مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

انواع بند ساعت مچی و هوشمند و هیبریدی

0 244
زمان مطالعه : 4 دقیقه

متداولترین مواد بند ساعت

انواع بند ساعت مچی و هوشمند و هیبریدی ؛ کدام یک را انتخاب کنیم؟ بندهای ساعت نقش مهمی در ظاهر ساعت دارند. انتخاب دقیق ساعت و ساعت بند بسیار مهم است ، به طوری که ساعت مچی حتی پس از سالها جذاب به نظر می رسد. مواد جنبه اصلی مورد بررسی هنگام انتخاب ساعت مچی با کیفیت است. نگاه کلی و عملکرد نیز از ویژگیهای مهمی است که باید بخاطر بسپارید زیرا رضایت ما را جلب می کند. انواع مختلفی از مواد در ساعت های مچی استفاده می شود. بیایید نگاهی به 9 ماده متداول استفاده شده برای بندها و کیفیت آنها بیندازیم!

بند ساعت چرمی

چرم یکی از با دوام ترین مواد طبیعی است. بنابراین این ماده نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار است بلکه با محیط زیست نیز سازگار است. محصولات ساخته شده از چرم کشسان ، ماندگار و بدون مراقبت هستند. 3 نوع مختلف چرم در بازار وجود دارد :

  • اولین مورد چرم مصنوعی است که چرم واقعی نیست بلکه از یک پایه پلاستیکی ساخته شده است ، به این معنی که خیلی زود از بین می رود. نکته مثبت این است که چرم مصنوعی با برای حیوانات نیز ضرری ندارد.
  • دوم چرم اصل است که بسیار با دوام تر از چرم مصنوعی است و یک انتخاب عالی است زیرا دارای کیفیت نسبتا بالا اما قیمت متوسط ​​است. مقرون به صرفه است و در عین حال بسیار ارزشمندتر به نظر می رسد.
  • و نوع سوم ، چرم دانه ای است. این ماده با کیفیت ترین ، با دوام ترین و محکم ترین نوع چرم است. ظاهری مشابه چرم اصل دارد و تشخیص تفاوت بین این دو ماده دشوار است اما چرم دانه ای بسیار با دوام تر است. در مد ، بند ساعت چرمی همیشه هم سبک معمولی و هم رسمی را تکمیل می کند ، به این معنی که با همه چیز هماهنگ است. بند ها در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند و عرق نمی کند. این ماده کاملی برای استفاده در بندهای ساعت مچی است زیرا تمام خصوصیات لازم را دارد. و مطمئناً چرم هرگز از مد نمی افتد.

 

چرم وگان

چرم گیاهی نیز نامیده می شود و نوع دیگری از چرم است که با سازگار با محیط زیست متفاوت از دیگر سموم و مواد شیمیایی.

نحوه مراقبت از ساعت مچی
نحوه مراقبت از ساعت مچی

باند ساعت چوبی

ساعت های چوبی محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ، در واقع ، این نه تنها چیزی منحصر به فرد بلکه سازگار با محیط زیست است. از چوب نه تنها به عنوان ماده برای ساعت بلکه برای بند ساعت نیز استفاده می شود. ویژگی ها را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف ساخت و شکل داد. قبل از انتخاب ساعت مچی با بند ساعت چوبی ، مهم است که بدانید چه ویژگی هایی در سبک و خواسته های شما مهم است ، زیرا چوب انواع مختلفی از ویژگی ها و مزایا را دارد.

« حتما بخوانید  افزایش صدای گوشی اندرویدی ؛ 3 ترفند تقویت صدا

بند فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ محبوب ترین ماده ای است که در ساعت ها استفاده می شود. نه تنها دوام دارد بلکه از طلا ، تیتانیوم ، نقره و پلاتین نیز قیمت کمتری دارد. فلز فولاد ضد زنگ ماده متداولی است که برای بند ساعت استفاده می شود. فلز به خودی خود یک ماده پایدار و مقاوم است که می تواند برای شنا و غواصی دوام بیاورد. اگرچه بند های فولاد ضد زنگ بادوام هستند ، اما تغییر شکل ظاهری آن ها دشوار است. و از آنجا که این فلز به خودی خود سنگین است ، پوشیدن آن به صورت روزانه ناخوشایند است.

با وجود این واقعیت ، ساعت ها و بندهای فولادی ضد زنگ هنوز مد هستند و از مد نمی افتند. اگرچه فلز هایی مانند فولاد ضد زنگ بیانگر مقاومت است ، اما می توان تسمه های استنلس استیل را متفاوت طراحی کرد ، به این معنی که شما می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب .

کوتاه کردن بند ساعت

بند پلاستیکی

پلاستیک ممکن است اولین انتخاب هنگام تماشای بندهای ساعت مچی نباشد ، اما در واقع ، پلاستیک یکی از بهترین مواد برای بند ساعت مچی است ، به خصوص هنگامی که فصل گرمتر سال فرا می رسد زیرا بندهای پلاستیکی دارای کیفیتی با دوام ، کاربردی ، راحت و مقاوم در برابر آب هستند. بند پلاستیکی بیشتر از بند فلزی جذابیت دارد. همچنین بندهای ساعت پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند و هنگام خیس شدن به سرعت خشک می شوند.

اگر از ساعت بند نایلونی استفاده می کنید ، مطمئن باشید که آب به بندها آسیب نمی رساند. این بندها بسیار سخت هستند و تقریباً در هر شرایطی سالم می مانند. رنگ ها و طرح های متنوعی در دسترس است ، بنابراین می توانید آن را با هر لباس که می خواهید بپوشید ست کنید.

 

انواع بند ساعت مچی و هوشمند و هیبریدی را به تفکیک جنس بدنه و رنگ و پلاستیکی و چوبی و فلزی و چرم بودن برای شما مزیت هایش را توضیح داده ایم .

​ بیشتر بخوانید:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .