاه عملکرد درستی نداشته باشد یا شما چیزی را تغییر داده باشید و مطمئن نیستید که چگونه ویژگی های اصلی را بازیابی کنید. اگر صاحب تلویزیون هوشمند فیلیپس هستید و باید آن را به تنظیمات اصلی کارخانه برگردانید ، خوشبختانه این کار آسان است. در این مقاله ، نحوه بازیابی تلویزیون به تنظیمات کارخانه را توضیح خواهیم داد.


تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس تنظیمات نرم در مقابل بازنشانی سخت

 

بازنشانی تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس در مقابل بازنشانی سخت افزار

درک تفاوت بین تنظیم مجدد “نرم” و “سخت” مهم است. یک تنظیم مجدد نرم افزاری با خاموش کردن دستگاه ، کشیدن آن از برق و اتصال دوباره آن پس از سی ثانیه است. این امر به مسائل جزئی مانند ساعت و تقویم رسیدگی می کند. اما اگر شما نیاز به بازنشانی سخت یا تنظیم مجدد دستگاه به تنظیمات اصلی کارخانه دارید ، باید یک بازنشانی سخت انجام دهید. برای انجام تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس ، مراحل زیر را دنبال کنید :

 

مرحله 1: به صفحه اصلی بروید

به صفحه اصلی تلویزیون بروید. این کار را می توانید با فشار دادن دکمه صفحه اصلی ریموت کنترل انجام دهید. این دکمه را می توانید با نمادی که شبیه خانه است تشخیص دهید.

مرحله 2: چرخ دنده را در سمت راست بالا ی صفحه پیدا کنید

در صفحه اصلی ، می توانید برنامه های بارگیری شده و سرویس های اخیراً استفاده شده خود را مشاهده کنید. در سمت راست بالای صفحه ، 3 نماد را مشاهده خواهید کرد که یکی از آنها چرخ دنده است. چرخ دنده را انتخاب کنید و آن را فشار دهید تا به تنظیمات بروید .

« حتما بخوانید  برنامه انتقال فایل از آیفون به اندروید

مرحله 3: به general settings بروید

در منوی سمت چپ می توانید تنظیمات مختلفی را مشاهده کنید. برای برگرداندن تلویزیون فیلیپس به تنظیمات کارخانه ، به تنظیمات کلی ( general settings ) نیاز دارید.

مرحله 4: تنظیمات کارخانه را پیدا کنید

شما باید تنظیمات کارخانه را در زیر تنظیمات کلی مشاهده کنید. این گزینه را فشار دهید و گزینه تنظیم مجدد تلویزیون بر روی صفحه شما ظاهر می شود.

مرحله 5: تنظیم مجدد را تأیید کنید

در مرحله 5 تنظیمات کارخانه تلویزیون فیلیپس ؛ تأیید را فشار دهید و تلویزیون اکنون به تنظیمات کارخانه باز خواهد گشت. تصویر ، صدا و Ambilight به مقادیر پیش فرض بازنشانی می شوند.

اگر نمی توانید کد پین را به خاطر بسپارید ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

دکمه Home ریموت کنترل را فشار دهید.
Setup> Settings chanel >   Child lock < Change code / Set Codeرا انتخاب کرده و دکمه ” تأیید ” را فشار دهید.
کد پیش فرض ” 8888 ” یا ” 0000 ” یا ” 3448 ” را وارد کنید
سپس دو بار پین کد 4 رقمی جدید وارد کنید.
تلویزیون های فیلیپس فقط به یک پین کد ( رتبه والدین ) مجهز هستند. اگر رتبه والدین فعال نشده باشد اما تلویزیون همچنان درخواست وارد کردن پین را دارد ، ممکن است این کد PIN باشد :

  • یک کد پین برای ماژول CAM
  • یک کد پین برای یک دستگاه خارجی

 

امیدواریم توانسته باشید تلویزیون خود را ریست کرده و اگر هنوز سوالی در ذهنتان هست ان را در قسمت نظرات مطرح نمایید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .