مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

پر فروش ترین یخچالهای ساید بای ساید

0 64
زمان مطالعه : 5 دقیقه

پرفروش ترین یخچالها ؛ اگر تصمیم گرفته اید یخچال بخرید ، ولی انتخاب برایتان سخت است و پیش خود می گویید ،  چرا باید این همه پول بی زبان را بابت خرید یخچالی بدهم که از کیفیتش مطمئن نیستم ! به شما پیشنهاد می کنم انتخاب را به ما بسپارید و خرید  را به عهده ی خودتان بگذارید . متخصصین تا خرید بهترین و کاملترین نقد و بررسی ها را برای هر محصولی در اختیار کاربران قرار داده است . وسواس در انتخاب امری عادی و طبیعی است . آن هم انتخاب و خرید یخچال . در قسمت های قبل راهنمای خرید یخچال و نکات مهم در خرید یخچال را مفصل بحث کردیم . حتی یخچالهای بهتر و با کیفیت را در قیمت ها و اندازه های مختلف معرفی کردیم . کسی نمی تواند از تاثیر زیبایی و طراحی ظاهری یخچال چشم پوشی کند . ظاهری شیک و مدرن به همراه کیفیت عالی و امکانات جدید و تکنولوژیهای خاص از ویژگی جدانشدنی یخچالهای سامسونگ است . سامسونگ در طی چند سال اخیر کیفیتی فراتر از انتظار ارائه داده است و با معرفی تکنولوژیهای جدید ، کاربرانش را غافلگیر کرده است . کیفیت عالی به همراه ظاهری شکیل و مدرن ، برند معروف سامسونگ را در ذهن تداعی می کند و از طرف دیگر ال جی با طراحی های خاص و بی نظیری چون طراحی موسوم به «door in door» خاص بودنش را به رخ سایر یخچالها می کشد .و اوج شکوه را با یخچالهای نسل جدید ال جی می توان تجربه کرد . رویدادهای جدید و متفاوت را در آشپرخانه ی خود تجربه کنید .

یخچال ساید بای ساید سامسونگ رنگ ار اس  SAMSUNG  RS22

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS22HZNPN از یخچال های شرکت سامسونگ است . این یخچال با طراحی زیبا و رنگ سفید تولید وعرضه می شود . ظاهر زیبا در کنار کیفیت مطلوب به همراه امکانات متعدد از دیگر امکانات یخچال فریزر RS22HZNPN است . از ویژگی های مهم این یخچال بهره مندی از موتور کمپرسور است ، با استفاده از این موتور نه تنها عمرمفید یخچال دو برابر می شود ، بلکه مصرف انرژی و میزان سر وصدا نیز به شدت کاهش می یابد . به علاوه با بهره مندی از محفظه ی « CoolSelect Zone™» یا با عبارتی دیگر همان یخچال در یخچال ، امکان نگهداری مواد غذایی را با تنظیم دمای دلخواه به کاربر می دهد . قابلیت Twin Cooling System که به سیستم خنک کننده ی دوقلو نیز شهرت دارد . این سیستم با قدرت خنک کنندگی قوی و جریان چندگانه ی هوا ، باعث می شود هوای خنک به تمام قسمتهای یخچال فرستاده شود . بهره گیری از لامپهای LED با توان 30 وات علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و روشنایی کاملی به محفظه ی داخل یخچال و فریزر می دهند. به میزان 10 برابر حرارت کمتری از لامپهای معمولی تولید می کنند . این مدل دارای یخساز خودکار است و بر روی درب آن آبریز  و یخ ریز تعبیه شده است .

یخچال ساید بای ساید سامسونگ رنگ ار اس SAMSUNG RS22

یخچال ساید بای ساید سامسونگ زد 7 باردار SAMSUNG RSH7ZNPN Z7

سامسونگ باز هم با نوآوریهای خاصش یکی دیگر از یخچالهایش را با نام RSH7ZNPN تولید و روانه ی بازار کرد . این یخچال در نگاه اول با طراحی زیبا و رنگ نقره ای جذابش چشم ها را مجذوب خود می کند . اما یخچال سامسونگ زد 7 تنها به خاطر طراحی زیبا و دوست داشتنی اش نیست که به چنین محبوبیتی رسیده است . ظاهر زیبا در کنارعملکرد مطلوب ، مصرف انرژی پایین ، قابلیتها و امکانات مدرن و دوستدار محیط زیست بودن و … از ویژگیهای خاص یخچال RSH7ZNPN است.  سیستم خنک کننده ی دو گانه ، چرخش جریان چندگانه ی هوا ، محفظه ی مستقل CoolSelect و استفاده از لامپهای Led ، وجود آبریز و یخ ریز بر روی درب یخچال و … تمام این موارد و این قابلیتها در کنار هم یخچالی ایده آل را بوجود آورده اند . قطعاً وجود چنین یخچالی هر آشپزخانه ای را مدرن و شکیل جلوه می دهد .

یخچال Z7

پرفروش ترین یخچالها ؛ یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR 30 FOOT RH77

باز هم سامسونگ و باز هم یخچال ساید بای سایدی دیگر . سامسونگ با تولید و ارائه ی یخچال rh77 کاربرانش را غافلگیرکرد . طراحی زیبای این یخچال بواسطه ی طراحی خاص « door in door» ظرفیت نگهداری مواد غذایی را افزایش داده است و همچنین به میزان 22% از میزان مصرف انرژی جلوگیری می کند . هم دسترسی به مواد غذایی را آسانتر می کند و هم اینکه از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. یخچال ساید بای ساید درب روی درب یخچال سامسونگ  rh77 علاوه بر نگهداری مواد غذایی به میزان بیشتر ، طراحی زیبا و خلاقانه ای دارد . جنس بدنه ی این یخچال از فولاد ضد زنگ است  و به راحتی قابل تمیز کردن است . سامسونگ با بهره گیری از موتور کمپرسور اینورتر هم میزان مصرف انرژی و هم میزان سر وصدا را کاهش می دهد . خنک کننده ی دو قلوی « Twin Cooling» یخچال ساید بای ساید سامسونگ هوای داخل یخچال و فریزر را مرطوب و خنک نگه می دارد . صفحه نمایش دیجیتال مدرن با نور پس زمینه از نوع led  به همراه آبریز و یخ ساز اتوماتیک بر روی درب یخچال ، ظاهر یخچال را به مرتب زیباتر جلوه می دهد .

 یخچال ساید بای ساید سامسونگ SAMSUNG REFRIGERATOR 30 FOOT RH77

یخچال ساید بای ساید بنتلی ال جی LG REFRIGERATOR 30FOOT J317

یخچال J317 از یخچالهای ساید بای ساید شرکت ال جی است که علاوه برزیبایی و عملکرد بالا ، دسترسی راحت و آسان به مواد غذایی را فراهم می آورد . طراحی ویژه ی « Door in Door » هم زیبایی و هم دسترسی راحت را چند برابر کرده است . هم اینکه به میزان 22% در مصرف انرژی جلوگیری می کند . جدیدترین یخچالهای ساید بای ساید ال جی « Side by Side» به نام بنتلی وارد بازار شدند . ال جی در این طراحی جدید موسوم به « door in door» زیبایی و لوکس بودن را به رخ سایر یخچالها می کشد. احتمالاً از این پس نام بنتلی یادآور اشپزخانه ای لوکس خواهد شد . وجود کمپرسور اینورتر خطی در ساید بای ساید های بنتلی ، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی ، تولید صدای کمتر و عملکرد بهتر و مطلوب تر خواهد شد . فیلترهای بهداشتی « HYGINE FRESH » به میزان 99.99% باکتری ها و انواع بو را از بین می برند . وجود لامپهای ال ای دی با وجود روشنایی دو برابر ، مصرف انرژی و تولید حرارت کنتری دارد . این یخچال با بهره گیری از فناوری Moisture Balance Crisper به حفظ رطوبت و نگه داشتن رطوبت در حد تعادل کمک می کند.

 پرفروش ترین یخچالهای بانه یخچال ساید بای ساید بنتلی ال جی LG REFRIGERATOR 30FOOT J317


« حتما بخوانید  مقایسه یخچال کمپرسور و جذبی ؛ مزیت و تفاوت یخچال قابل حمل و جذبی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .