ماشین ظرفشویی کم مصرف چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

زمان مطالعه : 6 دقیقه

ماشین ظرفشویی کم مصرف چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ماشین ظرفشویی کم مصرف چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ به طور خاص ماشین های ظرفشویی برای صرفه جویی در مصرف انرژی از انواع فن آوری های جدید برای کاهش میزان آب مصرفی استفاده می کنند. جالب اینجاست که این فناوری به آن ها امکان می دهد ظروف را بهتر تمیز کنند حتی اگر آب کمتری مصرف کنند.

این کاملاً خارق العاده است که چگونه فقط چند به روزرسانی در یک دستگاه می تواند چنین تفاوت بزرگی ایجاد کند. برای توضیح بیشتر ، در اینجا فقط برخی از ویژگی هایی که بیشتر مدل های کم مصرف از آن استفاده می کنند آورده شده است :

طراحی رک بهبود یافته

موقعیت ظروف درون رک در سهولت تمیز کردن آن ها نقش اساسی دارد. طراحی رک در ماشین های ظرفشویی مدرن دستخوش تغییرات زیادی شده است. تا صرفاً با مرتب سازی مجدد نحوه بارگیری ظروف در فضا ، قدرت تمیزکاری به حداکثر برسد. شگفت آور است که وقتی توجه به مسافتی که قفسه بین ظروف و انواع دیگر ظروف ایجاد می کند ، تمیز کردن کارآمدتر می تواند باشد!

فناوری سنجش مواد غذایی

یکی از جالب ترین تغییرات طراحی در ماشین های ظرفشویی طی چند دهه گذشته ، معرفی سنسورهای خاک است. کاملاً چشمگیر ، این حسگرهای منحصر به فرد قادر به تشخیص کثیف بودن ظروف در طول چرخه هستند ، که اگر به آن فکر کنید کاملاً باورنکردنی است. نحوه عملکرد این است که به دستگاه اجازه می دهد مقدار آب مصرفی را بر اساس تمیز یا کثیف بودن ظروف تنظیم کند.

جت های کم مصرف در ماشین ظرفشویی

جت های ماشین ظرفشویی پیشرفته امروزی انرژی کمتری را برای انتقال جریان آب با انرژی بالا مصرف می کنند و یک تمیز برتر نسبت به ماشین ظرفشویی های گذشته را ارائه می دهند در حالی که در عین حال انرژی کمتری مصرف می کنند. دیگر نیازی به شستشوی ظروف قبل از قرار دادن داخل دستگاه برای تمیز کردن نیست!

فیلتر تصفیه شده داخلی

این ویژگی به این معنی است که آبی که در طول چرخه شستشو استفاده می شود به طور مداوم برای از بین بردن ذرات غذا فیلتر می شود و بیشترین استفاده را از آب و مواد شوینده می کند. با این حال ، برای چرخه شستشوی نهایی ، دستگاه همچنان از آب تازه و تمیز استفاده می کند تا ظروف را ضدعفونی و آماده استفاده کند. بنابراین ، با این نوع ویژگی داخلی ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد هدر رفتن آب ندارید و مطمئناً پس از شستشو ، هر بار ظرف های تمیز و براق خواهید داشت.
SmartWash HE Cycle از Kenmore به طور خودکار میزان مصرف آب و انرژی را به اندازه بار و میزان تمیز کردن مورد نیاز تنظیم می کند. آب کم و انرژی کمتری برای بارهای کمتر باعث صرفه جویی بیشتر شما می شود.

بازیافت AquaSense از KitchenAid از آب باقی مانده از آخرین چرخه شستشو استفاده می کند. به نظر می رسد وحشتناک و بالقوه بدبو باشد – آب کثیفی که منتظر دسته بعدی ظرف های شماست – اما اینها از این موارد نیستند. و مطمئن باشید از آب تمیز برای شستشوی نهایی استفاده می کند. در نتیجه ، شما در مقایسه با کارآمدترین مدل بدون سیستم بازیافت AquaSense، مبتنی بر مصرف آب منتشر شده توسط EnergyStar.gov ، در کل 33 درصد آب کمتری مصرف می کنید.

 

 

تمیز کردن

ماشین های ظرفشویی تقریباً قادر به آواز و رقص با تمام ویژگی های جدید هستند. اما اگر آنها ظروف شما را به خوبی تمیز نکنند ، مهم نیست که چه کار دیگری می توانند انجام دهند. در اینجا چند نوآوری در تمیز کردن طراحی شده است که ظروف شما را درخشان می کند:

TurboZone Reach یک ویژگی شستشوی بالایی از شرکت Kenmore است که قدرت 24 جت اسپری را برای تمیز کردن ظروف شما ایجاد می کند.

SmartDry ، همچنین از Kenmore ، زمان خشک شدن مناسب برای چرخه شستشوی مطابقت را انتخاب می کند. SmartDry برای اطمینان از خشک شدن م forثر برای همه موارد ، از یک عنصر گرمایشی به علاوه سیستم دریچه ها و یک فن در کنار وان استفاده می کند. همچنین یک چرخه اختیاری وجود دارد ، SmartDry Plus ، که زمان خشک شدن بیشتری را اضافه می کند.

ماشین ظرفشویی کم مصرف Turbo Zone

بازوهای اسپری چرخان و مستقل. چندین ماشین ظرفشویی این ویژگی را ارائه داده اند. فن آوری PowerWash Kenmore به گوشه گوشه می رسد تا ظرف ها منفجر شود و TurboZone با جت های اسپری چرخان از شش نازل اسپری تحت فشار استفاده می کند که بقایای لجباز و گیر کرده را هدف قرار می دهد. Frigidaire’s OrbitClean دارای بازوهای اسپری سنتی و سمپاش چرخان دیگری است ، تا فضای وسیع تری را پوشش دهد. و سیستم WaterWall سامسونگ شامل یک نوار جت عمودی به جای بازوهای چرخشی است که برای گرفتن حتی ظروف لبه دار در قسمت عقب رک فوقانی طراحی شده است.

 

فیلتر Ultra Wash HE از Kenmore ذرات غذا را به دام می اندازد و آنها را از ورود مجدد به آب و چسبیدن بر روی ظروف جلوگیری می کند. آب تمیزتر ، ظروف تمیزتر.

ضدعفونی کردن چرخه شستشو ، از شرکت Kenmore ، تقریباً 100٪ باکتری های موجود در ظروف شما را از بین می برد.

مایک شوالتر ، مهندس پشتیبانی میدانی برای گروه مهندسی محصولات در Sears ، می گوید: MicroClean ، یکی دیگر از ویژگی های Kenmore ، یک فیلتر ورودی چرخشی با سرعت بالا است که دوره شستشو را کاهش می دهد و انرژی و آب را کاهش می دهد – بدون اینکه عملکرد قدرتمندی را از بین ببرد. وی می افزاید: “این امر با عدم تمیز کردن دستی فیلتر ، تعامل با مشتری را از بین می برد.”

Zone Booster ، از سامسونگ به شما امکان می دهد مناطقی را برای شستشوی با فشار بالاتر و گرمتر هدف قرار دهید.

سفارشی سازی

بعضی از ماشین های ظرفشویی هوشمندتر از بقیه هستند و بعضی دیگر را می توان به گونه ای مرتب کرد که تمام ظروف شما را در خود جای دهد. هر سال ویژگی های سفارشی سازی بیشتری در صفحه کنترل ماشین ظرفشویی ظاهر می شود. در اینجا چند مورد از آخرین موارد ذکر شده است:

جت های بطری از تلاش برای تمیز کردن بطری های کودک یا بطری های آب ورزشی خسته شده اید؟ با جت های واشر بطری GE مشکل حل شد. بطری های خود را روی جت بگذارید ، خوب می توانید بروید.

گزینه های پیشرفته بسیاری از لوازم خانگی “هوشمند” می شوند و ماشین های ظرفشویی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. Whirlpool’s Sense Live Live با Wi-Fi شما همگام سازی می شود تا دستگاه را هوشمندتر کنید. این امر زمانی را کنترل می کند که مصرف انرژی در منطقه شما کمترین هزینه را داشته و برنامه هایی را برای خود اجرا می کند که در این زمان ها صرفه جویی کنید.

ماشین ظرفشویی کم مصرف SmartWash

قفسه های قابل تنظیم بسیاری از مارک ها ، از جمله Kenmore و GE ، بسته به آنچه برای شستن نیاز دارید ، قفسه های خود را قابل تنظیم می کنند. قابلمه ها و قابلمه های زیاد؟ قفسه بالایی را چند اینچ به سمت بالا حرکت دهید. کثافت ظروف شیشه ای؟ ریزه ها را مرتب کنید تا همه جا شوند. ویژگی دیگری که با قفسه ها سروکار دارد: چرخه Kenmore’s Elite فقط در قفسه های مخصوص بالا برای زمانی که چیز ظریف را می شوید ، شاید مانند لیوان های چینی خوب.

کدام ماشین ظرفشویی برای شما مناسب است؟ زمان شروع خرید است! یکی از بهترین ها را برای خود و خانه خود در اینجا پیدا کنید.

تحلیل و بررسیتکنولوژِیماشین ظرفشوییماشین ظرفشویی کم مصرفویژگی های ماشین ظرفشویی