مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید بهترین یخچال ساید بای ساید سامسونگ

2 106
زمان مطالعه : 11 دقیقه

«ساید بای ساید سامسونگ» سامسونگ شرکتی است که از بدر تولد همیشه بهترین ها را تولید و روانه ی بازار کرده است. این شرکت محصولات زیادی هم چون گوشی، یخچال، لباسشویی، تلویزیون، اتو، جارو برقی و … تولید کرده و با موفقیت های چشم گیرش در هر زمینه ای در دنیا شناخته شده است و به عنوان با کیفیت ترین برند در بازار های دنیا نام برده می شود. امروزه یخچال های ساید بای ساید دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم هستند و با فروش پروپا قرصشان بیش از نصف جهان را به تسخیر خود دراورده اند. سامسونگ شرکتی است که در تولید این محصول شگفت انگیز فعالیت می کند و در هنگام خرید همیشه به عنوان معتبرترین برند در اولویت قرار گرفته است. این یخچال ها قابلیت های خیلی زیادی از جمله اب سرد کن، یخ ساز، سیستم خنک کننده، هوم بار موتور کمپرسور اینورتر و … دارند و با مصرف انرژی بسیار ناچیزشان کم ترین الودگی را برای محیط زیست به وجود می اورند. در هنگام خرید یخچال کیفیت، ظاهر و قیمت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. خیلی از افراد یخچالشان را بر اساس برند خریداری می کنند مثلا یخچال با برند سامسونگ، برند هیتاچی، یا برند ال جی و … که دلایل متعددی دارد مثلا برخی افراد از یک برند شناخته شده خرید می کنند یا خاطره ی خوبی از ان دارند و خیلی از موارد دیگر یا بر اساس مبلغ مثلا مبلغی که برخی افراد برای خرید یخچال می گذارند 4.5 تا 5.5 میلیون، 5.5 تا 6.5 میلیون، 6.5 تا 8 میلیون یا بیشتر است که بسته به نوع افراد فرق می کند. یا برخی دیگر یخچال را بر اساس فوت مثلا کم تر از 28 فوت، 28 تا 30 فوت یا 30 تا 34 فوت انتخاب می کنند. ما در این جا می خواهیم بهترین و زیباترین یخچال های ساید بای ساید با برند سامسونگ را به شما معرفی کنیم. تا خرید همیشه در هنگام خرید همراه شما بوده و بهترین و زیباترین محصولات را با برندهای معتبر و شناخته شده به شما معرفی کرده است.

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RS51K5460SL

یخچال سامسونگ

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده ی یخچال ساید بای ساید می باشد که از نظر کیفیت همیشه حرف اول را زده است. یخچال ساید بای ساید RS51 یکی از با کیفیت ترین و در عین حال زیباترین یخچال های شرکت سامسونگ می باشد. موتور کمپرسور اینورتر سبب شده تا سرو صدای بسیار کمی تولید شود و مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین اورده است. سیستم خنک کننده که داخل ان تعبیه شده هوای بسیار سرد و یک نواختی را به تمام قسمت ها می رساند و هر موادی را در مدت زمان طولانی نگهداری می کند بدون این که برفک بگیرند. با استفاده از فیلتری که داخل ان طراحی شده است دیگر خبری از وجود باکتری و بوی بد نیست و غذاها همواره تازه می مانند. بر روی در ان اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است که تکه های مربعی یخ و اب خنکی را هدیه می دهد و شما از باز کردن درب یخچال بی نیاز می کند. وجود چراغ در درون یخچال گرمای زیادی تولید می کند و باعث هدر رفتن انرژی می شود. اما در این یخچال چراغ LED کار گذاشته اند که گرمای بسیار کمی تولید  و از مصرف انرژی جلوگیری می کند. شما می توانید با استفاده از صفحه نمایش لمسی به دلخواه دمای یخچال را تنظیم کنید. این یخچال دارای دو رنگ نقره ای و سفید می باشد که با زیبایی اش از دور خود را نمایان می کند. می توان گفت که این یخچال حجم خوبی یعنی 28 فوت دارد و قیمت یخچال نقره ای حدود 4.900.000 تومان و یخچال سفید هم حدود 5.250.000 تومان می باشد.

   

مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 28 فوت
  • مجهز به چراغ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سرد کن و یخ ساز
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر
  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RS53

RS53یخچال سامسونگ یکی دیگر از بهترین یخچال های ساید بای ساید شرکت کره ای سامسونگ می باشد. این یخچال دارای رنگ نقره ای با طراحی بسیار عالی است که زیبایی خاصی را به هر اشپزخانه ای می بخشد. سیتم خنک کننده ی دوگانه هوای بسیار سرد را به صورت یکسانی به تمام بخش ها می رساند و هر مواد را در مدت زمان طولانی بدون این که خراب شود نگه داری می کند. و با استفاده از قفسه های شیشه ای مواد داخل ان ها همیشه سالم می مانند. هم چنین با وجود فیلتر در داخل یخچال هیچ گونه باکتری و بوی بد وجود ندارد و با استفاده از چراغ ال ای دی مصرف انرژی تا حد زیادی پایین می اید و گرمای بسیار کمی تولید می کند. بر روی درب این یخچال اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است که میتوانید با استفاده از ان ها اب بسیار خنک و تکه های یخ مکعبی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید کارهایی مانند تکه کردن یخ یا تنظیم دما را انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود زنگ هشدار باز ماندن درب است. این یخچال با ظرفیت 28 فوتی می تواند نیاز هر خانواده ای را تامین کند. و قیمت ان در حدود 5.100.000 تومان می باشد.

  

   مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 28 فوت
  • مجهز به لامپ ال ای دی
  • مجهز به اب سردکن و یخ ساز
  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی
  • مجهز به سیستم خنک کننده ی دو گانه

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RF858

یخچال ساید بای ساید RF858 از جمله برترین یخچال های موجود در بازار ساخت شرکت سامسونگ است. این مدل دارای چهار درب می باشد که علاوه بر زیبایی خاصی که دارد به جدا کردن مواد و نگهداری ان ها در قسمت های مختلف بسیار کمک می کند و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری کرده است. موتور اینورتر دیجیتال سروصدا را تا حد زیادی کاهش داده و انرژی بسیار کمی هم مصرف می کند. سیتم خنک کننده ی دوگانه هوای سردی را به صورت یکنواخت به تمامی قسمت ها می رساند و مواد را طی مدت زمان طولانی تازه و سالم نگهداری می کند. بر روی درب این یخچال اب سردکن و یخ ساز طراحی شده است تا شما مجبور نباشید برای خوردن اب و برداشتن یخ در یخچال را باز کنید و انرژی زیادی هدر رود. لامپ LED گرمای بسیار کمی تولید می کند و مصرف زیاد انرژی را کاهش داده. هم چنین با استفاده از صفحه نمایش دیجیتالی می توانید به دلخواه دمای هر قسمت را تنظیم کنید. این یخچال 34 فوتی بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد. و در حال حاضر قیمت ان حدود 7.500.000 تومان است.
مشخصات فنی کلیدی

    مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به لامپ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سردکن و یخ ساز
  • مجهز به موتور اینورتر دیجیتال

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RS57

یخچال ساید بای ساید RS57 یکی دیگر از یخچال های تولید شده ی سامسونگ می باشد که انرژی بسیار کمی مصرف می کند و در قبض ماهیانه ی شما تغیر چندانی به عمل نمی اورد. می توان گفت که این مدل با رنگ نقره ای اش زیباترین یخچال تولید شده ی این شرکت است. موتور کمپرسور اینورتر باعث شده که صدا و انرژی بسیار کمی تولید شود و محیط پر از ارامش را برایتان به ارمغان می اورد. سیستم خنک کننده ی دو گانه هوای سرد را به صورت یکسان به تمامی بخش ها می رساند و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند. وجود لامپ LED سبب شده تا گرما ی بسیار کمی تولید شود و از هدر رفتن زیاد انرژی جلوگیری کرده. سازندگان بر روی درب این یخچال اب سرد کن و یخساز را طراحی کرده اند که اب خنک و تکه های بسیار زیبای کوچک یخ را به شما هدیه می دهند که شما را از باز کردن مداوم یخچال بی نیاز کرده اند. صفحه نمایش لمسی روی درب این امکان را فراهم می کند تا دمای یخچال را تنظیم کنید یا کار هارهای دیگری هم چون تکه کردن یخ را انجام دهید هم چنین در صورت باز ماندن در یخچال در مدت چند دقیقه به شما هشدار می دهد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. قیمت این یخچال زیبای 28 فوتی در حدود 7.500.000 تومان است.

« حتما بخوانید  تاریخچه یخچال ها و سازندگان از اختراع اولین یخچال و تکامل

    مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 28 فوت
  • مجهز به لامپ LED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سرد کن و یخ ساز
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RH57H90707F

یخچال های ساید بای ساید یکی از زیباترین یخچال های موجود در بازار می باشند که با زیبایی و کیفیت عالی شان هر کسی را مجذوب خود می کنند. یخچال ساید بای ساید RH57H90707F که ساخت شرکت سامسونگ است دارای سه درب بسیار شیک و زیبا است و با حجم بزرگشان بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت می باشد. قفسه های شیشه ای موجود در ان ها باعث شده اند که مواد همواره تازه و سالم بمانند. وجود سیستم خنک کننده هوای سرد و یکنواختی را به تمامی قسمت ها می رساند و از خراب شدن مواد جلوگیری می کند. این مدل دارای سنسور دما می باشد که به صورت هوشمندانه دمای یخچال متناسب با دمای اشپزخانه تنظیم می شود. چراغ LED دارای روشنایی عالی هست که گرما و انرژی بسیار کمی هم تولید می کند. بر روی درب این مدل اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده که شما را از باز کردن در بی نیاز می کند. هم چنین با استفاده از زنگ هشدار در صورت باز ماندن در شما را مطلع می سازد. با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید دمای هر قسمت را تغیر دهید. در داخل این یخچال فیلتری تعبیه شده که از وجود باکتری و بوی بد جلوگیری می کند. در حال حاضر قیمت این یخچال 32 فوتی حدود 7.200.000 میلیون است.

    مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 32 فوت
  • مجهز به سنسور دما
  • دارای نمایشگر لمسی
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سرد من و یخ ساز

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RS77

یخچال سامسونگدر این سال های اخیر یخچال های ساید بای ساید به یکی از محبوب ترین ها تبدیل شده اند و در هنگام خرید همیشه در اولویت قرار می گیرند. یخچال ساید بای ساید RS77 با برند سامسونگ در بازار ارائه می شود و جزء بهترین ها به حساب می اید. موتور کمپرسور اینورتر باعث شده تا صدا و انرژی بسیار کمی تولید شود. بر روی در این یخچال اب سرد کن و یخساز طراحی شده است که اب بسیار سرد و تکه های زیبای یخ را به شما هدیه می دهد هم چنین در قسمت هوم بار که روی در ان طراحی شده است می توانید بتری های نوشیدنی را درون ان قرار دهید و طی مدت زمان بسیار کمی نوشیدنی های خنکی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از سیستم خنک کننده هوای سرد و مرطوبی به تمامی قسمت ها نفوذ می کند و موجب سالم نگه داشتن مواد غذایی شده است. وجود فیلتر از ورود هر گونه باکتری و بوی بد جلوگیری می کند. در این مدل چراغ LED طراحی شده که گرمای خیلی ناچیزی تولید و انرژی بسیار کمی مصرف می کند. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود قفل کودک می باشد. گاز مبرد R600a گازی است که در این یخچال به کار برده شده است. بدنه ی این مدل از فولاد زد زنگ است و با حجم 34 فوتی اش برای خانواده های پر جمعیت بسیار مناسب می باشد. قیمت این یخچال حدود 7.800.000 تومان است.

   

مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 34 فوت
  • مجهز به لامپLED
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر
  • مجهز به هوم بار، اب سرد کن و یخ ساز

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RFG5

یخچال ساید بای ساید RFG5 با گنجایش 615 لیتر ساخت شرکت کره ای، سامسونگ است. این مدل دارای رنگ نقره ای با بدنه ی استیل می باشد که مقاومت بسیار زیادی در مقابل خط و خراش و ضربه دارد و با قرار گیری در هر جایی فضای بسیار زیبایی را برایتان به ارمغان می اورد. بر روی در ان اب سرد کن و یخ ساز طراحی شده است که با استفاده از پنل طراحی شده بر روی ان ها می توانید دستوالعمل هایی مانند تکه کردن یخ را انجام دهید. قفسه های این مدل از جنس شیشه می باشند که باعث سالم نگه داشتن مواد شده اند. هم چنین چراغ LED از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند و گرمای بسیار کمی هم تولید میکند. موتور کمپرسور از تولید صدا و انرژی زیاد جلوگیری کرده و محیطی پر از ارامش را برایتان ایجاد می کند. سیستم خنک کننده ی دو گانه هوای سرد و مرطوبی را در تمامی قسمت ها پخش می کند و از خراب شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. در حال حاضر قیمت این محصول حدود6.450.000 تومان می باشد.

    مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به لامپ LED
  • مجهز به موتور کمپرسور
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سردکن و یخ ساز
  • دارای بدنه ی استیل با رنگ نقره ای

یخچال سامسونگ

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RH77

یخچال سامسونگیخچال ساید بای ساید 32 فوتی RH77 یکی دیگر از محصولات شرکت سامسونگ می باشد. این مدل از سیستم خنک کننده ی دو گانه بر خوردار است که هوای سرد و مرطوبی را به تمامی قسمت ها می رساند و همواره مواد را سالم نگه می دارد. موتور کمپرسور تعبیه شده در ان سروصدا را تا حد زیادی کاهش داده و از مصرف زیاد انرژی جلوگیری می کند. روی در این یخچال اب سردکن و یخ ساز قرار گرفته است که با وجود ان ها دیگر لازم نیست هر چند وقت یک بار در یخچال را باز کنید و انرژی زیادی هدر رود هم چنین با استفاده از نمایشگر لمسی روی ان می توانید دستوراتی مانند تکه کردن یخ را انجام دهید. وجود چراغ درون یخچال باعث می شود که گرما و انرژی بسیار زیادی تولید شود. طراحان برای رفع این مشکل درون این یخچال چراغ LED را طراحی کرده اند که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و گرمای بسیار کمی هم تولید می کند. این مدل دارای رنگ نقره ای و بدنه ی فولاد زد زنگ می باشد که با حجم زیادش یکی از بهترین یخچال های تولید شده است. قیمت این یخچال حدود 8.350.000 تومان می باشد.

   

مشخصات فنی کلیدی

  • با ظرفیت 32 فوت
  • مجهز به چراغ LED
  • مجهز به موتور کمپرسور
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به اب سرد کن و یخ ساز

یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG RS554

یخچال ساید بای ساید RS554 با رنگ سفیدش یکی از خوش طرح ترین یخچال های شرکت سامسونگ می باشد. موتور کمپرسور اینورتر موجود در ان انرژی بسیار کمی مصرف می کند و صدای خیلی کمی هم دارد. این مدل مجهز به سیستم خنک کننده می باشد که هوای سرد و مرطوبی را به تمام قسمت ها می رساند و غذاها را سالم نگه می دارد. بروی درب ان اب سردکن و یخ ساز طراحی شده که اب سرد و تکه های مکعبی یخ را به شما می بخشد. لامپ LED به کار رفته در ان گرما بسیار کمی را مصرف می کند و انرژی بسیار کمی را هدر می دهد. در صورت باز ماندن درب یخچال با استفاده از سیستم هشدار دهنده شما را مطلع می سازد. هم چنین می توانید با استفاده از قفل کودک به کار رفته روی ان یخچالتان را قفل کنید. و  با استفاده از نمایشگر لمسی می توانید دستوالعمل هایی هم چون تنظیم دما و تکه کردن یخ را انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت های دیگر این مدل وجود هوم بار است که می توانید در ان بتری های نوشیدنی قرار دهید و از خوردن نوشیدنی های خنک با خانواده و دوستانتان لذت ببرید. درون این یخچال هیچ خبری از وجود باکتری و بوی بد نیست که ان هم به لطف فیلتر تعبیه شده در ان است.  این مدل دارای بدنه ی استیل ضد زنگ با رنگ سفید می باشد که نمای بسیار دلنشینی را به اشپزخانه ی شما می بخشد. در حال خاضر قیمت این محصول شگفت انگیز حدود 4.550.000 تومان است.

    مشخصات فنی کلیدی

  • مجهز به لامپ LED
  • مجهز به هوم بار
  • مجهز به نمایشگر لمسی
  • مجهز به سیستم خنک کننده
  • مجهز به موتور کمپرسور اینورتر

ساید بای ساید سامسونگ

2 نظرات
  1. fariba می گوید

    سلام روزتون به خیر یخچال ساید Z10هم وجود داره و قیمتش لطفا برام بگید و با Z7 چه فرقی داره

    1. it1it می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر هیچکدام موجود نیستند در این تاریخ فقط z1 موجود است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .