خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ Twin Cooling توین کولینگ چیست

زمان مطالعه : 3 دقیقه

سیستم خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ Twin Cooling توین کولینگ چیست ، یخچال و فریزر را به طور مستقل با دو تبخیر کننده جداگانه و کنترل الکترونیکی دقیق کنترل می کند. این به حفظ درجه حرارت مطلوب در یخچال و فریزر کمک می کند و اجازه نمی دهد بوی مواد غذایی با یکدیگر مخلوط شوند.

 Twin Cooling « سیستم خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ »


سامسونگ با توسعه فن آوری Twin Cooling PlusTM که اولین بار در سال 1995 معرفی شد ، مجدداً یخچال را بازسازی کرد. Twin Cooling PlusTM سامسونگ با دو تبخیرکننده خود که یخچال و فریزر را به طور جداگانه مدیریت می کنند ، سطح جدیدی از راحتی و نوآوری را برای شما به ارمغان می آورد تا نوسانات دما به حداقل برسد. این امر باعث می شود رطوبت و دمای بهینه کنترل شود زیرا رطوبت موجود در یخچال می تواند جدا از فریزر باشد. رطوبت بالاتر تا 70٪ مواد غذایی را برای مدت بیشتری حفظ می کند . بنابراین این یک مزیت عالی است که باعث کاهش هدر رفتن مواد غذایی و فاسد شدن زود هنگام آن ها می شود.

علاوه بر این ، در سیستم های معمولی ( تبخیر کننده منفرد ) ، بو می تواند از یخچال به غذاهای موجود در فریزر نفوذ کند . یخچال های Twin Cooling PlusTM از بوهایی مختلط که باعث می شود یخ داخل فریزر بو بگیرد . جلوگیری می کنند زیرا سیستم های خنک کننده دوقلو مانع از انتقال هوا بین دو محفظه می شوند.

انعطاف پذیری یخچال و فریزر امتیاز دیگری است که کاربران می توانند با Twin Cooling PlusTM از آن استفاده کنند. این ویژگی طیف وسیعی از گزینه ها را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد یخچال خود را به شکلی که متناسب با نیاز شان است تنظیم کنند. آنها حتی می توانند برای صرفه جویی در انرژی ، بخش هایی از یخچال های خود را خاموش کنند. این کار از طریق اواپراتورهای خنک کننده جداگانه برای یخچال و فریزر انجام می شود که به کاربران امکان می دهد از بین پنج حالت کار یکی را انتخاب کنند : حالت معمولی ، حالت صرفه جویی در مصرف انرژی ، حالت تعطیلات ، حالت حداکثر یخچال و فریزر مینی.

مزیت سیستم خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ

  • صرفه جویی در انرژی برتر
    مقدار کافی هوای خنک در هر محفظه مستقل از دیگری تأمین می شود. سنسورهای دما و میکرو رایانه ها تشخیص می دهند که کدام محفظه نیاز به خنک کننده دارد. و یخچال و فریزر را قادر می سازد تنها در مواقعی که محفظه مربوطه آنها به هوای خنک نیاز داشته باشد از برق استفاده کند.
  • دمای ایده آل و حفظ رطوبت
    از آنجا که هوای خنک در یخچال به فریزر نمی رود ، محفظه یخچال از رطوبت بالایی برخوردار است. اواپراتورهای جداگانه به هر محفظه اجازه می دهند دمای ایده آل خود را حفظ کنند.
  • عدم اختلاط بو
    از آنجا که هوای خنک برای رسیدن به دو محفظه از طریق مجرای یکسان عبور نمی کند ، بوها جدا می شوند. 

 

سیستم خنک کننده دوقلو در یخچال سامسونگ ؛ دامنه در حال رشد

با استفاده از فناوری Twin Cooling PlusTM که اکنون یک ویژگی خاص در یخچال های سامسونگ است . طیف وسیعی از محصولات متفاوت برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده با مزایا و ویژگی های منحصر به فردشان تولید شده است. یخچال و فریزر در کنار هم با یخچال های پایین و یخچال های بالا وجود دارد . یخچال ها در روزهای ابتدایی لوازم ناکارآمد با قابلیت های محدودی بودند. سامسونگ اکنون در خط مقدم تجدید نظر در مورد یخچال ها است.

نسل جدید یخچال های سامسونگ ، کارآیی بیشتری خواهند داشت ، عایق بهتری ارائه می دهند ، فضای بیشتری دارند و باهوش تر می شوند. مواد غذایی داخل یخچال دیگر فراموش نمیشوند و می توان با آن با روش های جدید تعامل کرد.

بیشتر بخوانید :

یخچال سامسونگ و امکانات ان

Twin Coolingتحلیل و بررسیتکنولوژِیسامسونگسیستم خنک کننده یخچالیخچالیخچال سامسونگ