فناوری تولید یون در سشوار چیست؟ یونیزاسیون چه مزایایی دارد

زمان مطالعه : 4 دقیقه

فناوری تولید یون در سشوار چیست؟ یونیزاسیون چه مزایایی دارد

فناوری تولید یون در سشوار چیست؟ یونیزاسیون چه مزایایی دارد ؛ سشوارهای معمولی از هوای گرم برای سرعت بخشیدن به تبخیر آب و خشک شدن مو استفاده می کنند. نکته منفی این دستگاه ها این است که آن ها یون های بار مثبت زیادی منتشر می کنند ، که باعث بالا رفتن کوتیکول می شود و باعث می شود رطوبت طبیعی خارج شود. هوای گرم همراه با یون های مثبت می تواند موهای شما را خشک ، زبر و وز کند.

سشوار با ژنراتور یونی

سشوارهای مدل جدید دارای یون ژنراتور داخلی هستند که یون های منفی تولید می کنند و روند خشک شدن را سریعتر و لطیف تر می کنند. یون های دارای بار منفی ، موخوره ناشی از یون های مثبت را خنثی می کنند . یون های منفی همچنین به صاف شدن کوتیکول کمک می کنند و موها را صاف و براق می کند.

فناوری تولید یون در سشوار : مواد تولید کننده یون منفی

برخی از اجزای داخلی مانند بخاری سرامیکی و دانه های تورمالین به تولید یون های منفی کمک می کنند و اثرات مثبت یک مولد یونی را به حداکثر می رسانند. تورمالین یک سنگ نیمه قیمتی است که می تواند یون های منفی و پرتوهای مادون قرمز را منتشر کند. پودر تورمالین به داخل واحد گرمایشی و سایر قسمت های داخلی سشوار تزریق می شود تا روند خشک شدن نرمتر شود. اجزای تورمالین تولید یون های منفی را افزایش می دهند که به نوبه خود باعث کاهش زمان خشک شدن و اطمینان از صاف و براق شدن مو می شوند. سشوارهایی که هم از اجزای تزریق شده با تورمالین و هم از یک مولد یونی استفاده می کنند بهترین نتیجه را برای انواع موها دارند.

نحوه استفاده از سشوار چرخشی

مزایای سشوار یونی

کاهش زمان خشک شدن با فناوری تولید یون در سشوار 

خشک شدن سریع تر موهای ضخیم و بلند. خشک کن یونی ذرات آب موجود در مو را تجزیه می کند و باعث تبخیر سریعتر آب می شود ، بنابراین روند خشک شدن تسریع می شود. استفاده از سشوار یونی می تواند زمان خشک شدن را به نصف کاهش دهد.

آسیب کمتری در برابر گرما

این نوع سشوار نسبت به سشوار استاندارد از گرمای کمتری برای خشک کردن مو استفاده می کند. از آنجا که زمان خشک شدن کاهش می یابد ، احتمال کمتری وجود دارد که جریان هوای گرم به موهای شما آسیب برساند.

موخوره کمتر

اگر موهای شما مستعد موخوره باشد ، یون های منفی بارهای ساکن را خنثی کرده و الکتریسیته مو ها را به حداقل می رسانند. فن آوری یونی همچنین به سفت شدن کوتیکول ها کمک می کند و یک پایان صاف ، براق و بدون وز ایجاد می کند. خشک کن های یونی همچنین به کاهش کشش سطح مو کمک می کنند و موهای شما کمتر در معرض گره خوردن قرار می گیرند.

فناوری تولید یون در سشوار برای موهای نرمتر

یون های منفی به حفظ رطوبت مو کمک می کنند و باعث می شوند موهای شما نرمتر و صاف تر باشد.

استفاده راحت

با داشتن وزن سبک ، کار با سشوارهای یونی با سهولت انجام می شود. کمتر باعث ناراحتی در شانه ها یا خسته شدن بازوها می شود. حمل و نقل واحد های کوچکتر هنگام مسافرت آسان است.

ماندگاری

سشوارهای یونی دوام بیشتری دارند و طول عمر بالاتری نسبت به سشوارهای معمولی دارند. واحدهای با کیفیت ممکن است از سشوارهای استاندارد گرانتر باشند ، اما به دلیل مزایایی که می توانند برای کاربران خود داشته باشند ، احتمال ارزش سرمایه گذاری آن ها بسیار زیاد است.

سشوار یونی و انواع مختلف مو

نوع موی شما بهترین سشوار را برای شما تعیین می کند.

فناوری تولید یون در سشوار : موهای ضخیم

سشوارهای یونی برای موهای ضخیم بسیار مناسب هستند زیرا به شما امکان می دهند سریع موهای خود را خشک کنید. بهترین خشک کن های یونی دارای تنظیمات یونی قابل تنظیم برای رفع نیازهای خشک کردن و حالت دهی شما هستند. سوئیچ یونی توربو برای موهای ضخیم مناسب است زیرا خشک شدن سریعتر و کاهش وز را ایجاد می کند.

موهای وز

سشوارهای یونی برای کاهش موخوره ایده آل هستند. آن ها کوتیکول را می بندند و رطوبت مو حفظ می شود و باعث مقاومت بیشتر مو در برابر موخوره می شوند.

الکتریسیته مو

سشوار یونی کوتیکول را می بندد تا به شما کمک کند موهای ابریشمیتان فاقد الکتریسیته شود.

موهای بلند با فناوری تولید یون در سشوار 

مدت طولانی طول می کشد تا افرادی که موهای بلند دارند آن را با استفاده از سشوارهای معمولی خشک کنند. سشوار یونی به کاهش زمان خشک شدن کمک می کند.

موهای فرفری

سشوارهای یونی برای موهای فر مناسب هستند زیرا به قفل شدن رطوبت و رسیدن به فرهای ابریشمی و بدون وز کمک می کنند.

موهای ظریف

برای موهای ظریف و نازک توصیه نمی شود .
گاهی اوقات ، از اهمیت موهای خود چشم پوشی می کنیم ، در صورتی که موها نیز به عشق و توجه احتیاج دارد. خرید محصولات مناسب می تواند سلامت موهای شما را به میزان قابل توجهی تغییر دهد. داشتن یک سشوار یونی موهای زرق و برق دار و سالمی به شما می دهد. لازم نیست هزینه زیادی صرف سالن های آرایشی کنید. سشوار یونی با کیفیت بالا می تواند کار را با هزینه کمتر و نیمی از وقت انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

آیا سشوار های یونی ارزش خرید دارند ؟

سشوارسشوار خانگیسشوار مو