مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟

0 32
زمان مطالعه : 2 دقیقه

از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟ تعدادی پاوربانک ارزان قیمت برای فروش وجود دارد که سازنده ها در مورد ظرفیت آن ها صادق نیستند. این که آیا آن ها میلی آمپر ساعت خود را با استفاده از ولتاژ پایین تر از 3.7 ولت محاسبه کرده اند یا این که ظرفیت خود را نادرست بیان کرده اند ، مهم است که مراقب باشید که این دستگاه ها را با مواردی که به درستی برچسب گذاری شده اند مقایسه کنید.

برند تجاری

همیشه از دستگاه های ” بدون نام تجاری ” که ارزان تر از رقبا هستند و همچنین پاوربانک های ارزان قیمت خودداری کنید زیرا این پاور بانک ها می توانند به تلفن شما آسیب برساند ؛ به همین خاطر بهتر است قبل از خرید پاوربانک ابتدا اصالت آن را بررسی کنید. در ادامه این مطلب چند نکته برای تشخیص اصالت پاوربانک را ذکر کرده ایم تا راحت تر بتوانید پاوربانک مورد نظر خود را خریداری کنید.


از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟

  1. بیشتر پاوربانک های اصلی فروخته شده دارای یک برچسب روی بسته بندی هستند که می تواند خراشیده شود و یک کد 20 رقمی را نشان دهد. وارد کردن کد در وب سایت شرکت ، اصالت محصول را تأیید می کند.
  2. یک پاوربانک اصلی مانند آنهایی که شیائومی ساخته است  ،  تلفن همراه متصل به آن را در حالی که شارژ می شود نیز شارژ می کند. تنها ضرورت این است که شارژر ورودی باید انرژی کافی را تأمین کند ، به همین ترتیب ، شارژ از طریق پورت USB رایانه کمکی نمی کند. جعلی ها این قابلیت را ندارند و فقط خود پاوربانک شارژ می شود و هیچ جریانی به تلفن همراه متصل به آن منتقل نمی شود.
  3. پاوربانک های اصلی دارای چاپی با جوهر خاکستری هستند که سبک تر و شفاف است. همچنین دارای بافت خوبی است که با حرکت انگشتان روی آن احساس می شود. انواع جعلی معمولاً دارای جوهر سیاه تیره و تار هستند و گاه چاپ نامشخصی دارند.
  4. اگر هنوز قادر به تعیین اصالت پاوربانک نیستید ، پاوربانک را باز کرده و باتری های داخلی را بررسی کنید : پاوربانک های اصلی دارای باتری های مارک دار از مارک های بین المللی مانند پاناسونیک ، سامسونگ و ال جی هستند. باتری های تولید داخل یا تقلبی هستند که عموماً رنگ صورتی دارند.
  5. از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟ راهکار های زیادی وجود دارد باید به فروشنده معتبر مراجعه کنید و تصویر ان را با سایت سازنده برابر کنید و بارکد
« حتما بخوانید  تفاوت هندزفری پیکسل بادز و ایرپاد ؛ بررسی AirPods و Pixel Buds

 

آیا پاور بانک برای گوشی ضرر دارد ؟

جمع بندی «از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟»

روش های بالا ممکن است 100٪ دقیق نباشند ، اما تا حدی می توانند به شما در جلوگیری از خرید پاور بانک جعلی کمک کنند . مخصوصاً اگر قیمت آن خیلی درست به نظر نرسد. آیا روش دیگری برای تشخیص پاوربانک جعلی دارید ؟ آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید .

 

متشکریم که در مطلب از کجا بفهمیم پاوربانک اصل است ؟ با ما همراه بودید . برای مشاهده و خرید پاور بانک ، روی لینک خرید پاوربانک در سایت کلیک کنید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .