آموزش اتصال به Wild Media Server به چندین دستگاه DLNA

زمان مطالعه : 2 دقیقه

آموزش اتصال به Wild Media Server به چندین دستگاه DLNA ؛ برنامه ( Wild Media Server ) ، منابع رسانه ای ( عکس ها ، فایل های صوتی و تصویری ) را در رایانه شما به سایر دستگاه های ( UPnP ( DLNA در شبکه خانگی تبدیل می کند . این نرم افزار که حاوی پرونده های صوتی و تصویری ( transcoder ( FFMPEG است ، به شما امکان می دهد تا منابع رسانه را با فرمی که توسط دستگاه پخش پشتیبانی می شود ، تبدیل کنید.

این نرم افزاری است که توسط ( Evgeny Lachinov ) ساخته شده است . رایج ترین نسخه ی آن 1.80.1 است که بیش از 98٪ کلیه برنامه های نصب شده در حال حاضر از این نسخه استفاده می کنند. در هنگام راه اندازی ، این برنامه یک نقطه ثبت نام راه اندازی ( startup registration point ) در ویندوز را ایجاد می کند . پس از نصب ، نرم افزار سرویس Windows را اضافه می کند که برای اجرای مداوم در پس زمینه طراحی شده است .

آموزش اتصال به Wild Media Server

برای هر دستگاه نیاز به مجوز خاصی ( کد فعال سازی ) هست . اگر دستگاه از نوعی اتصال متفاوت ( سیمی و بی سیم ) برخوردار است و می خواهید از هر دو نوع اتصال استفاده کنید ، به مجوز های مختلفی نیاز دارید ( کد های مختلف دستگاه ) . مجوز خریداری شده قابل تعویض نیست و نمی توان آن را برگرداند .

 

  1. دستگاه رسانه را روشن کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید .
  3.  سرور را راه اندازی کنید .
  4. اطمینان حاصل کنید که سرور در دستگاه موجود است .
  5. روی تنظیمات دستگاه ها ( Settings Devices ) کلیک کنید .
  6. روی جست جو ( Search ) کلیک کنید . دستگاه را انتخاب کنید ، روی تأیید ( OK ) کلیک کنید.
  7. روی ویرایش ( Edit ) کلیک کنید .
  8. کد دستگاه ( Device code ) را در کلیپ بورد کپی کنید ، و هنگام سفارش از آن استفاده کنید.
  9. پس از پرداخت ، ایمیلی با یک کد فعال سازی دریافت خواهید کرد ، کد فعال سازی را در کلیپ بورد کپی کنید ، در تنظیمات دستگاه ها ( Settings Devices ) روی ویرایش ( Edit ) کلیک کنید .
  10. کد فعال سازی را در قسمت ( Activation code ) قرار دهید ، روی دکمه ( Check the activation code ) کلیک کنید.
  11. روی OK ، کلیک کنید و بعد Restart server ، بله ( Yes ) را بزنید .

 

ضمت تشکر از اینکه تا اخر متن آموزش اتصال با Wild Media Server به چندین دستگاه DLNA را خواندید پیشنهاد می کنیم. نظرات و سوالات خود را در انتها بپرسید

بیشتر بخوانید :

نحوه اتصال iPhone به تلویزیون بدون اپل تی وی 
آموزش اتصال به چندین دستگاه با Nero MediaHome 

DLNAآموزشتحلیل و بررسیتکنولوژِیتلویزونصوتی و تصویری