مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری بخارشوی True Steam ماشين لباسشویی ال جی

0 667
زمان مطالعه : 5 دقیقه

فناوری بخارشوی True Steam ماشين لباسشویی ال جی ؛ TrueSteam ™ یکی از موثرترین روش ها برای کشتن میکروب ها است.
ژنراتور بخار در ماشین لباسشویی ال جی آب را تا 100 درجه سانتیگراد گرم می کند . و باعث از بین رفتن باکتری ها ، قارچ ها و حتی آلرژن ها از موهای حیوان خانگی و سلول های مرده پوست می شود. به لطف Steam Refresh ، شما به راحتی لباس های خود را در دستگاه قرار می دهید . 20 دقیقه بعد چین و چروک ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. Steam Refresh به جای استفاده از مواد شوینده و آب ، از قدرت ملایم بخار برای تازه کردن پوشاک استفاده می کند و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. Steam Refresh در کلیه ماشین های لباسشویی TrueSteam از جمله ( F1495KDS / 6 ) موجود است.


فناوری بخارشوی True Steam ماشين لباسشویی ال جی

ذرات بخار کوچکتر از قطرات آب هستند و بهتر می توانند به پارچه ها نفوذ کنند.
این کار باعث بهبود عملکرد شستشو و کاهش مصرف آب می شود.


بخار شدیدترین نوع تمیز کردن است زیرا مولکول های بخار 1600 برابر کوچکتر از مولکول های آب هستند که به آن ها اجازه می دهد تا مستقیماً وارد پارچه شوند و آلودگی بسیار بیشتری نسبت به یک شستشوی معمولی را تمیز کنند. وارد کردن بخار در شستشو به از بین بردن بهتر کثیفی کمک می کند و به لباس ها جلوه ای زیباتر می بخشد.

فناوری True Steam از قدرت بخار استفاده می کند تا به آرامی اما با قدرت در پارچه ها نفوذ کند و به تمیز شدن عمیق تر آن ها کمک کند. همچنین به واشر اجازه می دهد چرخه های پیشرفته شستشو را ارائه دهد. به لطف این فناوری لباس شما عاری از کثیفی ، حساسیت و چروک می شود. همچنین نیازی به اتو کردن نیست ، فقط آن ها را از خشک کن خارج کرده و مستقیم در کمد بگذارید.
فناوری بخارشوی ماشين لباسشویی ال جی

سیستم اسپری دوگانه

سیستم اسپری دوگانه ال جی هم از بخار و هم از آب استفاده می کند.
بخار از یک نازل روی لباس های شما اسپری می شود و در بافت لباس ها نفوذ می کند تا لکه ها در مراحل بعدی آسان تر پاک شوند ، و آب و مواد شوینده از نازل دیگری اسپری می شود تا آن ها را شستشو دهد.

فناوری بخارشوی True Steam؛ ظرفیت بزرگ

ماشین های لباسشویی LG TrueSteam Direct Drive در اندازه های بزرگ از جمله 9 کیلوگرم ، 11 کیلوگرم و 12 کیلوگرم در دسترس هستند. درام های بزرگتر به شما امکان می دهد شستشوی بیشتری را در یک بار انجام دهید ، بنابراین باعث صرفه جویی در وقت ، انرژی و آب می شود. درام های بزرگتر در ماشین لباسشویی های ال جی با کاهش پارگی ها و آسیب های ناشی از برخورد بیش از حد در ماشین هایی با درام های کوچکتر کمک می کند. داشتن ظرفیت بیشتر به این معنی است که می توانید وسایل حجیم مانند پرده ، روتختی یا حتی لحاف را بشویید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

حتی در کوچکترین آشپزخانه ها می توانید از ماشین های لباسشویی LG TrueSteam Direct Drive در اندازه های بزرگ ، استفاده کنید. زیرا آن ها به اندازه ماشین لباسشویی های استاندارد هستند ، آن ها فقط یک درام بزرگتر دارند.

چرخه های پیشرفته شستشو

Allergy Care : چرخه مراقبت از آلرژی ( Allergy Care ) از بخار استفاده می کند تا بیش از 95٪ آلرژن های خانگی معمولی را حتی از ظریف ترین پارچه ها خارج کند. با استفاده از لباسشویی های ال جی با True Steam می توانید موارد غیرقابل شستشو را تمیز کنید. steam sanitary : خشک کن های بخار با چرخه steam sanitary به شما امکان می دهند وسایل غیر قابل شستشو مانند بالش های تزئینی و حیوانات پر شده را نیز ضد عفونی کنید. Steam Refresh : چرخه Steam Refresh لباس ها را تازه می کند ، بوها را کاهش می دهد و چروک ها را برطرف می کند. لباس ها فقط در 20 دقیقه برای پوشیدن آماده خواهند بود. Steam Softener : نرم کننده بخار ( Steam Softener ) پارچه ها را با استفاده از آب 100٪ خالص و کاملاً بدون مواد شیمیایی ، نرم می کند و باعث می شود لباس ها نرم باشند.
تکنولوژي True Steam در ماشين لباسشویی ال جی LG

فناوری بخارشوی True Steam ؛ خانه سالم بدون آلرژن

ترکیبی از ذرات بخار ریز و 10 دقیقه شستشو در 60 درجه باعث حذف لکه ها ، خاک و 99.98٪ از پرز های موهای حیوان خانگی می شود. به این ترتیب ماشین های لباسشویی ال جی True Steam تقویت کننده های آلرژی را از روی لباس و حوله شما از بین می برد. این فناوری دارای تأییدیه ای از بنیاد آلرژی بریتانیا است که ثابت شده آلرژن های خانگی رایج را از بین می برد.
تکنولوژی True Steam لباسشویی ال جی

در مصرف انرژی و آب صرفه جویی کنید

ماشین های معمولی نسبت به واشر مستقیم LG Steam Direct Drive آب و انرژی بیشتری مصرف می کنند.
در طول یک سال شستشو می توانید قبض آب و برق یک ماه را پس انداز کنید.
این برای کاهش هزینه های شما و همچنین محیط زیست مناسب است.

 

« حتما بخوانید  فناوری صدای فراگیر در بلندگوها چیست؟ نحوه دریافت صدای فراگیر

تمیز کردن عمیق لباس کودک

همه ما می دانیم تمیز کردن لباس های نوزادان تازه متولد شده چقدر مهم است.
پوست آن ها بسیار ظریف و آسیب پذیر است.
ماشین های لباسشویی ال جی True Steam لباس های کثیف کودک را تمیر می کند و همه نوع لکه ها و حساسیت ها را از بین می برد. از طرف دیگر بخار پارچه را به آرامی تمیز و نرم می کند ، بنابراین بسیار ظریف است و به پوست نوزادان آسیب نمی رساند.

شستشوی لباس با تکنولوژی بخارشوی

 ماشین های لباسشویی LG Steam به عنوان پیشرو در فن آوری هوشمند و طراحی شیک ، به سختی روی پارچه های شما کار می کنند. دستگاه های پیشرفته شستشوی بخار با ویژگی های پیشرفته باعث شستشوی کامل تر لباس ها می شود. این لباسشویی ها یکی از بهترین سری لباسشویی های ال جی هستند . برای سفارش و خرید به صفحه خرید ماشین لباسشویی ال جی در سایت تا خرید مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : 

ماشین لباسشویی ال جی و آشنایی با امکاناتش
نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی
لباسشویی سامسونگ و اشنایی با امکاناتش
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .