مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین تلویزیون ال جی سال 1395 ؛ ویژگی ها و مشخصات

0 186
زمان مطالعه : 12 دقیقه

معرفی بهترین تلویزیون ال جی سال 1395 ؛ ویژگی ها و مشخصات

معرفی بهترین تلویزیون الجی سال 1395 ؛ ویژگی ها و مشخصات ؛ برندهای زیادی در حال ساخت تلویزیون هستند. هر کدام ویژگی ها و امکاناتی را به انها می افزایند. کمپانی های تولید کننده خود نیز سری های مختلف را تولید می کنند. این سری ها خود امکانات خاصی دارند که در سایر دسته ها موجود نیست. انگار که خودشان هم با یکدیگر رقابت می کنند. این استراتژی شرکت هاست تا موفقیت شان را تضمین کنند. شرکت ال جی محصولات خاص و بی نظیری دارد که در این میان آنها تلویزیون های این شرکت نیز موجودند. مارک تلویزیون ال جی از برندهای خوش فروش است که به دلیل کیفیتی که دارد همه به سوی آن مجذوب شده اند .تلویزیون ال جی سری های مختلفی دارند که هر کدام کیفیت و کارایی خوبی دارد .

تلویزیون های پایین رده امکانات به نسبت کمتری دارند و کیفیت پایین تر است ، اما هر چه که به طرف بالا تر و بالا رده ها حرکت می کنیم امکانات نیز بیشتر می شود و بر کیفیت امکانات موجود نیز اضافه خواهد شد. سیستم عامل Web os به کار رفته در این تلویزیون ها خاص این شرکت است و امکانات خاصی را برای دارندگان این محصولات فراهم می آورد. در ادامه این پست تا خرید  به معرفی محصولات این شرکت از قبیل پایین رده و بالارده می پردازیم تا شما کاربران گرامی با توجه به نیاز و بودجه ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته اید، انتخاب کنید.

 

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG FULL HD TV 42LF551

تلویزیون های شرکت ال جی همانند سایر محصولات تولید شده در این کمپانی کیفیت بالا و قابل توجهی دارند . با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارند قیمت گذاری می شوند. با وجود اینکه کیفیت تلویزیون ال جی ثابت شده است ، اما منطقی است اگر قیمت های پایین تر کیفیت قابل قبول و قیمت های بالاتر کیفیت بی نظیر را برای استفاده کننده مهیا نمایند. LG FULL HD TV 42LF551 از مدل های با قیمت پایین ال جی است، که با توجه به قیمتش کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد.

ال جی در این نسخه از تلویزیون هایش تنها تغییراتی در LB551 داده است و به بازار عرضه کرده است. البته ایجاد تغییرات در تمامی برندها اتفاق می افتد و این امری عادی است. تغییرات ایجاد شده مثبتند و بر کیفیت محصول می افزایند. این مدلی 42 اینچی تصاویر را با کیفیت 1920×1080 به نمایش می گذارد، که کیفیت قابل قبولی با توجه به اندازه نمایشگر این محصول است. موتور پردازش Triple XD Engine مسئولیت خلق تصاویر را برعهده دارد. در 42LF551 دو بلندگوی 10 وات تعبیه شده است که صدا را با کیفیت بالا به گوش کاربران خواهند رساند.

این محصول بسیار باریک است و تنها 56.2 میلیمتر ضخامت دارد. اگر می خواهید تصاویر با فرمت های مختلف پخش کنید ، 42LF551 انتخاب مناسبی است. سرعت فرمت تصاویر 100 هرتز است، با این سرعت می توان تصویر با سرعت بالا نیز مشاهده کنید و هیچ تاثیری در تصویر ایجاد نخواهد شد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر با رزولوشن 1080×1920
  • موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
  • مجهز به دو بلندگو با قدرت خروجی 10W
  • رفرش تصویر 100HZ
  • پشتیبانی از فرمت ها متنوع

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG F

معرفی بهترین تلویزیون ال جی : تلویزیون ال ای دی ال جی 32LF550V

تنوع محصولات و تلویزیون های ال جی آنچنان بالاست که در تمامی کیفیت ها و قیمت ها می توان چند مدل را یافت. برای کسانی که می خواهند مدلی از محصولات ال جی را داشته باشند که کیفیت به نسبت مناسب و قیمت تقریبا پایینی داشته باشد، گزینه هایی برای انتخاب یافت می شود. یکی از این مدل های موجود با این شرایط LG 32LF550V می باشد. LG 32LF550V با قیافه ی جمع و جور خود ، خواسته شما را از داشتن تلویزیون باکیفیت برآورد می کند.  

این تلویزیون 32 اینچی تصاویر را با رزولوشن 1366 × 768 به نمایش در خواهد آورد. عیبی که به این محصول وارد است ، سرعت پایین پاسخ و رفرش تصویر است، که برابر با 60می باشد. این باعث می شود تصاویر با سرعت بالا، در هنگام به نمایش در آمدن کمی از کیفیتشان کاسته شود. با بهره گیری از امکان پاک سازی صدا ، صدا را با نزدیک ترین تن به صدای واقعی ایجاد می کند. برای اینکه قادر به اتصال لوازم جانبی بیشتری به تلویزیون باشیم ، لازم است تلویزیون دارای پورت هایی برای این منظور باشد.

پورت‌های USB و HDMI این امکان را برای کاربران ایجاد خواهد کرد. ویژگی اضافه شده در این مدل ، بازی هایی است که به طور پیشفرض بر روی آن قرار گرفته اند . با این بازی ها کاربران می توانند اوقات فراغت دلچسپ تری را با خانواده سپری کنند. حسگر تعبیه شده در LG 32LF550V امکان صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند. پنل IPS به کار رفته در این مدل ، زاویه دید بیشتری را برای بینندگان فراهم خواهد کرد.

تلویزیون ال ای دی ال جی LG 32LF550V

مشخصات فنی کلیدی

  • صفحه نمایش ال ای دی با رزولوشن 1366 × 768
  • برخورداری از گیرنده های دیجیتالی DVB-T2 و DVB-S
  • پورت های ورودی USB و HDMI
  • سرعت رفرش 60 هرتز
  • قابلیت صرفه جویی در انرژی
  • خروجی صدا برابر 10 ولت

تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 32LF510B

در زمان انتخاب تلویزیون های میان رده، انتظار این نیست که کیفیت همه چیز در حد عالی باشد. بلکه تنها کافیست ویژگی هایی کیفیت عالی داشته باشند و سایر ویژگی ها کیفیتی به نسبت پایین تر و مطلوب را دارا باشند. اگر از افرادی هستید که می خواهید صاحب تلویزیونی باشید که کیفیت تصویر و صدای بالایی را ارائه دهد، LG 32lf510B از گزینه های موجود است. موتور پردازش تصویر Triple XD مسئول خلق تصاویر است، Triple XD در خلق تصاویر با کیفیت موفق بوده است.

تصاویر با کیفیت 1366×768 بر روی این LED به نمایش در خواهند آمد. LG 32lf510B به صورت هوشمند انرژی را ذخیره سازی می کند . LG 32lf510B با دارا بودن گیرنده دیجیتال DVB-T/C ، این امکان را برای کاربران می دهد که بدون داشتن گیرنده ی دیجیتال به صورت جداگانه، شبکه های دیجیتال را دریافت نمایند. برای اتصال سایر وسایل به این محصول نیز فکر شده است و استفاده کنندگان می توانند از طریق دو پورت HDMI و USB آنها را به تلویزیون متصل کنند.

خرده ای که می توان به این محصول گرفت ضخامت نسبتا بالای این محصول است. که ضخامت آن برابر 71 میلیمتر می باشد. با این رنج قیمت ، LG 32lf510B از گزینه های جمع و جور و مناسب است.

مشخصات فنی کلیدی

  • رزولوشن تصویر 1366×768
  • موتور Triple XD جهت پردازش تصویر
  • گیرنده ی DVB-T/C  جهت دریافت کانال های دیجیتال
  • شدت صدای 100W
  • مجهز به ورودی های HDMI و USB

معرفی بهترین تلویزیون ال جی

معرفی بهترین تلویزیون ال جی : تلویزیون ال‌ای‌دی ال جی LG LED TV 43LH590V

به ترتیب هر چه به قیمت های بالا تر محصولات ال جی می رویم ، کیفیت امکانات موجود بالاتر رفته و امکانات جدیدی نیز به آنها افزوده می شود. سال گذشته نیز شرکت ال جی به مانند همیشه نوآوری هایی را به محصولاتش راه داده و آنها را قوی تر و کاربر پسندتر نموده است. سری LH که در سال 2016 توسط ال جی معرفی شد ، امکاناتی جدید را در خود جای داد. این سری با 4 عضو معرفی شد . یکی از اعضای این مجموعه LG LED TV 43LH590V است . از ویژگی های بارزی که می توان در تمامی محصولات این سری، مخصوصا LG LED TV 43LH590V یافت، HD بودن می باشد.

با نگاهی موشکافانه تر ویژگی ها در مدل های مختلف نمایان تر می شود. سرعت رفرش تصاویر برابر 450 هرتز می باشد، این باعث می شود که بیننده در دیدن تصاویر با سرعت بالا نیز ، شاهد افت کیفیت و ایجاد تاری نباشد و با چشمان آسوده به دیدن سایر منظره ها بپردازد. این تلویزیون 43 اینچی تصاویر را با کیفیت FULL HD به نمایش در خواهد آورد. این باعث می شود که بتوان بازی های جدید و قدرتمند دیدئویی ، فیلم‌های BluRay  و مولتی‌مدیا HD را به نمایش درآورد. استفاده از فناوری صدای Clear Voice III و Virtual surround Plus ، کیفیت صدای قابل قبولی را ایجاد خواهد کرد.

استفاده از سیستم عامل webOS 3.0  که جدیدترین نسل از سیستم عامل ها در شرکت ال جی است ، به ویژگی ها مثبت این اسمارت تی وی می افزاید. پورتهای ارتباطی USB و HDMI در این تلویزیون تعبیه شده اند تا بتوان با دستگاههای دیگر ارتباط برقرار کند.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED با رزولوشن 1080×1920
  • موتور پردازش Triple XD Engine جهت ایجاد تصویر
  • سیستم عامل webOS 3.0
  • قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت
  • مجهز به گیرنده دیجیتال

 

تلویزیون ال ای دی ال جی LG 43LH590

تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV 42LF580V

شرکت ال جی خود را متعهد به کاربران و استفاده کنندگان از محصولاتش می داند. با نگاهی به تفاوت محصولات در رنج های مختلف کیفیت و قیمت به خوبی می توان این مساله را درک کرد. از دیگر مدل هایی که در ال جی تولید شده اند، گروه LF می باشد. این دسته نیز با کیفیت ها و سایزهای متفاوت معرفی شده اند. البته رنج قیمتی آنها کمی بالا تری می رود. اما به جرات می توان گفیت در مورد LG LED TV 42LF580V ، قیمتی که محصول دارد در مقابل کیفیتی که ارائه می دهد پایین تر است. تصاویر در این تلویزیون 42 اینچی با کیفیت FULL HD به نمایش درمی آیند. تلویزیون ال جی 42LF580V یکی از بهترین مدل های تلویزیون ال جی می باشد . سرعت 400 هرتز برای نوسازی تصویر، دیدن مسابقات پر سرعت و هیجان انگیز را، هیجان انگیز تر می کند و اجازه نمی دهد در بالا ترین سرعت ها هم به کیفیت تصاویر ضربه ای وارد آید. دارا بودن گیرنده های دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 و DVB-T امکان دریافت کلیه کانال ها را فرهم می کند. با در اختیار داشتن 42 LF580V می توانید به وای فای متصل شوید و از اینترنت برای گشت و گذار در فضای مجازی و آنچه که دوست دارید بهره ببرید. از امکاناتی که با این ویژگی معنا می یابند DLNA و میراکست است، که باعث می شوند از سایر لوازم هوشمندتان با تلویزیون اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

توان صوتی 20 وات نیز امکانات دیگری را به 42LF580V افزوده است ، که بر کیفیت صدا تاثیر می گذارند. فناوری های Direct LED و IPS باعث می شوند فضای دید، وسعت قابل توجهی داشته باشد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر LED با کیفیت فول اچ دی
  • قابلیت اتصال به شبکه Wi-Fi
  • توان صدای 20 وات
  • مجهز به گیرنده های دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 و DVB-T
  • دارای سیستتم عامل Net cast os

تلویزیون هوشمند ال جی LG LED TV 42LF580V

تلویزیون ال ای دی ال جی LG FULL HD LED TV 49LF540T

تلویزیون های شرکت ال جی در مدل های مختلف تولید و روانه بازار می شوند. این تنوع هم در سری ساخت قابل مشاهده است و هم در سایزهای مختلف آن. در میان سری های مختلف آن، کیفیت نسل LF ثابت شده است. اگر قصد خرید تلویزیونی 49 اینچی را دارید ، پیشنهاد ما به شما LG 49LF540T می باشد. این مدل با کیفیت FULL HD تصاویر را پخش خواهد کرد. دو پورت HDMI و USB به شما در اتصال سایر وسایل منزلتان کمک خواهد کرد.

با وجود داشتن امکاناتی از قبیل ورودی RF ، گیرنده دیجیتال DVB-T2 ، موتور پردازش سه گانه تصویر Triple XD Engine و … می توان گفت قیمت پایین تر از کیفیت قرار گرفته است، قیمت این محصول در مقابل امکانات و کیفیتی که ارائه می دهد پایین است. توان صوتی 10 وات ، صدای مناسبی را پخش خواهد کرد ، اما تلویزیونی با امکانات تا این حد می توانست با توان صوتی بالاتری ارائه شود. سرعت رفرش در LG 49LF540T برابر 300 هرتز است ، از این رو کاربران می توانند مسابقات ورزشی و تصاویر با سرعت بالا را به تماشا بنشینند، بدون اینکه شاهد پایین آمدن کیفیت تصاویر باشند.

اگر از دسته افرادی هستید که دوست دارید تلویزیون دائما روشن باشد، اما به دلیل مصرف زیاد انرژی توسط آن این کار را انجام نمی دهید، با خریداری این محصول کمتر نگران این قضیه باشید. زیرا LG 49LF540T دارای امکان بهینه سازی مصرف انرژی است. خورده ای که می توان به این محصول ال جی گرفت عدم امکان اتصال به صورت Wi-Fi است. البته اگر احساس می کنید به این امکان نیازی ندارید، چشم پوشی از آن به خاطر ویژگی های مثبت دیگری که ارائه می دهد، خالی از لطف نیست.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر ال ای دی با رزولوشن 1920×1080
  • قدرت صدای 10 وات
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • سرعت رفرش 300 هرتز
  • صرفه جویی در مصرف انرژی

49LX341

معرفی بهترین تلویزیون ال جی : تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 49LF6200

به نسبت پزیرایی که دارید و ابعاد آن، نیاز سنجی اینکه تلویزیونی با چه ابعاد نیاز دارید ، مهم و ضروری است. برای خانه جمع و جوری که دارید، انتخاب یک تلویزیون 49 اینچی می تواند انتخاب مناسبی باشد. ال جی در این سایز تلویزیون های زیادی را تولید و روانه بازار کرده است. در میان این تنوع محصولات انتخاب سخت تر خواهد شد. LF6200 LG49 از گزینه های موجود است. که اگر انتخاب گردد زیبایی و کیفیت را به همراه میهمان خانه هایتان خواهد کرد. طراحی ظاهری این محصول ال جی را می توان بی عیب دانست.  تصاویر بر روی این نمایشگر 49 اینچی با کیفیت FULL HD به نمایش در می آیند.

این میزان کیفیت وقتی با امکان سه بعدی بودن ادغام می شود، رضایت کاربران را به دنبال خواهد آورد. پردازشگر تصویر Triple XD Engine مسئولیت خلق تصاویر را برعهده دارد و در این کار موفق عمل کرده است. قدرت صوتی 20 وات ، صدا را با کیفیت و قدرت مناسب به گوش خواهد رساند. این محصول ال جی نیز همانند سایر محصولات آن پورت های HDMI و USB دارد و این امکان را فراهم می آورد وسایل منزلتان را به آن متصل کنید و به تماشای فیلم های مورد علاقیتان بپردازید، این فیلم ها اگر سه بعدی باشند که بی نظیر است.

 

« حتما بخوانید  تلویزیون اندروید شیائومی قیمت خرید ⭐️

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر با کیفیت FULL HD
  • قابلیت پخش سه بعدی
  • توان صدای 20 وات
  • مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T
  • موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • سرعت رفرش 60hz

 

با وجود LF6200 LG49 نیازی به خریداری گیرنده دیجیتال ندارید، بلکه گیرنده دیجیتال DVB-T کانال های تلویزیونی را برای شما دریافت خواهد کرد. درهر گوشه ای از اتاق که دوست دارید بنشینید، زیرا دشتن پنل IPS مشکل زاویه دید را در این مدل ریشه کن کرده است. با داشتن امکان صرفه جویی در انرژی به صورت هوشمند، انرژی کمتری در حالت کار این محصول مصرف خواهد شد. سرعت رفرش در این محصول 60 هرتز می باشد و تصاویر با سرعت متوسط در آن با عدم پایین آمدن کیفیت به نمایش در می آیند، اما اگر سرعت بالاتر رود کمی از کیفیت کاسته خواهد شد. ضخامت LF6200 LG49 نیز کمی بالاست.

معرفی بهترین تلویزیون ال جی

تلویزیون ال ای دی ال جی LG LED TV 49LX341

49LX341
تلویزیون های 49 اینچی که با کیفیت FULL HD تصاویر را به نمایش درمی آورند، طرفداران زیادی را جذب خود کرده اند. در واقع می توان گفت این مدل از تلویزیون ها تصاویر را در زیبا ترین شکل شان به نمایش در خواهند آورد. زیرا تراکم پیکسل در آنها مناسب ترین حالت خود را دارد. مدل LX341 LG49 نیز از این قاعده مستثنی نیست ، از این رو برای افرادی که از طرفداران تلویزیون های 49 اینچی هستند، گزینه مناسبی برای خرید آنهاست. این محصول در سال 2015 روانه بازارها شد و طرفداران زیادی را به سبب کیفیت بالایش جذب خود کرد.

توان خروجی 20 وات به برتری های این محصول می افزاید. موتور تصویر به کار رفته در ساخت این محصول XD Triple تصاویر فوق العاده ای را خلق خواهد کرد. با داشتن این تلویزیون مشکلی در دریافت کانال های تلویزیونی نخواهید داشت ، زیرا گیرنده های دیجیتال DVB-T2 / C / S2 مسئولیت این کار را برعهده گرفته اند. طراحی ظاهری این محصول بسیار زیباست ، اما برخی از کاربران به ضخامت بالای این محصول خورده می گیرند.

ال جی در اکثر تلویزیون هایش ثابت کرده که طرفداری بزرگ برای محیط زیست است. دارا بودن قابلیت صرفه جویی هوشمند صحه ای براین ادعاست. سرعت رفرش تصاویر 60 هرتز است که برای تصاویر با سرعت مطلوب و به نسبت زیاد مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر ال ای دی با رزولوشن 1920×1080
  • سرعت رفرش 60hz
  • شدت صوتی 20 وات
  • گیرنده دیجیتال DVB-T2 / C / S2
  • دارای پورت های HDMI و USB
  • موتور پردازش تصویر XD Triple

 

تلویزیون منحنی سه بعدی LG SMART TV OLED 3D 55EC930T

یکی از تلوزیون هایی که لازم است در متن ” معرفی بهترین تلویزیون ال جی” باید معرفی شود؛ مدل 55ec930t است. با وجود اینکه دو عنصر صوت و تصویر است که کار اصلی تلویزیون ها می باشد ، اما در اکثر این محصولات امکانات و ویژگی هایی قرار می گیرد که کاربران نمی توانند در برابر آنها مقاومت کند و به آنها دل نبازد. در مدل 55EC930T با طراحی متفاوت از سایر مدل هایی که تا کنون در این پست وجود داشته اند ، روانه بازار گردیده است. طراحی منحنی این مدل زیبایی خاصی به آن بخشیده و آن را متفاوت از سایرین ساخته است. ضخامت این مدل آنچنان پایین است که انگار هیچ وسیله ی جانبی ای در آن وجود ندارد. و تنها صفحه نمایش گر تمامی امور پردازش تصویر را انجام می دهد. و بر روی نمایشگر به نمایش در خواهد آورد.

فیلم های سه بعدی که توسط 55EC930T پخش می شوند، در اوج کیفیت به نمایش در خواهند آمد. زمانی که تصاویر با کیفیت FULL HD بر روی این نمایشگر 55 اینچی به نمایش در می آیند، می توان اتاق نشیمن را به سینمایی خانگی تعبیر کرد. استفاده از سیستم عامل WebOS در این تلویزیون هوشمند ، کاربران را قادر می سازد به وبگردی بپردازند و از شبکه های اجتماعی بر روی تلویزیونشان استفاده کنند. گیرنده دیجیتال DVB-T تمامی کانال ها رابدونه نیاز به وسیله ای جانبی پخش خواهد کرد.

 

 مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر OLED با رزولوشن 1920×1080
  • اتصال به اینترنت به صورت WiFi
  • پلتفرم Web os
  • قابلیت پخش 3D
  • دارای گیرنده دیجیتال DVB-T
  • مجهز به چهار پورت HDMI و سه USB

 

تکامل یافته وای فای به نام Wi-Di ، اینترنت بی سیم را برای این مدل فراهم خواهد کرد. چهار پورت HDMI و سه USB برای اتصال تمامی وسایل مورد نیاز به تلویزیون کافی هستند. توان خروجی 40 وات صدا بیشترین و با کیفیت ترین توان حال حاضر در میان تلویزیون هاست ، که در 55EC930T نیز گنجانده شده است. حافظه داخلی 3.9 گیگابایت این امکان را فراهم می کند که بدون اتصال کارت حافظه و یا رم به ضبط فیلم ها و یا تصاویر بپردازید. امکان ندارد هدف معرفی بهترین تلویزیون های ال جی باشد ولی مدل 55EC930T در لیست موجود نباشد.

55EC930T


راهنمای خرید تلویزیون ؛ نکات مهم در هنگام خرید تلویزیون TV

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .