نحوه استفاده درست از آرام پز ؛ اصول آشپزی و طرز استفاده از آرام پز

زمان مطالعه : 5 دقیقه

نحوه استفاده درست از آرام پز ؛ اصول آشپزی و طرز استفاده از آرام پز ؛ زیبایی استفاده از اجاق گاز آهسته یا Crock-Pot این است که بسیار ملایم و ساده است. مواد اولیه خود را آماده کنید ، آنها را به اجاق گاز آهسته اضافه کنید و یک یا دو دکمه را فشار دهید. اما بین یک غذای آهسته خوب و یک غذای کم نظیر آهسته تفاوت وجود دارد.

افراد خوب شام را روی میز می آورند. با این حال ، عالی ها به یاد می آورند .

درباره آنها صحبت و درخواست می شوند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند شام های اساسی اجاق گاز را به ستاره های شام ایستاده تبدیل کنید که همه از آن لذت خواهند برد.

این نکات همچنین به شما کمک می کند تا بدانید چه موقع یک دستورالعمل اجاق گاز آهسته عالی است و چه زمانی باید پیمایش کنید.
دستورالعمل های سالم و آهسته آهسته و دستور العمل های Crockpot

1.نحوه استفاده درست از آرام پز ؛ از اندازه مناسب استفاده کنید

گوشت خوک آهسته Tinga Tacos
دستور تهیه تصویر: گوشت خوک آهسته Tinga Tacos
اجاق گازهای آهسته در طیف وسیعی از اندازه ها ، از یک کوارتز تا 8 کوارت 1/2 در دسترس هستند. از اجاق گاز اندازه ای که در هر دستور العمل توصیه می شود استفاده کنید.

این امر باعث می شود كه مطمئن شوید كه اجاق گاز آهسته سرریز نشده و یا كمتر از آن پر نشده است . و به شما اطمینان می دهد كه غذای شما به طور صحیح طبخ شود. دستور العمل های اجاق گاز آهسته EatingWell در اجاق گاز آهسته 5- تا 6 کوارته بهترین کار را دارند.
مرتبط: راهنمای ضروری مبتدی برای پخت و پز با اجاق گاز آهسته شما

2. بیش از حد اجاق گاز آهسته خود را پر نکنید

آهسته مرغ پلوپز
دستور تهیه تصویر: Cho Pho آهسته آهسته
برای اطمینان از اینکه وعده غذایی شما در زمان ذکر شده در دستور العمل شما تمام شده است و برای جلوگیری از خطرات احتمالی ایمنی مواد غذایی ، اجاق گاز آهسته خود را بیش از حد پر نکنید. اکثر تولید کنندگان توصیه می کنند که قلاب ها را درون یک اجاق گاز آهسته پر کنید بیش از دو سوم کامل نیست . اما بین مارک ها متفاوت است کتابچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید.
اگر مواد شما اجاق گاز آهسته شما را پر می کنند ، به دنبال یک اجاق گاز بزرگتر باشید. سعی نکنید مواد را از بین ببرید یا دستور غذا را به نصف برش دهید.

دستور العمل های اجاق گاز آهسته تست شده و طراحی شده اند تا در زمان پخت و پز ظرف بهترین نتیجه را بدست آورند. اگر مواد را از بین ببرید یا دستور غذا را کوچک کنید ، باید غذای خود را سبقت بگیرید یا طعم را تغییر دهید.
مرتبط: نکاتی در مورد ایمنی مواد غذایی برای پخت و پز با یک گلدان کروکی

3. روی آن یک کلاه نگه دارید

چنگال گلدان کباب
دستور تهیه تصویر: Pot-Tender Pot Roast
در صورت تمایل برای جدا کردن درب و زیر و بم زدن در وعده غذایی خود مقاومت کنید. پخت آهسته آهسته باعث فرار از گرما و رطوبت می شود و روند پخت و پز را کند می کند.

پس از قرار دادن درپوش ، آن را در آنجا بگذارید تا ظرف شما به پایان کم غذای آشپزخانه برسد. به عبارت دیگر ، اگر دستورالعمل پختن دستور العمل را شش تا هشت ساعت توصیه کرد ، تا زمانی که به ساعت شش نرسید ، وسوسه نشوید که درب آن را بردارید. هنگامی که به آن نقطه رسیدید ، احساس راحتی کنید که منجر به کاهش درجه حرارت ، تست و حساسیت شود.

در صورت نیاز به زمان بیشتر ، درب را مجدداً روشن کنید و فقط هر 30 تا 45 مورد را بردارید تا دوباره میزان حساسیت را بررسی کنید. بلند کردن و تکان دهنده ثابت ممکن است زمان پخت و پز شما را کند کرده و در نحوه پختن مواد تشکیل دهنده اختلال ایجاد کند.

4. پیش غذاهای خود را برنامه ریزی کنید

پیاز Caramelized پیاز و بروکسل Sprout Gallette
دستور العمل تصویری: بسته فریزر وعده غذایی نودل مرغ نژاد آهسته . اجاق گاز
اگر می خواهید اجاق گاز آهسته خود را در اولین روز صبح روشن کنید . کمی برنامه ریزی به طول می انجامد.
شب قبل: هر گوشتی را برش داده و صاف کنید ، هر سبزی خرد کنید ، مواد خشک را اندازه بگیرید و هر سس را تهیه کنید.

قطعات را در ظروف جداگانه یخچال دهید. (اجزای داخل اجاق گاز آهسته را یخچال و فریزر نکنید. یک درج سرد برای گرم شدن بیش از حد طولانی طول می کشد و بر زمان پخت و پز و ایمنی مواد غذایی تأثیر می گذارد.)
صبح: مطابق دستور العمل ها مواد لازم را به اجاق گاز اضافه کنید. قبل از اضافه کردن هر سس را دوباره بجوشانید. اگر به پایان زمان پخت و پز نزدیک خانه نشوید . حتماً یک اجاق گاز آهسته داشته باشید که بتواند پس از اتمام پخت و پز ، به یک گرمایش تغییر کند.
مرتبط: این وعده های غذایی فریزر آهسته در حال صرفه جویی در شب های هفته خود هستند

5. به حداکثر رساندن طعم

آرام پز گوشت گاو
دستور تهیه تصویر: خورش گوشت گاو آهسته آهسته
اگر عجله دارید یا واقعاً ترجیح می دهید فقط مواد مورد نیاز خود را در اجاق گاز بریزید و بروید ، پس می توانید از این نکته پرش کنید – به هیچ وجه لازم نیست. اما وقتی کمی وقت اضافی دارم ، دوست دارم قبل از اینکه آنها را به اجاق گاز اضافه کنم .

گوشت و یا سبزیجاتم را بهمراه قهوه ای قهوه ای کنم. سپس ماهیتابه را با مایع خودم “منیزیم” می کنم تا تمام تکه های قهوه ای ، کاراملیزه شده از تابه سس را درون اجاق گاز بریزم. در پایان با طعمی غنی تر روبرو می شوید که تنها با پخت و پز آهسته به دست نمی آید.

6. نحوه استفاده درست از آرام پز ؛ درجه حرارت را در ذهن داشته باشید

آهسته مدیترانه مرغ و Orzo
دستور تهیه تصویر: مرغ مدیترانه ای آهسته آهسته و Orzo
یک اجاق گاز آهسته مطمئناً راحت است ، اما اگر به درستی از آن استفاده نشود ، می توانید چندین خطرات ایمنی غذایی را ایجاد کنید.

درجه حرارت بین 40 تا 140 درجه فارنهایت در به اصطلاح “منطقه خطرناک” قرار می گیرد ، جایی که باکتری ها رشد می کنند.
هنگام استفاده از اجاق گاز آهسته ، حتماً موارد احتیاطی را در نظر بگیرید که از ماندن مواد غذایی برای مدت طولانی در منطقه خطرناک جلوگیری کند. این مراحل شامل موارد زیر است:
هرگز مواد منجمد را به اجاق گاز آهسته خود اضافه نکنید.
عناصر آماده شده را در ظروف ذخیره جداگانه یخچال کنید. اگر غذای خود را در اجاق گاز آهسته تنظیم می کنید در تنظیمات پایین مایعات را به یک بجواشکن بیاورید. این امر به مواد اولیه و فرآیند گرمایش شروع می کند.
هرگز سعی نکنید آشپزی کنید


بیشتر بخوانید:

آرام پزتحلیل و بررسیلوازم آشپزخانهلوازم خانگیهمه بررسی ها