مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

راهنمای خرید پر فروش ترین تلویزیون ها

0 212
زمان مطالعه : 9 دقیقه

پر فروش ترین تلویزیون ها

می دانید اکثریت مردم به دنبال بهترین ها هستند و همیشه پرفروش ترین ها ، بهترینند. اگر می خواهید تلویزیونی بخرید که امتحانش را پس داده و مهر تایید خورده است . باید به دنبال پر فروش ترین ها باشید . از سیر تا پیاز خرید تلویزیون را گفتیم . گفتیم که چه نوع تلویزیونی بهتر است ! گفتیم هنگام خرید تلویزیون به چه نکاتی باید بیشتر توجه شود! و… اما برای کسی که می خواهد تلویزیون بخرد و هزینه ی تقریباً زیادی را متحمل شود . خواندن این نکات تکلیفش را مشخص نمی کند و با زهم بر سر چندراهی ها قرار می گیرد و با خود می گوید که کدام برند را بخرم؟ ال جی بهتر است یا سامسونگ ؟ شاید هم سونی…! حتی تعیین اندازه ی مناسب تلویزیون هم ، گاهی سخت می شود. خب طبیعی است که هنگام خرید همیشه استرس هست و دو دلی و شک و تردید باعث می شود که تصمیمهایتان عوض شوند. مثلاً از خرید یک تلویزیون 49 اینچی منصرف شوید و به خرید تلویزیون 60 اینچی روی آورید. یا شاید هم  قصد خرید و سفارش تلویزیونی با قیمت 3.5 میلیون تومان را داشته اید ، اما هنگام خرید با تلویزیونی 6 میلیون تومانی به خانه برگشته اید .
این صفحه را به راهنمای خرید پر فروش ترین تلویزیون ها اختصاص داده ایم . می دانیم که بهترین ها را تنها می توان در بین پر فروش ترین ها پیدا کرد. تنها کاری که باید بکنید این است که هزینه ی از پیش تعیین شده و اندازه ی سالن را در دست باشید و در بین لیست زیر متناسب ترین را انتخاب نمایید. متخصصین تا خرید توضیحات بیشتر و کاملتری را در اختیارتان گذاشته اند. با راهنمای خرید تلویزیون می توانید خریدی آگاهانه و اقتصادی داشته باشید.

تلویزیون « LH600»

یکی از جدیدترین و بهترین تلویزیونهای شرکت کرده ای ال جی در سال 2016  که پس از ارائه و معرفی نسخه ی سیستم عامل webos تولید و منتشر شد ، تلویزیون LH600 بود که در سایزهای 43 تا 55 اینچ روانه ی بازار گردید . این تلویزوین با اندازه ی 43 اینچی اش برای سالن های متوسط بسیار کاربردی و مناسب است . تصاویر این تلویزیون با کیفیت Full HD لذت تماشای تصاویر را دو چندان می کند.علاوه بر تصاویر واضح و شفاف ، قدرت صوتی این تلویزیون 20 وات است و سیستم صوتی آن از نوع دو کاناله می باشد. سیستم صوتی 20 واتی تلویزیون به تنهایی نمی تواند این همه کیفیت و همه جانبه بودن را ارائه دهد . بلکه به واسطه ی پشتیبانی از قابلیتها و فناوری های متعددی نظیر  Virtual Surround Plus، DTS – HD  ، Dolby Digital ، Clear Voice III صدایی واضح و فراگیر و بدون نویز تولید می شود و آن را واقعی تر جلوه می دهد. از جالب ترین امکانات تلویزیون ال جی «LH60043» سیستم عاملWebOS 3.0  است . این تلویزیون هوشمند مبتنی بر سیستم عامل ال جی نسخه ی WebOS 3.0  است . با پشتیبانی از این سیستم عامل می توانید با استفاده از پورت LAN و یا از طریق اتصال بی سیم Wi-Fi به اینترنت متصل شوید و در مرورگر اینترنت ، سرچ کنید و به جست و جو بپردازیدو می توانید بازیها و فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه و متعدد را دانلود کنید. مجهز بودن به گیرنده ی دیجیتال داخلی از دیگر امکانات پر کاربرد این تلویزیون است که کاربر را از هر نوع آنتن و گیرنده ی خارجی دیگری بی نیاز می کند. با این گیرنده می توانید تمامی کانالهای صدا و سیما را دریافت کنید. می خواهید فلش مموری و یا هارد اکسترنال و یا هر نوع حافظه های خارجی دیگر را به تلویزیون وصل کنید! و از نمایش محتوای این حافظه ها بر روی این تلویزیون با کیفیت لذت ببرید. بهترین راه ارتباطی هر وسیله ی خارجی با این تلویزیونها ، پورت USB و یا پورت HDMI می باشد . این تلویزیون دارای سه عدد پورت HDMI برای انتقال تصاویر با کیفیت  Full HDمی باشد. دارا بودن ریموت‌کنترل هوشمند از دیگر امکانات تلویزیون 43lh600 ال جی به شمار می آید. اگر می خواهید تلویزیونی کامل و خوش قیمت داشته باشید و کیفیت تصویر و صدا هم برایتان مهم است . پس بهترین انتخاب برای شما تلویزیون LH600 است و این انتخاب یکی از انتخابهای هوشمندانه ی شما خواهد بود .

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 43 اینچی از نوع تخت با تکنولوژی LED
  • کیفیت تصویر  Full HD با قابلیت ارتقاء کیفیت
  • قابلیت 3D و پشتیبانی از  HDR
  • دو عدد بلند گوی 10 وات و سیستم صوتی دو کاناله
  • پشتیبانی از رابط هوشمندWebOS 3.0
  • دو عدد پردازنده
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال داخلی

تلویزیون « LH600»

تلویزیون « 49UH850 »

ال جی در سال 2016 با تولید تلویزیونهای خوش طرحش سال پر باری را پشت سر گذاشت . یکی از تلویزیونهای خوش فروش این شرکت ، تلویزیون « 49UH850 » است . که با تکنولوژی و فناوریهای جدیدش تلویزیونی همه چیز تمام را به بازار عرضه کرد. یک تلویزیون 49 اینچی 4k با تکنولوژی IPS 4K کیفیتی در خور و شایسته ی یک تلویزیون بالا رده را ارائه می دهد . بهره بردن از فناوریهایی نظیر ColorPrime Plus ULTRA Luminance و پشتیبانی از تکنولوژی HDR و به همراه کیفیت تصاویر 4k و برخی تکنولوژیهای دیگر باعث می شود که این تلویزیون ، کیفیتی فراتر از واقعیت را به معرض نمایش درآورد . این همه امکانات و تکنولوژی های جدید ، تصاویری شفاف تر و رنگهایی دقیق تر را خلق می کنند . تماشای تصاویر در این تلویزیون شما را به دنیایی رنگا و رنگ می برد . این بار ال جی تصمیم گرفته است که چیزی برای تلویزیون « 49UH850V » کم نگذارد، این را با دیدن طراحی و ظاهر تلویزیون متوجه می شوید. وجود قاب فلزی باریک و براق به همراه پایه های منحنی شکل فلزی ، ظاهری برازنده و مقبول را به این تلویزیون خوش ساخت بخشیده است . این بار ال جی با طراحی سیستم صوتی 2.2 کاناله و دو بلندگوی 20 واتی ، کیفیت صدا را بالا برده است . با این سیستم صوتی صداها را از دل تلویزیون بشنوید. مجهز بودن به سیستم عامل webOS 3.0 از دیگر قابلیتهای ارتقاء یافته ی این تلویزیون به شمار می رود . همچنین پشتیبانی از قابلیت سه بعدی از نوع پسیو در تلویزیون « 49UH850V » از دیگر امکاناتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در واقع سرگرمی مهیجی است که با استفاده از عینک سه بعدی می توان خود را در دل فیلمها دید وتمام ترس و استرس فیلم را احساس کرد. این تلویزیون خوش ساخت برای کاربرانی که می خواهند تلویزیونی میان رده و با کیفیتی فراتر از انتظار را داشته باشند ، تلویزیونی ایده ال است .

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 49 اینچی با تکنولوژی LED
  • تصاویر با کیفیت UHD و با تکنولوژی IPS 4K
  • دو عدد بلندگوی 20 وات
  • سیستم صوتی 2.3 کاناله
  • پشتیبانی از سیسم عامل webOS 3.0
  • دارای دو عدد عینک سه بعدی بدون باتری

تلویزیون 49UH850 ال جی

تلویزیون «55uh850»

تلویزیون «55UH850 » یکی دیگر از تلویزیونهای شرکت ال جی که در سال 2016 تولید وروانه ی بازار شد .  تلویزیون نامبرده با بهره بردن از تکنولوژی IPS 4K در صفحه نمایشش ، کیفیت تصویر را به بالاترین حد خود می رساند . درخشندگی و شفافیت ، درجه ی وضوح بالا ، دیدن جزئیات ریز و درشت از ویژگیهای این صفحه نمایش است . می دانید که پنل های ای پی اس مشکل زاویه ی دید ندارند و در برابر ضربات مقاومت بالایی دارند . به همین دلیل تلویزیون «55UH850 » نه تنها کیفیت بالایی دارد ، بلکه زاویه ی دید وسیعی هم دارد و مقاومت زیادی در برابر ضربات از خود نشان می دهد. کیفیت تصاویر بالا در کنار کیفیت صدا ، چندین برابر اهمیت پیدا می کند . سیستم صوتی 2.2 کاناله با دو عدد اسپیکر 20 واتی ، صدایی عمیق و همه جانبه تولید می کند . البته به واسطه ی بهره بردن از تکنولوژیهایی نظیر ULTRA Surround و Clear Voice III ، صدایی شفاف و بدون نویز را خواهید شنید . حالا کیفیت تصاویر و کیفیت صدا بررسی شد و نوبت به سایر قابلیت ها و اتصالات می رسد . قابلیت تکنولوژی سه بعدی از نوع PASSIVE ، باعث شده است تا تماشای فیلم با این تلویزیون ها ، به سرگرمی مهیجی تبدیل شود . وجود دو عدد عینک سه بعدی این امکان را فراهم آورده است تا خود را در عمق هیجانات و وسط فیلم احساس کنید . قابلیت اتصال به اینترنت بصورت سیمی و بی سیم از دیگر امکانات این تلویزیون می باشد . وجو پورت USB و پورت HDMI و پورت  LAN از اتصالات مهم و کاربردی این تلویزیون هستند. با این اتصالات دیگر هر محتوایی را می توان بر وی نمایشگر 55 اینچی و با کیفیت 4K مشاهد ه کرد. این پورتها ، درگاه های ارتباطی لازم و پر کاربردی هستند که با وجود آنها دیگر نیازی نیست از انواع پخش کننده ها استفاده کنید. از طراحی و ظاهر دوست داشتنی این تلویزیون نمی توان به سادگی گذشت . این تلویزیون به واسطه ی قاب فلزی باریک و پایه های زیبایش بسیار شیک و فانتزی به نظر می رسد. اینجاست که زیبایی به همراه کیفیت تکامل می بخشد . برای شما که به دنبال ایده آل ها هستید ، این تلویزیون را از دست ندهید .

مشخصات فنی کلیدی

  •  نمایشگر 55 اینچی با کیفیت ULTRA HD 4K
  • تکنولوژی IPS 4K
  • سیستم صوتی 2.2 کاناله
  • دو عدد اسپیکر 20 وات
  • پشتیبانی از سیستم عامل WebOS 3.0
« حتما بخوانید  مقایسه تلویزیون سامسونگ AU7000 با AU8000 و AU9000

تلویزیون ال جی 55uh850

تلویزیون« LG SAMRT TV 4K 65UH950»

داشتن نمایشگری 65 اینچی مطمئناً سالن بزرگ هر خانه ای را زیباتر و با شکوه تر جلوه می دهد . زیبایی و امکانات مطلوب دو ویژگی جدا نشدنی این تلویزیون تمام عیار هستند . تلویزیون «65Uh950» همان تلویزیون محبوب و پر طرفداری است که هیچ آدم خوش سلیقه  و کمال گرایی نمی تواند از آن بگذرد . صفحه نمایش 65 اینچی با کیفیت 4K ، خالق رنگها و کیفیت فوق العاده ایست . با این تلویزیون ، دنیایی به خوشرنگی بهار را به خانه های خاکستری و سیاه و سفید هدیه دهید . این تلویزیون 65 اینچی تجربه ی لذت تماشای سینمایی را به شما خواهد داد. جهت ارتقای کیفیت تصاویر از موتور پردازشگر تصویر بهره گرفته شده است ، با این موتور حتی تصاویر کم کیفیت را هم می توان با کیفیتی نزدیک به 4K نمایش داد. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون با وجود بلندگوهای 20 واتی ، توانایی تولید صدایی قوی و شفاف و واضح را دارد. با بهره گرفتن از تکنولوژیهای روز ، اتاقی پر از صدا داشته باشید . این تلویزیون مبتنی بر سیستم عامل webOS 3.0 است و قابلیت اتصال به اینترنت را هم دارد . این امکان از طریق اتصال سیمی « پورت LAN» و بی سیم « WI-FI » ممکن می شود.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 65 اینچی با کیفیت 4k
  • سیستم صوتی 40 واتی
  • موتور پردازشگر تصویر
  • دارای پورتهای ارتباطی HDMI و USB
  • پشتیبانی از سیستم عامل webOS 3.0

تلویزیون 49UH850 ال جی

تلویزیون « KD-55X8500D »

سونی نامی است پر آوازه در تولید تلویزیون و انواع لوازم صوتی و تصویری . شرکت سونی به عنوان اولین تولید کننده ی تلویزیون اعتباری جهانی دارد . شرکتی که اصالت از سر و رویش می بارد بعد از یک قرن سابقه در تلاش است بهترین تلویزیون های بازار را تولید کند و همانند سابق یکه تاز میدان باشد . این روزها رقابت شدیدی میان سازندگان و برندهای مختلف وجود دارد.اما شرکتی همچون سونی همیشه در اوج خواهد ماند.سونی به تولید تلویزیون های هوشمند در ابعاد و اندازه ی بزرگ روی آورده است .از بهترین تلویزیون های سونی ، می توان تلویزیون KD-55X8500D را مثال زد . تلویزیون KD-55X8500D با داشتن نمایشگری 55 اینچی می تواند برای یک سالن متوسط تا بزرگ مناسب باشد. کیفیت تصاویر در این تلویزیون 4k است . رزولوشنی که طبیعی ترین و زنده ترین تصاویر را نمایش می دهد . داشتن تلویزیونی با این کیفیت دنیای جدیدی از رنگ ها را پیش رویتان باز می کند . واقعیتی زیباتر از خیال را با تلویزیون KD-55X8500D تجربه کنید . صدای تولید شده ی این تلویزیون بوسیله ی دو عدد بلندگوی 10 واتی تامین می شود. در مجموع صدایی با قدرت 20 وات تولید می شود . این قدرت صدا با توجه به به کار بردن انواع تکنولوژیها و فناوریهای مربوط به شفاف سازی و بالابردن کیفیت صدا ، صدایی مقبول و مورد تایید دارد. تلویزیون  KD-55X8500Dاز فرمتهای متنوع صوتی و تصویری هم پشتیبانی می کند ، به این ترتیب می توان از فایلهای مختلف استفاده کرد . تلویزیون KD-55X8500D دارا ی سه عدد کابل USB و چهار عدد پورت HDMI است . از درگاه USB برای متصل شدن به انواع هارد اکسترنال و فلش مموری و سایر حافظه های خارجی به کار می رود ، تا محتوا و فایل های موجود را نمایش دهد . و پورت HDMI جهت اتصال به دستگاه های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. این تلویزیون هوشمند بوسیله ی WiFi داخلی به اینترنت وصل می شود .که به این ترتیب می توان برای جست و جو در اینترنت و اشتراک گذاری فایل ها از آن استفاده کرد . گفتنی است تلویزیون KD-55X8500D یک تلویزیون هوشمند است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید است . قابلیت اتصال به دیوار از دیگر امکانات این تلویزیون به حساب می آید.

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 55 اینچ با تکنولوژی LED از نوع تخت
  • تصاویر با کیفیت Ultra HD – 4K
  • مجهز به دو عدد اسپیکر 10 واتی
  • پششتیبانی از سیستم عامل اندروید
  • دارای سه درگاه USB و چهار پورت HDMI

پر فروش ترین تلویزیون ها تلویزیون KD-55X8500D

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .