مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

مزایا و معایب ساعت هوشمند و کاربرهایش

0 217
زمان مطالعه : 4 دقیقه

مزایا و معایب ساعت هوشمند ؛ به نظر برخی از افراد خرید ساعت های هوشمند هدر دادن پول است. متأسفانه ، کسانی که این حرف را می زنند نمیدانند ساعت هوشمند قادر به انجام چه کاری است. افرادی که این پست را می خوانند دو نوع هستند. کسانی که فکر می کنند خرید ساعت هوشمند هدر دادن پول است و کسانی که می خواهند قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ساعت هوشمند ، بیشتر در مورد مزایا و معایب ساعت های هوشمند بدانند.
بنابراین پیش بروید و راهنمای ما را در زیر بررسی کنید. من کاملاً مطمئن هستم که شما تا پایان مقاله درک درستی از مناسب بودن ساعت هوشمند برای سبک زندگی خود خواهید داشت.


مزایا و معایب ساعت هوشمند

یک ساعت هوشمند چه کاری می تواند انجام دهد که آن را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند ؟ بیایید نگاهی به برخی از کلیدی ترین مزایا و معایب ساعت هوشمند موارد استفاده بیاندازیم که ممکن است شما را ترغیب به خرید آن کند.
بسیاری از افراد استفاده از ساعت را ترجیح می دهند. ساعت ها روی مچ دست عالی به نظر می رسد اما به دلیل ظهور تلفن هوشمند ، ساعت ها از محبوبیت کمتری برخوردار می شوند. چه کسی نیاز به خرید ساعت دارد درحالی که تلفنشان زمان را مشخص کند ، تقویم و زنگ هشدار داشته باشد ؟ این یک نکته مهم است و توضیح دهنده کاهش فروش ساعت در چند سال گذشته است.

اما ، ساعت های هوشمند این روند را جبران می کنند زیرا چیزی کمی متفاوت را ارائه می دهند. آن ها همه این ویژگی های اساسی ساعت را ارائه می دهند اما همچنین کارهایی را انجام می دهند که تلفن های هوشمند نمی توانند. ما در طول این مقاله دقیقاً توضیح خواهیم داد که این قابلیت ها چه مواردی هستند.

 یک راهنمای سفر روی مچ دست شما

جیمز ال. مک کوئیوی ، تحلیلگر تحقیقات فورستر ، یک ساعت هوشمند را اینگونه توصیف کرد: ” کسی که بیشتر از آنچه شما نیاز دارید می داند .” به عنوان مثال اپل واچ قادر است لرزش های مختلفی را به مچ دست شما منتقل کند تا به شما بگوید که هنگام رانندگی باید به راست یا چپ بپیچید. به عنوان مثال ، به جای اینکه دائماً به یک تلفن هوشمند نگاه کنید ، می توانید از یک راهنمای نامرئی پیروی کنید که به شما اطلاع می دهد کجا بروید. به جای خیره شدن به نقشه ، به بیرون نگاه کنید و مناظر را تماشا کنید.

 

ساعت هوشمند هواوی واچ

پیدا کردن تلفن ، کلید یا دستگاه

همانطور که به خوبی می دانید ، گم کردن تلفن یا کلیدها یک تجربه بسیار نا امیدکننده است. به نظر می رسد که همیشه قبل از برخی از مناسبت های مهم اتفاق می افتد که ما نمی توانیم برای آن دیر کنیم! خوشبختانه یک ساعت هوشمند می تواند این ناراحتی را به گذشته تبدیل کند. اکثر آن ها از ویژگی ” Find the phone ” برخوردارند. می توانید تلفن یا هر دستگاه خود را به آن وصل کنید و هر زمان که بخواهید می توانید از طریق ساعت خود تماس بگیرید.
تلفن خود را گم کرده اید؟ کافیست چند دکمه از ساعت خود را فشار دهید تا در چند ثانیه آن را پیدا کنید.

آن ها به عنوان یک ردیاب تناسب اندام خوب کار می کنند

در بسیاری از ساعت های هوشمند ردیابی تناسب اندام به عنوان یک ویژگی اصلی وجود دارد. این به شما کمک می کند تا اهداف تناسب اندام خود را دنبال کنید. بنابراین اگر به فکر ردیاب تناسب اندام یا گام شمار هستید ، می توانید ساعت هوشمند خود را جایگزین آن کنید.
ساعت هوشمند دقیقاً چه کاری می تواند انجام دهد؟

این می تواند رکورد ، مسافت ، کالری ، ضربان قلب ، ضربان نبض و خواب را حساب کند و حتی برخی فراتر از این میزان محاسبه ، دارای سایر معیارهای مهم مورد نیاز شما است.  اکنون حتی مدل هایی وجود دارد که کاملاً ضد آب بوده و برای شناگران مناسب است.

به پیام ها پاسخ دهید و تماس ها را فوراً دریافت کنید

اگر ساعت مچی روی مچ دارید ، دیگر نیازی به بیرون آوردن تلفن از جیب نیست. در حین حرکت می توانید تماس بگیرید یا به پیام ها پاسخ دهید. این به ویژه اگر ورزش می کنید یا در سناریویی که حمل تلفن ممنوع است بسیار مفید می باشد. برخی از ساعت ها دارای پشتیبانی صوتی نیز هستند. می توانید با مچ دست خود صحبت کرده و با کسی که هزاران مایل دورتر است ارتباط برقرار کنید !
فقط بخاطر داشته باشید که همه این ها در مقیاس بسیار کمتری نسبت به گوشی های هوشمند انجام می شود ، بنابراین رابط کاربری آن کمی راحت تر می شود. ساعت هوشمند هرگز جایگزین تلفن برای این کارها نخواهد شد ( به هر حال در آینده ای نه چندان دور ) اما مطمئناً هنگامی که حمل تلفن مشکل باشد ، برای مدت زمان کمی از آن استفاده می شود.

« حتما بخوانید  خرید آنلاین ساعت چگونه و چه مواردی را در خرید آنلاین رعایت کنیم

اعلان های شبکه های اجتماعی خود را مشاهده کنید

چه کسی نمی خواهد فیس بوک ، توییتر ، واتس اپ ، اسنپ چت یا سایر اعلان های اجتماعی را روی مچ دست خود ببیند؟ شما می توانید همه اعلان های شبکه های اجتماعی خود را در ساعت هوشمند خود مشاهده کنید. برخی از ساعت ها به سادگی پیام ها و فعالیت های رسانه های اجتماعی شما را نشان می دهند اما برخی دیگر به شما امکان تعامل با برنامه را نیز می دهند. من توصیه نمی کنم از آن به عنوان روش اصلی تعامل با مردم در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

آیا ساعت های هوشمند ارزش خرید را دارند ؟ «مزایا و معایب ساعت هوشمند»

اگر قبلاً از چنین ساعتی استفاده نکرده اید ، به احتمال زیاد اکنون تقریباً متقاعد شده اید ! اگر طرفدار تحرک و سهولت استفاده هستید ، چیزی بهتر از یک ساعت هوشمند نیست که شما را در ارتباط نگه دارد. اگر قصد خرید یکی از آن ها را دارید ، به شما توصیه می کنم بررسی کنید کدام ساعت هوشمند مناسب شماست. بهترین ها همیشه مناسب همه نیستند. به جای آن ، سیستم عامل آن را بررسی کنید ، مشخصات را بررسی کرده و سیستم عامل مناسب خود را انتخاب کنید.

 

جمع بندی « مزایا و معایب ساعت هوشمند»

مزایا و معایب ساعت هوشمند: با توجه به هوشمند شدن بسیاری از فعالیتهایمان و  ارتباطاتی که برای دریافت و ارسال پیامهای هوشمند یا تماسها و نوتیفیکیشن های دستگاه هایی چون موبایل یا سیم کارتمان داریم و برنامه های هوشمند تندرستی و دستیار های صوتی و …  درصورتی که عادت به بستن ساعت دارید حتما هوشمند ببدید

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .