مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

چگونه تماشای یوتیوب در تلویزیون را ببینیم ؛ نصب YouTube

0 140
زمان مطالعه : 2 دقیقه

چگونه تماشای یوتیوب در تلویزیون را ببینیم ؛ نصب YouTube ، به شما ، دوستان و خانواده تان این امکان را می دهد که از راحتی در اتاق نشیمن نشستن و فیلم ها را در صفحه بزرگ تر دیدن ، لذت ببرید. ایده آل ترین راه برای تماشای YouTube در تلویزیون ، فعال کردن برنامه YouTube در کنسول بازی Smart TV یا بازی های ویدیویی است ، سپس با فشار دادن چند دکمه از ریموت کنترل خود ، به فیلم ها دسترسی پیدا کنید.

 

تماشای یوتیوب در تلویزیون ؛ فعال سازی اولیه

  1. برای تماشای یوتیوب در تلویزیون ؛ تأیید کنید که کنسول بازی تلویزیون هوشمند یا ویدیوی هوشمند شما به شبکه اینترنت شما وصل شده است.
    فقط در صورتی که تلویزیون یا کنسول بازی شما دارای اتصال به اینترنت باشد ، می توانید فیلم های YouTube را تماشا کنید.
  2. تلویزیون هوشمند یا کنسول بازی خود را روشن کنید و به برنامه یوتیوب بروید. در اکثر تلویزیون های هوشمند و کنسول های بازی ویدیویی ، برنامه YouTube در لیست برنامه ها یا فهرست اصلی موجود است.
  3.  ورود به سیستم ( login or entering the system ) را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار از یوتیوب استفاده می کنید ، یک کد نمایش داده می شود. شما باید در این صفحه بمانید تا برنامه YouTube کاملاً فعال شود.
  4. به صفحه فعال سازی YouTube در https://www.youtube.com/activate در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود بروید.
  5. برای ورود به YouTube ، دستور العمل های روی صفحه را دنبال کنید. اگر چندین حساب Google دارید ، از نمایه ای که معمولاً برای تماشای فیلم های یوتیوب استفاده می کنید وارد سیستم شوید.
  6. کد فعال سازی نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون خود را وارد کنید.
  7. بر روی  اجازه دسترسی ( allow access ) کلیک کنید و تلویزیون خود را با اطلاعات حساب Google که وارد کرده اید همگام سازی کنید.
    اکنون آماده تماشای فیلم های یوتیوب در تلویزیون خود هستید.

 

« حتما بخوانید  آموزش افزایش فالوور اینستاگرام؛ 25 روش برای افزایش فالوور

 

یوتیوب

فیلم های یوتیوب YouTube

  1. برای انتخاب “جست جو” از کلید های ریموت خود استفاده کنید یا کلید های navigation را برای مرور فیلم های یوتیوب فشار دهید .
  2. ویدیوی یوتیوب را که می خواهید در تلویزیون تماشا کنید انتخاب کنید. پس از انتخاب یک فیلم ، نوار کنترل پخش کننده روی صفحه نمایش داده می شود . ( نوار کنترل پخش کننده دکمه های صفحه اصلی ، پخش ، رفتن به جلو ، عقب و زیرنویس ها را نشان می دهد ).
  3. پخش ( play ) را انتخاب کنید . اکنون تماشای یوتیوب در تلویزیون شما شروع به پخش شدن می کند.
  4. دسترسی بیشتر ( More Action )  را در هر زمان در طول فیلم انتخاب کنید تا به گزینه های اضافی دسترسی پیدا کنید.
  5. در صورت استفاده از تلویزیون هوشمند منتشر شده قبل از سال 2013 ، اطلاعات ( Info ) را انتخاب کنید تا به گزینه های اضافی دسترسی پیدا کنید.

 

 

امیدواریم با مشاهده چگونه تماشای یوتیوب در تلویزیون را ببینیم ؛ نصب YouTube پاسخ سوالات خود را گرفته باشید در صورتی که نظری دارید انرا در زیر این مطلب برای ما بنویسید

 

بیشتر بخوانید :

آموزش تماس تصویری در تلویزیون ها
کاربرد SmartThings در خانه هوشمند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .