مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

اسکوتر هوشمند چیست ؟

0 50
زمان مطالعه : 2 دقیقه

اسکوتر هوشمند چیست ؟ با همکاری سازنده چینی خودروهای الکتریکی Nio ، یک آژانس طراحی مستقر در انگلستان ، اسکوتر هوشمندی به نام (  Pal) را طراحی و توسعه داد. این اسکوتر برقی و هوشمند می تواند یاد بگیرد که شما کجا می خواهید بروید. با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین ، مسیرهای مورد نظر شما را می آموزد. اسکوتر هوشمند بعد از این که مسیر را یاد گرفت ، خود را به مقصد می رساند. اسکوتر Pal برای یادگیری مسیر مشترک از سیستم هوشمند AI Nio به نام ( Nomi ) استفاده می کند.

به گفته دزین ، ” این وسیله های حمل و نقل تک نفره با ارائه سفرهای انعطاف پذیر و راحت ، مسئله ازدحام در شهر ها را کاهش می دهد.” اسکوتر برقی با استفاده از برنامه ای در ساعت هوشمند یا تلفن کاربر به سیستم AI Nomi متصل می شود. این به سادگی باعث می شود که بتواند به دستورات صوتی و سوالاتی که می پرسید پاسخ دهد. می توانید از آن بخواهید تا شما را به محل کار برساند ، بهترین مسیر را پیدا کنید یا باتری باقیمانده در اسکوتر را ببینید. علاوه بر این ، یک نمایشگر کوچک و به سختی قابل درک در قسمت بالا قرار دارد که سرعت و شارژ باقی مانده را نشان می دهد.

باتری قابل جدا شدن اسکوتر هوشمند

با چهار موتور جداگانه در هر چرخ ، این اسکوتر دارای یک باتری مدولار و برقی است که آن را تغذیه می کند. باتری در یک نگهدارنده تعبیه شده بر روی ستون فرمان اسکوتر قرار می گیرد و می توان آن را در صندوق عقب هر وسیله نقلیه یا در خانه کاربر شارژ کرد. اگر یک بار شارژ کافی نباشد ، می توان باتری را با باتری دیگر جابجا کرد.

« حتما بخوانید  تفاوت هندزفری پیکسل بادز و ایرپاد ؛ بررسی AirPods و Pixel Buds

لوازم جانبی مختلف را وصل کنید

علاوه بر این ، ستون فرمان Pal به شما امکان می دهد لوازم جانبی مختلف مانند کیف ، سبد و حتی یک سبد خرید را متصل کنید.  ستون فرمان و شاسی اسکوتر مخصوص بچه ها با استفاده از فیبر کربن روکش شده با گرافن ساخته شده است که آن را محکم و همچنین سبک وزن می کند. بنابراین ، حمل و نقل وسیله آسان و کارآمدتر می شود.

اسکوتر هوشمند

Pal  با طراحی تاشو ارائه می شود

بنیامین هوبرت ، بنیانگذار اسکوتر Pal ، گفت: ” ما معتقدیم که آینده مستقل و پایدار است و ایجاد محصولاتی که راحتی بیشتری بدون ایجاد مزاحمت برای کره زمین فراهم می کنند مهم است. ”  یک ایده نزدیک به آینده برای یک وسیله نقلیه برقی است که به ازدحام فزاینده و تراکم جمعیت شهرهای ما پرداخته و راه حل احتمالی برای این چالش ها را ارائه می دهد. علاوه بر این ، طراحی تاشو آن حتی در صندوق عقب ماشین کوچک نیز به راحتی جا می گیرد و هر کجا بروید می توانید آن را به راحتی با خود ببرید.

 

متشکریم که متن اسکوتر هوشمند چیست ؟ را مطالعه کردید ؛ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و سوالاتتان را بپرسید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .