مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

گلکسی اس 8 ؛ کاربرد های Samsung Galaxy S8

0 175
زمان مطالعه : 2 دقیقه

سامسونگ گلکسی اس 8

«سامسونگ گلکسی اس 8» سامسونگ در تاریخ دهم فروردین یکی دیگر از بهترین گوشی هایش گلکسی اس 8 را پرده برداری کرد. این گوشی دارای زیبایی فوق العاده و کارایی خیلی خوبی می باشد . اما با وجود این که الان هم یکی از بهترین های موجود در بازار است می توانست خیلی بهتر هم باشد. ما در این جا به برخی نکات اشاره می کنیم که می توانست این گوشی را خیلی بهتر جلوه دهد.

حسگر اثر انگشت

سامسونگ در گوشی گلکسی اس 8 دکمه ی هوم را حذف کرده و به جای ان در پشت گوشی کنار دوربین حسگر اثر انگشت طراحی کرده است. این حسگر به دوربین خیلی نزدیکه و به دلیل این که اندازه ی گوشی بزرگ است قرار دادن انگشتان روی ان کار راحتی نیست. در جلوی این گوشی به جای حسگر اثر انگشت، حسگر تشخیص چهره طراحی شده که کمی زمان می خواهد تا بتوان چهره ی شخص را شناسایی و قفل گوشی را باز کند اگر حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی بود بهتر و خیلی سریع تر می توانست به گوشی دسترسی پیدا کرد. یا ان را در وسط یا کمی پایین طراحی می کرد تا انگشتان راحت تر روی ان قرار بگیرد.

سامسونگ گلکسی اس 8

دوربین گلکسی اس 8

سامسونگ این مدل را بر اساس دو دوربین اکسینوس 8895 ، اسنپ‌دراگون 835 طراحی کرده که کیفیت خیلی عالی دارند . اما می توانست به جای ان ها از دوربین های خیلی بهتر هم مانند دوربین دوم تله فوتو استفاده کند . تا کیفیت به حداکثر می رساند. دوربین اصلی این گوشی نسبت به مدل قبلی هیچ تغییری نکرده و همان دوربین در ان کار گذاشته شده است. بهتر بود که سامسونگ ان را تغییر و یک دوربین خیلی بهتر با کیفیت خیلی بیشتر در ان طراحی می کرد.

« حتما بخوانید  چگونه عمر پاوربانک را افزایش دهیم؟ نحوه استفاده و مراقبت

باتری

گلکسی اس 8 نسبت به برادرش گلکسی اس 7 بزرگ تر و از صفحه نمایش بزرگی یعنی نمایشگر 7 اینچی برخوردار است. در واقع هر چه نمایشگر بزرگ تر باشد انرژی بیشتری مصرف و به باتری بزرگ تری هم احتیاج دارد. در واقع باتری این گوشی هیچ تغییری نکرده و در ان همان باتری مدل قبلی طراحی شده است.

حافظه ی رم گلکسی اس 8

هر چه حافظه ی رم بیشتر باشد می توان برنامه های بیشتر را ذخیره و به اجرا دراورد سامسونگ در این مدل حافظه ی رم 4 گیگابایتی کار گذاشته است . که شاید بهتر بود در ان رمی با حافظه ی بیشتر مثلا رم 6 گیگابایتی کار می گذاشت.

گلکسی اس 8

 

امید واریم از خواندن متن « گلکسی اس 8 ؛ کاربرد های Samsung Galaxy S8 » لذت برده باشید و خوشحالیم که پاسخ گوی شما در این زمینه شده ایم لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارید .

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .