مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون تومان سال 1395

0 435
زمان مطالعه : 5 دقیقه

تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون تومان و بهترین آنها

لیست قیمت تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون تومان سال 1395 ؛ میزان بودجه ای که هر کسی برای خرید تلویزیون جدید در نظر دارد متفاوت است. این میزان بودجه تاثیر مستقیمی بر روی انتخاب کالا خواهد گذاشت. هر چه میزان مبلغ اختصاص داده شده به محصولی بیشتر باشد، به مراتب امکانات بیشتری را دریافت خواهید کرد و کیفیت امکانات موجود نیز بالاتر خواهد رفت. در مورد تلویزیون هایی که زیر یک و نیم میلیون تومان قیمت دارند، ارائه صفحه نمایشی با اندازه تقریبا کوچک، تصایری با کیفیت مناسب و صدای مطلوب انتظاراتی هستند که می توان از یک تلویزیون داشت. این انتظارات در مورد قیمت های بالاتر بیشتر خواهد شد و لازم  است امکاناتی ویژه به محصول اضافه شود. 1.5 تا 2.5 میلیون تومانی ها با نمایشگر بزرگتر و کیفیت تصویر بالا تر، 2.5 تا 3.5 نمایشگر بزرگتر و امکانات پیشرفته تر و 3.5 تا 4.5 میلیون تومان با قابلیت ها و امکانات جدید عرضه می شوند. با خریداری تلویزیون های 6 تا 8 میلیون تومان که امکانات و ویژگی ها در اوج کیفیتشان قرار می گیرند. اکنون در این پست برخی از ویژگی های فنی و اصلی تلویزیون های در رنج قیمتی دو و نیم تا سه و نیم میلیون تومان را بررسی خواهیم کرد و بهترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

 تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون تومان سال 1395 ،تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY 48R560C Smart LED TV

در دنیای دیجیتالی امروز هر کسی خواهان این است که وسایل هوشمند اطرافش حداکثر بهره را ببرد و تعدادی از آنها را در منزلش داشته باشد. داشتن یک تلویزیون هوشمند و استفاده کردن از امکانات آن برای همه تجربه ای بی نظیر را خلق خواهد کرد . شما نیز با خریداری SONY KDL48R560C و استفاده از آن می توانید از بسیاری از امکانات این تلویزیون ها بهره مند شوید. این تلویزیون 48 اینچی با کیفیت Full HD تصاویر را به نمایش درخواهد آورد. با داشتن SONY KDL48R560C می توانید از دو طریق سیمی و بی سیم به اینترنت متصل شد. با اتصال به اینترنت می توانید به وب گردی بپردازید و فیلم هایی را که دوست دارید ببینید. این تلویزیون دارای دو پورت USB جهت اتصال وسایل دیگر به تلویزیون و پخش فیلم های آنها، بر روی نمایشگر است. با استفاده از WiFi Direct که از امکانات اضافه شده در این محصول است، می توان بدون نیاز به اینترنت به اشتراک گذاری فایل ها پرداخت. SONY KDL48R560C این امکان را فراهم می آورد که افرادی که در محدوده ای خاص از تلویزیون قرار دارند، شبکه ای بی سیم ایجاد نمایند. با استفاده از Photo Sharing Plus می توان 10 نفر به صورت همزمان به تلویزیون متصل شوند و عکس ها و کلیپ های موجود بر روی گوشیشان را بر روی نمایشگر Photo Sharing Plus ، به نمایش در آورند. رزولوشن این محصول بالاست ، اما سونی به آن رضایت نداده و با افزودن Clear Resolution Enhancer بر روی این محصولش ، رزولوشن را تقویت کرده است. زمانی که اجسام و یا افراد با سرعت بالا در تلویزیون حرکت می کنند، امکان دارد تاری در اطراف آنها پدید آید ، اما سازندگان این محصول این اجازه را به تصاویر نداده اند و با تکنولوژی Motionflow XR که به آن افزوده اند، جای بحثی نگذاشته اند. Clear Phase نیز به KDL48R560C افزوده شده است تا صدایی که با قدرت 30 وات ایجا می گردد، بدونه نویز به گوش های بیننده برسد. صدا در این محصول توجه زیادی را به خود دیده، زیرا Bass reflex speaker نیز به امکانات آن افزوده شده است تا صدا با جزئیات و کیفیت هر چه بیشتر تولید گردد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر ال ای دی با کیفیت فول اچ دی
  • سرعت رفرش تصاویر 100Hz
  • دارای امکانات Screen Mirroring ،WiFi Direct  و  Photo Sharing Plus
  • دارای درگاه های ورودی HDMI و USB

تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون

تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی Sony Full HD Android TV 50W800C

50W800C-19شرکت سونی در تولید اسمارت تی وی ها سنگ تمام گذاشته و در این حوزه تنوع محصول بالایی دارد. این تنوع محصولات باعث شده در رنج های قیمت متفاوت محصولات متفاوتی ، که امکانات خاص خود را دارند، داشته باشد. کاربران اگر بخواهند از محصولات سونی یکی را برگزینند، بدون شک دچار سردرگمی خواهند شد. البته هر کدام از محصولات سونی کیفیت مخصوص به خود را دارند و این کیفیت بالاست. در میان آنها می توان مدل Sony KDL-50W800C را دست چین کرد. زیراعلاوه بر اینکه در رنج قیمتی مورد بررسی ما قرار می گیرد، دارای کیفیت بالایی نیز هست. ظاهر شیک و مجلسی این محصول قبل از تمام ویژگی هایش به چشم می آید. Sony KDL-50W800C در رنگ های متنوع تولید شده است، که بر زیباییش می افزایند و این ویژگی را قابل لمس تر می کنند. تصاویر با کیفیت فول اچ دی بر روی نمایشگر این محصول قرار می گیرند . کیفیت آنها بالاست و جزئیات به زیبایی قابل مشاهده است. بخشی از این زیبایی را X-Reality Pro خلق کرده است و رنگ ها و تصاویر با نزدیکی بیشتر به واقعیت پدید می آورد. قابلیت پخش سه بعدی اکتیو باعث می شود تصاویر سه بعدی با کیفیت بالایی به نمایش درآیند وچشمان بیننده را اسیر خود کنند. استفاده از سیستم عامل مشهور اندروید بر روی KDL-50W800C ، کار کردن با آن را برای اکثر کاربران راحت تر کرده است. دسترسی به منو ها و امکانات نرم افزاری با وجود این سیستم عامل راحت تر گردیده است. پورت های تعبیه شده بر روی این محصول، به کاربران این امکان را می دهد که هر چه را که می خواهند به آن متصل نمایند و فیلم های ذخیره شده بر روی آنها را به تماشا بنشینند.

مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت تصویر فل اچ دی
  • نمایشگر 3D
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • بلندگوهای دوگانه با قدرت 20 وات

 

تلویزیون فول اچ دی منحنی سامسونگ SAMSUNG Curved LED Smart TV 55J6300

با توجه به سلیقه مصرف کنندگان اشاره به تلویزیون های منحنی نیز خالی از لطف نیست. مدل 55J6300 تولید شده در شرکت سامسونگ از این دست تلویزیون هاست. ظاهر و طراحی زیبا این محصول علاقمندان به خرید این تلویزیون ها را ، نسبت به خرید آنها ترغیب می کند. این تلویزیون هوشمند با رزولوشن بالا و کیفیت Full HD تصاویر را به نمایش در خواهد آورد. با وجود اینکه این مدل از آخرین نسل از کیفیت تصاویر برخوردار نیست، اما در مقایسه میان رده ها کیفیت تصویر مناسبی دارد. سیستم عامل تایزن ، مخصوص شرکت تایزن است و این کمپانی می خواهد آن را برای تمامی گجت هایش به کار گیرد. این سیستم عامل را برای این محصولش استفاده کرده است و کاربران می توانند از امکانات 55J6300 استفاده کنند. پردازنده 4 هسته ای این محصول قدرت و سرعت بالایی را به این مدل بخشیده اند. کاربران به دو صورت سیمی و بی سیم می توانند به اینترنت متصل شوند. اگر می خواهید وسایل موجود در خانه را از قبیل دستگاههای سی دی ، فلش، هارد اکسترنال و … را به تلویزیونتان متصل کنید، حتی اگر تعدادشان نیز زیاد باشد هیچ مشکلی نخواهید داشت. زیرا دارای 4 پورت HDMI و سه کابل USB می باشد. دو اسپیکر موجود بر روی SAMSUNG Curved LED TV 55J6300 صدا را با شدت 20 وات پخش خواهند کرد. وجود امکاناتی همچون Eco Sensor باعث می شوند این محصول سامسونگ که دارای مصرف انرژی A+ نیز است، مصرف بسیار پایینی را در انرژی داشته باشد، حتی اگر نور پس زمینه نیز در بالاترین و روشن ترین حالتش باشد، هزینه ها تغییر چندانی نخواهد کرد و باز هم پایین خواهد بود. لیست قیمت تلویزیون 2.5 تا 3.5 میلیون تومان سال 1395 در مقایسه با کیفیتی که ارائه می دهد بسیار مناسب است.
تلویزیون فول اچ دی منحنی سامسونگ SAMS

مشخصات فنی کلیدی 

  • نمایشگر LED با کیفیت Full HD
  • شدت خروجی صدا با توان 20 وات
  • وصل به اینترنت به صورت وای فای
  • CPU 4 هسته ای
  • گیرنده ی  DVB-T2 / C جهت دریافت شبکه های دیجیتال
  • مجهز به کابل های HDMI و USB
« حتما بخوانید  فعال کردن گیرنده دیجیتال تلویزیون سامسونگ آموزش تنظیم ماهواره
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .