مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

ساعت هوشمند هیبریدی چیست ؟

0 220
زمان مطالعه : 3 دقیقه

ساعت هوشمند هیبریدی چیست  ؟ به جای اینکه مجبور شوید یکی از ساعت های هوشمند یا معمولی را انتخاب کنید یا دو ساعت مختلف را برای موقعیت های مختلف خریداری کنید ، می توانید یک ساعت هوشمند هیبریدی بخرید که به اندازه یک ساعت سنتی زیبا به نظر می رسد اما فناوری های یک ساعت هوشمند را نیز ارائه می دهد.
با استفاده از دکمه های خارجی ساعت می توانید با تلفن خود عکس بگیرید ، موسیقی خود را کنترل کنید ، تاریخ را بررسی کنید و موارد دیگر. بسته به نوع استفاده ، می توانید 6 ماه کامل بدون شارژ با ساعت هیبریدی خود کار کنید. ویژگی هایی که بیشتر از همه استفاده می کنید را به دکمه های بیرونی اختصاص دهید تا یک تجربه کاملاً سفارشی به خودتان بدهید.
علاوه بر ظاهر کلاسیک ساعت ، فناوری استاندارد در ساعت هوشمند هیبریدی می تواند ویژگی هایی را فراهم کند که زندگی شما را آسان تر کرده و به شما امکان می دهد سلامتی و فعالیت های خود را ردیابی کنید.

 


ساعت هوشمند ترکیبی چیست؟

اگر می پرسید که ساعت هوشمند هیبریدی چیست ، می توانید ساعتی را تصور کنید که زمان را به صورت سنتی با استفاده از عقربه ها نشان دهد که مانند ساعت کلاسیک کار می کنند. با این حال ، همچنین می توانید طیف گسترده ای از ویژگی های دیگر را که به آن حالت ترکیبی می دهد ، مشاهده کنید . ما برخی از انتظارات را در زیر ذکر کرده ایم.

 

عمر باتری «ساعت هوشمند هیبریدی »

یکی از بهترین ویژگی های ساعت هوشمند هیبریدی این واقعیت است که آنها از انرژی زیادی برای راه اندازی استفاده نمی کنند و می توانند ماه ها قبل از نیاز به تعویض باتری دوام بیاورند. دلیل این امر این است که آنها مجبور نیستند برنامه های بی شماری را اجرا کنند و برای اتصال به دستگاه فقط از بلوتوث استفاده می کنند. عمر باتری یک ساعت هیبریدی به طور کلی از ساعت هوشمند معمولی بسیار بهتر است.

پیگیری ورزشی

اکنون بسیاری از ساعت های هوشمند هیبریدی ردیابی ورزشی کاملی را ارائه می دهند تا بتوانید آن را در سالن ورزشی ، هنگام دویدن یا حتی در استخر نگه دارید. سمت هوشمند هیبریدی به یک برنامه تلفن متصل می شود که تمام داده های حاصل از تمرینات شما را به اشتراک می گذارد تا بتوانید هر بار که تمرین می کنید میزان موفقیت خود را کنترل کنید.

« حتما بخوانید  سیستم عامل ios 10.2 ؛ تغییرات جذاب بروز رسانی آی او اس

پیگیری تناسب اندام

مناسب و سالم نگه داشتن قلب چیزی است که بیشتر ما به آن فکر می کنیم و داشتن ساعتی که بتواند به شما بازخورد دهد راهی عالی برای انجام این کار است. بیشتر هیبریدها فعالیت روزانه شما را محاسبه می کنند ، اهداف مرحله ای را تعیین می کنند و کالری هایی را که روزانه می سوزانید محاسبه می کنند.

اطلاعیه ؛ ساعت هوشمند هیبریدی

به روز بودن درمورد آنچه در جهان می گذرد ، دانستن اینکه چه زمانی یکی از عزیزان شما به شما احتیاج دارد و همچنین دسترسی به ایمیل ها و پیامک ها مواردی است که بسیاری از ما در اولویت آن هستیم. سیستم اعلان همراه با ساعت هوشمند هیبریدی به این معنی است که در صورت نیاز می توانید تلفن همراه خود را بررسی کنید.
بیشترساعت های هیبریدی اعلان های مختلفی را برای چیزهای مختلف ارائه می دهند و این می تواند به سادگی یک الگوی لرزش متفاوت باشد تا بدانید چه چیزی را نمی توان نادیده گرفت و چه چیزی نیاز به توجه فوری شما دارد.

نکته قابل توجه در مورد هیبرید ها این است که اعلان های آن ها به جز فرد مورد نظر به هیچ وجه قابل توجه نیست ، بنابراین در هنگام جلسات مهم متوجه نخواهید شد که ساعت شما باعث اختلال می شود.

کاری که یک ساعت هوشمند هیبریدی نمی تواند انجام دهد

هرچند که یک ساعت هوشمند هیبریدی عالی به نظر برسد ، آن ها قادر به اجرای برنامه ها از ساعت نیستند.
آن ها نمی توانند طیف وسیعی از برنامه های ردیابی را که اکنون برخی از ساعت های هوشمند ارائه می دهند ارائه دهند و شما نمی توانید انتظار داشته باشید که از آن به عنوان جایگزینی برای تلفن خود استفاده کنید ، بلکه یک افزونه است که در صورت نیاز به بررسی تلفن به شما هشدار می دهد.

با این وجود ، فناوری استاندارد در ساعت هوشمند می تواند ویژگی هایی را فراهم کند که زندگی شما را آسان تر کرده و به شما امکان می دهد سلامتی و فعالیت خود را ردیابی کنید.

بیشتر بخوانید :

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .