راهنمای خرید لوازم خانگی استیل ؛ بررسی مزایا و معایب ؛ انتخاب رنگ

زمان مطالعه : 5 دقیقه

راهنمای خرید لوازم خانگی استیل ؛ بررسی مزایا و معایب و انتخاب رنگ

راهنمای خرید لوازم خانگی استیل ؛ بررسی مزایا و معایب و انتخاب رنگ ؛ فر های استیل ضد زنگ ، مایکروویو ، یخچال و ماشین ظرفشویی را در بسیاری از آشپزخانه ها مشاهده می کنید .  استیل یک آلیاژ است تا یک فلز که به طور طبیعی وجود داشته باشد ، به این معنی که از مخلوطی از چندین فلز مختلف ساخته شده است . برای اطلاعات بیشتر درمورد ویژگی های لوازم خانگی سیلور ادام این مطلب را مطالعه کنید.

مزایای خرید لوازم خانگی استیل

قبل از خرید دستگاه های استیل، نکات مثبت و منفی آن را در نظر بگیرید . لوازم استیل جذاب ، مدرن و بسیار بادوام هستند اما گرانتر از انواع دیگر لوازم هستند . به تمیزکاری بیشتری احتیاج دارند زیرا حتی لکه های سبک و اثرانگشت را نشان می دهند.

سازگار با هر نوع دکوراسیون

بسیاری از افراد لوازم خانگی از جنس استیل را انتخاب می کنند . زیرا براق و مدرن به نظر می رسند و هر دکوراسیون ، از چوب طبیعی گرفته تا سنگ مرمر را تکمیل می کنند . لوازم خانگی از جنس استیل مانند شلوار جین آبی هستند تقریباً با هر دکوراسیونی ست می شوند . لوازم خانگی سیلور بدون دردسر با سایر موارد از جنس استیل مانند مخلوط کن ، توستر و میکسر نیز هماهنگی دارند . اگر در آینده خانه خود را بفروشید ، لوازم خانگی از جنس استیل باعث می شود آشپزخانه شما برای خریداران احتمالی جذابیت بیشتری داشته باشد.

 

مقاوم

از آنجا که استیل ضد زنگ یک آلیاژ است ، بسیار مقاوم است و می تواند سال ها مقاومت کند . استیل همچنین در برابر آسیب های آب و زنگ زدگی ، که دو مورد مهم در آشپزخانه می باشد مقاوم است .

خرید لوازم خانگی استیل ؛ بهداشتی

استیل ضد زنگ و با رنگ ثابت است ، این ویژگی آن را به یک سطح بهداشتی تر از چوب یا پلاستیک تبدیل می کند . اگر در خانه خود بچه یا حیوان خانگی داشته باشید . کمتر احتمال دارد که وسایل از جنس استنلس استیل محل تولید میکروب و باکتری شوند.

 

معایب خرید لوازم خانگی استیل

  • به طور معمول ، لوازم خانگی از جنس استیل گرانتر از انواع دیگر لوازم خانگی هستند . اگر بودجه اندکی دارید ، این واقعیت ممکن است لوازم سیلور را رد کند.
  • همچنین ، استیل اثر انگشت و علائم و لکه های کوچک را نشان می دهد . استیل ممکن است ضد زنگ باشد ، اما ضد لک نیست. اگر دوست ندارید زمان زیادی را برای تمیز کردن وسایل خود صرف کنید . ممکن است وسایل از جنس استنلس استیل جذابیت کمتری داشته باشند . به خصوص اگر کودکان خردسال در خانه داشته باشید .
  • یکی دیگر از معایب احتمالی لوازم سیلور عدم ​​اتصال آهنربا است . بسته به ترکیب فلزات مورد استفاده برای ساخت دستگاه استیل ، آهنربا ممکن است به آن نچسبد . اگر دوست دارید عکس ها ، کارهای هنری و یادآوری ها را روی یخچال بچسبانید . این ممکن است شما را از خرید لوازم سیلور دور کند.

 

 

انتخاب رنگ های آشپزخانه که با وسایل ضد زنگ هماهنگ باشد

انتخاب رنگ های آشپزخانه که با وسایل ضد زنگ هماهنگ باشد . می تواند یک پروژه سخت خانه باشد زیرا شما رنگ های زیادی برای انتخاب دارید . رنگ نقره ای متنوع و خنثی است ، بنابراین رنگ های زیادی وجود ندارند که با استیل در تضاد باشد . با توجه به عناصر دیگر در آشپزخانه خود ، مانند کاشی ، کفپوش ، کابینت ، مبلمان ، منسوجات و لوازم جانبی ، می توانید فضایی را ایجاد کنید که به زیبایی با لوازم سیلور شما ترکیب شود.

رنگ سفید

رنگ سفید یک رنگ ساده و در عین حال ظریف است که در آشپزخانه ای که دارای لوازم استیل است استفاده می شو د. این یک کنتراست قوی در برابر رنگ نقره ای ایجاد می کند و به لوازم خانگی کمک می کند تا در طراحی کلی اتاق برجسته شوند . از مزایای رنگ سفید ویژگی تمیز و روشن بودن آن است که باعث می شود . آشپزخانه احساس طراوت و درخشندگی کند و دارای جذابیتی خنثی است . که به خوبی با وسایل نقره ای هماهنگ شده و فضای اتاق را بزرگ و باز می کند.

 

تن رنگ خاکستری

از آنجا که استیل ضد زنگ دارای ته رنگ خاکستری است . رنگ های خاکستری یک طرح آشپزخانه یکنواخت و ساده را ایجاد می کند . لوازم خانگی از جنس استیل ضد زنگ را با میزهای گرانیتی یا رنگ خاکستری ، کاشی خاکستری ، چوب و رنگ های خاکستری ترکیب کنید و یک آشپزخانه مدرن ایجاد کنید که جذابیت جهانی دارد . براقیت فلزی لوازم خانگی در برابر رنگ های خاکستری ملایم ، خودنمایی می کند . یک وسیله رنگی مانند یک کاسه سرامیکی سیب ، لیمو یا لیموترش ، گیاهان زنده ، ظروف غذاخوری بنفش یا گلدان گل های وحشی تازه را اضافه کنید تا آشپزخانه زنده شود .

رنگ های قهوه ای

گرما و جذابیت طبیعی قهوه ای به زیبایی با سایه های خنک تر نقره ای و خاکستری موجود در لوازم استیل مخلوط می شود . اگر می خواهید فضای آشپزخانه شما گرم باشد ، رنگ های قهوه ای تیره را انتخاب کنید یا اگر می خواهید از طرح آشپزخانه روشن تری استفاده کنید . تن های قهوه ای روشن تر را انتخاب کنید . کفپوش چوبی ، مبلمان چوبی ، کابینت چوب ، تزئینات چوبی ، صفحات میز سنگ مرمر قهوه ای و رنگ دیواری قهوه ای کاملاً متضاد با رنگ های استیل است . لوازم جانبی آهن فرفورژه و لوازم آشپزخانه چوبی را برای تکمیل جلوه زیبا انتخاب کنید.

رنگی رنگی  خرید لوازم خانگی استیل 

رنگ های شاد را انتخاب کنید . از آنجا که وسایل از جنس استنلس استیل چه با رنگ های گرم و چه با رنگ های سرد جذاب به نظر می رسند . ترکیبی از رنگ های مشابه را که با یکدیگر هماهنگ هستند انتخاب کنید . به عنوان مثال ، شما ممکن است رنگ های سرد مانند آبی و سبز را انتخاب کنید . یا می توانید با ترکیبات گرم مانند قرمز ، نارنجی و زرد همراه شود . لوازم جانبی با رنگ خاکستری و تزئینات آشپزخانه با رنگ خاکستری روشن را در طراحی کلی بگنجانید تا با لوازم سیلور شما ترکیب و هماهنگ شود . نتیجه این ها یک آشپزخانه است که احساس نشاط ، رنگارنگی و انرژی می دهد .

قبل از اینکه لوازم آشپزخانه استیل بعدی خود را انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید لوازم بزرگ آشپزخانه از خرید دات کام مراجعه کنید.

امیدواریم از خواندن مطلب « خرید لوازم خانگی استیل ؛ مزایا و معایب لوازم خانگی استیل » لذت برده باشید . پاسخ گوی شما هستیم لطفا در قسمت نظرات ، سوالات و نظرات خود را برای ما بنویسید .

بیشتر بخوانید :

راهنمای خریدراهنمای خرید لوازم آشپزخانهلوازم استیللوازم خانگی استیل