مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین تلویزیون در محدوده ی قیمت 1.5 تا 2.5 میلیون تومان

0 386
زمان مطالعه : 5 دقیقه

تلویزیون «LG 49LF540T»

تلویزیون 1.5 میلیونی تلویزیون ال ای دی ال جی LG FULL HD LED TV 49LF
شرکت کره ای ال جی با تولید تلویزیونهای پایین رده و میان رده با قیمت مناسب و کافی بیشتر سهم بازار تلویزیونها را از آن خود کرده است. تلویزیونی که امروز قصد معرفی آن را داریم ، تلویزیون «LG 49LF540T» است . تلویزیون 49 اینچ ال جی  ، با صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت فول اچ دی با رنگها و شفافیتشان بازی می کند . ال جی برای بالا بردن کیفیت تصاویر از موتور پردازشگر تصویر از نوع  «Triple XD Engine» بهره گرفته است . با این قابلیتها می توانید از دنیای سینما و موسیقی لذت بیشتری ببرید . قدرت صوتی این تلویزیون برابر 10 وات است و قادر است صدایی همه جانبه و فراگیر تولید کند . خاصیت «Smart Sound Mode» که مربوط به هوشمند سازی صدا ست و با بهینه کردن صدای پخش شده کیفیت صدا را ارتقا می دهند. اگر ازامکانات اتصالی این تلویزیون می خواهید با خبر شوید ، خبر خوبی برایتان داریم . این تلویزیون دارای دو پورت HDMI و یک کابل USB 2.0 می باشد . با کمک این اتصالات می توانید محتویات فلش و هارداکسترنال را بر روی تلویزوین 49 اینچی خود ببینید. شادی برایتان خوشایند باشد که بدانید تلویزیون «LG 49LF540T»  از قابلیت DVR نیز برخوردار است ، این قابلیت برای ضبط نمودن انواع برنامه های تلویزیونی به کار می رود. با این حساب با داشتن یک تلویزیون یک عالمه امکانات هدیه می گیرید. مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتالی از نوع DVB-T2 از دیگر امکانات لازم و ضروری تلویزیونها ست. با داشتن این گیرنده دیگر نیاز نیست برای پخش شبکه ها از آنتن و یا گیرنده های دیگر استفاده کنید. بهینه سازی مصرف انرژی در این تلویزیون خیال شما را از بابت برق مصرفی و قبض ماهانه ی برق راحت می کند. قیمت این تلویزیون در تا خرید حدود 1,710,000 هزار تومان است.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر led با رزولوشن full hd
  • دارا بودن 2 پورت HDMI و یک کابل USB
  • گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2
  • دو بلندگو با قدرت 10 W

 

تلویزیون «SAMSUNG 48J5170»

اگر می خواهید تلویزیونی با قیمت مناسب و امکانات ایده آل و مناسب بخرید ، در سایت تا خرید ، صفحه ی مربوط به تلویزیونها را باز کنید . . تلویزیون 48 اینچ سامسونگ «SAMSUNG 48J5170» در سال 2015 تولید و عرضه شده است .این تلویزیون با دارا مشخصاتی مانند صفحه نمایش LED و کیفیت full hd توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند و از لحاظ کیفیت و امکانات مورد تایید کاربران باشد. آنچه که به این تلویزیون 48 اینچی ارزش میبخشد ، تنها به کیفیت نمایشگر و اندازه ی آن محدود نمی شود ، بلکه موتور پردازشگر تصویر « HyperReal» حتی عکسها و تصاویر بی کیفیت را نیز با همان کیفیت فول اچ دی نمایش می دهد و رنگهایی شفاف خلق می کند. وجود این قابلیت در کنار رزولوشن فول اچ دی م یتواند همان کیفیتی را ارائه دهد که انتظارش را دارید. کیفیت صدای بدون نویز و ایجاد صدایی عمیق و صاف به واسطه ی بهره بردن از دو عدد اسپیکر10 واتی که در مجموع صدایی با قدرت 20 وات تولید می کنند . کیفیت صدای همه جانبه و فراگیر از دیگر امکانات محبوب این تلویزیون است . وجود گیرنده ی دیجیتالی در تلویزیون مهم و کاربردی است . چرا که بدون این گیرنده ها کاربر ناچار خواهد بود که از آنتنی اضافه برای بازخوانی کانالها استفاده کند. از قابلیتی که باعث کاهش مصرف انرژی می شود نمی توان چشم پوشی کرد. وجود اتصالات ساده ای مانند پورتهای HDMI و USB چند کاره بودن و خدمات متنوع این تلویزیون را بازگو میکند. تلویزیون «SAMSUNG 48J5170» به لطف استفاده از سنسور «ECO SENSOR» کمترین میزان انرژی مصرفی را خواهد داشت حتی در حالت اوج نور روشنایی پس زمینه . با این حساب می توانید با خرید یک تلویزیون از این همه امکانات نیز بهره ببرید. تا خرید این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا با قیمتی حدود 1,850,000 هزار تومان صاحب این جعبه ی جادویی شوید.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED با کیفیت FULL HD
  • دو عدد اسپیکر 20 واتی
  • دارای موتور پردازشگر تصویر « Hyper Real»
  • مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتالی
  • پشتیبانی از پورت HDMI  و کابل USB

تلویزیون ال ای دی سامسونگ SAMSUNG LED TV 48

تلویزیون «49LX341 LG»

تلویزیون «49LX341 LG» از سوی شرکت معروف ال جی در سال 2015تولید و روانه ی بازار گردید. این بار ال جی با ساخت یک تلویزیون 49 اینچی با رزولوشن FHD ، بار دیگر در ردیف بهترین تلویزوینهای میان رده قرار گرفت .   می دانید که هم کیفیت تصویر و هم کیفیت صدا بر روی قیمت نهایی تلویزیون تاثیر می گذارند.  ال جی به خب این وافعیت را درک کرده است که کیفیت تصاویر به تنهایی نمی تواند برتر بودن را به اثبات برساند ، از این رو در تلاش است که دو عنصر مهم صوت و تصویر را با هم ارتقا دهد . در تلویزیون «49LX341 LG» با به کار بردن دو اسپیکر 10 واتی ،تولید صدایی فراگیر و همه جانبه و با کیفیت باعث ایجاد هیجان بیشتری خواهد شد. اتاقی پر از صدا و بدون نویز با به کار گیری قابلیتهای متعدد پاکسازی صدا و نیز گیری آن انجام می شود. اگر می خواهید که همه ی کانالهای تلویزیونی بدون استفاده از آنتن و … پخش شوند، اگر از پشت بام رفتن و تنظیم آنتن خسته شدید ، پس حتماً هنگام خرید به این نکته توجه کنید. تلویزیونی بخرید که حتماً گیرنده ی دیجیتالی داشته باشد. این تلویزیون هم مجهز به گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 / C / S2 است . از اتصالات هم که نمی شود به سادگی گذشت ، مثلاً باید تلویزیونتان قابلیت اتصال به فلش و هارد اکسترنال و گوشی را داشته باشد . به همین منظور دو پورت HDMIو یک درگاه USB برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. با این همه ظاهر زیبا و طراحی خوش تراش و ابعاد و اندازه یس جمع و جور این تلویزیون از دیگر ویژگیهای مثبتی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اگر می خواهید با هزینه ای مناسب ، تلویزیونی با کیفیت و با امکانات را داشته باشید ، حتماً مشخصات کامل تلویزیون«49LX341 LG» را مطالعه کنید. قمیت این تلویزیون حدوداً برابر 1,940,000 هزار تومان می باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر از نوع LED مجهز به فناوری IPS
  • کیفیت FULL HD
  • دو عدد اسپیکر 10 واتی
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 / C / S2
  • دارا بودن دو پورت HDMI و یک درگاه USB
« حتما بخوانید  خرید تلویزیون بلوتوث دار سونی تخفیف ویژه ⭐️

LG-49LX341-10قیمت تلویزیون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .