مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

لیست قیمت کولر گازی توشیبا در تاخرید

0 101
زمان مطالعه : 6 دقیقه

همیشه به هنگام خرید هر محصولی مخصوصاً لوازم خانگی الکتریکی ، نکاتی اصولی و فنی را باید در نظر گرفت تا بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید . به همین منظور ما راهنمای خرید کاملی از تمام محصولات الکتریکی خانگی را در سایت تاخرید گذاشته ایم . با خواندن هر کدام از این راهنماهای خرید با دنیای تازه ای از ویژگی ها و اصطلاحات آشنا خواهید شد . زمانی که راهنمای خرید تلویزیون را می خوانید با اصطلاحاتی نظیر کنتراست ، منوی مخفی ، قابلیت کوانتوم دات ، bd wise ، Slim Backlight Drive ، رفرش ریت و … آشنا خواهید شد . با خواندن تکنولوژی های به کار رفته به این نکته پی میبرید که هر کدام از سازنده ها ، فناوری و تکنولوژیهای خاص و منحصر به فردی دارند . و آنجاست که تفاوت برندها را درک می کنید. تلویزیون های سامسونگ ، تلویزیون های ال جی ، تلویزیون های سونی و … هر کدام دارای فناوریهای منحصر به فردی هستند و هیمن تفاوت ها ، کیفیت های متفاوتی را خلق می کند . حتی در  یخچال ها هم شاهد این موضوع هستیم . چه یخچال فریزر  و چه یخچال های ساید بای ساید . ال جی با طراحی خاص و تکنولوژی های جدید و تنوع در قیمت سعی می کند بازار را به تسحیر خود درآورد . سامسونگ با بالا بردن کیفیت و زیبایی در ظاهر می خواهد کیفیتش را به رخ بکشد . ما در تاخرید ، علاوه بر راهنمای خرید تلویزیون و یخچال و سینما خانگی و … لیست قیمت یخچال و لیست قیمت تلویزیون و سینما خانگی و …. را نیز درج کرده ایم .
شما از چه کولر گازی چه انتظاری دارید ، می خواهید طراحی زیبایی داشته باشد ، قدرت خنک کننده ای بالایی داشته باشد . قدرت پرتاب باد تا فاصله ای طولانی را داشته باشد . کمپرسورش کم مصرف باشد . پنل خارجی یا همان کندانسور  دارای پوشش ضد زنگ باشد و دارای فیلترهای بهداشتی و سلامتی باشد . شاید تمام انتظار شما از یک کولر گازی همین باشد . شما هنگام خرید کولر گازی باید حتماً به این خواسته ها توجه کنیدو قدرت خنک کنندگی ، قدرت پرتاب باد ، وجود و یا عدم وجود انواع فیلترهای بهداشتی و …را  فراموش نکنید . از اینکه برند توشیبا را برای خرید  انتخاب کرده اید ، خوشحالیم و برای انتخاب چنین برند با کیفیتی به شما تبریک می گوییم . لازم به ذکر است که کولرهای گازی جنرال ، اجنرال ، ال جی ، سامسونگ ، پاناسونیک ، هیتاچی و بوش و … نیز دارای کولرهای گازی با کیفیت و مرغوبی هستند . اگر می خواهید خرید مطمئنی داشته باشید . حتماً از نظر کارشناسان و تجربه ی کاربران استفاده کنید . چرا که متراژ مکان مورد نظر ، شرایط آب و هوایی منطقه و … در انتخاب نوع کولر گازی موثر هستند . برای دریافت مشاوره ی رایگان حتماً با متخصصان تاخرید تماس بگیرید ، تا راهنمایی سودمند و کاملی دریافت کنید .

قیمت کولر گازی توشیبا RAS-18N3KHP

کولر گازی « توشیبا» مدل « N3KHP18» از دستگاه های دو منظوره « سرمایشی – گرمایشی » هستند . کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی ها و امکانات بی نظیر در این کولر به همراه قدرت خنک کنندگی 18,000 BTU قادر به خنک کردن مکانی با مساحت 35 متر مربع نیزمی باشد . می دانید که کولرهای گازی دیواری دو پنل دارنید ،یکی پنل داخلی و دیگری پنل خارجی . پنل خارجی همان قسمتی است که در بیرون از اتاق قرار می گیرد و باید گاز مورد استفاده در کولر را خنک کند . کولر گازی توشیبا « » قدرت پرتاب باد در مسافت طولانی را دارد و به راحتی می تواند کل فضا را پوشش دهد . این دستگاه برای راحتی استفاده دارای ریموت کنترل نیز می باشد . تنظیماتی مانند جهت وزش باد در جهتها ی مختلف ، فعالسازی حالتهای مختلف و … با استفاده از فشار دادن دکمه های مربوطه بر روی کنترل انجام می شود . جالب است بدانید که این کولر قابلیتی به نام Quiet یعنی بی صدا را دارد . کافی است که دکمه ی « Quiet» را فشار دهید تا صدای تولید شده در سرعتهای متفاوت بی صدا باشد و هیچ مزاحمتی ایجاد نکند . فیلتر داخلی « IAQ» از جمله فناوری های جدیدی است که در کولرهای گازی توشیبا گنجانده شده است . به کمک این فیلتر باکتری های و ویروس ها و انواع قارچ و کپک و حتی بوهای بد و نامطبوع بطور کلی از بین می روند . همچنین کور گازی توشیبا مجهز به تکنولوژی حالت کم مصرف اکو « ECO» است . با کمک این حالت میزان مصرف انرژی چند برابر کاهش می یابد .

کولر گازی توشیبا سرد و گرم بیصدا TOSHIBA AIR CONDITIONER IAQ FILTER 18000 RAS-18N3KHP
کولر گازی توشیبا سرد و گرم بیصدا TOSHIBA AIR CONDITIONER IAQ FILTER 18000 RAS-18N3KHP

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 18,000BTU,مناسب بای مکانی با متراژ 18 تا 35 متر مربع,مجهز به فیلتر اختصاصی توشیبا «TOSHIBA IAQ»,نوع استفاده و کاربرد دو منظوره « سرمایشی-گرمایشی»,مناسب برای شرایط آب و هوایی خنک و معتدل «t1-t2»

« حتما بخوانید  علت بوی بد کولرگازی چیست و چگونه بوی کولر را از بین ببریم ؟

قیمت : 2,490,000 تومان

قیمت کولر گازی RAS-13N3KHP

کولر گازی دیواری توشیبا مدل « RAS-13N3KHP» یکی از با کیفت ترین دستگاه های تهویه ی مطبوع هوا موجود دربازار است .این کولر می تواند در دو حالت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار گیرد . پنل خارجی این دستگاه بدنه ی فلزی ضدزنگی دارد . تا در اثر تغییر فصل و در نتیجه تغییر شرایط آب و هوایی فرسوده نشود . پنل داخلی کولر نیز به فیلتر بهداشتی و سلامتی مختص توشیبا با نا م «IAQ» مجهز شده است . با کمک این فیلتر هوای تازه و سال م و بدون هر نوع بیماری را استنشاق کنید و از هوای خنک و مطبوع همیشه بهار لذت ببرید . کولر توشیبا با قدرت خنک کنندگی 13,000 Btu می تواند مکانی با مساحت 12 تا 20 متر مربع را خنک نگه دارد .وجود ریموت کنترل در این دستگاه دسترسی به تنظیمات را آسان و راحت کرده است . برای فعالسازی هر گزینه و حالتی کافی است که دکمه ی مد نظر را فشار دهید . از دیگر ویژگیهای این دستگاه تهویه ، کم مصرف بودنش است . کولر گازی کم مصرف توشیبا با ویژگی ای به نام « ECO MODE» میزان مصرف انرژی را تا 25% کاهش می دهد . کولر گازی توشیبا با بهره گیری از تکنولوژی هایی مانند  «Cools Faster» و « Excellent cooling» و … به راحتی می تواند در سریعترین زمان و با صرف کمترین انرژی دمای اتاق را خنک نگه دارد . این کولر گازی را می توانید در مناطق با آب و هوای معتدل و یا خنک استفاده کنید تا بالاترین بازدهی و عملکرد را داشته باشد .

کولر گازی بی صدای کم مصرف 13هزار توشیبا TOSHIBA AIR CONDITIONER RAS-13N3KHP
کولر گازی بی صدای کم مصرف 13هزار توشیبا TOSHIBA AIR CONDITIONER RAS-13N3KHP

مشخصات فنی کلیدی

دارا قدرت خنک کنندگی 13,000 btu,استفاده ی دو منظوره « سرمایشی- گرمایشی»,مناسب برای مکانی با مساحت 12 تا 20 متر مربع,مناسب برای شرایط آب و هوایی معتدل و خنک «t1-t2»

قیمت : 1,730,000 تومان

قیمت کولر گازی توشیبا  RAS-24N3KHP

کولر گازی توشیبا مدل « ras24n3khp» با قدرت خنک کنندگی 24,000btu از اسپلیتهای دو منظوره ی توشیبا است . که دارای دو حالت سرمایشی-گرمایشی است . این دستگاه تهویه ی هوا ، به لطف استفاده و بهر وری از تکنولوژیها و فناوری های یشرفته ، هوایی سالم و پاکیزه و خنک را در تمام فصل تابستان برایتان فراهم می آورد . فعالیت کم صدای این کولر هیچ مزاحمت صوتی ندارد و در حالتهای مختلف سرعت فن ، صدایی در حدود 20 دسی بل را تولید می کند. ویژگی دیگر وجود فیلتر «IAQ» است که هوا را از وجود هر گونه مواد مضر مانند باکتری ، ویروس ، قارچ و کپک و گرد و غبار و …. پاک می کند. تمامی این موارد در کنار بهره بردن از حالتهایی مانند « one touch» و حالت خواب ملایم و حالت بی صدای « Quiet » این کولر گازی را خواستنی تر می کند . برای فعالسازی هر کدام از این حالتها کافی است که بر روی ریموت کنترل دکمه را پیدا کنید وآن را فشار دهید . پره ههایی که در این کولر تعبیه شده اند یا اتوماتیک « پره های بالا و پایین » هستند و یا بصورت دستی « پره های چپ یا راست » تنظیم می شوند . به این ترتیب می توان جهت باد را در جهت دلخواه خود تنظیم کرد . سیستم خنک کننده ی توشیبا به دلیل مجهز بودن به فناوری «eco » مصرف انرژی را به میزان 25% کاهش می دهد .

کولر گازی توشیبا سرد و گرم فیلتر دار TOSHIBA AIR CONDITIONER 24000 BTU RAS-24N3KHP
کولر گازی توشیبا سرد و گرم فیلتر دار TOSHIBA AIR CONDITIONER 24000 BTU RAS-24N3KHP

مشخصات فنی کلیدی

دارای قدرت خنک کنندگی 24,000BTU,نوع برقی مصرفی کولر ، تک فاز,مناسب برای مکانی با مساحت 30 تا 60 متر مربع,مناسب برای شرایط آب و هوایی معتدا و مرطوب و خنک «T1-T2»

قیمت : 2,540,000 تومان


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .