مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت دی وی دی پلیر ال جی در تاخرید

0 134
زمان مطالعه : 4 دقیقه

لیست قیمت دی وی دی پلیرهای ال جی در تاخرید

پخش کننده ی DVD ال جی ، با بهره بردن از پورتهای ارتباطی نظیر پورت HDMI و پورت USB هم کیفیت تصاویر را بالا می برد و هم تصاویر با کیفیت را بدون تاخیر بر روی تلویزیون پخش می کند . وجود پورتهای uSB نیز از طرفی امکان پخش فایل و از طرفی دیگر امکان ضبط فایلهای صوتی را نیز به کاربران می دهد . یعنی با داشتن یک دی وی دی پلیر تمام عیار ال جی ، می توانید از این همه امکانات بهره مند شوید . دی وی دی پلیرهای ال جی تنها مسئول پخش فیلم و تصاویر نیستند ، با تقویت رزولوشن فول اچ دی ، می توانید کیفیت را تا حد FULL HD ارتقاء دهید . برای نمونه اگر سیستم پخش دی وی دی ال جی را به یک تلویزیون HD متصل کنید . با کمک قابلیت تقویت رزولوشن فول اچ دی می توانید تصاویری با کیفیت فوق العاده ی FULL HD  را تماشا کنید و از رزولوشن و کیفیت بالای تصاویر لذت ببرید . اگر لیست بالا بلند مشخصات فنی دی وی دی پلیرهای ال جی را مشاهده کنید ، با اصطلاحات گیج کننده ای مواجه می شوید . یکی از این اصطلاحات divx است . divx در واقع نوعی فرمت پخش است که به کمک این فرمت ، تصاویر و و فایلهای فشرده نیز با کیفیت بالا و بدون هیچ عیب و نقصی پخش خواهند شد . شاید کلمه ی power resume را نیز در این لیست دیده باشید . این اصطلاح بهاین معناست که هر گاه سیستم پخش کننده قطع شد ، فایلی که در حال پخش است نیز قطع می شود . و زمانی که مجدداً دستگاه روشن شد ، فیلم از همان دقیقه که قبلاً قطع کرده بودید ، پخش خواهد شد . داشتن یکی از تلویزیونهای ال جی در کنار سینما خانگی ال جی و در آخر هم دی وی دی پلیر 3D ال جی می تواند لذت تماشای تصاویر را دو چندان کند . با محصولات ال جی با خیالی آسوده تر زندگی کنید .

در یک کلام می توان گفت که پخش کننده های دی وی دی قابلیت پخش انواع فرمت را دارند و علاوه بر پشتیبانی از انواع فرمت صوتی و تصویری ، امکان ضبط و پخش هر نوع محتوایی را بر روی انوع فلش مموری و حافظه ی رم و هارد اکسترنال را دارند . حال که تا حدودی قابلیتها و امکانات سیستم های پخش کننده ی ال جی را بیان کردیم ، احتمالاً دلایل قانع کننده ای برای خرید این پخش کننده های تمام عیار پیدا کرده اید . در این صفحه لیست قیمت سیستم های پخش کننده ی ال جی را نوشته ایم . این لیست قیمت مربوط به نیمه ی دوم اسفند ماه 1395 است . و امکان دارد بنابر  دلایل مختلفی این قیمت ها تغییر پیدا کنند . بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات و پشتیبانی مشاوران و متخصصان تاخرید استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس حاص کنید .

دی وی دی پلیر ال جی DVD Blu ray 3D LG BP325

دی وی دی پلیر سه بعدی پورت اینترنت ال جی DVD Blu ray 3D LG BP325
دی وی دی پلیر سه بعدی پورت اینترنت ال جی DVD Blu ray 3D LG BP325

مشخصات فنی کلیدی

مجهز به قابلیت پخش سه بعدی,مجهز به پورتهای ارتباطی USB و HDMI و LAN,قابلیت اتصال به اینترنت « وای فای»,امکان پخش فایلهای بلو-ری«BLU-RAY»

« حتما بخوانید  روش تغییر و تنظیم اسکرین سیور Screen saver تلویزیون اندروید و اپل

قیمت : 220,000 تومان

قیمت دی وی دی پلیر ال جی مدل LG DP132 – DVD/CD Player

دی وی دی پلیر ال جی مدل LG DP132 - DVD/CD Player
دی وی دی پلیر ال جی مدل LG DP132 – DVD/CD Player

مشخصات فنی کلیدی

تنها دارای پورت ارتباطی USB,مجهز به قابلیت DivX™ USB,دارای خروجی صدای آنالوگ,پشتیبانی از فرمت صدای دالبی دیجیتال

قیمت : 68,000 تومان

قیمت دی وی دی پلیر ال جی LG DVD PLAYER DV632

پخش کننده دی وی دی پلیر ال جی LG DVD PLAYER DV632
پخش کننده دی وی دی پلیر ال جی LG DVD PLAYER DV632

مشخصات فنی کلیدی

بهره بردن از قابلیت SLIDE SHOW,امکان ضبط صدا بر روی USB,پشتیبانی از فرمت دالبی دیجیتال « DOLBY DIGITAL»,پشتیبانی از فرمتهای مختلف و متنوع صوتی و تصویری

قیمت : 130,000 تومان

 

قیمت دی وی دی پلیر ال جی LG BP425 Smart DVD Blu-ray Player

دی وی دی پلیر ال جی LG BP425 Smart DVD Blu-ray Player
دی وی دی پلیر ال جی LG BP425 Smart DVD Blu-ray Player

مشخصات فنی کلیدی

دستگاه پخش کننده از نوع « Blu-ray Player»,مجهز به پورتهای ارتباطی USB و HDMI,قابلیت اتصال به اینترنت از طریق پورت LAN,امکان ارتقای کیفیت تصاویر در حد FULL HD

قیمت : 280,000 تومان


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .