مشاوره و راهنمای خرید
09188888534_09188888546_09188888957

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ سال 1395 ؛ بررسی و مقایسه

0 157
زمان مطالعه : 18 دقیقه

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ سال 1395 ؛ بررسی و مقایسه ؛ خرید تلویزیون کار ساده ای نیست ، مخصوصاً اگر با تنوع زیاد و سرسام آور محصولات روبرو شوید. تنوع در برندها یکی از همین تنوع هاست که انتخاب را دشوار می کند. اینکه کدام برند بهتر است ، سامسونگ یا سونی یا ال جی ! بحثی تکراری و همیشگی است که در آخر هم به هیچ نتیجه ی مشخصی نمی رسد. برند یکی از پارامترهای مهم و شخصی برای افرادی است که به برند اهمیت می دهند.

اما از داستان پر ماجرای برند که بگذریم ، موضوع مهم بعدی اندازه یعنی اینچ تلویزیون است . راهنمای خرید جامع تلویزیون را اگر مطالعه کرده باشید ، با پارامترهای مهم خرید تلویزیون آشنا شده اید . و حتی از انواع تلویزیون و مزایا و معایب هر کدامشان آگاه هستید. با این اطلاعات کاملی که دارید ، قطعاً خریدی راحت و بی دردسر را با تا خرید تجربه خواهید کرد . در این راهنمای خرید ، توجهمان را به اندازه ی تلویزیون معطوف کرده ایم و سعی کرده ایم بهترین تلویزیونها را که در محدوده ی 40 تا 49 اینچ قرار دارند ، معرفی کنیم.

اگر آنچه می خواهید در این صفحه موجود نیست ، حتماً به صفحه ی بهترین تلویزیونهای 50 تا 59 اینچ سر بزنید. در این صفحه از تکنولوژیهای جدید و متعددی اسم برده شده است ، برای اینکه وضعیت انتخاب را پیچیده نبینید حتما با مشاهده و خرید کالا از جزئیات محصول و فن آوریهای به کار رفته مطلع شوید.

 

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ : تلویزیون «SAMSUNG 43K5002»

سامسونگ نامی است که اصالت از سر و رویش می بارد . سالهاست که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و هر سال شاهد پیشرفت چشمگیرتری از این شرکت موفق کره ای هستیم. آنچه که باعث موفقیت و ثبات پیشرفت در این شرکت شده است ، تولید در زمینه های مختلف و متنوع است . سامسونگ به تنوع عادت کرده و به یک طیف خاص بسنده نکرده است. تولید تلویزیون یکی دیگر از تولیدات این شرکت است که بخاطر تنوع در طرح و مدل و قیمت اعتبار چشمگیری به تلویزیون ها بخشیده است.

تلویزیون فول اچ دی سامسونگ  با نام SAMSUNG Full HD LED TV 43K5002 یکی از محصولات شرکت سامسونگ است . از نامش مشخص است که این تلویزیون 43 اینچی است . صفحه نمایش بزرگ 43 اینچی از نوع  LED با کیفیت فوق العاده ی فول اچ دی از شاخص های برجسته ی این تلویزیون به حساب می آید. علاوه بر داشتن صفحه نمایشی که شما را با خود تا دل فیلمها می برد ، وجود بلندگوهای 7 واتی و صدای دالبی دیجیتالی ، شما را محو فیلم می کند .

می دانید که مصرف برق در تلویزیونهای ال ای دی به مراتب کمتر از ال سی دی ها و پلاسماها ست و این یک برگ برنده برای تمامی تلویزیونهای ال ای دی به شمار می رود. اما تلویزیون «SAMSUNG 43K5002» تنها به ال ای دی بودن بسنده نکرده است که ، این تلویزیون خوش طرح و قیافه با وضوح FULL HD روشنتر از روشنایی می درخشد و با کنتراست مناسب و متعادلی که دارد ، قادر است سیاهی ها را همچون عمق شبهای سیاه نمایش دهد و سفیدی ها را چون روشنایی . این چنین است که این نوع تلویزیون حتی در محیط های پر نور هم عملکرد مناسبی داشته باشد.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 43 اینچی با کیفیت FULL HD
  • مجهز به سیستم صوتی 24 واتی
  • وجود سه پورت HDMI و یک درگاه USB
  • امکان اشتراک گذاری و شیر کردن تصاویر

 

اتصالات تلویزیون را نمی شود نادیده گرفت ، مثلاً اتصال کابل USB ، اتصال پورت HDMI از جمله قابلیتهای مهم تلویزیون «SAMSUNG 43K5002» به حساب می آید . با داشتن این اتصالات می توانید هر وسیله ی دیگری را به تلویزیونتان متصل کنید .طراحی زیبا و شیک ، استحکام و مقاومت جنس خوب بدنه ، ضخامت کمی زیاد این تلویزیون را توجیه می کند . کیفیت قابل قبول و استاندارد این تلویزیون برای شما که می خواهید ، تلویزیونی عادی و خوش قیمت داشته باشید بهترین گزینه است . قیمت تلویزیون «SAMSUNG 43K5002» در حال حاضر حدوداً 1,400,000 هزار تومان می باشد.

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی سامسونگ

تلویزیون «42LF551» ال جی

اکنون که در مورد بهترین تلویزیونهای 40 تا 49 اینچی حرف می زنیم ، جا دارد تلویزیون «42LF551» را خدمت شما معرفی کنیم. ال جی هم مانند سونی و سامسونگ برند معتبر و موفقی در زمینه ی تولید انواع تلویزیون است . ال جی هر ساله به بازسازی طرح های پیشین خود و رفع نواقص و عیب های تلویزیونهایش سال گذشته اش می پردازند ، البته جدا از اینکه تلویزیونهای جدید و با امکانات فوق العاده را هم روانه ی بازار می کند . یعنی با این کار می تواند طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند و انتظارات همه را برآورده سازد.

این همه تنوع قطعاً هم به نفع شر کت سازنده و هم مصرف کننده می باشد . اما انتخاب کاربر را سخت می کند. البته موضوع انتخاب بحث جداگانه ای دارد و کاملاً به ملاک و معیار مهم شما بستگی دارد. بدنه ی تلویزیون مثل همیشه بر روی پایه های دو شاخه ای ،یادآور تلویزیونهای ال جی است . طراحی زیبای این تلویزیون به خاطر ضخامت کم قاب و صفحه نمایشی 42 اینچی جذابیت بی حد حصری به آن بخشیده است . ضخامت این تلویزیون تنها 56.2 میلیمتر است که همین باعث شده برای افرادی که مکان کافی برای تلویزیونهای ضخیم ندارند، مناسبترین گزینه باشد .

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ  : تلویزیون «42LF551» ال جی

این تلویزیون جمع و جور و نقره ای رنگ با هر منزل و هر نوع دکوراسیونی می تواند هماهنگ وست باشد. باز هم اتصالات و پورتهای مختلف ؛ پورت USB و HDMI  از پورتهای ارتباطی پر کاربردی هستند که باید در تلویزیونها گنجانده شوند . اصلا تلویزیون بدون این پورتها ، محصولی یک کاره خواهد بود . اما با وجود پورتهای ارتباطی متنوع به محصولی چند کاره تبدیل می شود. داشتن صفحه نمایش 42 اینچی با کیفیت فوق العاده ی FULL HD از جمله ویژگیهای مهم تلویزیون به شمار می رود. کیفیتی که یک دستگا تلویزیون FULL HD ارائه می دهد به مراتب بیشتر از کیفیت تلویزیون اچ دی است .

می دانید که هر چه تعداد پیکسل در واحد  اینچ بیشتر باشد ، کیفیت و وضوح هم بیشتر خواهد بود. برای داشتن کیفیتی قابل قبول باید رزولوشن و وضوح صفحه نمایش فول اچ دی باشد ، اما این تنها کافی نیست بلکه باید قابلیت پردازشگر تصویر «Triple XD Engine» نیز در صفحه نمایش به کار رود . مطمئناً با استفاده ازاین قابلیت رنگهای دقیقتر، کنتراست مناسبتر و وضوح بالاتر خواهد رفت .خوشبختانه این تکنولوژی در تلویزیون ال اف 551 به کار رفته است. به نظر می رسد که دو بلند گوی 5 واتی برای یک تلویزیون 42 اینچی مناسب باشد .

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 42 اینچی با کیفیت FULL HD
  • موتور پردازشگر تصویر « Triple XD Engine »
  • سیستم صوتی با قدرت 20 وت
  • وجود پورتهای HDMI و یک درگاه USB

 

چرا که تلویزیون مد نظر با داشتن این دو بلند گو صدای استاندارد و مناسبی تولید خواهد کرد .فناوری Virtual Surround و Clear Voice هم از دیگر امکانات این تلویزیون است که هم صدا را از همه جهات پخش می کنند . هم نویزهای موجود را م گیرند و به نوع صدا را پاکسازی می کنند. درست است که این تلویزیون در ردیف تلویزیونهای میان رده و حتی پایین رده ی شرکت ال جی است ، اما از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است و کیفیتی در حد انتظار را ارائه می دهد. این تلویزیون حدوداً قیمتی برابر با 1,330,000 هزار تومان را دارد.

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی LG F

تلویزیون «LG LH590»

در سال2016 ال جی از سری تلویزیونهای جدیدش با پیشوند جدید LH رونمایی کرد.این سری از تلویزیونهای ال جی دارای صفحه نمایش HD هستند. تلویزیون «LG LH590» یکی از همین تلویزیونها ست که با توجه به اندازه و کیفیت و ساختاری که دارد به عنوان یکی از بهترینها  در این دسته معرفی شده است. درست است که این تلویزیون در دسته ی میان رده های ال جی است . اما ظاهر و طراحی زیبا و دلربایی دارد و نمی توان از طراحی که در آن به کار رفته خورده گرفت. بدنه ا ی زیبا بر روی پایه های کمی بلند ، همان ال جی است که شما هم میشناسید .

ال جی در اثر خارق العاده ی جدیدش از فناوری OLED بهره گرفته است ، نه LED. استفاده از این فناوری برای تلویزیونی با قیمت پایین ، یعنی دست و دلبازی . می دانید که نرخ نوسازی تصاویر مهم است و باید این نرخ باید به اندازه ای بالا باشد که باعث پدیده ی تاری تصویر نگردد و تصاویر را به مقع عوض کند. در این تلویزیون نرخ نوسازی یا همان رفرش ریت 45 هرتز است که میتواند کیفیتی خوب و استاندارد را موجب شود. ال جی در این تلویزیون هم از فناوری پردازشگر تصویر« Triple XD Engine» بهره گرفته است و به لطف استفاده از این تکنولوژی کیفیت تصاویر از هر لحاظ« کنتراست ، شفافیت ، دقت رنگ ها و…» بهبود پیدا کرده است.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 43 اینچی با کیفیت FULL HD
  • وجود دو بلندگو با قدرت 10 وات
  • مجهز به موتور پردازشگر تصویر « Triple XD Engine»
  • قابلیت اتصال به اینترنت و WiDi
  • مجهز به دستگاه گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2/C/S2

 

برای اینکه در اتاقی پر از صدا غرق شوید ، باید علاوه بر وجو بلندگوهای قدرتمند ،فناوریهایی دیگر هم به کار گرفته شود . وجود دو تکنولوژی Clear Voice III و Virtual surround باعث می شود صدایی شفاف و بدون نویز و همه جانبه را بشنوید و عمق صدا را احساس کنید . پورتها هم که دیگر نیازی به گفتن دلیل لازم بودنشا ن نیست ،وجود  پورت USB و دو پورت HDMI از دیگر امکانات این تلویزیون فوق العاده هستند، که با وجود آنها به سادگی تصاویر به صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت منتقل می شوند.

اکنون که با برخی ویژگیهای این تلویزیون جدید ال جی آشنا شدید می توانید با قیمتی تقریباً 1,370,000 هزار تومان آن را از تا خرید خریداری کنید. البته نا گفته نماند که در این محدوده ی قیمت بهترین انتخاب همین تلویزیون می تواند باشد.

تلویزیون ال ای دی ال جی LG 43LH590

تلویزیون «LG 49LF540T» در معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ

تلویزیون که به جعبه ی جادو هم شهرت یافته است ، مستقیم و یا غیر مستقیم کاربران و مصرف کنندگانش را جادو می کند.حالا خوب یا بد بودن این مسئله به خودتان و نظرات کارشناسانه ی شما بستگی خواهد داشت . اما شما که در هر صورت از این وسیله ی جادویی استفاده می کتید ، پس به شما پیشنهاد می کنم ، اگر قصد دارید تلویزیون بخرید حتماً کیفیت و اندازه ی صفحه نمایش و کنتراست ، نوع صفحه نمایش، کیفیت صدا ، وجود فناوریهای مختلف ، تعداد و نوع پورتها و … را حتماً بررسی کنید.

تلویزیون «LG 49LF540T» یکی از محصولات شرکت ال جی است که با وجود امکانات متعددی که دارد و کیفیت استاندارد و قابل قبولی که ارائه می دهد. در بین تلویزیونهای میان رده و خوش قیمت قرار گرفته است . صفحه نمایش 49 اینچی با وضوح و کیفیت فول اچ دی یعنی تماشای فیلم در دنیای واقعی آن هم با رنگهایی طبیعی تر وزنده تر. کنتراست بالا ، زاویه ی دید 178 درجه ، تکنولوژی «LG 49LF540T» و… همه و همه باعث شده اند که کیفیتی فراتر از انتظار ارائه شود . پویایی رنگها به نمایشگرتان زندگی و جان تازه ای می دهد و لذت استفاده و تماشای یک سینمای واقعی را در ذهن تداعی می کند.

قابلیتهای مختلف و متعددی مانند کم کردن نویز در تصاویر ، وجود حالت های 8 گانه ی تصاویر ، وجود نسبت های مختلف زوم و… تنها بخشی از امکانات نمایشگر تلویزیون «LG 49LF540T» هستند. 

تلویزیون ال ای دی ال جی LG FULL HD LED TV 49LF

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت FULL HD
  • سیستم صوتی با قدرت 20 وات
  • وجود دو پورت HDMI و یک درگاه USB
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T2

 

وجود قابلیت «Smart Sound Mode» باعث بهینه شدن صدای در حال پخش می شود، با کمک این قابلیت صدا در سه حالت مختلف فعال، پایه و دیواری تنظیم می شود . که وضوح بیشتر صدا کمک می کند . همچنین یکی از تفاوتهایی که این تلویزیون با بقیه ی مدلها دارد این است که تنظیمات صدا در 6 حالت مختلف قابل تنظیم است . شفاف سازی صدا ، تشخیص صدای اصلی راحت تر خواهد بود ، چرا که صداهای اضافی را حذف می کند. با کمک این فناوریها صداها واقعی تر و عمیق تر به نظر می رسند. وجود دو پورت HDMI و یک پورت USB از کانالهای ارتباطی این تلویزیون به شمار می روند .

این تلویزیون میان رده ی با کیفیت با قیمت پایینی که دارد، یکی از محبوبترینها است. این همه امکانات و قابلیتها به همراه طراحی زیبا و قیمتی مناسب تنها در یک تلویزیون جمع شده اند تا مصرف کنندگان و کاربران را در حد هیجان غافلگیر کنند.حتماً هیجانتان بیشتر خواهد شد اگر بدانید تلویزیون «LG 49LF540T» با قیمتی حول و حوش  1,710,000 هزار تومان در تا خرید به فروش می رسد.

تلویزیون «LG LED TV 49LX341»

تلویزیونهای ال جی آنقدر متنوع هستند که شمارش آنها کاری سخت است . این شرکت هر ساله تلویزیونهایش را با امکانات متنوع و گسترده تری تولید و عرضه می کند. در سال 2015 بود که تلویزیون «49LX341 LG» عرضه شد . ال جی با ارائه ی کیفیت فوق العاده ی فول اچ دی توانسته کیفیت را در حد قابل قبولی ارتقا دهد .افزودن فناوری اختصاصی XD Triple از دیگر تفاوتهای تلویزیونها ال جی است .چرا که این فناوری می تواند کیفیت را به معنای واقعی بهبود بخشد ، حتی کیفیت تصاویر بی کیفیت را هم بالا می برد.

این تلویزیون 49 اینچی با توجه به استانداردهایی که دارد ، می تواند عملکردی شابه سینمای خانگی داشته باشد . از کیفیت و وضوح صفحه نمایش که بگذریم ، به قدرت صدا و کیفیت صدا می رسیم که در انتخاب تلویزیون نقش کلیدی دارد. به غیر از نمایشگر زنده و پویا که م یتواند احساس را در تماشاگر بوجود اورد ، میزان و کیفیت صدا هم می تواند هیجان رابه این احساس بیفزاید و لذا تماشای فیلم را دو چندان کند. قدرت خروجی صدا در تلویزیون«49LX341 LG» برابر20 وات است، یعنی دو بلندگوی 10 وات صدایی همه جانبه و فراگیر و بدون نویز را تولید و پخش می کنند.

 

« حتما بخوانید  مقایسه تلویزیون سونی X80J با X80K ، بررسی تفاوت ها

مشخصات تلویزیون «LG LED TV 49LX341»

اگر می خواهید تمام کانالهای تلویزیونی را بدون محدودیت و نیاز به استفاده از هر وسیله ی دیگر بر روی تلویزیونتان داشته باشید ، باید تلویزیون دارای گیرنده ی دیجیتال باشد . دقیقاً مانند تلویزیون  «49LX341 LG» که دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 / C / S2 می باشد. وجود پورت HDMI برای نمایش دادن تصاویر و فیلمها با کیفیت مطلوب و پورت USB نیز راه ارتباطی تلویزیون با انواع وسیله های دیگر را فراهم می آورد. سیستم پخش دیجیتال صوتی و انواع حالتهای صدا باعث شده ایت که این تلویزیون صوتی رسا و بدون نویز و با کمترین صدای مزاحم را از تلویزیون بشنوید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده ، نمی توان قیمت پایین این همه کیفیت و امکانات را نادیده گرفت و به آن اشاره نکرد . قیمت این شاهکار ال جی در حدود 1,940,000 هزار تومان است . اگر از آن دسته کاربران هستید که به هر دلیلی نمی خواهید پول هنگفتی بابت خرید تلویزیون بدهید. می توانید یک تلویزیون با کیفیت و ایده آل و با قیمت پایین انتخاب کنید و بخرید.
LG-49LX341-10 ؛ معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ : تلویزیون « Samsung 40h5303 »

شرکت کره ای سامسونگ تلویزیون « Samsung 40h5303 » را به عنوان یک تلویزیون میان رده ی با کیفیت تولید و عرضه کرده است. این تلویزیون 40 اینچی با وضوح فول اچ دی ، تعریف کاملی از کیفیت ارائه می دهد . طراحی و ظاهر این مدل تلویزیون با اینکه تکرای است ، اما خلاقیتی که در ظاهرش به کار رفته است آن را زیبا و برازنده نشان می دهد ، مطمئناً این تلویزیون با قوس ملایمی که روی لبه ی پایینی اش نشسته است و قاب 1.5 سانتیمتری که دوروبر تلویزیون را احاطه کرده است و پایه ی تختی که دارد دکوراسیون منزلتان را شیک تر می کند .

قابلیتی که کیفیت تصاویر را بالا برده است، فیلتر دیجیتالی نویز تصاویر است . این فیلتر با کاهش دادن نویزها از تصاویر ، کیفیت را دو چندان می کند و شفافیت را به مراتب بالا می برد. هم چنین موتور پردازشگر تصویر اختصاصی سامسونگ « HyperReal Engine» کیفیت را افزایش داده و تصاویر را شفاف تر پخش خواهد کرد. تلویزیون « Samsung 40h5303 » با داشتن دو عدد اسپیکر 10 واتی و به کمک فناوریهای صوتی ، صدایی واضح و شفاف و با کیفیت را پخش خواهند کرد. وجود دو پورتهای HDMI و دو درگاه ارتباطی USB از امکانات ارتباطی مهم و ضروری این تلویزیون هستند.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 40 اینچی با کیفیت FULL HD
  • وجود دو پورت HDMI و یک درگاه USB
  • هوشمند سازی بوسیله ی اتصال به اینترنت
  • سیستم صوتی 20 واتی

 

کسی باور نمیکند که تلویزیونی با این قیمت پایین ، در رده ی تلویزیونهای هوشمند قرار بگیرد . اما تلویزیون 40h5303 یکی از تلویزیونها هوشمند خوش قیمت سامسونگ است که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. با کمک پورت LAN و وای فای امکاناتصال به اینترنت برای مصرف کنندگان وجود دارد. به جرات می توان گفت که این تلویزیون با این همه امکانات  میتواند گزینه ی مناسبی برای خرید باشد و قیمت پایینی هم که دارد ، شانس خرید این محصول بی نظیر سامسونگ را دو چندان کرده است. قیمت این محصول تقریباً 1,300,000 هزار تومان است .

تلویزیون 40h5303-5

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ : تلویزیون «SAMSUNG 48J5170»

اگر سری به بازار تلویزیونها بزنید و در سایت تا خرید ، صفحه ی مربوط به تلویزیونها را باز کنید . با تنوع بی مانندی مواجه می شوید. در نگاه اول این همه تنوع در طراحی و کیفیت و برند و قیمت ممکنه باعث خوشحالی شما شود. اما شاید کمی در انتخاب تلویزیون مورد نظر کمی سردرگم شوید . شرکتهای مختلفی در عرصه ی تولید تلویزیون فعالیت می کنند و روز به روز همگام با پیشرفت فناوری ، با ابعاد متنوع تر و گسترده تری از تولید مواجه می شویم. سامسونگ که دیگر نیازی به معرفی ندارد و می دانید یکی از برترین برندها و محبوب ترین های دنیای است .

در سال 2015 سامسونگ محصول جدیدی با نام  «SAMSUNG 48J5170» را روانه ی بازار کرد . یک تلویزیون 48 اینچی با صفحه نمایش ال ای دی و با وضوح فول اچ دی از مهمترین مشخصه های این تلویزیون است . کیفیت هنگامی به بالاترین حدش می رسد که از تکنولوژی موتور پردازشگر تصویر « HyperReal» استفاده شده باشد .  اگر به دنبال یک تلویزیون جمع و جور و خوش فرم و خوش قیافه هستید ، تلویزیونی که پیش روی شماست ، همان چیزی است که انتظارش را دارید. قاب باریک بدنه ی این تلویزیون به همراه پایه های v شکل طرحی کاربر پسند به آن داده است و همین باعث شده بسیار شکیل و زیبا جلوه کند.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر48 اینچی با کیفیت FULL HD
  • دو عدد اسپیکر 10 واتی
  • مجهز به موتور پردازشگر تصویر « Hyper Real»
  • وجود دو پورت HDMI و یک درگاه USB 
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 ،DVB-C ،DVB-S2

 

به همراه به دنبال صدایی صاف و بدون مزاحم هستید! پس قدرت و توان بلندگوها را فراموش نکنید. می دانید که کیفیت تصویر به همراه کیفیت صدا یعنی حس خوب تماشا. دو بلندگوی قدرتمند 10 واتی سبب می شود صدایی با قدرت 20 وات پخش شود و از شنیدن صدای فراگیر دیجیتال لذت ببرید.

سامسونگ بنا بر نیاز کاربرانش و با توجه به نظر و درخواست آنها بر روی کیفیت تصویر وصدا تمرکز کرده و موفق شده در این تلویزیون آنچه که برای داشتن یک تلویزیون ایده آل لازم و ضروری است را بگنجاند. استفاده از گیرنده ی دیجیتالی جهت پخش انواع کانالهای تلویزیونی از دیگر امکانات  تلویزیون J5170 است . وجود دو پورت HDMI و یک درگاه USB به کاربران امکان اتصالات مختلف را می دهد . قیمت پایین در کنار این کیفیت ها معنی خدمت رسانی می دهد . قیمت تلویزیون «SAMSUNG 48J5170»  در حال حاضر حدوداً 1,850,000 هزار تومان است.

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ-48j5170-6

تلویزیون «49LF6200 LG» در معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ

یکی دیگر از مدل تلویزیون هایی که در متن معرفی تلویزیون های 43 و 49 اینچ لازم است معرفی شود؛ مدل 49LF6200 ال جی است. ال جی با معرفی تلویزیون 49 اینچ «49LF6200 LG» یک بار دیگر توانست در میان انواع تلویزیونهای میان رده و با کیفیت خودی نشان دهد . نمایشگر 49 اینچی با نور پس زمینه ی LED و وضوح و روزولوشن فول اچ دی ، کیفیتی به نمایشگر می گذارد واقعی . با استفاده از قابلیت تنظیم درجه ی دمای رنگ ، می توان تصاویر را برا یخودتان اختصاصی کنید . و دنیای متفاوت از رنگها را تجربه کنید . مخصوصاً اگر این وضوح و این صفحه نمایش با تکنولوژی پردازشگر تصویر و قابلیت سه بعدی بودن تصاویر توانسته کیفیتی بی نظیر ارائه دهد و همین کیفیت است که باعث شده است تلویزیون «49LF6200 LG»در ردیف پرفروش ترین ال ای دی ها قراربگیرد.

دیزاین این تلویزیون با توجه به ظرافت لبه هایش و بافت تلویزیون و جنس مواد به کار رفته در ساختش کیفیت و جذابیت را به رخ می کشند . پلاستیک مرغوب به همراه آلیاژهای صنعتی استحکام و مقاومت زیادی به این تلویزیون بخشیده است. ال جی در طراحی و ساخت این سری از تلویزیونها از یک سبک استفاده کرده ، بدنه ای متناسب بر روی پایه های دو شاخه ای . همچنین این تلویزیون برای جلوگیری از گرفتن فضا در محیط ، امکان نصب بر روی دیوار را هم دارد. وجود دو اسپیکر 10 واتی که قاد ربه ارائه ی قدرتی برابر 20 وات می باشند.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 49 اینچی با کیفیت FULL HD
  • سیستم صوتی با قدرت 20 وات
  • دارای گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 / C / S2
  • وجود موتور پردازشگر تصویر « XD Triple »
  • مجهز به دو پورت HDMI و یک درگاه USB

 

به همراه استفاده از سایر تکنولوژیهای موثر بر کیفیت صدا و وجود قابلیتهایی نظیر تنظیم صدا با حالتها و جلوه های مختلف. این امکانات صدایی فراگیر و بدون نویز را از عمق تصویر به گوش شما می رساند. ال جی در این تلویزیون اتصالات را ساده و بی درد سر ارائه کرده است. دو پورت HDMI و درگاه USB ، خروجی دیجیتال و…در قسمت پشتی تلویزیون باعث شده نسبت به هم رده های خودش بهترین عملکرد را داشته باشد. همه ی این قابلیتها و تمام این کیفیت در یک تلویزیون همه چیز تمام جمع شده و با قیمتی مناسب و در حئ توازن ارائه می شود . قیمت این تلویزیون در حال حاضر حدوداً 1,950,000 هزار تومان است.

LEDLG6200تلویزیون ال جی ال ای دی 6200

تلویزیون «42LF580V» در معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ

در سال 2015 ال جی مدل «42LF580V» را روانه ی بازار کرد . این تلویزیون در سایزهای متفاوت تولید شده است.نمایشگر LED با وضوح و کیفیت فول اچ دی می تواند تصاویری واقعی و با کیفیت را ارائه دهد . به علاوه تکنولوژی پردازشگر تصویر «Triple XD Engine» کمک می کند تا کیفیت به بیشترین میزانش برسد و حتی تصاویر بی کیفیت نیز ،  با وضوح و شفافیت بالا نمایش داده خواهند شد. با این صفحه نمایش و با این کیفیت و به لطف استفاده از تکنولوژیهایی که سبب ارتقا دادن کیفیت می شوند ، دنیای رنگارنگ را تجربه خواهید کرد . زاویه ی دید 178 درجه از دیگر ویژگیهای این تلویزیون است.

صفحه نمایش تخت با قاب باریکی که اطرافش را احاطه کرده است بر روی پایه های نقره ای رنگ دو شاخه ای قرار گرفته اند. با وجود پنل IPS دیگر مشکل زاویه ی دید نخواهید داشت و در همه جهات امکان دیدن بدون افت کیفیت را فراهم می اورد. امکان اتصال به دیوار نیز از دیگر قابلینهای جذاب و پرطرفدار تلویزیون «42LF580V» است . از وضوح تصویر که خیالتان راحت شد ، اکنون نوبت وضوح صدا ست. دو بلندگو با توان 10 وات ، صدایی مجازی و بدون نویز و البته فراگیر و همه جانبه ای تولید می کنند که با کمک استفاده از قابلیت «Clear Sound»  همه ی صداهای اضافی حذف شده و صدایی نزدیک ار به ایده آلهایتان را می شنوید.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر42 اینچی با کیفیت FULL HD  
  • قدرت صوتی 20 وات
  • قابلیت اتصال به شبکه ی Wi-Fi
  • دارای سه پورت HDMI و سه درگاه USB
  • مجهز به گیرنده ی دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 ، DVB-T

 

به علاوه  تنظیم صدا در شش حالت مختلف از دیگر امکاناتش است. با تلویزیون «42LF580V» خیالتان از بابت پخش برنامه ها و شبکه های تلویزیونی راحت باشد ، چرا که گیرنده ی دیجیتال DVB-S ،DVB-C ،DVB-T2 ،DVB-T انواع شبکه های تلویزیونی را باز خوانی و پخش خواهد کرد . با کمک گیزنده ی دیجیتال دیگر به آنتن و سایر دستگاه های خارجی برای پخش کانال نیاز نخواهید داشت . 

مجهز بودن این تلویزیون به سه پورت HDMI به عنوان بهترین مولد صدا و تصویر از آن نام برده می شود. اسلات CI و هم چنین دو کابل از نوع RF و … از دیگر درگاه های ارتباطی این تلویزیون هستند. همچنین با اتصال به اینترنت وای فای می توانید از امکانات هوشمند سازی تلویزیون هم بهره ببرید . در کنار تمام این موارد ، سطح بهره وری انرژی « A+ » و قابلیتهایی که جهت کاهش مصرف انرژی در تلویزیون «42LF580V» به کار رفته است. می توان خرید این تلویزیون را خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه دانست ، چرا که قیمتی حول و حوش 1,490,000هزار تومان دارد.

معرفی تلویزیون 43 و 49 اینچ 42LF580V

تلویزیون «SONY KDL48R560C»

یکی دیگر از مدل تلویزیون هایی که در متن معرفی تلویزیون های 43 و 49 اینچ لازم است معرفی شود؛ مدل 49R560C سونی است. سونی همان شرکت ژاپنی  معروف که چندین سال است در زمینه ی تولید انواع لوازم الکتریکی و دیجیتالی فعالیت دارد . حتماً جای افتخار است که از سازنده ی اولین تلویزیون رنگی خرید کنید. بله سونی همان شرکتی است که اصالت از سرو رویش می بارد . یکی از بهترین تلویزیونهای میان رده تلویزیون «SONY KDL48R560C» شرکت سونی است که در سال 2015 میلادی معرفی و عرضه شده است . این تلویزیون میان دره کیفیتی فراتر از ایده آل را ارائه می دهد . این تلویزیون ظاهری باریک و قیافه ای خوش فرم و دوست داشتنی دارد .

این طراحی علاوه بر زیبایی ، باعث می شود تا کمترین فضا را اشغال کند.صفحه نمایش تخت تلویزیون R560C  سونی با وضوح FULL HD تصاویر و ویدئو ها را با این کیفیت امکان پذیر می سازد . سونی جهت افزایش کیفیت و شفافیت و بالا بردن  وضوح تصاویر از تکنولوژی «Clear Resolution Enhancer» استفاده کرده است . همچنین تکنولوژی «Motionflow XR» جهت حذف پدیده ی تارش دگی تصاویر متحرک استفاده می شود . با این همه رنگهای اشباع و سیر، کنتراست متناسب و وضوح بالا برای نمایشگر این تلویزیون چیز عجیبی نیست.

بلندگوهای تلویزیون «SONY KDL48R560C» به سبب باس رفلکس بودنشان «Bass reflex speaker»  در داخل یک جعبه طراحی شده اند و همین امر باعث می شود ، صدا ابتدا در داخل جعبه متراکم شود.و قدرت و وضوح صدا به مراتب بالاتر می رود.به علاوه «S-Master» قابلیتی است که جهت جداسازی سیگنالها و صداهای ورودی به کار می رود تا صدای خروجی با بالاترین کیفیت و بالاترین وضوح شنیده شود.

 

مشخصات فنی کلیدی

  • نمایشگر 48 اینچی با کیفیت FULL HD
  • سیستم صوتی با قدرت 30 وات
  • دارای دو پورت HDMI و دو درگاه USB
  • قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi

 

«CLEAR PHASE» با کمک این قابلیت هم صدایی شفاف و روان و طبیعی را خواهید شنید. تمام این فن آوریها و تکنولوژیها جهت ایجا صدایی عمیق و بدون نویز به کار رفته است . امکان هوشمند سازی تلویزیون با استفاده از پورت ETHERNET و اتصال به وای فای ممکن می شود. با این اتصالات می توانید به شبکه ی جهانی وب دسترسی داشته باشید . به لطف وجود دو درگاه ارتباطی USB بر روی قاب پشتی تلویزیون ، محتوای ذخیره شده بر روی انواع حافظه ها و هارد اکسترنال را ممکن می کند.

تلویزیون SONY 48R560C را می توان در یک کلام یکی از بهترین تلویزیونهای میان رده ی بازار معرفی کرد. بهبود کیفیت تصویر و صدا به لطف استفاده از تکنولوزیهای متعدد و کاربردی ،  امکان اتصال به اینترنت و امکان اشتراک گذاری بدون استفاده از اینترنت ، سطح مصرف انرژی پایین و سایر موارد گفته شده ، دلیل محکم و موجهی برای خرید تلویزیون «SONY KDL48R560C» هستند. تلویزیون فرارتر از ایده آل سونی با قیمتی تقریباً برابر 2,500,000 هزار تومان در تا خرید قابل خریداری است.


راهنمای خرید تلویزیون ؛ نکات مهم در هنگام خرید تلویزیون TV

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
برای مشاوره و خرید ؛ شروع کنید
سلام !  برای چت در واتساپ پشتیبانی را انتخاب کنید .