راهنمای خرید یخچال فریزر قابل حمل، جذبی و کمپرسور

زمان مطالعه : 4 دقیقه

راهنمای خرید یخچال فریزر قابل حمل، جذبی و کمپرسور

 

راهنمای خرید یخچال؛ خرید یخچال قابل حمل هزینه نسبتا زیادی می خواهد و امکان تصمیم گیری آگاهانه بسیار مهم است. موارد مختلفی برای انتخاب وجود دارد که شامل چندین مارک و صدها مدل است . همه این ها می تواند کمی طاقت فرسا باشد. در اینجا ، ما مختصراً  یخچال های قابل حمل را به شما معرفی خواهیم کرد و همه آنچه که باید قبل از خرید اولین یخچال قابل حمل خود بدانید را شرح خواهیم داد.

راهنمای خرید یخچال قابل حمل

یخچال قابل حمل یک سیستم خنک کننده متحرک و کاملاً قابل حمل است که به عنوان وسیله ای برای سرد نگه داشتن غذا و نوشیدنی های شما هنگام جاده یا در مکان های دوردست طراحی شده است.
یخچالهای قابل حمل برای کمپینگ ، آفرود و مسافرت بسیار مناسب هستند ، جایی که ممکن است برق به راحتی در دسترس نباشد و فضا در یک قیمت مناسب باشد. آنها همچنین به عنوان یخچال یدکی برای مهمانی ها ، یک کولر کوچک برای وسایل نقلیه تجاری و آن سفرهای مهم ماهیگیری ، راه حل های خنک کننده بسیار خوبی برای تعطیلات کاروان هستند.

اندازه

طبیعتاً ، باید هنگام انتخاب اندازه ، نحوه استفاده از یخچال خود را در نظر بگیرید. چند نفر از آن استفاده می کنند؟ چه مدت به آن نیاز دارید؟ معمولاً ظرفیت یخچال های قابل حمل را بر حسب لیتر اندازه می گیرند ، اما تجسم اندازه ای که واقعاً نشان می دهد دشوار است. در زیر ما این اندازه را به چیزی قابل تطبیق تر  مانند تعداد بطری های نوشیدنی تبدیل کرده ایم . در ادامه ی ” راهنمای خرید یخچال فریزر قابل حمل ” می توانید یخچال های قابل حمل را در اندازه های مختلف ببینید.

یخچال های کوچک قابل حمل 14-35 لیتری

واحدهای جمع و جوری هستند که برای خنک نگه داشتن مقدار کمی غذا و نوشیدنی ، شاید برای نیازهای روزمره یک فرد یا برای پیک نیک بعد از ظهر مناسب باشد.
یخچال های قابل حمل کوچک را اینجا بخرید.

یخچال های قابل حمل متوسط ​​36-50 لیتر

متداول ترین اندازه یخچال قابل حمل است و برای دو یا سه نفر در تعطیلات آخر هفته طولانی بسیار عالی است. مدل های 50L همچنین برای خانواده ای که آخر هفته به پیکنیک می رود یا یک زن و شوهر که برای یک هفته دور از خانه اند مناسب است.
یخچال های قابل حمل متوسط ​​را اینجا بخرید.

یخچال قابل حمل بزرگ 51-80 + لیتر

از نظر فضا ، این اندازه می تواند یک سفر خانوادگی برای خانواده های بزرگ را برای مدت طولانی تر از آخر هفته فراهم کند. این گزینه های بزرگ برای مهمانی ها یا یک سفر کمپینگ چند خانواده ای نیز عالی است.
یخچال های بزرگ قابل حمل را اینجا بخرید.

 

راهنمای خرید یخچال یا فریزر ؟

آیا به فریزر یا فقط یخچال نیاز دارید ؟ یا هر دو ؟ حتماً به مشخصات یخچال مورد علاقه خود نگاهی بیندازید ، زیرا ممکن است بسیاری از مدل ها قابلیت انجماد را نداشته باشند. یخچال یا فریزر  معمولی می تواند به عنوان یخچال یا فریزر کار کند ، اما نه هر دو به صورت همزمان. برای واحدی که یک محفظه یخچال و یک فریزر جداگانه ارائه می دهد ، به دنبال یخچال و فریزر dual-zone باشید ، مانند myCOOLMAN CCP96DZ.

یخچال قابل حمل به چه چیزی نیاز دارد ؟

بیشتر یخچال های قابل حمل به سه مورد نیاز دارند :

  • خود یخچال قابل حمل .
  • یک باتری برای برق .
  • وسیله ای برای شارژ باتری .

یخچال های قابل حمل به خودی خود کار نمی کنند. آن ها برای عملکرد به نوعی منبع تغذیه نیاز دارند. اکثر یخچال ها می توانند به یک پریز برق 240 ولت متصل شوند ، مانند آن هایی که در خانه شما هستند . وقتی برق در دسترس نیست ، آن ها می توانند به یک باتری متصل شوند ، بعضی از یخچال ها نیز مانند کباب پز شما می توانند با یک سیلندر گاز کار کنند.

راهنمای خرید یخچال جذبی یا کمپرسور ؟

دو نوع اصلی یخچال های قابل حمل ، یخچال های 2-Way یا کمپرسور و  3-Way یا جذبی هستند. این به سادگی به نوع انرژی که آن ها مصرف می کنند اشاره دارد. یخچال های کمپرسور از همان فناوری کمپرسور استفاده می کنند که در یخچال های خانگی استفاده می شود ، اما می توانند از طریق باتری 12 ولت و همچنین از برق اصلی تغذیه شوند.

 

چقدر دوام می آورد؟

مانند هر چیز دیگری ، این بسته به نحوه استفاده و نوع یخچال و فریزر می تواند متفاوت باشد. بیشتر یخچال ها 2 یا 3 سال ضمانت واحد را به طور کلی ارائه می دهند ، اما با مراقبت ، نگهداری و کمی شانس ، یخچال قابل حمل با کیفیت خوب می تواند بین 5 تا 20 سال دوام بیاورد! با توجه به این راهنمای خرید یخچال می توانید بین یخچال های قابل حمل، کمپرسور و جذبی با توجه به نیازتان ایده آل ترین انتخاب را داشته باشید.


بیشتر بخوانید :

راهنمای خریدنقد و بررسییخچال جذبییخچال فریزریخچال قابل حمل