مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی تلویزیون های 2019 ال جی و سامسونگ و سونی در نمایشگاه CES

0 176
زمان مطالعه : 4 دقیقه

معرفی تلویزیون های 2019 ال جی و سامسونگ و سونی در نمایشگاه CES ؛ جدید ترین اخبار محصولات بزرگ از CES لاس وگاس فاش می شود ، به علاوه جزئیات کلیدی مانند تاریخ CES 2019 ، برنامه کامل کنفرانس مطبوعاتی CES و یک نگاه کامل به همه ی چیز های رونمایی شده توسط شرکت کنندگان بزرگ مانند AMD  ، NVidia  ، LG ، اینتل ، پاناسونیک ، هواوی ، سامسونگ ، سونی ، لنوو و موارد دیگر . همه چیز هایی که باید درباره CES 2019 بدانید درست در اینجاست  .

 

نکات برجسته و بزرگ ترین اخبار از CES 2019 لاس وگاس 

نمایشگاه الکترونیکی ( Consumer ) ، تجمع سالانه بیش از 180،000 نفر از سراسر جهان را میزبانی می کند که در لاس وگاس برای دیدن جدید ترین و بزرگ ترین های دنیای فناوری و تکنولوژی از بیش از 4000 نمایشگاه دور هم جمع می شوند. سال 2019 سال جالب و پر  تحرکی بود . بسیاری از فن آوری ها در حال بلوغ هستند و آنچه در حال حاضر مورد نیاز است کار زیادی است تا بتواند آن ها را برای بازار انبوه بسیار کاربردی تر ، مفید و مطلوب تر کند. 

CES برای بزرگ ترین نام آور های فن آوری ، جایی است که شرکت ها دوست دارند آخرین ، بزرگ ترین و فوق العاده ترین خلاقیت های خود را نشان دهند و CES 2019 جایی است که ما به روندهای اصلی و انتشار فناوری های مربوط به سال آینده می پردازیم. قصد ما در این مطلب معرفی و مقایسه ی تلویزیون های معرفی شده در این نمایشگاه می باشد.

دسته بندی محصولات بخش های مختلف این نمایشگاه

  • خانه هوشمند
  • مشاهده تلویزیون
  • هوش مصنوعی
  • سنسورها
  • دوربین های بدون آینه
  • حمل و نقل
  • بدون سیم
  • رایانه های شخصی / بازی / کار

ما در این جا مقایسه و معرفی تلویزیون های نمایشگاه را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم.

معرفی تلویزیون های 2019 ال جی و سامسونگ و سونی در نمایشگاه CES

تلویزیون در CES از جایگاه ویژه ای برخوردار است و نقطه عطف نمایشگاه و همچنین مرکز توجه اصلی را نشان می دهد . تی وی سامسونگ با صفحه نمایش بزرگ به معنای واقعی کلمه اولین چیزی است که اگر وارد در ورودی سالن مرکزی شوید ، آن را مشاهده می کنید . تلویزیون ها یک تجارت بزرگ هستند ، اما با تلفن های همراه مقایسه نمی شوند و با کاهش قیمت متوسط فروش آن ها به اندازه جمع رایانه های شخصی بزرگ نیستند .

سامسونگ و ال جی واقعاً با تلویزیون هایی فراتر از 8k نوآوری را هدایت کردند .
8K یک حیله نیست . اتفاق افتاده است . برای مدت طولانی محتوای بومی وجود نخواهد داشت اما اهمیتی ندارد ، ما عادت داریم که پیکسل ها را واضح تر جلوه دهیم ، بنابراین نشان دادن سیگنال HD یا حتی 4K در 8K بسیار خوب است. درباره ی این دو تلویزیون به طور جالب و گسترده ای گزارش شده است .

تلویزیون رول شدنی LG ، تلویزیون The Wall سامسونگ

مقایسه و معرفی تلویزیون های نمایشگاه CES 2019
معرفی تلویزیون های 2019 ال جی و سامسونگ و سونی در نمایشگاه CES .
LG یک تلویزیون تاشو / رولی را نشان داد که در جعبه ای قرار می گیرد که تقریباً 1 فوت مربع طول مانیتور آن می باشد .
سامسونگ نیز از تلویزیون دیواری عجیب و بزرگی به نام The Wall  رو نمایی کرد . این بیش تر نمایشی از فناوری است ، اما فناوری موجود در پنل نمایشگر نسل بعدی فراتر از OLED است . این فناوری جدید ،  micro LED نام دارد که طول عمر بیش تر و وضوح تصاویری بالا تر و بهتر از OLED یا QLED سامسونگ را ارائه می دهد .

مقایسه و معرفی تلویزیون های نمایشگاه CES 2019
گذشته از تلویزیون رولی ، تلویزیون های 3D نیز تبدیل به خمیده شده و به مانیتور های بازی منتقل شده اند .
 
خبری که طبقه نمایش را تکان داد ، از اپل بود. اپل اعلام کرد تلویزیون های سامسونگ قادر به پخش محتوای iTunes هستند . ما از این که منفی نگر باشیم متنفریم ، اما فکر نمی کنیم که این یک دستاورد بزرگ برای سامسونگ یا اپل باشد . این فقط بخشی از دنیایی است که هرچیزی را به چیز دیگری وصل می کند و تجربه ای پیچیده را رقم می زند . بسیاری از محصولات قبلاً از AirPlay پشتیبانی می کردند و این فقط فرمت این نوع چیدمان است .

پیشرفت های قابل توجه صدا در تلویزیون های سونی

مقایسه و معرفی تلویزیون های نمایشگاه CES 2019
معرفی تلویزیون های 2019 ال جی و سامسونگ و سونی در نمایشگاه CES .
همانطور که سونی پیشگام شده است ، همه سازندگان اصلی در حال تولید بلندگو در پشت پنل ها هستند ( که اساساً از طریق پیکسل ها صدا را ارائه می دهند ) . این بسیار جالب است زیرا باعث می شود صدای بهتری ایجاد شود. به طور کلی ، حتی هرچه تلویزیون نازک تر و صفحه نمایش کوچک تر شود ، صدا باز هم بلند تر می شود که این ویژگی بسیار خوب است . صدای OEM بسیار بهتر از گذشته است.
به نظر می رسد که دالبی اتموس برنده این نمایشگاه شده است. سال گذشته یک مقدار سردرگمی و مقاومت رخ داد ، اما این مشکل ، امسال از بین رفته است. امیدوارم که خواندن این مطلب بر آگاهی هرچه بیشتر شما افزوده باشد .


بیشتر بخوانید :

تاثیر پردازنده آلفا 9 در کیفیت تصویر تلویزیون ال جی
هوش مصنوعی ThinQ در تلویزیون ال جی

« حتما بخوانید  تمیز کردن صفحه تلویزیون سامسونگ ، نحوه آموزش پاک کردن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .