مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی بهترین تبلت ها

0 91
زمان مطالعه : 4 دقیقه

1. معرفی بهترین تبلت ها ؛ آیپد پرو 9,7

معرفی برترین تبلت ها

معرفی بهترین تبلت ها ؛ نمایشگر 9,7 اینچی آیپد پرو دارای رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است و تراکم پیکسلی آن نیز 263 ppi اعلام شده است ؛ اما مزیت ویژه و خصوصیت منحصر به فرد آیپد پرو 9,7 این است که از  تکنولوژی « True Tone display»  بهره می برد که بوسیله ی این فناوری دمای رنگها به کمک حسگر نور تنظیم می شود . پردازنده ی اصلی این تبلت « A9X » است و از پردازنده ی کمکی « M9» بهره می برد .

 

این پردازنده ی دو هسته ای سرعتی معادل 2,16 گیگاهرتز را دارد دوربین آیپد پرو 9,7 دارای دوربینی با حسگر 12مگا پیکسل است که به فلش « LED » و قابلیت نمایش زنده « Live Photos » نیز مجهز است البته دوربین دوم آن نیز بسیار با کیفیت است 5 مگاپیکسلی است ؛ نمایشگر بزرگ و با کیفیت  یکی از ویژگیهای این تبلت است.

2. معرفی بهترین تبلت ها ؛ سامسونگ گلکسی تب پرو S

سامسونگ گلکسی تب پرو S

سامسونگ نیز تبلتی ویندوزی منتشر کرد ، سامسونگ برایاولین بار با سیستم عامل ویندوز روانه ی بازار شد ، این تبلت  دارای یک کیبورد و قلم استایلوس است ف سامسونگ کیبورد را به همراه تبلت به خریداران تقدیم می کند و کاربران تنها باید قلم استایلوس را  جداگانه تهیه کنند. کمپانی سامسونگ این بار با طراحی ظریف و کیفیت نمایشگر عالی و جذاب ظاهر شد .

 

تب پرو اس بسیار باریک و سبک است ، ضخامت این تبلت هیبریدی 6,3 میلیمتر است و وزن آن نیز 696 گرم است ، این تبلت برخلاف سایر تبلت های هیبرید که دارای چندین پورتهای ارتباطی متعددی هستند ، درگاه های ارتباطی کمی دارد ؛ تنها یک یو اس بی « 3.0 Type C USB»در این تبلت تعبیه شده است .پردازنده ی این تبلت هیبریدی از پردازنده های اینتل از سری « Core M » با سرعت 2,2 گیگاهرتز است .گلکسی تب پرو اس ، دارای یک نمایشگر بزرگ 12 اینچی  از نوع « AMOLED » است ، رزولوشن این صفحه 2160 در 1440 پیکسل است ، این دستگاه می تواند تا 10 ساعت شارژ نگه دارد .

3. هواوی میت بوک

هواوی میت بوک

اولین تبلت هیبریدی کمپانی هواوی با ویندوز 100 منتشر شد ، از امتیازات این تبلت هیبریدی می توان به کیفیت بالای نمایشگر آن و همچنین شارژدهی بالای آن اشاره کرد ، طرح ظاهری میت بوک بسیار باربک است و طراحی منحصر به فردی دارد.

تبلت میت بوک هواوی به همراه کیبورد و قلم استایلوس « » عرضه شده است ، این قلم دارای حساسیت بسیار بالایی است ، نمایشگر تبلت اندازه ای 12 اینچی با رزولوشن 1440 در 1260 پیکسل را دارد ، بدنه ی فلزی تبلت میت بوک بسیار مرغوب و با کیفیت است و نکته ی مهم دیگر ضخامت کم این تبلت است ، با وجود جنس فلزی بدنه ضخامتی در حد یکگوشی آیفون 6 دارد ، یعنی 6,9 میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن 640 گرم است ؛ این تبلت در سه میزان حافظه ی داخلی 128 ، 256 ، 512 گیگابایتی منتشر شده است و حافظه ی رم آن نیز 4 و 8 گیگابایتی است .باتری و شارژدهی و سایر امکانات این تبلت عالی و با کیفیت هستند ، باتری 4430 میلی آمپری می تواند 10 ساعت شارژ نگه دارد.

4. تبلت آمازون فایر ( Amazon Fire )

Amazon Fire
کمپانی آمازون در دنیای تبلت موفقیت هایی کسب کرده است . این شرکت تبلتهای خودرا با قیمت مناسب وقدرت بالا انتخاب می کند. آمازون وقتی از تبلت 50 دلاری خود رونمایی کرد  کاربران زیادی را به خود جذب کرد .

صفحه نمایش 7 اینچی رزولوشن 1024 در 600 نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد. اما قیمت پایین آن توجیه کننده ی عملکرد آن بود ؛ اما نسخه ی جدید تبلتهای آمازون با قیمت 70 دلار تولید و منتشر شده است. که دارای حافظه ی داخلی 16 گیگابایت است و قابلیت ارتقاء میزان حافظه را نیز دارد. این تبلت در رنگبندیهای آبی و نارنجی و بنفش عرضه می شود.

5. معرفی بهترین تبلت ها ؛ تبلت 8 اینچی Pixi 3 آلکاتل ( Alcatel Pixi 3 )

Alcatel-Pixi-3
شرکت آلکاتل این بار با ویندوز 10 خود را معرفی کرد . تبلت 8 اینچی pixi3   دارای سخت افزاری قدرتمند است. که با ویندوز 10 قابلیت نصب انواع برنامه ها را به کاربران می دهد.رزولوشن نمایشگر آن 1280 در 800 پیکسل است و پردازنده ی آن از نوع اسنپدراگون 210 می باشد .

این تبلت با حافظه ی داخلی 8 گیگابایت می تواند انواع فایلها و برنامه را بر روی آن نصب و اجرا کرد. البته امکان ارتقاء حافظه از طریق کارت حافظه امکان پذیر است.این تبلت توانایی پشتیبانی از تماس های صوتی را دارد. و با قیمت مناسبی که دارد جزء تبلت های میان رده ی امسال محسوب می شود.

 

« حتما بخوانید  تاریخچه ی شرکت اچ تی سی ؛ HTC سازنده اولین گوشی اندرویدی

 


بیشتر بخوانید :

راهنمای خرید تبلت و انواع آن ها
لیست قیمت تبلت های سامسونگ و لنوو
بهترین برند تبلت ها کدام است؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .