مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی

0 194
زمان مطالعه : 4 دقیقه

انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی ؛ امروزه تعداد بیشتری از افراد برنج را در رژیم های غذایی خود وارد می کنند ، چرا که این ماده غذایی برای شما بسیار مفید است و یک غذای بسیار مناسب است. مشکل برنج این است که پختن آن زمان بر است . به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای انجام این کار از پلوپز استفاده می کنند. قبل از خرید یکی از آن ها باید بدانید که انواع مختلفی از پلوپز ها وجود دارد ، و همچنین آن ها در چندین بازه قیمتی متفاوت قرار دارند. در این جا ما نمای کلی از انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی که برای فروش در بازار وجود دارد را ، برای شما آورده ایم . پس با ما همراه باشید.


انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی

پلوپز استاندارد

بسیاری از مردم از این كه پلوپز از سال 1955 به بازار عرضه شده است تعجب می كنند. اولین پلوپز ها توسط شركت توشیبا در ژاپن برای فروش توزیع شدند. از آن زمان تاکنون میلیون ها دستگاه از آن ها در سراسر جهان فروخته شده اند. پلوپز های استاندارد امروزی نسبت به نسخه اولیه ای که وارد بازار شد ، به طور کلی تغییر زیادی نکرده اند.

 

اکثر پلوپز های موجود ، با ترکیبی از گرمایش مستقیم و انتقال حرارت کار می کنند. این کار بر اساس این مسئله انجام می شود که یک سنسور حرارتی در پلوپز می تواند تشخیص دهد که تمام آب موجود در آن جذب یا تبخیر شده است. وقتی این اتفاق بیفتد ، سنسور چرخه پخت و پز را خاموش می کند. پلوپز ها وسیله ای بسیار ساده هستند که کار پخت برنج را با کیفیت بالا انجام می دهند.

انواع مختلف پلوپز : برخی از ویژگی های اصلی پلوپز استاندارد

  • ساده برای استفاده ؛ فقط برنج و آب را اضافه کرده و یک دکمه را فشار دهید.
  • تمیز کردن آسان
  • دارای اندازه های مختلف
  • دارای سیم برق قابل جدا شدن

انواع مختلف پلوپز Rice cooker

پلوپز پیشرفته

آنچه ما آن را پلوپز پیشرفته می نامیم در اصل پلوپز استاندارد است که می توانید با آن ها چند کار دیگر هم انجام دهید. آن ها کمی تنوع به گزینه های آشپزی برنج شما اضافه می کنند. آن ها معمولاً برای پختن یک یا دو نوع مختلف برنج مانند برنج قهوه ای تنظیمات متفاوتی دارند. برخی حتی ویژگی های اضافه کردن بخار به برنج را دارند. بسیاری از آن ها همچنین دارای عملکرد گرمایش طولانی نیز هستند. در درون این پلوپز ها به احتمال زیاد نوعی تایمر شمارش معکوس دیجیتال را نیز قرار می دهند.

برخی از ویژگی های اصلی پلوپز های پیشرفته

  • آسان برای استفاده ؛ فقط برنج و آب را اضافه کرده و یک دکمه را فشار دهید.
  • تمیز کردن آسان
  • ارائه شده در سایز های مختلف
  • آن ها معمولاً تنظیماتی را برای برنج قهوه ای ، اضافه کردن بخار و گرم شدن دارند .
  • بیشتر آن ها تایمر شمارش معکوس و تأخیر را با بازخوانی دیجیتال نشان می دهند .
  • سیم برق قابل جدا شدن

 

« حتما بخوانید  مایکروویو چیست و چگونه کار می کند ؟

انواع مختلف پلوپز: پلوپز های چند منظوره

این پلوپز ها به گونه ای نمونه ی پیشرفته تر و گسترش یافته تر پلوپز های پیشرفته هستند. آن ها همچنین می توانند انواع دیگری غذا را مثل برنج سوشی و فرنی برنج را نیز بپزند. این پلوپز ها در تنظیمات مختلف پخت و پز برنج بسیار متنوع هستند . آن ها با داشتن فناوری کنترل گسترده ، همه این کار های پخت و پز برنج را انجام می دهند. بسیاری از آن ها همچنین دارای نمایشگر های دیجیتالی هستند که دارای تایمر داخلی و تنظیمات تأخیر هستند. برخی نیز دارای ویژگی هایی مانند زمان گرم شدن و چرخه مجددا گرم شدن هستند. آن پلوپز هایی که دارای درب قابل جدا شدن و سیم های قابل جمع شدن هستند می توانند بعد از پخته شدن به عنوان ظرف سرو برنج نیز استفاده شود .

برخی از ویژگی های اصلی پلوپز های چند منظوره

  • دارای ویژگی های پلوپز های پیشرفته به علاوه ی :
  • فن آوری میکرو کامپیوتر
  • کنترل پنل LCD با تایمر
  • درب قابل جدا شدن

انواع مختلف پلوپز Rice cooker

پلوپز با گرمای القائی

این پلوپز های سبک به طور قطع بهترین پلوپز در بازار هستند . آن ها نه تنها چندین تنظیم پخت و پز برنج دارند بلکه می توانند یکسری کار های دیگر آشپزی را نیز انجام دهند. آن ها ممکن است در واقعیت این طور به نظر نرسند اما یک دستگاه پیشرفته برای پخت و پز هستند. علاوه بر این ، آن ها همچنین گران قیمت ترین نوع از پلوپز ها هستند.

ویژگی های اصلی پلوپز های القائی

  • گرمای بالا تر و سازگار تر از پلوپز های معمولی
  • پختن برنج بدون هرگونه مشکل و ایراد
  • پد های کنترل دیجیتال یا چند منظوره

 

 امیدواریم که مطلب ” انواع مختلف پلوپز استاندارد و پیشرفته و چند منظوره و پلوپز با گرمای القائی ” برای شما مفید بوده باشد . اگر قصد خرید پلوپز دارید می توانید با مراجعه به صفحه خرید پلوپز در سایت تا خرید خریدی مطمئن را تجربه کنید .

 


بیشتر بخوانید :

چه غذاهایی با پلوپز درست می شوند ؟

مشکلات رایج پلوپز ها و تعمیر آن ها

نکاتی که قبل خرید پلوپز باید بررسی کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .