مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

فناوری ذن Zen چیست ؟ در ماشین لباسشویی ویرپول

0 414
زمان مطالعه : 2 دقیقه

فناوری ذن Zen چیست در ماشین لباسشویی Whirlpool’s Supreme Care مجهز به فناوری ZEN است که صدا و لرزش ها را به حداقل می رساند تا حداکثر سکوت را ایجاد کند تا بتوانید در هر زمان از شبانه روز از ماشین لباسشویی استفاده کنید. این عملکرد پیشرو در بازار توسط مجموعه ای از راه حل های پیچیده کاهش صدا که شامل ZenMotor فوق العاده آرام است ، بسیار قابل اعتماد است و دارای ضمانت 20 ساله است.

فناوری ذن Zen چیست؟  از نظر طراحی آرام

Whirlpool’s Zen Technology تضمین می کند ماشین های لباسشویی Supreme Care همیشه با عملکرد بسیار آرام کار می کنند و بنابراین می توانند روزانه و شبانه کار کنند بدون اینکه آرامش خانه شما به هم بخورد. این لباسشویی در طول چرخه شستشو فقط 48 دسی بل صدا تولید می کند که به طرز حیرت انگیزی در مرحله چرخش فقط به 66 دسی بل می رسد.

فناوری ذن Zen ؟ میزان سر و صدا

Zen Technology سه راه حل را برای به حداقل رساندن سطح سر و صدا ترکیب می کند : ویژگی های Zen Motor ، Zen Design و مدیریت صدای موثر. عملکرد آرامتر با درایو مستقیم استثنایی Whirlpool Zen Motor آغاز می شود . یک موتور اینورتر بسیار آرام که عملکرد شستشوی فوق العاده و با حداقل لرزش را ارائه می دهد.

فناوری ذن
فناوری ذن Zen چیست؟

اما این به تنهایی تنها کافی نیست: موتور با Zen Design تکمیل می شود ؛ یک فرایند دقیق مهندسی که برای ساختن دستگاه به منظور به حداقل رساندن سر و صدا استفاده می شود. این شامل یک ساختار بدنه است که به عنوان یک قطعه واحد برای کاهش ارتعاشات و همچنین پانل های جانبی مخصوص طراحی شده است. سرانجام ، در سراسر دستگاه ، از تکنیک های متعددی برای مدیریت صدا ، کاهش لرزش و عایق بندی صدا استفاده شده است.

« حتما بخوانید  پردازنده گرافیکی GPU چیست ؛ آنچه درباره‌ی واحد پردازش گرافیکی بدانید

 موتور اینورتر

علاوه بر ارائه سطح سر و صدا پایین ، موتور اینورتر Whirlpool Zen Motor فوق العاده قابل اعتماد است و این اطمینان را می دهد که شما می توانید از عملکرد بی سر و صدا استثنایی آن سال ها لذت ببرید و با 20 سال ضمانت باورنکردنی ارائه می شود.

 

 

بعد از مطالعه فناوری ذن Zen چیست ؟ » اگر قصد خرید ماشین لباسشویی دارید اما نمیدانید چه ویژگی هایی را باید معیار قرار دهید ، به صفحه راهنمای خرید ماشین لباسشویی ما مراجعه کنید تا شما را در خرید بهترین ماشین لباسشویی راهنمایی کنیم .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .