مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین تلویزیون سونی سال 1395 ؛ راهنمای انتخاب و خرید

0 56
زمان مطالعه : 6 دقیقه

معرفی بهترین تلویزیون سونی سال 1395 ؛ راهنمای انتخاب و خرید

معرفی بهترین تلویزیون سونی سال 1395 ؛ راهنمای انتخاب و خرید ؛ تلویزیون نیازی اساسی هر خانه است و در هر خانه ای بیشتر از هر چیز دیگری به ان توجه می شود. دلیل انتخاب بهترین تلویزیون بسیار متنوع است مثلا برخی از افراد به طراحی بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت می دهند یا به کیفیت و موارد دیگر. تولید کننده گان زیادی در زمینه ی تولید تلویزیون فعالیت می کنند و جزء بهترین ها هستند سونی هم از جمله ی شرکت هایی است که از زمان به وجود امدنش در تولید تلویزیون بسیار موفق بوده و همیشه مدرن ترین ها را با کیفیت و ظاهر عالی تولید کرده است.

شاید دلیل این موفقیت سابقه ی کار زیاد، وجود طراحان باهوش یا هر چیز دیگری باشد. شاید دلیل انتخاب برند سونی برای شما وجود خاطره های زیبا، برندی شناخته شده و موارد دیگری است. ما در این جا می خواهیم بهترین تلویزیون های سونی که از کیفیت و ظاهر عالی برخوردارند در عین حال دارای قیمت مناسبی نیز هستند را به شما معرفی کنیم.

«تلویزیون های سونی» تلویزیون 65X7500D

سونی همان نام اشنایی که همه ان را می شناسیم و در جهان شناخته شده است. شرکتی که بهترین ها را روانه ی بازار میکند و همیشه رضایت کامل مشتریان را به دست اورده است. این بار هم سونی سال 2016 در نمایشگاه بین المللی CES که برگزار شد با دست پر امد و حضور خود را در دنیای تکنولوژی پررنگ تر کرد. در این نمایشگاه سونی یکی از بهترین دستاوردهایش تلویزیون 65X7500D را پرده برداری کرد. این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت را دارد که به وسیله ی ان می توانید بهترین لحضات زندگی تان را در وب بگذرانید و به دیدن عکس، فیلم، بازی، موشیقی یا هر چیز دیگری که به ان علاقه دارید بپردازید.

هم چنین می توانید تمامی داده های مورد نظرتان را با هر کسی که دوست داشته باشید به اشتراک بگذارید و به تمامی برنامه های اندرویدی دسترسی داشته باشید. طراحان سونی در این تلویزیون چهار پورت HDMI، اترنت (LAN)، سه درگاه ورودی USB، یک درگاه خروجی صدا طراحی کرده اند. با استفاده از دو بلنگوی 10 واتی کیفیت صدای مناسبی پخش می شود. قدرت نور دهی بسار عالی یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است به طوری که تصاویر در روشن ترین مکان ها هم به خوبی دیده می شوندعلاوه بر قابلیت های منحصر به فردی که دارد دارای طراحی بسیار شیک و زیبا با ضخامت بسیار کم است.

هم چنین یک پایه فلزی بسیار شیکی دارد که از دور خود را به نمایش می گذارد. سونی در این مدل سیستم عامل android  با رابط کاربی بسیار اسان را طراحی کرده که سرعت عالی به ان بخشیده است. می توان گفت که این تلویزیون یکی از عالی ترین تلویزیون های هوشمند سال 2016 است.

     مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 65 اینچی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • مجهز به سه درگاه ورودی USB
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • برخورداری از گیرنده ی دیجیتال DVB-T2

تلویزیون هوشمند 65 اینچ سونی KD-65X7500D

معرفی بهترین تلویزیون سونی : تلویزیون هوشمند SONY 48R560C

دنیای تکنولوژی پر از تولید کننده است که با تولید محصولات عالی به رقابت می پردازند و هر روز سعی در تولید بهتر محصولاتشان می کنند. سونی هم از جمله این شرکت ها است که با تولیدات عالی اش بخش بزرگی از دنیای تکنولوژی را تسخیر کرده است. در سال 2015 سونی یکی دیگر از محصولات فوق العاده اش تلویزیون هوشمند SONY 48R560C را معرفی و روانه ی بازار کرد. این تلویزیون دارای قابلیت های جدید و به روز می باشد. شما می توانید از طریق پورت ETHERNET  به وسیله ی کابل مخصوص به اینترنت وصل شوید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید یا در وب بگردید و به دیدن موضوعات مورد علاقه تان بپردازید.

این تلویزیون از طراحی بسیار شیک و زیبا برخوردار است که گزینه ی بسیار مناسبی برای منزل شما خواهد بود. هم چنین دارای صفحه نمایش تخت 48 اینچ با ضخامت بسیار کمی است که بهترین تصاویر را با کیفیت Full HD و میزان نوردهی عالی برای شما به نمایش می گذارد. وجود دو درگاه ورودی یو اس بی USB، خروجی صوتی 30 وات از دیگر قابلیت های این تلویزیون است. با این کیفیت عالی صدا، شما می توانید از دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی یا هر چیز دیگری با این میزان صدا ی فوق العاده لذت ببرید.

 

    مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 48 اینچی
  • قابلیت اسکن کردن تصاویر 100 هرتز
  • میزان خروج صدا8W+8W+14W
  • قابلیت اتصال به اینترنت وای فای
  • برخورداری از دو پورت USB ،  HDMI  و یک پورت اترنت

 

اگر هم این میزان صدا پاسگوی شما نبود می توانید با استفاده از اسپیکر های جانبی ای که تلویزیون همراه دارد میزان صدا را چندین برابر افزایش دهید. هر چند از قابلیت های این تلویزیون بگوییم باز هم کم است یکی دیگر از ویژی گی هایی که ان را متمایز کرده این است که شما می توانید با عده ای دیگر برای خودتان شبکه ای ایجاد کنید و با استفاده از ان شبکه با هم به انجام دادن بازی، نگاه کردن فیلم،عکس و موارد دیگر بپردازید و بهترین اوقات را با دوستانتان سپری کنید. اگر این تلویزیون همان چیزی باشد که شما می خواهید نگران نیاشید می توانید ان را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

« حتما بخوانید  تبدیل تلویزیون معمولی به هوشمند با Xbox SmartGlass

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی SONY 48R56

تلویزیون هوشمند سونی Sony 55X9000C

تمامی افراد دوست دارند که تلویزیونی را خریداری کنند که از قابلیت های عالی و طراحی بسیار زیبا برخوردار باشد. سونی برندی است که این سال های اخیر علاوه بر کیفیت به ظاهر هم توجه بسیار زیادی می کند به طوری که تمامی تلویزیون هایش را کمر باریک تولید می کند که با زیبایی فوق العاده شان از دور خود را به رخ می کشند. سونی در سال 2015 دوباره با تولید تلویزیون هوشمند سونی 55X9000C وجود خود را به حد نساء رساند. این تلویزیون در اندازه های 50، 55، 65، 75 اینچی برای هر سلیقه ای تولید شده است.

ضخامت بسیار کم 4.9 اینچی، این مدل را در رتبه ی اول جهان به عنوان باریک ترین تلویزیون ها قرار داده است و ان را بسیار خواستنی کرده. هم چنین قدرت نور دهی و رنگ بندی بسیار عالی دارد. به طوری که تا به حال هیچ تلویزیونی به خود ندیده است. این مدل از سیستم عامل اندروید 5.0 «Android 5.0» پشتیبانی می کند. که سرعت عالی به ان بخشیده و شما می توانید به هر برنامه ی اندرویدی دسترسی داشته باشید. از طریق این تلویزیون میتوانید به اینترنت وصل شوید و داده هایتان را به اشتراک بگذارید یا در صفحه ی وب بگردید. و مطالب مورد نظرتان را تماشا کنید یا به فروشگاه های انلاین از طریق Google Cast سر یزنید.

وجود اسپیکر های 30 واتی سبب شده است که صدا با کیفیت عالی پخش شود به طوری که احساس کنید در سینما نشسته اید. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده ی این تلویزیون طراحی فناوری سه بعدی است که این امکان را فراهم می کند به دیدن فیلم یا سایر موارد در فضای سه بعدی بپردازید.

    مشخصات فنی کلیدی

  • دارای ضخامت بسیار کم 4.9 اینچی
  • پشیبانی از سیستم عامل اندروید
  • پشتیبانی از فناوری سه بعدی
  • دارای بلندگوی 30 وات
  • دارای نمایشگر تخت بدون لبه

55X9000C

معرفی بهترین تلویزیون سونی : تلویزیون اندرویدی فول اچ دی سونی Sony Full HD Android TV 50W800C

کیفیت از جمله مواردی است که برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. تمامی افراد دنبال برندی با کیفیت بالا هستند. سونی از جمله شرکت هایی است که از نظر کیفیت حرف اول را می زند . و با تولید محصولات عالی اش هر روز به طرفدارانش افزوده می شود. این شرکت دست به تولید هر محصولی که بزند عالی از اب در می اید و همیشه بهترین ها را تولید می کند. در سال 2015 سونی با تولید تلویزیون هوشمند فول اچ دی Sony Full HD Android TV 50W800C بار دیگر در صحنه ی تکنولوژی درخشید.

این مدل هم مانند سایر مدل های دیگر قابلیت اتصال به اینترنت را دارد . شما می توانید با استفاده از ان عکس هایی را که گرفته اید، یا فیلم مورد علاقه تان و هر چیز دیگری را با دوستان و اشنایانتنان به اشتراک بگذارید. یا به دیدن مطالب دیگر در صفحه ی وب بپردازید و اوقات خوبی را سپری کنید. این تلویزیون دارای قاب مشکی ای است که زیبایی خاصی به ان بخشیده. هم چنین دارای نمایش گر 50 اینچی است که تصاویر را با کیفیت فول اچ دی به بهترین شیوه ی ممکن نمایش می دهد. شما می توانید با استفاده از این مدل بهترین تصاویر سه بعدی را ببینید و از نگاه کردن به فیلم، عکس و هر چیز دیگر سه بعدی لذت ببرید.

این مدل هم از سیستم عامل اندروید پشیبانی می کند و با استفاده از رابط کاربری بسیار اسانی که دارد می توانید تمامی دستوالعمل ها را بدانید و ان ها را اجرا کنید. وجود چهار درگاه HDMI، دو درگاه یو اس بی USB، رابط کامپوزیت و کامپوننت از دیگر قابلیت های این مدل محسوب می شود. این تلویزیون از دو بلند گوی 10 واتی بسیار عالی برخوردارند که صدا را با کیفیتی عالی پخش می کند.

     مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش 50 اینچی
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • قابلیت دیدن تصاویر سه بعدی
  • برخورداری از گیرنده ی دیجیتال
  • دارای چهار پورت HDMI
  • دارای دو درگاه USB

50W800C


راهنمای خرید تلویزیون ؛ نکات مهم در هنگام خرید تلویزیون TV

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .