4 دلیل استفاده از ماشین ظرفشویی

زمان مطالعه : 3 دقیقه

4 دلیل برای استفاده از ماشین ظرفشویی 
دلیل اصلی که بسیاری از مردم از غذا پختن هراس دارند ، عواقب بعدی آن است یعنی شستن تابه ها و بشقاب های داخل سینک . نه تنها شستن ظرف ها وقت و حوصله زیادی می خواهد بلکه باید نگران شکستن بشقاب ها و تماس مداوم با مواد شستشوی شیمیایی باشید.

 

در اینجا 4 دلیل برای این که ماشین ظرفشویی ارزش خرید دارد برای شما آورده شده است .

4 دلیل برای استفاده از ماشین ظرفشویی

  • لکه های سخت و نواحی دشوار را پاک می کند

    4 دلیل برای استفاده از ماشین ظرفشویی .
    شستن تابه ها ی کثیف و کندن مواد غذایی خشک شده روی آن ها بسیار دشوار و خسته کننده است و وقت زیادی از شما میگیرد . شاید دلیل بسیاری از مردم برای سفارش غذا از رستوران ها به جای پختن غذا در خانه شستن ظرف های بعد آن باشد ، با داشتن ماشین ظرفشویی میتوانید بدون ترس از کثیف شدن ظرف ها ، غذای مورد علاقه خود را بپزید و از آشپزی لذت برید. ماشین های ظرفشویی مواد غذایی خشک شده روی ظروف را با جت های فشار قوی آب داخلی خود از بین می برند. سایر موارد از قبیل لیوان ها و شیشه شیر کودک نیز می توانند به کمک ماشین ظرفشویی کاملاً تمیز شوند .

 

  • کار کمتر و راحتی بیشتر

    4 دلیل برای استفاده از ماشین ظرفشویی .
    بگذارید ماشین ظرفشویی شما کارهای شستشو را انجام دهد تا شما از آشپزخانه خود بیرون بیایید و مشغول کار هایی شوید که از انجام دادن آن ها لذت می برید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که ظرف ها را داخل ماشین ظرفشویی بچینید و کار خود را آسان و بدون دردسر انجام دهید. برای مهمانی ها و اجتماعات خانوادگی که در آن از ظروف بیشتری استفاده می شود ، ماشین ظرفشویی مطمئناً سریعتر از شما می تواند ظرف ها را بشوید.

  • 4 دلیل استفاده از ماشین ظرفشویی : بهداشتی تر

    4 دلیل برای استفاده از ماشین ظرفشویی .
    اسفنج های قدیمی منبع باکتری هایی هستند که باعث مسمومیت غذایی می شوند.
    ماشین ظرفشویی برخلاف شستن ظرف ها با دست ، میکروب ها را به وسیله آب گرم می کشد. به عنوان مثال گزینه ( HygienePlus ) در ماشین ظرفشویی های ( Bosch ) یک عملکرد تمیز کننده ضد باکتری است که با از بین بردن 99.9٪ میکروب ها ، حداکثر بهداشت را تضمین می کند. این کار با شستشوی ظروف در دمای بالاتر تا 70 درجه سانتیگراد در تقریباً 10 دقیقه مداوم حاصل می شود. ماشین ظرفشویی کمک می کند تا وسایل آشپزخانه شما بسیار بهداشتی تر بماند ، این برای کودکان خردسال یا اعضای خانواده که آلرژی دارند بسیار مهم است.

 

 

  • صرفه جویی در آب

    آیا می دانید آب مورد نیاز برای یک چرخه کامل ماشین ظرفشویی چقدر است؟
    از جواب این سوال شگفت زده خواهید شد .
    در واقع در حدود 60 لیتر آب مصرف می کند. این بدان معناست که در مقایسه با شستشوی ظروف با دست ، تا 53.5 لیتر آب در هر چرخه شستشو صرفه جویی می کنید ، که به شما آب کافی برای دو حمام اضافی در هر هفته را می دهد ! ماشین های ظرفشویی مانند ماشین ظرفشویی ( Bosch ActiveWater Eco ) ، به میزان 12.5 لیتر در هر بار کامل استفاده می کنند.
    برنامه شستشوی استاندارد آن با درجه حرارت 50 درجه سانتیگراد ، قدرت تمیز کردن هر قطره آب را 400 برابر می کند. آب حاصل از شستشو نهایی در مخزن آب ذخیره می شود و در چرخه پیش شستشو برای شستشوی بعدی استفاده مجدد می شود. این باعث صرفه جویی در 2.5 لیتر آب اضافی می شود.

 


بیشتر بخوانید : 10 نکته برای افزایش کارایی ماشین ظرفشویی
منبع : https://www.bosch-home.in/

تحلیل و بررسیماشین ظرفشویی