تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی ؛ انواع سشوار بررسی و مقایسه

زمان مطالعه : 4 دقیقه

تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی ؛ انواع سشوار بررسی و مقایسه ؛ سشوارها نقش بسزایی در کمک به خشک کردن و حالت دادن به موهای ما به شیوه دلخواه ما دارند. با بهترین سشوار و تکنیک مناسب می توانید به راحتی به نتایج دلخواه برسید. در اینجا نگاهی می اندازیم به سشوارهای سرامیکی و تیتانیومی و لیستی از عواملی که باید قبل از خرید سشوار مناسب در نظر بگیرید.

ویژگی های اصلی سشوار سرامیکی و تیتانیومی

تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی ؛ سشوار سرامیکی در مقابل تیتانیوم سشوار موی سرامیکی یکی از انتخاب های محبوب در بین زنانی است که مرتباً موهای خود را سشوار می زنند. سرامیک گرما را به طور مساوی پراکنده می کند و به سرعت دما را تثبیت می کند. این ماده با آب بندی کوتیکول های مو و کنترل موخوره ، لطافت بهتر را تضمین می کند ، به همین دلیل برای خانم هایی با موهای ضعیف ، آسیب دیده و حساس بسیار مناسب است. سشوارهای سرامیکی ماهیت یونی دارند ، بنابراین یون های منفی را در ساقه مو تخلیه می کنند و باعث می شوند موهای شما پر و براق تر شود. سشوارهای سرامیکی توزیع یکنواخت گرما را ایجاد می کنند و گرمای آن بسیار ملایم است به طوری که به مو آسیب نمی رساند.

تیتانیوم دمای ثابت را کنترل می کند و موها را سریعتر خشک می کند. وزن آن 40٪ سبک تر از نوع سرامیکی آن است ، و برای حالت دهی سریع مو بسیار عالی است. بافت نرم و ابریشمی به مو می دهد و بهتر از نوع سرامیکی موخوره را کنترل می کند. اما ، چون موهای شما را سریع گرم می کند ، می تواند به آن آسیب برساند. به همین ترتیب ، برای خانم هایی که موهایشان ضخیم است ، بهترین حالت را دارد.

سشوار خانگی

در حالی که سشوارهای خانگی غالباً مورد استفاده کاربران معمولی قرار می گیرند ، اگر قصد استفاده زیاد از سشوار خود را دارید ، خرید یک مدل حرفه ای سطح بالا انتخاب خوبی است.
مزایا :

  • مقرون به صرفه تر از خشک کن های حرفه ای
  • وزن سبک تر
  • راحت تر کنترل می شود
  • تقریباً 500 ساعت عمر کاری

 

سشوار حرفه ای

سشوارهای حرفه ای معمولاً با موتور AC ( جریان متناوب ) کار می کنند ، بدین معنی که از حرارت بیشتر و دور کمتر برخوردار هستند.
مزایا :

  • موها را سریعتر خشک می کند
  • جریان هوا قوی تر
  • توجه بیشتر به ویژگی ها و طراحی
  • عمر طولانی تر ، تقریباً 2000 ساعت

انواع سشوار و تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی

  1. سشوارهای مسافرتی : سبک تر و دارای قطعات تاشو برای قابلیت حمل بهتر.
  2. سشوار کلاهی : یک سشوار کلاهی روی سر قرار می گیرد و به حفظ حالت موهای شما کمک می کند.
  3. سشوار دیواری : مشابه مدل های دستی اما قابل نصب بر روی دیوارها ، که می تواند باعث صرفه جویی در فضا شود.

ویژگی هایی که هنگام خرید سشوار باید در نظربگیرید

وات

هرچه وات سشوار بیشتر باشد ، گرمای بیشتری تولید می کند و سریعتر موهای شما را خشک می کند. برای اکثر انواع موها ، خشک کن بین 1300 تا 1800 وات باید کافی باشد ، فقط در صورت داشتن موهای فرفری و ضخیم ، سطح بالاتر نیز لازم است. کسانی که موهای ضعیف و آسیب دیده دارند باید کمترین سطح گرما را انتخاب کنند.

فن آوری ها و تفاوت سشوار سرامیکی و تیتانیومی

گذشته از قدرت ، تعدادی فناوری در بازار وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا موهای شما سریعتر خشک شود و هر سبکی را که می خواهید ایجاد کنید.
  • خشک شدن سریع : سشوارهایی با فناوری تولید جریان هوای با سرعت بالا ، موها را سریعتر خشک می کنند.
  • کنترل دما : به طور منظم دمای هوا را اندازه گیری می کند و تنظیماتی را انجام می دهد تا آن را تحت کنترل درآورد و از مو در برابر صدمات گرما محافظت کند.
  • لمس خنک : فناوری ای که باعث می شود سطح اتصالات سشوار خنک بماند تا دست ها و سرها ایمن بمانند.
  • کاهش صدا : فناوری که باعث کاهش سر و صدا می شود بنابراین موها می توانند در هر زمان بدون سر و صدا خشک شوند.
  • یونیک : این مواد مولکول های آب را برای خشک شدن سریعتر تجزیه می کنند ، اما همچنین رطوبت مو را برای نتایج طولانی مدت سالم حفظ می کنند.
  • مادون قرمز : گرمای مداوم را فراهم می کند که موها را به طور یکنواخت خشک می کند ، در عین حال از گرم شدن یا خشک شدن قسمت هایی از پوست سر شما جلوگیری می کند.
  • تورمالین : تورمالین یک سنگ نیمه قیمتی است و بهترین تولید کننده یون و مادون قرمز در جهان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

فناوری تولید یون در سشوار چیست؟ یونیزاسیون چه مزایایی دارد

سشوارسشوار خانگیسشوار مو